Americhki automobili i ostali (off iz 8.6 milijardi...)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Skyline GT-R
    CBC Senator XXL
    • 13.02.2005
    • 806
    • Chicago - My Kind Of Town

    Originally posted by Horsepower
    Da bi znao neke stvari ne moras da ih vidis (i uradis) uzivo.
    Originally posted by Horsepower
    Tuning me ne interesuje toliko tako da neznam mnogo o njemu.
    Eto ti sad.... Ajde gledaj malo sta pises.Prvo NEZNAS mnogo o tuning-u, a onda nisi video "ali ZNAS".NE moze covek da te uhvati ni za rep ni za glavu.Zato i necu vise da vodim glupe i besmislene razgovore sa tobom.

    Originally posted by Horsepower
    Koji deo u The Fast and The Furious i 2Fast 2Furious ono sto sam ja napisao nije tacno? Daj mi malu analizu zasto nije tacno.
    Reko sam "koji su automobili u PRVOM planu", a ti navedeni su DALKEO sporedne uloge.... taj u prvom delu je spec primerak i ima (kako kazu) 900hp dok supra ima 446hp, u drugom delu PRVI su varali vozaci americkih automobilia, SVI automobili su natunirani..itd itd...O ovim decijim temam ko je bolji u filmu necu da komentarisem, jer to je FILM.
    Poenta je bila da su za pravljene OVAKVOG filma, gde su reziseri amerikanci, film snimljen u americi...bla bla bla..gde je potencirano BAS ono sto ameri vole, jel te..DRAG, trka na 400m, uzeti ISKLJUCIVO japanski autmobili.I to nije ih birao pera, djoka, laza...itd itd..Nego ljudi kojima su automobili specijalnost, plus, potezani su najbolji ulicni trkaci (u realnom zivotu).Zasto nisu izabrali amere, "njihove" automobile ako su TOLIKO dobri, tj NAJBOLJI?Jesi video kad su pravili dokumenatrac, i kad su pozvali SVE ulicne trkace (sve koji imaju tunirane automobile) iz doticnog grada da bi pmogli u snmanju filma....jesi video odnos americkh automobila i japanskih automobila.A tako je u celoj americi.E sad...jesu svi ti ljudi koji tuniraju aute loodi i neznaju, nisu upoznati godinama unazad dokazanimi kvalitetom...ili TI treba da dodjes i objasnis im ..kako to NIJE TAKO, i kako su americki automobili bolji i brzi.

    Originally posted by Horsepower
    Otkud tebi to da je u pitanju samo 5 osoba?
    Ej..nemoj da citiras nesto samo da bi citirao, jer mislis da ako ne citiras ispasces glup.Glup si kad pricas bezveze nesto i forsiras nesto sto je totalno nema smisla.Eto..odgovoricu ti i ovo poslednji put.
    Tvoj STAV - da Ameri biraju auto srcem a evropljani ga kupuju cisto za potrebe i to ih ni malo ne interesuje je TOTALNO BESMISLEN i NEOSNOVAN.Takve konstatcije su - RELATIVNE.U USA imas oko 300 miliona ljudi..u evropi..neznam, recimo isto toliko.U Evropi imas...MNOGO DRZAVA...znaci raznih metaliteta a opet i (stav, ukus...)ljudi u jednoj drzavi se razlikuje.Sa druge strane..o US ne treba pricati.Zemlja doseljenika...SVIH mogucih nacija (samo u Chicagu 300.000 Srba - da ne idemo dalje).Poenta...imas (recimo) 600 MILONA ljudi, i ti donosis tako debilne zakljuce "jedna polovina voli aute, druga ne" i to je TAKO.Tvoj odgovor je "Zato sto je TAKO".I ti si sa 21-om godinom uveren da mozes tako da GENERALIZUJES stvari.Ne 5...50 ljudi da ti je reklo, to NISTA ne zanci.Ja recimo SVE koje sam sreo su US su mi rekli obrnuto....i... sta cemo sad?I u veropi imas ljude koje boli uvo za auto, a imas i one koji obozavaju automobile...i US iams one koji samo gledaju rad i karijeru i auto im treba da zvrse poslove i nemaju vremena da se bakcu sa tim, a imas i one koji su zaludjeni automobilima.Znam i one koji obozavaju Mustange (imaju po nekoliko starih u garazi), znam i one koji u japose gledaju kao u bogove.Znaci tvoj stav da Amerikanci mnogo polazu na auto a Evropljnima je to samo prevozno sredstvo - NEMA BLAGE VEZE SA ZIVOTOM.

