Citroen BX - iskustva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    #76
    Stavi broj u rubrici majstori za nase citroene da svi vidimo.
    Što više za što manje

    Comment

    • nenad011
      CBC Veteran
      • 01.04.2006
      • 198
      • Novi Beograd

      #77
      Dragi moji prijatelji vec dva dana vrtim komentare o plinu i muci me poprilican problem...cak sam cimao i Dishaku (hvala za disk jos jednom ) i Aladina (necu vise ni da ti se zahvaljujem koliko mi je bez veze zbog dosadjivanja )...ljudi izvinite ali mnogo me nervira...
      Elem, ler gas na plinu mi je dosta nizak toliko da prilikom kocenja motor zadrhti i ponekad se i ugasi, rasprsivac je lose postavljen i to cemo da sredimo kod IvanaT danas ili sutra ali ono sto me je najvise zabrinulo jeste da su mi tamo rekli da je sve veoma solidno namesteno i cak vrlo dobro nastelovano jedino da se promeni polozaj rasprsivaca
      Da li ce to da da resenje videcu...
      Uglavnom kada je ler gas nizak i motor se delimicno gusi, pomeranjem dugmeta za podesavanje stvari se poprave ali se vrlo brzo ler gas vrati na staro ...i tako stalno.
      Naravno nista od ovoga se ne desava na benzinu...
      Ako je neko imao slicne "dozivljaje" neka slobodno kaze

      Comment

      • Aladin
        CBC Senator
        • 17.08.2005
        • 223
        • Beograd

        #78
        Drago mi je da si se dogovorio sa Ivanom da ti to sredi, ides na pravo mesto.. Napomeni im ono sto smo videli zajedno, tj. da negde vuce vazduh i kad potpuno zatvoris usis. Takodje moras srediti onu klapnu koja automatski prebacuje usis toplo-hladno i tako menja precnik u****.

        E sad, kad sve sredis mukama jos uvek ne mora biti kraj.. Ja sam se nekoliko puta istripovao da mi se auto rastelovao dok nisam primetio pravilo. Auto mi je radio savrseno dok nisam juce napunio bocu kod Secerane! Pa sta bre toce ti ljudi!!?? Kad sam krenuo sa pumpe poceo je da se gusi, gasi, da ne prima gas, cak je i zvuk promenio. Sad cekam da potrosim to s..nje pa da dopunim negde drugde. Samo sam malo nastelovao, tj. podigao ler gas i trpim....
        Ko prvi devojci - sam u nju upada!

        Comment

        • nenad011
          CBC Veteran
          • 01.04.2006
          • 198
          • Novi Beograd

          #79
          Nisam hteo da idem u detalje ali eto sad
          Pogledali su mi ova creva gde vuce vazduh i rekli su da ce ceo taj deo da skinu i da tu nameste rasprsivac.Tako da mislim da ce to onda da srede tj kad ga nemam ne moze nista ni da kvari
          Sto se plina tice toga sam svestan odavno jer na OMV-u kad sipam bolje radi nego na ovom kod buvljaka ali prvo da sredim ovo glavno...

          Comment

          • nenad011
            CBC Veteran
            • 01.04.2006
            • 198
            • Novi Beograd

            #80
            Jedno pitanje...
            Kada uporedite ler gas bez ukljucenih farova i grejaca stakla sa ler gasom kada to ukljucite koliko je ok da padne ler gas?

            Comment

            • @lix
              CBC Senator XXL
              • 17.12.2004
              • 875
              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

              #81
              Do 5 % tj. ne vise od 50 obrtaja. I ovo je veliko.
              Što više za što manje

              Comment

              • Aladin
                CBC Senator
                • 17.08.2005
                • 223
                • Beograd

                #82
                A ako je vise, sta je uzrok? Akumulator, alternator ili regler? Ili od svega po malo....
                Kod mene je od prilike tako, padne za oko 50 obrtaja. Kad ukljucim farove, maglenke, ventilator i brisace i malo vise. Samo farovi i maglenke su oko 220W
                Ko prvi devojci - sam u nju upada!

