Lada Niva iliti VAZ 2121 je svetlo dana ugledao sada vec daleke 1977 godine.Pod nadimkom "Kozak" bio je zamisljen kao terensko vozilo koje bi sa lakocom funkcionisalo na terenima nepristupacnim obicnim vozilima.
Vrlo brzo ovaj pomalo grubi model terenca zadobio je puno poverenje svojih korisnika i ubrzo postalo jedno od najpouzdanijih 4x4 vozila.
Danas je pored Rusije gde se proizvodi veoma popularan u Evropi,Kanadi,Australiji i Juznoj Americi.
Poseduje cetvorocilindarski motor sa 54kW, sa 4-5 stepenim menjacem i 8,9l potrosnjom pri brzini od 130km/h. Izdignutost od podloge iznosi 235mm sto mu daje solidne prednosti na losim terenima a vodeni gaz mu je 510 mm.
Nosivost tereta po specifikaciji 860kg.
Takodje njena veoma prihvatljiva cena cini je veoma pristupacnom i dobro prodavanom.
1995 godine izbacen je novi model sa 1,7 motorom General Motors i poboljsanjima kako u enterijeru tako i u drugim detaljima.Promenio je i ime u "Husar"
Malo je poznato da je 45 ovih vozila korisceno za najteze zadatke prilikom konstrukcije tunela ispod Lamansa pri cemu je svaki od ovih automobila presao u proseku 70 000 km.
Vrlo brzo ovaj pomalo grubi model terenca zadobio je puno poverenje svojih korisnika i ubrzo postalo jedno od najpouzdanijih 4x4 vozila.
Danas je pored Rusije gde se proizvodi veoma popularan u Evropi,Kanadi,Australiji i Juznoj Americi.
Poseduje cetvorocilindarski motor sa 54kW, sa 4-5 stepenim menjacem i 8,9l potrosnjom pri brzini od 130km/h. Izdignutost od podloge iznosi 235mm sto mu daje solidne prednosti na losim terenima a vodeni gaz mu je 510 mm.
Nosivost tereta po specifikaciji 860kg.
Takodje njena veoma prihvatljiva cena cini je veoma pristupacnom i dobro prodavanom.
1995 godine izbacen je novi model sa 1,7 motorom General Motors i poboljsanjima kako u enterijeru tako i u drugim detaljima.Promenio je i ime u "Husar"
Malo je poznato da je 45 ovih vozila korisceno za najteze zadatke prilikom konstrukcije tunela ispod Lamansa pri cemu je svaki od ovih automobila presao u proseku 70 000 km.

Comment