    Originally posted by Horsepower
    Onaj sajt sto sam ti dao kaze da 'Vette Z06 ima 1/4 mile vreme 11.5 sec. Ford GT je za 0.3 sec brzi. Sta je tu cudno? GT ima 45 hp vise, ali je skoro 400 pounda tezi.
    Taj Ford je spec radjen za top performance i ima SUPERCHARGER.Ima i oko 100hp po litri...ima ENORMNU CENU za US trziste (140.000 dolara) i sumnjam da je samo 0.3sec brzi.

    Originally posted by Horsepower
    Rekao si da ce se Amerikanci pre sloziti sa tobom nego samnom. Ti kazes da je Sti bolji od Mustang Cobre. Jeli mislis da ce se vecina Amerikanaca sloziti sa tim?
    Opet sa tvojom generalizacijom.Ja NEZNAM koliko procentualno ljudi u US voli japanska kola a koliko americka.NEznam i to NIKO zasigurno ne moze da zna.Ja ti kazem da je STi BOLJI trkac od Cobre.I to je FAKAT.Ne da je bolji...nego je 10 mesta ispred PO SVEMU.Tvoje forsiranje 0.3sec i to na 1\4mile...NEMA NIKAKVE VEZE.Ja ti kazem..daj ta dva auta bilo kom ko je merodavan da testira automobile, recice ti isto.

    Originally posted by Horsepower
    Evo ti pa uzivaj. AutoWeek je testirao Viper SRT-10 protiv Corvette Z06. Brojevi su malo off u poredjenju sa drugim sajtovima, ali u svakom slucaju "vette je brza od Vipera.
    Kao sto sma reko...sve testove koje sam nalzio, Viper je brzi.recimo u Top gear-u....kad su ih uporedjivali...uradili su nekoliko uzastopnih testova, vozaci su se menjali i SVAKI put je viper bio prilicno brzi na 1\4mile.Isto tako...i na sajtovima...ja NIGDE nisam naso da je Vette brza.E sad..cak i ovde kazu da je SVUDA tako..ali da su oni malo "rigorozniji" (sta god to znacilo).Nevermind...poenta je da i po njima, kao sto sam reko..Vette radi 12sec na 1\4mile.
    Samo jedna stvar mi je neverovatna.Koliko sam ja citao i gledao po testovima...Vette (ovaj zadnji model) je dosta napredovao i pokazaio se kao MNOGO bolji od Viper-a u krivinama, i automatsi po krugu, dok je Viper ostao mocniji na pravcu.Medjutim....na ovom sajtu kazu..kako je Viper DALEKO bolji od Vette u krivinama..i kako bolje leze...kako ima bolji prolaz kroz cunejve..a za vete kau da je KATASTROFA i da "nedaj boze da se stisne gas u krivini".Sve je obrnuto...kako god...ni jedan od njih (kao sto sam i reko) nema ispod 12sec.


    Ja shvatam tvoju ljubav prema US automobilima i to je ok.Ukusi su razliciti.Ali gledaj malo relano..uzmi sve parametre u obzir.Nemoj biti ogranicen.Evo..ja jos jednom moram da spomenem - ne gledaju SVI amerikanci drag (jer "Amerikanci" ne POSTOJE - ali to drugom prilikom).
    Ti jedino forsiras to sto ameri u "cenovnoj klasi" daju bolje performance.I to je jedino...Cim se krene u tuning...japanci ih deru, manji su potrosaci, kvalitetniji su, stabilniji, izbalansiraniji, imaju daleko bolje kocnice.....I ti pored toga uvek kazes "aliiii....ameri su jeftiniji i imaju.0.0000x bolje ubrzanje na 1\4mile".To je TAKO SMESNO i NEBITNO (da ne kazem debilno).Ti si i sam reko da ne vozis brzo pa stoga i nezas.Prvi put kad budes sa velikom brzinom uleteo izmedju dva auta u pokretu (po srpski - "makazice") bice ti jasno sta znaci (i KOLIKO je vazna ) stabilnost.Prvi put kad budes u krivini stisako gas a auto ostao kad magnetom prikovan za zemlju bice ti jasno sta znaci stabilnost.Da.....stabilnost, lezanje na putu, jos uvek apstraktan termin za americku auto industriju.
    I nemoj sad samo ono... "kako to ovde nikog neintereusje, kako se to ne gleda"...itd itd..jer - NIJE TAKO.