                Comment

                • nenad011
                  CBC Veteran
                  • 01.04.2006
                  • 198
                  • Novi Beograd

                  #83
                  ...kad ukljucim farove,maglenke,grejac zadnjeg stakla,grejanje cini mi se da je malo vise od 50 ali koliko vidim vise je kada vozim na plin nego na benzin
                  Da li to ima neke veze uopste? i koji bi razlog mogao da bude?

                  Comment

                  • ibralic
                    CBC Član
                    • 22.11.2006
                    • 55
                    • Solin,RH

                    #84
                    To je normalno,ništa se ne plaši!
                    Kod auta sa ubrizgavanjem benzina se to ne primjeti,jer motor ler gasa odmah regulira broj okretaja,dok kod karburatora se osjeti pad.
                    na LHM-u je udobnije...

                    Comment

                    • @lix
                      CBC Senator XXL
                      • 17.12.2004
                      • 875
                      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                      #85
                      Pa vrlo jednostavno, imas karburator na motoru? Vidis, snaga koja se razvija sagorevanjem plina je u principu 20% manja od snage koja se oslobadja sagorevanjem benzina. Znaci ako istom snagom opteretis motor (ukljucivanjem potrosaca) na plin vise ce opasti obrtaji..

                      recimo, na 800 o/min motor na benzin razvija 5kW
                      na plin, 20% manje: 4kW

                      ako opteretis motor istim potrosacima (recimo sa 500W) u relativnom smislu, motor pogonjen plinom je vise opterecen pa i broj obrtaja vise pada
                      Što više za što manje

                      Comment

                      • @lix
                        CBC Senator XXL
                        • 17.12.2004
                        • 875
                        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                        #86
                        @ibralic

                        lej imas sekvencijalni sistem za ubrizgavanje plina ili klasican venturi?
                        Što više za što manje

                        Comment

                        • ibralic
                          CBC Član
                          • 22.11.2006
                          • 55
                          • Solin,RH

                          #87
                          nemam ugrađen plin,benzin se troši
                          na LHM-u je udobnije...

                          Comment

                          • @lix
                            CBC Senator XXL
                            • 17.12.2004
                            • 875
                            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                            #88
                            A, ti si onaj sto plin gura samo u upaljace?

                            Mala sala ,
                            Ipak, kod vozila na plinski pogon regulacija o kojoj si pricao funkcionise samo kod sekvencijalnih sistema.

                            Sekvencijalne sisteme za ubrizgavanje plina ugradjuju oni (misle da su nesrecnici) sto imaju plasticne usisne grane ili oni sto zaista znaju sta kupuju (kod sekvencijalnih sistema gotovo da nema razlike u radu motora, radio na benzin ili na plin)
                            Što više za što manje

                            Comment

                            • ibralic
                              CBC Član
                              • 22.11.2006
                              • 55
                              • Solin,RH

                              #89
                              Tako je,u startu je sekvencijalni sistem skuplji,al puno više daje!


                              EDIT023=Ne citirati post iznad
                              na LHM-u je udobnije...

                              Comment

                              • nenad011
                                CBC Veteran
                                • 01.04.2006
                                • 198
                                • Novi Beograd

                                #90
                                Jos jedan problem iz oblasti nedefinisanih problema
                                Prilikom davanja gasa sasvim dobro mi vuce do nekih 140km/h a onda u petoj kao da vise ne prima gas tj ne ubrzava vec kao da se nista ne desava...to mi se dogadja pri voznji na plin dok na benzinu to nije slucaj...e sad da li je potrebno jos malo odvrnuti slavinu ili je nesto drugo u pitanju?
                                ...u cetvrtoj brzini mi se to ne dogadja...

                                Comment

                                Working...
                                X