Fiat Bravo - par pitanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #61
    Originally posted by drakic

    Razlika koju ustedim je 320 din ili 3,8 eura na 100 km. Posto ugradnja plina mene kosta oko 950 eura prostom proporcijom se dodje do zakljucka da cu biti na nuli tek kad predjem 25.000 km, a to je, recimo, 2 godine. Znaci da dam 1000 e u kesu koje ce mi se vratiti tek posle dve godine i tek tada cu poceti da stedim.
    A sada to lagano prepolovi jer ces posle, u prodaji auta, dobiti sigurno 500e vise nego da nemas ugradjen uredjaj, znaci pola ce se samo vratiti.
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • ssteva2206
      R.I.P. CBC Drug XXL
      • 22.04.2005
      • 106
      • Beograd

      #62
      @drakic

      Ako se ikad vidimo, dacu ti da provozas moj Bravo na plin i na benzin, pa da sam vidis ima li razlike i kolika je.

      Comment

      • drakic
        CBC Član
        • 20.06.2006
        • 27

        #63
        Kao sto rekoh: Das 1000e + takse sertifikati i ostalo i onda cekas 2-3 godine da ti se to isplati pa jos par godina da nesto ustedis pa tek onda da ga prodas i dobijes vecu cenu zbog plina. Nesto mi se ne svidja ta ideja...

        Ne sumnjam da si zadovoljan i da ti limuzina ide dobro i na gorivo i plin. Ja zelim da kazem da je to prilicno skupa investicija za danasnje vreme u Srbiji i da imas gomilu drugih stvari koje su bitnije i koje bi mogao da resis sa 1000e kesa. Da kosta 300-400e onda bi bilo smesno ne ugraditi ga jer bi se do leta sledece godine isplatio ovako da cekam 2 godine...

        Comment

        • Komex
          CBC Veteran
          • 20.10.2005
          • 100
          • Beograd

          #64
          Pa sve zavisi za sta ti treba, ako ces da se vozis jednom nedeljno penzionerskom voznjom onda ti apsolutno ne treba, a ako ce auto da ti prelazi i po nekoliko hiljada kilometara mesecno (kao sto je moj bivsi porodicni auto prelazio) onda ti se visestruko isplati... Nakon sto sam na kappi ugradio "obican" sistem isti taj se isplatio posle nepuna 3 meseca...
          Tako da, sve ti zavisi od tvojih potreba...
          Uz napomenu da nije trosio suludu kolicinu plina a preformance su bile nesto losije ali nikako drasticno losije...
          Pozdrav

          Comment

          • Deki
            CBC Senator XXL
            • 18.02.2005
            • 307
            • Beograd

            #65
            Originally posted by drakic
            9l goriva na 100 km prosecno = 800 din
            12l plina na 100 km prosecno = 480 din
            Gore navedeno nije tacno vec je tacno sledece:
            9.0l goriva na 100 km prosecno u gradskim uslovima
            10.2l plina na 100 km prosecno u gradskim uslovima

            cenu i ustedu racunajte sami.

            PS: Mogao si kupiti varijantu sa metalnom ususnom granom (do 1999) i ugradnja plinskog sistema bi te kostala 550 eura,a ne 950 eura.

            Comment

            • Deki
              CBC Senator XXL
              • 18.02.2005
              • 307
              • Beograd

              #66
              Uostalom svako ima svoj ukus (rece Djavo i sede u koprive)

              Comment

              • Flavio
                CBC Senator XXL
                • 13.06.2006
                • 1926
                • 012 Centar
                • KaraWagon 1.4T.Spark

                #67
                Originally posted by drakic
                Kao sto rekoh: Das 1000e + takse sertifikati i ostalo i onda cekas 2-3 godine da ti se to isplati pa jos par godina da nesto ustedis pa tek onda da ga prodas i dobijes vecu cenu zbog plina. Ja zelim da kazem da je to prilicno skupa investicija za danasnje vreme u Srbiji i da imas gomilu drugih stvari koje su bitnije i koje bi mogao da resis sa 1000e kesa.
                I da placas preskup benzin jer si sa 1000e "resio" druge stvari.Ili da das i tih 1k e odmah i kupis D,JTD,TD ili vec ... da ne bi prepravljao,imao "nesiguran" auto i sta vec ljudi nemaju kao razlog protiv TNGa.A sa D za te pare,kupis i more problema (kad se setim kako se mnogi zlopate zimi ...).
                Da me nerazumes pogresno,ulog od 1k e za TNG jeste veliki ali mnogima vredi te pare.I ja sam se puno preracunavao dok nisam ugradio u Z..Jeste manja para,al' racun je isti.Sad,posle skoro 15.ooo km,ne mogu ni da zamislim voznju bez plina-da ne spominjem koliko sam para ustedeo za to vreme i njime,sto ti rece "resio" druge vaznije stvari.
                Jednostavno,nemoram da se ogranicavam u voznji zbog tolike i tolike cene benzina.Plin mi omogucava da "samo sipam i teram".
                Pozz ...