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      Eto ti sad.... Sokiran Ajde gledaj malo sta pises.Prvo NEZNAS mnogo o tuning-u, a onda nisi video "ali ZNAS".NE moze covek da te uhvati ni za rep ni za glavu.Zato i necu vise da vodim glupe i besmislene razgovore sa tobom.
      Ja sve vreme vodim pricu stock vs stock. Ti si taj koji sve vreme pokusava da prebaci pricu na tuning. Tunovati mozes bilo koje auto, bez obzira kako se zove. Japanci dominiraju u tuningu za ulicno trkanje - ali na drag stazi opet je sve u znaku Amera. Za dosta male pare mozes od Fordovog 5.0L motora da napravis odlicnu masinu. Zato ljudi najvise i koriste Ford Mustang 5.0 kao i Chevrolet Novu.
      Za malo para of stock Mustanga mozes napraviti ovo


      Reko sam "koji su automobili u PRVOM planu", a ti navedeni su DALKEO sporedne uloge.... taj u prvom delu je spec primerak i ima (kako kazu) 900hp dok supra ima 446hp, u drugom delu PRVI su varali vozaci americkih automobilia, SVI automobili su natunirani..itd itd...O ovim decijim temam ko je bolji u filmu necu da komentarisem, jer to je FILM.
      Poenta je bila da su za pravljene OVAKVOG filma, gde su reziseri amerikanci, film snimljen u americi...bla bla bla..gde je potencirano BAS ono sto ameri vole, jel te..DRAG, trka na 400m, uzeti ISKLJUCIVO japanski autmobili.I to nije ih birao pera, djoka, laza...itd itd..Nego ljudi kojima su automobili specijalnost, plus, potezani su najbolji ulicni trkaci (u realnom zivotu).Zasto nisu izabrali amere, "njihove" automobile ako su TOLIKO dobri, tj NAJBOLJI?Jesi video kad su pravili dokumenatrac, i kad su pozvali SVE ulicne trkace (sve koji imaju tunirane automobile) iz doticnog grada da bi pmogli u snmanju filma....jesi video odnos americkh automobila i japanskih automobila.A tako je u celoj americi.E sad...jesu svi ti ljudi koji tuniraju aute loodi i neznaju, nisu upoznati godinama unazad dokazanimi kvalitetom...ili TI treba da dodjes i objasnis im ..kako to NIJE TAKO, i kako su americki automobili bolji i brzi.
      Ni Camaro ni Challenger nisu tunovani, oba su 100% stock. Camaro je specialni model Yenko, pravio se u malim serijama i izvlaci oko 500 hp. Challenger nosi R/T oznaku i ima 426 Hemi motor koji izvlaci 425 hp.
      Ni ja ni ti neznamo sta svi oni Japanci imaju ispod haube. Znaci lako je moguce da su uzeti obicni auti (ovo se posebno odnosi na slupana auta u filmu), nabaceni body kit, neon lights i slicno da izgledaju brzo, a uspod haube moze biti stock motor. Onaj Mustang sto je unisten u 2. delu je imao Saleen body kit i sve Saleen oznake, a to je ustvari bio osnovni 3.8L V6 model koga su napravili da izgleda kad Saleen koji kosta preko $40,000.

      Taj Ford je spec radjen za top performance i ima SUPERCHARGER.Ima i oko 100hp po litri...ima ENORMNU CENU za US trziste (140.000 dolara) i sumnjam da je samo 0.3sec brzi.
      Brojevi ne lazu.

