American muscle cars i njihovi tuneri

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    Uffff Sarkazam Nemas ti prijatelju pojma....nego..nemam snage sad da ti pisem romane.
    Rekoh da me ispravis ako gresim. Japanski Skyline je koliko ja znam Americki Infiniti G35. Otisao sam na sajt Nissana u Japanu i nasao sliku Skyline. Identican kao Americki Infiniti G35.

    AJde MOLIM TE...smao mi daj JEDAN test ili emisiju GDE si to TOLIKO gledao i citao i NIGDE nisi naso da su evropljani i japanci POJELI "konkurenciju" iz Amerike.Pa pogledaj BILO KOJI tuning casopis...PREPUN japanskih automobila..i TEK PONEKI jadnik iz amerike zaluta.To su se AMERICKI casopisi, pa ti vidi koliko prostora ostavljaju u novinama i samim tim koliko su popularniji import automobili nego domestic.
    Opet ti samo sa tuningom. Jesi li pogledao onaj video sto sam ti gore ostavio? Jesi li procitao sta pise ispod?

    Na ovom forumu se nalazi NEKOLIKO ljudi iz USA-a.Cak je u raspravi sa tobom ucestvovao i "Miljan3" koji TAKODJE ima isto misljenje o autima (momak koji je takodje vozio i upoznat je sa dosta americkih automobnbila - cak je vozio imustange, viper-e...), na forumu je i "SAABPower"..koji se ne moze pohvaliti svojim bivsim Mustang-om.Ja cu da ti nadjem odmah sad 100 "amerikanaca" koji ce ti reci da su Americki auti gori od evropskih i japanskih....itd itd..Ali...da li je uopste i bitno..moze cela amerika da kaze isto..ti i dalje drzis neku svoju neosnovanu pricu....Mislim...sta objasniti coveku koji se odusevljava cup holderom u autu i to mu ej jedna od bitnijih stavki
    Mozda zive u USA, ali su i dalje poreklom sa Balkana. A poznat je stil Balkanaca.
    Ajmo na nekom forumu o Mustangu postaviti isti topik, da vidimo cija strana imati vise istomisljenika. Tamo neces naci ljude koji ce imati o tebi lose misljenje samo zato sto se razlikujes od njih. Evo vec nekoliko dana stoji topik tipa koji se dvoumi izmedju Mustanga GT i Lexusa IS350. Sve i jedan komentar koji je dobio je na mestu, niko ga nije napao zato sto hoce Japanca na forumu o Mustangu.

    Nije mi jasno....ako sam dobro razumeo...ti si srecan (tj. dajes + autu) sto TEK na 4k rpm dobija snagu Sokiran Znas li od koliko rpm-a Japanci pocinju da vuku Mig
    Da, zadovoljniji sam sa autom koji na 4,000 RPM dobiva svojih 340 hp, nego sa autom koji na 9,000 RPM dobiva svojih 300 hp.

    Comment

    • Skyline GT-R
      CBC Senator XXL
      • 13.02.2005
      • 806
      • Chicago - My Kind Of Town

      Originally posted by Horsepower
      Sta je poenta izvuci toliku snagu iz malog motora? Da li ce trositi manje? NE. Da li ce kostati manje? NE. Da li ce imati torque? NE.

      Sta je poenta? Imas auto sa malim motorom koji nema torque (sto znaci zaboravi na snagu pri svakodnevnoj voznji), trosi kao da ima V8, i kosta kao da ima V8. Pa auti tipa Sti i Evo pri 9,000 RPM (na kojima dobijaju snagu) trose vise nego Viper.

      Moj Mustang na samo 2,000 RPM dobija svojih 220 lb ft torque. Dosta Japanaca sa slicnom cenom nemaju ni blizu 220, imaju oko ~ 150 lb ft torque, ali ih dobijaju tek na 5,000-6,000 RPM. Vozi ih non-stop pri takvom broju RPM i imaces vecu potrosnju nego moj V8 pickup.

      E sampione sampione.