                Comment

                • daxxii
                  CBC Početnik
                  • 27.08.2006
                  • 9
                  • Beograd

                  #68
                  Fiat

                  cao,

                  ja imam fiat brava 1.6, '98.

                  pre 2 nedelje i moj drug je hteo BRAVO do 2002. godista i svi koji su bili u oglasima su bili farbani skroz !!! ja takav auto ne bi kupila bez obzira kako je uradjen ...

                  inace kada sam ja kupovala moj receno mi je NE NIKAKO 1.4 ... a to i moj majstor i danas kaze da su se ti 1.4 lose pokazali ...

                  SA SRECOM

                  Comment

                  • karazoki
                    CBC Veteran
                    • 25.08.2005
                    • 157
                    • Krusevac

                    #69
                    Kasu da su naj motori 1.6 16v, i ja ih poslusao i od pre par dana sa bolom u srcu prodadoh clia rsi i kupih mareu .Sa cliom sam presao za 2 godine 45000 i osim ulja i redonog servisa + obe kugle nista.E sad citajuci vas izgleda da cu sa mareom da naj.... ali nisam mogao da odolim toliko je dobra da nek ide zivot mora da se proba.Pao sam na pricu "prosla samo 80 hiladarki " mada ruku na srce i izgleda tako.U ostalom videcemo i za jedno mesec dana kad ubijem 5-6hilada napisacu kako se pokazala

                    Comment

                    • daxxii
                      CBC Početnik
                      • 27.08.2006
                      • 9
                      • Beograd

                      #70
                      eh .... marea ima barem dobre kvake, dok na BRAVO/BRAVA se raspadaju

                      SA SRECOM

                      Comment

                      • karazoki
                        CBC Veteran
                        • 25.08.2005
                        • 157
                        • Krusevac

                        #71
                        U zadnjih 15 dana pogledao sam 10 brava i brave i ni jedan ali bas ni jedna nije imala ni nesto sto makar lici na normalnu bravu.Sve bre u stanju raspadanja, kaze prodavac "to ti je fabricka greska imas doooobre turske za 200 din".Ma sigurno su dobre kad su turske i kad kostaju toliko.

                        Comment

                        • alt+64
                          CBC Senator XXL
                          • 27.02.2006
                          • 571
                          • bgd

                          #72
                          Trebalo bi da pasuju i od AR147, ako je verovati engleskom forumu.
                          El probo neko, il bar video rastavljene i jednu i drugu?

                          Comment

                          • Flavio
                            CBC Senator XXL
                            • 13.06.2006
                            • 1926
                            • 012 Centar
                            • KaraWagon 1.4T.Spark

                            #73
                            @crnizoki ,na osnovu tudjih iskustava,ako su pravih 80k km,ne bi bash trebalo da naj...s bas nesto.Mnogi kukaju na Brava a cinjenica je da je lep do j..a i da ga dosta vozi i neizivljena omladina.Pa posle ne valjaju motori.Nemoze ni da valja kad mu stalno neko j.m. po gasu .Sa te strane cenim da si dosta u prednosti sto si "ugazio" u Mareu .Nek prica k'o sta hoce,i meni je k'o i tebi lepa!Moj ti je savet,sobzirom da je Fiat da strogo ne vodis politiku "sipas i ne mislis" vec da cesto merkas,zagledas,sluskas i uzivas u voznji.Kao i kod svakog drugog italijana!

                            Pozz i uzdravlje da je ganjash !

                            Comment

                            • Deki
                              CBC Senator XXL
                              • 18.02.2005
                              • 307
                              • Beograd

                              #74
                              Problem sa kvakama kod Fiat Bravo/Brava/Marea je sto gimeni deo ispuca od sunca (leti) i leda (zimi).
                              Nov komplet za auto sa 4 vrata je 4x1500din i trebalo bi da izdrze bar 5-6 godina. Ako nadjete Turske za 200 po komadu kupite ih odma.

                              Comment

                              • karazoki
                                CBC Veteran
                                • 25.08.2005
                                • 157
                                • Krusevac

                                #75
                                U sustini ja imam iskustva sa fiatom ,pre 6-7 godina vozo sam cromu 2.0i oko dve godine i kod nje je jedini problem bio taj potrosni materijal , kugle, razne gume i ostalo dok je motor bio izvaredan.Automobil koji vozim trudim se da odrzavam maksimalno jer cesto idem na duzi put pa ne bih voleo da me ostavi negde bogu iza nogu sto se fala bogu do sad nikada nije desilo.E sad i ja nisam bas u mogucnosti da radim svaki servis bas po pravilu i u ovlascenom servisu ali trudim se i to se racuna .Usustini marea je sasvim solidan auto i kao sto svi znate u toj klasi i za taj novac nema ni blizu bolji auto.

                                Comment

                                Working...
                                X