      Ja ti kazem da je STi BOLJI trkac od Cobre.I to je FAKAT.Ne da je bolji...nego je 10 mesta ispred PO SVEMU.Tvoje forsiranje 0.3sec i to na 1\4mile...NEMA NIKAKVE VEZE.Ja ti kazem..daj ta dva auta bilo kom ko je merodavan da testira automobile, recice ti isto.
      Ti kazes. Samo zato sto ti kazes meni ne govori nista o jednom ili drugom autu. Tebi je bolji - meni nije. Kraj price.

      Ti jedino forsiras to sto ameri u "cenovnoj klasi" daju bolje performance.I to je jedino...Cim se krene u tuning...japanci ih deru, manji su potrosaci, kvalitetniji su, stabilniji, izbalansiraniji, imaju daleko bolje kocnice....
      Sta ako nemas novca za tuning? Sam si rekao, jedna od prvih stvari tuninga je supercharger ili turbocharger. Ali nemaju svi $4,000 da u startu daju za supercharger ili turbocharger.

      I ti pored toga uvek kazes "aliiii....ameri su jeftiniji i imaju.0.0000x bolje ubrzanje na 1\4mile".To je TAKO SMESNO i NEBITNO (da ne kazem debilno).Ti si i sam reko da ne vozis brzo pa stoga i nezas.
      Mozda je tebi smesno i nebitno, ali meni nije. Ja sam rekao da ja to ne radim (mozda jednog dana kad budem imao auto za to), ali posecujem Mustang sajtove gde drugi ljudi to rade. Zar je i njima to smesno i nebitno?

      Prvi put kad budes sa velikom brzinom uleteo izmedju dva auta u pokretu (po srpski - "makazice") bice ti jasno sta znaci (i KOLIKO je vazna ) stabilnost.Prvi put kad budes u krivini stisako gas a auto ostao kad magnetom prikovan za zemlju bice ti jasno sta znaci stabilnost.Da.....stabilnost, lezanje na putu, jos uvek apstraktan termin za americku auto industriju.
      I nemoj sad samo ono... "kako to ovde nikog neintereusje, kako se to ne gleda"...itd itd..jer - NIJE TAKO.
      Pa buraz za ljubitelje muscle car to nije vazno. Jednostavno nije. Vazno je ljudima kao ti koji vole importe i koji vole takve voznje.

      By the way, sta ti vozis?

      Comment

      • Miljan3
        CBC Veteran
        • 10.12.2005
        • 156
        • under my car

        Originally posted by Horsepower
        Ima Japanskih auta koja mi se svidjaju, ali opet na kraju sve se svodi na There is no replacement for displacement.
        Kosto svak zna ni ja nevolim japance licno volim evropska auta zato ih i imam nekolika(da nekazem sada bmw opece bit da se nesto hvalim pa ga zato i nesmjem spomenut )

        Boost is replacement for displacement
        05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
        03' inf. G35-Greddy TT narucen
        95' M3 turbo-Prodat
        97' M3-4 vrata automatik
        95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          Ovome nikad kraja, ima dobrih argumenata i s jedne i s druge strane, ali se uopste ne slusate (ne citate), ves se hvatate za reci...
          Ja cu dodam nesto u vezi Corvette...
          Z06 je brzi od Vipera. Ima odlican uporedni test u poslednjem ili pretposlednjem R&T. Mada je meni i "obican" Corvette bolji od Vipera, koga isto volim, ali mi je prethodnik bio bolji.
          Corvette nisu razvijali Nemci, nego su testove upravljivosti i tuning donjeg postroja radili na Nurburgringu. To rade i drugi jer je Nurburgring najzahtevnija staza na svetu. Ako se i zalomio neki Nemac u tom timu to ne znaci da su ga "Nemci" radili. Nema nikakvih radikalnih promena u donjem postroju C6 u odnosu na C5, jedino je auto jos kraci i ima jos bolje postavljen motor (u smislu rasporeda tezine).
          Sto se tice Corvette vidim da se jos provlace nekakvi stereotipi tipa kako je tezak i trom, a taj auto je sada malo duzi od Porschea 911 i izuzetno je agilan. Ima puno uporednih testova Corvette i 911. U auto motor und sportu gde Porsche NE SME da izgubi, pobedio je 911 za neku mrvicu u poenima, a u testu su Corvette vise hvalili nego Porsche. U Sport Autu, nemacki casopis, Corvette je pobedio Carreru. Ako tako Nemci pisu u poredjenju sa svojom najvecom ikonom u sportskim kolima, onda to zasluzuje postovanje. Slicno je i u drugim eminentnim casopisima.
          Inace sam primetio da Evropljani koji zive u Americi ne podnose americka kola, pa ne postuju ni ono sto bi trebalo...
          I da se razumemo, Corvette je jedan svetli izuzetak, specifican auto i na osnovu toga se ne mogu generalizovati stvari u americkoj auto industriji, kao sto uopste ne treba generalizovati bilo kakve stvari.