      Dobro...ok...torque a...?Pa sta bi sa ovim "azdajama" iz testa koji sam naveo u prvom postu.Neki veliki torque-ovi..cuda *uda i...na kraju sramota ziva.
      Hebote "HP" koji ti je bre covece?????Ja ti kazem da ce u SVAKOJ, ali SVAKOJ trci (na 400m - kruzne staze i amere ne stavljamo u istu temu , ne sekiraj se ) tunirani japanc vs Tunirani Amer - Japanac da SAHRANI amera.E sad..ti uvek pocinjes onu tvoju "ali nema svako pare za tuning".Nema svako ali ima milioni njih koji imaju i kad neko kupi japanske aute za trkanje nije ih kupio da ih vozio stock, nego se modifikacije podrazumevaju.

      Ok..da se okrenemo fabrickim izvedbama.Ista klasa isto ubrzanje evropljanin\japanc vs amer.Kazes u svakodnevnoj voznji ti imas vecu snagu u saobracaju pri manjim obrtajima.Ok? So what?Znaci...vozimo se..NE trkamo se...i..ti dobijas vecu snagu od mene na 2000rpm.OK.Krecemo u trku...naravno...ja ga saltam u manji prenos i ne krecem od 2000rpm nego od 5000 rpm-a i pojedem te.Znaci....na manjim obrtajima pri svakodnevoj voznji meni je manja potrosnja i hebe mi se sto ti imas vecu snagu kad je totalno nebitno u trafficu kolika ti je snaga u tom trenutku.

      Prica da Sti i EVO VISE trose od Viper-a..je u najmanju ruku SMESNA.Prvo...Viper kad upalis on posrce galon Drugo...kazes "trose pri 9k rpm"..naravno, to je TRKANJE i tad se potrosnja popne straobalno.Ali...Viper GRADSKU trosi 30+litara...a kad se trkas sa njim...to nesmem ni da zamislim.Znaci..poenta je DA..u svakodnevnoij voznji japanci i evropljani ce trositi manje i ...DA..imace manji torque...sto je nebitno sem ako neces opet da mi spominjes one camce i potrebnu snagu za vucu.

      Originally posted by Horsepower
      Rekoh da me ispravis ako gresim. Japanski Skyline je koliko ja znam Americki Infiniti G35. Otisao sam na sajt Nissana u Japanu i nasao sliku Skyline. Identican kao Americki Infiniti G35.
      Duga prica druze...ne bi ti to shvatio Ozbiljno..totalno nebitno...batali...

      ["quote="Horsepower"]Opet ti samo sa tuningom. Jesi li pogledao onaj video sto sam ti gore ostavio? Jesi li procitao sta pise ispod?[/quote]

      Video...da li znas ko drzi record u tom drag-u?Skyline NIsam prokomentarisao, jer nema svrhe...Izvini ali..sve manje i manje nalazim za shodno da neke stvari komentarisem sa tobom jer...i ono prosto sto treba da shvatis i sto je nacrtano...ti jednostavno...ne vidis..ili NE ZELIS da vidis...i vrtis price u krug..i tako...
      Mene pozovas da odem na Mustang forum.Pa koju objektivnost da ocekujes na mustang forum.Isto kao kad bi te ja pozvao na supra forum ili forume sa Skyline-erima.

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        Dobro...ok...torque a...?Pa sta bi sa ovim "azdajama" iz testa koji sam naveo u prvom postu.Neki veliki torque-ovi..cuda *uda i...na kraju sramota ziva.
        Hebote "HP" koji ti je bre covece?????Ja ti kazem da ce u SVAKOJ, ali SVAKOJ trci (na 400m - kruzne staze i amere ne stavljamo u istu temu , ne sekiraj se Smesko ) tunirani japanc vs Tunirani Amer - Japanac da SAHRANI amera.E sad..ti uvek pocinjes onu tvoju "ali nema svako pare za tuning".Nema svako ali ima milioni njih koji imaju i kad neko kupi japanske aute za trkanje nije ih kupio da ih vozio stock, nego se modifikacije podrazumevaju.
        Ispade po tvojoj prici da je svaki Skyline, Supra, Evo, Sti, 350Z ... dosta tunovini.

