automobil uzbrdo moze da izgubi snagu iz mnogo razlicitih razloga,recimo
revelika temp.motora,lose stanje seta kvacila,neispravna smesa goriva ili neodgovarajuci set za paljenje smese ili kao sto se meni desava kretanje uz ostru uzbrdicu drugom brzinom
(stara navika pri koriscenju 3000 cm kubnih)
Legendarna Lada Niva
Collapse
X
-
M' ajte ljudi... Dobra je ona samo za zezanje. Inace, je slaba i FALI JOJ SNAGA. Bio sam i video kako ne moze da se popne uz dinu u Deliblatskoj pescari. Cherokee i Grand Cherokee bez ikakvih problema.Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.
Comment
-
-
koliko se secam je sam se popeo (iz drugog puta ,prvi je greska vozaca) a nagib je preko 60 stepeni sto prelazi svaki iole normalni napadni ugao(lose podmazivanje motora) jer se auto drzi skoro uspravno(sta mislis sto grandovi tako cesto menjaju motore
) u teh. knjizici dati su ti dozvoljeni bocni i frontalni napadni uglovi sve preko toga je na licnu odgovornost ili ruski modifikator
Comment
-
-
Stvarno bre, i ja se popeh na svaku uzbrdicu u pescari... I cherokee je, ali se vracao kuci na prikolici. Mislim da ce i laik primetiti gresku u konstrukciji kada zna da ladin 4 cil. motor i jeep-ov 8cil. primaju istu kolicinu ulja...
Ali dobro, tako je to kada pretrcis u protivnicki tabor pa pljujes po svemu sto si nekada obozavao

RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Bas kako rece Uros kad uzmes veci cekic sve ti lici na ekser
ja moje voznje uglavnom obavljam sam(eventualno sa suvozacem) i naucen sam da ne dovodim u pitanje mogucnost da ostanem u kvaru , kad si u karavanu vozila mozes da dozvolis sebi luksuz da se zaglavljujes jer uvek ima ko da te izvuce ili slepa ako nesto ne daj boze crkne a crkava sve pre ili kasnije ako se neodgovarajuce optereti.
Logika prave off rad voznje je stici od tacke a do tacke b uz najmanji utrosak vremena i minimalni moguci rizik po vozilo a (bogami i po vozaca) jer najbliza pomoc moze da bude i 300 km daleko. Ja planiram boze zdravlja da vozim licni auto bar 50000 km po terenu i TRI puta toliko po putu bez ozbiljnih intervencija.A ste rece moj profesor davno "ko trazi djavola obicno ga i nadje" tako da ne srljam bez potrebe a ako treba onda... . jer ko se cuva i bog ga cuva. Pozdrav.
Comment
-
-
sto kazu seljaci cetir radu, a cetir se ladu ... ili je obratno...Originally posted by Uros PiperskiStvarno bre, i ja se popeh na svaku uzbrdicu u pescari... I cherokee je, ali se vracao kuci na prikolici. Mislim da ce i laik primetiti gresku u konstrukciji kada znada primaju istu kolicinu ulja...
Ali dobro, tako je to kada pretrcis u protivnicki tabor pa pljujes po svemu sto si nekada obozavao

Comment
-
-
Comment
-
-
Ja sam Alisa u zemlji cuda... Kada god sednem u drugi auto promenim milsljenje. Sve bi ja hteo ali prc..
Jeep-a bih mnogo voleo da imam u svojoj garazi. ALi jbg.
Jednog dana cu ovde da kacim slike svoje Nive ili Samuraja... Ne brinite se
=]
Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.
Comment
-
-
A sad pocinjes da biiip,i tako na svakom forumu pritom nemajuci pojma o cemu pricasOriginally posted by AlekreKo kaze da Niva vuce lepo uzbrdo??? Ne vuce mater joj. Cesto se desava da izgubi snagu. Kada bi imala bar 200 Nm bila bi super.
Ja kazem da vuce uzbrdo a ti kad je budes vozio uzbrdo onda nadji za shodno da izneses neoborive argumente
Comment
-
-
dobra je lajka samo kad je jedan vozac vozi
po firmama ih uglavnom voze kurta i murta zato i brzo crkavaju
u mojoj firmi uglavnom ko je neiskusan vozac vozi nivu do jeseni
posle je preuzimaju oni kojima je potrebna
elem u auto parku firme ima oko90-tak vozila
vecina su terenska
nive se voze uglavnom gde ostala vozila ne mogu da izadju
neudobna je tezak volan nemoze preko 130 cesto se oseca benzin u njoj.........................
ali kad zagusti tu je lajka
>>DAHAR<<
"Never trust anything that bleeds for 5 days and doesent die"
Comment
-

Comment