          Comment

          • Miljan3
            CBC Veteran
            • 10.12.2005
            • 156
            • under my car

            ja sam to i rekao da je korveta po meni najbolji americki sportski auto,a to oko tuninga i suspenzije cu pokusat da nadjem jer je sef toga tima bio nemac i vecina ih iz nemacke i oni su se pobrinuli za suspenziju i tuning masine(ono kosto se kaze unas 'chip' uradili)vidicu sutra cu nac taj tekst sto je pisao o novoj korveti posto sad odo spavat ovde je pola 4 izjutra


            ...Inace sam primetio da Evropljani koji zive u Americi ne podnose americka kola, pa ne postuju ni ono sto bi trebalo...
            ja ne da ih nepodnosim nego fino ih nevolim,volim vise evropska(nemacka auta),i samo moguli znat sta bih ja to trebao da postujem?
            05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
            03' inf. G35-Greddy TT narucen
            95' M3 turbo-Prodat
            97' M3-4 vrata automatik
            95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              Verovatno si citao o nemackoj firmi Geiger koja mnogo dobro radi suspension i handling upgrade za Corvette. Imaju i fabricki approval za to.
              Covek koji stoji iza tima koji je radio u GM na lezanuju, ogibljenju itd. zove se David Hill i nije Nemac.
              No, to nije ni bitno jer je GM multinacionalna kompanija, pa i da jesu radili Nemci to nije nemacki rad vec GM. Kao sto su do skora prvih pet direktora Alfa Romea bili Nemci, pa niko ne kaze da "Nemci" to rade. Multinacionalne kompanije su anacionalne i kod njih radis prema korporativnim pravilima. Tek kada nesto ne znaju da urade, pa angazuju nekog sa strane onda je to tudji rad, zvali se oni "Nemci", "Lotus", "Geiger", ili vec bilo sta...

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                Originally posted by Skyline
                ....Prvi put kad budes sa velikom brzinom uleteo izmedju dva auta u pokretu (po srpski - "makazice") bice ti jasno sta znaci (i KOLIKO je vazna ) stabilnost.Prvi put kad budes u krivini stisako gas a auto ostao kad magnetom prikovan za zemlju bice ti jasno sta znaci stabilnost.Da.....stabilnost, lezanje na putu, jos uvek apstraktan termin za americku auto industriju.
                I nemoj sad samo ono... "kako to ovde nikog neintereusje, kako se to ne gleda"...itd itd..jer - NIJE TAKO.
                Sto se tice lezanja na drumu, odnosno stabilnosti i mogucnosti kocenja, najbolje sto sam ikada u zivotu imao zadovoljstvo da vozim je nosilo ovalni plavi znak, pise nesto "Ford" unutra. Doduse, malo je, i ima dodato nesto kao "Cosworth" kraj naziva ...

                Kako to lezi, to je za ne verovati. Imao sam zadovoljstvo u zivotu da motam i po jednog Ferarri-ja i Lambroghini-ja, i svaka njima cast. leze sjajno, ali onaj Cosworth je za njih nedostignuti san. Ja ono ne umem da objasnim, to naprosto ne klizi, drzi se druma kao taksena marka. Koliko da potsetim, lezanje je odradio tada jos uvek vrlo zivahan i nestasan Colin Chapman, u slobodno vreme vlasnik Lotusa. Rec je o Ford Escort Cosworth-u.

                Ko hoce da se informise kako lezanje TREBA da bude namesteno, neka proba ovu sada najnoviju Fiestu ST. Ja sam vec poceo da stedim, a vi kako znate.