        Ok..da se okrenemo fabrickim izvedbama.Ista klasa isto ubrzanje evropljanin\japanc vs amer.Kazes u svakodnevnoj voznji ti imas vecu snagu u saobracaju pri manjim obrtajima.Ok? So what?Znaci...vozimo se..NE trkamo se...i..ti dobijas vecu snagu od mene na 2000rpm.OK.Krecemo u trku...naravno...ja ga saltam u manji prenos i ne krecem od 2000rpm nego od 5000 rpm-a i pojedem te.Znaci....na manjim obrtajima pri svakodnevoj voznji meni je manja potrosnja i hebe mi se sto ti imas vecu snagu kad je totalno nebitno u trafficu kolika ti je snaga u tom trenutku.
        Sam osecaj voznje kad vozis auto sa dosta snage i kad vozis auto sa malo snage je razlicit, bez obzira sto se radi o gradskoj voznji. Mozda bi znao to da vozis auta sa dosta torque. Pricao sam sa tipom koji je pre imao SVT Focusa (170 hp), a sada ima Mustanga V6 (190 hp). Iako je razlika u snagi mala, on sam kaze da se osecaj gradske voznje jako razlicit najvise zato sto Focus nema torque.

        Prica da Sti i EVO VISE trose od Viper-a..je u najmanju ruku SMESNA.Prvo...Viper kad upalis on posrce galon Smesko Drugo...kazes "trose pri 9k rpm"..naravno, to je TRKANJE i tad se potrosnja popne straobalno.Ali...Viper GRADSKU trosi 30+litara...a kad se trkas sa njim...to nesmem ni da zamislim.Znaci..poenta je DA..u svakodnevnoij voznji japanci i evropljani ce trositi manje i ...DA..imace manji torque...sto je nebitno sem ako neces opet da mi spominjes one camce i potrebnu snagu za vucu.
        Ajde se vrati na moj komentar i nadji mi gde sam ja napisao da Sti i Evo trose vise od Vipera TACKA. Napisao sam da trose vise, ali sam i napisao pod kojim uslovima.
        Sti i Evo i dalje trose mnogo za svoje motore. 18 milja po galonu za I4 sa 2.5L i 2.0L motorima? Pa moj pickup prelazi 15.
        Japanci i Evropljani u svakodnevnoj voznji nece trositi manje ako se porede auti sa istim ili slicnim karakteristikama.

        Mene pozovas da odem na Mustang forum.Pa koju objektivnost da ocekujes na mustang forum.
        Istu objektivnost koju ja dobivam na ovom forumu - ti bi dobio na Mustang forumu.

        Ustvari nebi. Tamo ljudi ce te postovati i ceniti tvoje misljenje bez obzira kakvo bilo. Voleo bi da mogu reci istu stvar i za vas ovde. Ali nazalost ne mogu.

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          Infiniti je Nissanov brend za Americko trziste.
          Isto kao Acura od Honde i Lexus od Toyote.
          Boost or bust...

          Comment

          • HotDog
            CBC Senator XXL
            • 06.05.2005
            • 965
            • BSG 75 (011)

            Evo i Sti, 9k rpm???

            Evo IX 206 kW @ 6500 rpm 400 Nm @ 3000 rpm
            WRX 206 kW @ 6400 rpm 422 Nm @ 4400 rpm

            Gledao sam juce film "Omen". Americki ambasador tera Lexus. Kupujmo domace

            Comment

            • MOSLER
              CBC Senator XXL
              • 27.05.2005
              • 1064
              • Niš

              Bivsi drzavni sekretar Kolin Pauel se vozio u BMW sedmici,Bush se u zadnjem trenutku predomislio zbog javnosti i uzeo Kadilak,veliki broj americkih ambasadora po stranim zemljama se vozi u BMW serije 7. Pa gde je tu cuveni americki patriotizam,otplovio niz reku zajedno sa americkom auto industrijom.