                To i samo to je razlog sbog koga se ubijam da sa Yugom postignem nesto slicno; znam da nikada nece biti isto, ali bar slicno, i zato je donji postroj na mom Yugu popio i vise para od motora. Jebo motor, to se zna kako se radi, ali podesiti lezanje za bilo koje specificno vozilo tako da se iz njega izvuce sve sto moze, e to je vec umetnost. Motor mogu mnogi da odrade, ali lezanje kako valja malo ko.

                Sto se ljubavi prema automobilima tice, Nemacka zvanicno ima nepunih 89 miliona stanovnika i: 12 casopisa specijalizovanih za VW, 8 za BMW, 7 za Opel i 7 za Ford, 3 za Audi i jedan za Porsche. Pazite, SPECIJALIZOVANIH, dakle pored i preko onih 6-7 casopisa opsteg profila, koji testiraju sve i svasta.

                Englezi su opet unikum, iako ih je svega 59 miliona. Oni primera radi imaju casopis specijalizovan za stare italijanske automobile; imam jedan broj, to stvarno treba da vidite, 10 stranica o Maserati Biturbo modelu, 5 stranica o Alfa Romeo Alfetta GTV sa verzijom od 1970 ccm i 374 KS za trke (napravljena svega 3 komada). A imaju i 3 ili 4 casopisa specijalizovanih za Airfix plasticne makete aviona, automobila i brodova. Eto zasto je Cosworth britanska firma, i zasto jedan TVR moze da postoji samo u Britaniji (iako je novi vlasnik Rus).

                Jako indikativno za sve one koje boli uvo za automobile ...

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  Koliko da potsetim ...

                  Nemacki Ford uredno nudi jedan pickup u ponudi. Primecujem da u svakoj narednoj iteraciji, nude sve manje i manje modela sa sve manje i manje motora.

                  Bice da se ludo prodaje, biju ko nece ...

                  Pozdrav,
                  DVV
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    Originally posted by DejanV
                    Koliko da potsetim ...

                    Nemacki Ford uredno nudi jedan pickup u ponudi. Primecujem da u svakoj narednoj iteraciji, nude sve manje i manje modela sa sve manje i manje motora.

                    Bice da se ludo prodaje, biju ko nece ...

                    Pozdrav,
                    DVV
                    Jeli to ovaj mozda sa slike? Ako nije taj jeli nesto u tom smislu, u toj kategoriji?



                    Ako jeste onda me necudi sto mu lose ide. Kabina mala, prikolica mala, nema 4x4, vuca katastrofalna. Zasto bi iko to kupio?

                    Sa druge strane ovaj pickup sa druge slike ima ogromnu kabinu i mesta unutra kao i svaki veliki sedan, veliku prikolicu, 4x4, super vucu ...

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      @Horsepower.... shvatam ja tvoju ljubav ka americkom automobilima,kao i svi mi ovde sto imamo ljubav ka odredjenoj marki automobila ili tipu..nevazno.
                      Ali shvati da mi svi ovde (u Evropi ) koliko ja znam,zivimo u krajevima gde IMA puteva...pa cak i ako su zemljani..prohodni su za vecinu obicnih automobila,koji imaju prednju ili zadnju vucu,i nemaju neki veliki klirens od podloge.
                      Takva vozila ovde uzimaju firme ( Tipa Dacija diesel pikap,ili zastava 101 pikap,ili florida)..naprimer firme koje se bave gradjevinom,pa kao da prebace 5-6 fizikalaca + mesalicu za beton,lopate i materijal do gradjevine...ili neka slicna zanimanja(bez ikakve vrede).
                      LJudi koji imaju camce ...drze ih u marinama,pa do njih dodju normalno kolima ..bez problema.
                      Svaki auto moze koji ima naprimer 2.0 kubika...vuci: prikolicu ili kampkucicu ili prikolicu sa camcem..itd ..itd.
                      Kazes da ti treba za namestaj????
                      pa nenosis regale i sifonjere tamo vamo svaki dan??
                      AKo ti treba nesto da preteras : pa stavi kuku na sedana ili karavana pa zakaci prikolicu,pa u nju potrpaj sta ti treba i teraj.

                      Takva vozila imaju svoje mesto i namenu i u americi i ovde... ali PRIZNAJ to je ipak tamo malo VISE stvar mode a manje POTREBE.
                      vecina koja ima te pickapove nema potrebu da ih ima i kraj price.
                      Kao i sa dzipovima ovde.
                      Ne trazi opravdanje i ne dokazuj nam,nema potrebe..volis to i tacka.
                      Nemoze da se sedne u Opel Corsu sa kaubojskim sesirom..sve ima svoje ))
                      ali mislim da moze sa shajkacom..mada nisam probo jos.
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        Ima ljudi koji kupuju pickupe jer su stvar mode, ali vecina ih kupuje zbog potrebe. Neces koristiti prikolicu i vucu svaki dan, ali ces je koristiti pre ili kasnije, jel tako? Znaci ja sa pickupom imam sve svo imaju i ljudi koji imaju mala auta, znaci kad sam kupio pickupa nisam morao da se odricem stvari koje sam imao kad sam kupio sedana. Ali pickupa koristim daleko vise nego sto sam mislio da cu koristiti. Evo ove godine nema puno snega pa mi 4x4 i nije potreban, ali ovde inace snega ima poprilicno svake zime. Pa sto bi se ********o sa malim autom kad je pickup daleko prakticniji za voznju po snegu. Opet kazem, pickup se koristi daleko vise nego sto mislis da ce ti trebati u startu. Ne samo za mene nego i za druge, jer stalno neko nesto trazi da mu prevezem. Moj jedan prijatelj je meni rekao da je pickup bacanje para (on je kupio SUV), ali eno ga sada barem 2-3 puta mesecno me zove da mu nesto prevezem. Znam kako je meni bilo kad sam pozajmljivao pickupe od drugih, zato sada imam svoj i imam sve u jednom. Daleko je bolje kupiti pickupa nego regularno auto jer pruzaju daleko vise. Tek kad ga kupis i pocnes voziti primetis koliko pruza i zasto je bolji. Mozes ga voziti u svakim uslovima (regularno auto ne mozes), imas veliku prikolicu koja ti nece trebati svakodnevno, ali ce ti trebati pre ili kasnije, mogu povuci koliko i prosecan kamion (opet, neces koristiti svakodnevno, ali ces koristiti sa vremena na vreme) i opet imam prostora unutra vise nego malo auto.

                        Ja sam dao razloge zasto mislim da je bolje kupiti pickupa nego regularno auto. Sada neka mi neko kaze nekoliko razloga zasto nije.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          sto sam mislio da cu koristiti. Evo ove godine nema puno snega pa mi 4x4 i nije potreban, ali ovde inace snega ima poprilicno svake zime. Pa sto bi se ********o sa malim autom kad je pickup daleko prakticniji za voznju po snegu. Opet kazem, pickup se koristi daleko vise nego sto mislis da ce ti trebati u startu. Ne samo za mene nego i za druge, jer stalno neko nesto trazi da mu prevezem. Moj jedan prijatelj je meni rekao da je pickup bacanje para (on je kupio SUV), ali eno ga sada barem 2-3 puta mesecno me zove da mu nesto prevezem. Znam kako je meni bilo kad sam pozajmljivao pickupe od drugih, zato sada imam svoj i imam sve u jednom. Daleko je bolje kupiti pickupa nego regularno auto jer pruzaju daleko vise
                          Ovo sad već prelazi u prepucavanje. Ovde nema vukojebina gde moraš ići traktorom do sledećeg sela. Svugde možeš stići i običnim Fićom. Tamo gde idu šumari, veterinari ili geodeti se ide terencem,
                          Dodž Ram je neki pikap koji sam skoro video ovde na ugradnji gasa. Nem veće nebuloze. auto dugačak 6 metara ili više a dvosed jer se na onu zadnju klupu mogu smestiti sitna deca. Od istočne do zapadne obale ima 10.000 km, ovde ta razdaljina predstavlja nešt ogde se ne ide autom nego avionom a i nema je ako govorimo o civilizaciji. Svaki normalni evropski grad jepravljen sa ulicama koje nisu seoske džade nego uzane ulice sa malo mesta za parkiranje.
                          Sa druge strane kad se nosi nameštaj ne nosi se na 2000 km pa postoji dostava koja to uradi besplatno sa teretnim vozilom.
                          Što se tiče zime, čisit se sneg pa nije potreban traktor ili tenk da bi se prošlo ulicama, ako se baš i zalomi postoji gradski prevoz ili taxi.