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                Vrlo uvazena institucija u SAD http://www.jdpower.com/autos
                U njihovom ovogodisnjem rejtingu privlacnosti automobila (APEAL -Automotive Performance, Execution and Layout) bilo je anketirano 63 000 gradjana SAD.

                Ukupno 19 nagrada
                12 Japancima
                4 Nemcima (BMW,M-B,Mini,Porsche)
                2 Ford
                1 Hyndai

                Evo je lista, na Ruskom ali cete razumeti:

                Субкомпактный автомобиль: Suzuki Aerio (Suzuki Liana)
                Компактный автомобиль: MINI Cooper
                Компактный спортивный автомобиль: Scion tC
                Компактный спортивный автомобиль премиум-класса: Porsche Cayman
                Седан представительского класса: Lexus IS250/IS350
                Среднеразмерный седан представительского класса: Infiniti M-Series
                Большой седан представительского класса: BMW 7 Series
                Спортивный автомобиль представительского класса: Mercedes-Benz SL-Class
                Среднеразмерный спортивный автомобиль: Ford Mustang
                Среднеразмерный автомобиль: Ford Fusion (американская версия)
                Автомобиль бизнес-класса: Hyundai Azera (Hyundai Grandeur)
                Компактный внедорожник: Toyota RAV4
                Среднеразмерный внедорожник: Nissan Murano
                Большой внедорожник: Nissan Armada
                Среднеразмерный внедорожник премиум-класса: Lexus GX470, Porsche Cayenne
                Большой внедорожник представительского класса: Infiniti QX56
                Пикап: Nissan Titan
                Среднеразмерный пикап: Honda Ridgeline
                Минивэн: Honda Odyssey
                Boost or bust...

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  Originally posted by Nenad
                  Infiniti je Nissanov brend za Americko trziste.
                  Isto kao Acura od Honde i Lexus od Toyote.
                  OK ... Znam to, neznam zasto to govoris. Infiniti je luksuzna divizija Nissana.

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    Originally posted by lanMi

                    Gledao sam juce film "Omen". Americki ambasador tera Lexus. Kupujmo domace
                    Americki ambasador koji zivi prvo u Italiji, pa onda u Britaniji. Taj deo si zaboravio.

                    Pazi sta vozi jedan Americki general koji zivi u Nemackoj. Tip sa jednog od Mustang foruma.

                    [/img]

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      Originally posted by Nenad
                      Пикап: Nissan Titan
                      Среднеразмерный пикап: Honda Ridgeline
                      Dovoljno je da vidis da su Nissan Titan i Honda Ridgeline proglaseni za najbolje pickupe. To su najgori pickupi ikada napravljeni. Jedan ima toliko problema sa motorom da je Nissan sam nekoliko puta bezuspesno to pokusavao da promeni, a drugi (Ridgeline) nemoze povuci ni 5,000 pounda. To je sramota za full-size pickup od $28,000 da nemoze povuci 5,000 pounda. A koliko mu je mala prikolica da i neidem u detalje.

                      Od Japanaca jedino Toyota Tundra je prosek, ali i dalje ne moze da se meri sa Ford F-Series, Chevrolet Silverado, Dodge Ram i GMC Sierra. O pickupima znam mnogo jer posedujem jedan i posecujem forum o pickupima koji trenutno ima 341,000 clanova.

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        Horspower,

                        ne znam sta da ti kazem, to su rezultati ankete medju americkim potrosacima. Zasto su oni izabrali ta 2 pick up-a a ti kazes da su najgori i da ih niko ne voli. Ne znam.
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          Mozes li mi naci ko je sve bio u konkurenciji?

                          Ja se secam kad je MotorTrend proglasio Ridgeline za najboljeg pickupa prosle godine. Na kraju se ispostavilo da oni gledaju samo vozila koja su nova za tu godinu, tako da oni najbolji kao sto je Ford F-Series, Chevy Silverado, GMC Sierra i Dodge Ram uopste nisu ucestvovali.

                          Jos me zanima kako su ih testirali. Da li su natovarili prikolicu punu tereta ili da li su neku tesku prikolicu pokusali povuci (kao sto su trebali jer je ipak pickup u pitanju) ili su ga samo provozali par sati, isto kao sto testiraju mala auta, i na osnovu toga doneli zakljucak? Pre ce biti ovo drugo. U protivnom, Ridgeline nikad nebi bila prva. Pa Audi A8 moze povuci vise nego Ridgeline.

                          Comment

                          • Skyline GT-R
                            CBC Senator XXL
                            • 13.02.2005
                            • 806
                            • Chicago - My Kind Of Town

                            Ha...da li si posumnjao da ce da prihvati BILO KAKVU cinjenicu.Momak je toliko zaslepljen stvarima da ne vidi vise apsolutno nista.Glavni covek u Fordu da mu kaze da Ford ne valja on ne bi prihvatio i terao bi svoje.

                            HP,

                            Sto se tice ovog foruma, mislim da je jedan od najboljih foruma sa JAKO PUNO razlicitih misljenja, razlicitih stavova....zaljubljenika u razlicite brandove..itd itd.Tako da...ako ovo nije realan forum..onda ces tesko da nadjes realniji.Mustan forum je forum sa iskljucivo Mustang zaljubljenicima, kao i sa Alfa timom, supra, Skyline....itd itd.Pogledaj samo anketu sa ovog foruma ko sta vozi, i ko sta VOLI, i videces da su misljenja TOTALNO podeljena.


                            Originally posted by Horsepower
                            Ajde se vrati na moj komentar i nadji mi gde sam ja napisao da Sti i Evo trose vise od Vipera TACKA
                            Originally posted by Horsepower
                            Pa auti tipa Sti i Evo pri 9,000 RPM (na kojima dobijaju snagu) trose vise nego Viper

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              Kad mi nadjes realnu cinjenicu - poverovacu u nju. A "Ridgeline je najbolji pickup" nije realna cinjenica.

                              Kazes, ovaj forum je sa mnogo ljudi razlicitih misljenja. Ko jos ima dobro misljenje o Amerincima osim mene i clana 426 Hemi? Niko. Mozda ima razlicitih misljenja, ali su 90% Evropskim autima, 9% Japanskim autima i 1% Americkim autima.

                              A za taj zadnji deo gde si citirao moje dve recenice, ja jos uvek cekam da postavis gde sam ja napisao da Evo trosi vise od Vipera PERIOD. Moja recenica nije bila "Evo trosi vise od Vipera" kao sto ti kazes da sam napisao.
                              Jer "Evo trosi vise od Vipera" i "Evo trosi vise od Vipera na 9,000 RPM" su dve potpuno razlicite recenice koje imaju potpuno razlicito znacenje.

                              Comment

                              • Nenad
                                CBC Senator XXL
                                • 06.01.2005
                                • 1364
                                • BBgd/Mow

                                Originally posted by Horsepower
                                Mozes li mi naci ko je sve bio u konkurenciji?

                                Ja se secam kad je MotorTrend proglasio Ridgeline za najboljeg pickupa prosle godine. Na kraju se ispostavilo da oni gledaju samo vozila koja su nova za tu godinu, tako da oni najbolji kao sto je Ford F-Series, Chevy Silverado, GMC Sierra i Dodge Ram uopste nisu ucestvovali.

                                Jos me zanima kako su ih testirali. Da li su natovarili prikolicu punu tereta ili da li su neku tesku prikolicu pokusali povuci (kao sto su trebali jer je ipak pickup u pitanju) ili su ga samo provozali par sati, isto kao sto testiraju mala auta, i na osnovu toga doneli zakljucak? Pre ce biti ovo drugo. U protivnom, Ridgeline nikad nebi bila prva. Pa Audi A8 moze povuci vise nego Ridgeline.
                                To nije bio test nego anketa medju potorsacima, sta kupci misle.
                                Boost or bust...

                                Comment

                                Working...
                                X