                          Mislim kako neko reče nek se stavi šešir i mamuze i vozi ko šta hoće i kako god hoće ali reći da je "normalan" auto kesa a da je pikap prava stvar i da to svi znaju, pa nije baš tako.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            Niko nije ni rekao da je ovde vukojebina i da ces koristiti 4x4 kod pickupa da ides off-road. Kad napada toliko snega da jedan prosecan porodicni sedan nemoze izaci sa parkinga, pickup to savlada bez problema.

                            Ako ces gledati situaciju tako da za sve one funkcije koje sam ja rekao ima zamena, onda mozes doci do zakljucka da auto ljudima ne treba uopste jer i za njega ima zamena. Za krace relacije koristi gradski predlog, za duze relacije koristi autobus ili voz ... Auto ti onda uopste ne treba.

                            Dodge Ram, ako uzimas standardnu opremu, uglavnom je iste duzine bez obzira dali imao dvoje i cetvoro vrata. Jer ako je kabina manja onda je prikolica duza i obrnuto. Naravno mozes naruciti posebne modele gde dobijas najvecu prikolicu i najvecu kabinu.

                            Kazes kako ti je kabina mala. Kabina pickupa je veca nego kod auta.

                            Evo koliko nazad imas prostora (ovo je GMC Sierra CrewCab):



                            Ako ti je i to malo lepo uzmes Dodge Ram MegaCab:

                            Comment

                            • Skyline GT-R
                              CBC Senator XXL
                              • 13.02.2005
                              • 806
                              • Chicago - My Kind Of Town

                              Originally posted by Horsepower
                              Brojevi ne lazu.

                              Originally posted by Horsepower
                              Ti kazes. Samo zato sto ti kazes meni ne govori nista o jednom ili drugom autu. Tebi je bolji - meni nije. Kraj price.

                              Originally posted by Horsepower
                              Daleko je bolje kupiti pickupa nego regularno auto jer pruzaju daleko vise.

                              Originally posted by Horsepower
                              Ako ces gledati situaciju tako da za sve one funkcije koje sam ja rekao ima zamenaonda mozes doci do zakljucka da auto ljudima ne treba uopste jer i za njega ima zamena

                              Originally posted by Horsepower
                              Sada neka mi neko kaze nekoliko razloga zasto nije.
                              (ima li negde da se nadje smiley kako puca sam sebi u glavu - taj bi mi bas...onako, odgovarao)

                              Comment

                              • Skyline GT-R
                                CBC Senator XXL
                                • 13.02.2005
                                • 806
                                • Chicago - My Kind Of Town

                                @Starac vujadin

                                Sto se tice Vette vs Viper, totalno sam neutralan.To su inace JEDINA dva auta americke proizvodnje koja mi se svidjaju, cak mi se viper dosta vise svidja (dizajnerski).Znaci nema nikakve pretenzije ni prema jednom.
                                Ali...Vette je UVEK bila slabija od Viper-a.Cak neki kazu da se Vette nije svrstavala u klasu superautomobila dok Viper jeste.Na pravcima je bio UVEK mocniji, sto SVI potvrdjuju.Cak i ovaj casopis (link koji je dat) sam kaze da je i u svim drugim testovima izmedju ova dva zadnja modle ISTO TAKO.Ali...da su oni malo vise "rigorozni" od drugih i da je po njima Vette uradila 0.3 sec bolje vreme.Znaci...totalno sma nepriostrasan...koji god da je bolji, ja sam OK sa tim.Ali...samo poredim SVE DRUGE testove i emisije sa ovim zadnjim.
                                Naravno...i kad se ptica o stabilnosti.Viper je UVEK vazio za KATASTROFU.Sto (koliko znam) ni sa ovim zadnjim modelom se nisu potrudili da to otklone.Dok sam za Vette cuo da je napredopvala i da je dosta stabilnija (od Viper-a).Na ovom sajtu, pak..kazu da je ta "katastrofa" na strani Vette i da je Viper sije samo tako.Ako je to istina..i ako je onako nestabilan viper "majka" po pitanju stabilnosti za Vette...onda je VEtte..nemam reci.

                                Comment

                                Working...
                                X