American muscle cars i njihovi tuneri

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zola_
    CBC Senator XXL
    • 24.06.2006
    • 319
    • Novi Beograd

    #16
    ne zelim sada da se raspravljam o tome ali cinjenica je da americki automobili i automobili za usa trziste imaju losiju zavrsnu obradu i kvalitet materijala zato sto prosecnom americkom kupcu automobila to nije bitno, i taj scion je pravljen za americko trziste, uzmi primer focusa za eu i usa trziste i uporedi enterijer i sve je jasno... nije meni cilj da ljubitelje americkih automobila ubedim da oni ne valjaju, nego samo ne odgovaraju evropskom ukusu, npr. mi vise volimo krivine a ameri vise vole pravac. ovo ti pricam zato sto silom prilika vozim boru za usa trziste, i vozio sam se u bori za nase i velika je razlika...

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #17
      Focus u Americi je Fordov osnovni i najjeftiniji model. Za $13,000 nemozes stvarno ocekivati mnogo.

      Focus u Evropi igra sasvim drugu i dosta vazniju ulogu. Ford je potpuno zaboravio na Americkog Focusa i nebi me cudilo da uskoro propadne.

      Comment

      • KKK
        CBC Član
        • 16.09.2005
        • 68
        • Beograd

        #18
        Originally posted by laki
        sve u svemu ja bih voleo da mi kazes koji to americki auto ispunjava sva tri navedena kriterijuma.
        A jel mogu ja
        Moj konačni odgovor je: Grand Cherokee 5.2 V8 220 hp
        Cena u BG ispod 10.000 e. 7-8 godina star.
        Ubrzanje do 100 km 8.5 s.
        Prosečna potrošnja 15L/100 km.
        Cena održavanja ista kao i Astre stare 2-3 godine motor će sahraniti bar 2 astrina motora (bilo koja) po pređenoj kilometraži.
        Komfor u vožnji za vozača i putnike kao i sigurnost neuporediva.
        Pri tom će Cherokee proći i stazama koje će vlasnici Astre moći gledati samo na slikama.
        Uzeo sam Astru za primer kao karakterističnu za ono što se smatra za optimalanim izborom auta na ovim prostorima.
        Vozio sam u svom 20-godišnjem vozačkom iskustvu i Ruse i Japance i Nemce i Amerkance (lični automobili). Američki auto je ipak klasa za sebe možeš ga voleti ili ne. Voleo bih da svako ima mogućnost da se proveze par desetina hiljada km u nekom amerikancu pa da onda donosi sudove o njima, sve ostalo je rekla-kazala.
        Naravno da ovaj post neće promeniti mišljenje bilo koje strane, o ukusima ne vredi diskutovati. Peace.
        http://www.srbija4x4.net

        Comment

        • zola_
          CBC Senator XXL
          • 24.06.2006
          • 319
          • Novi Beograd

          #19
          u pravu si za cenu, ali za odrzavanje mi je malo sumnjivo, a tu je i potrosnja... ali u sustini pricam o novim kolima, polovna su druga prica, nov cheerokee kosta 45k + i nije neki auto po mom misljenju, ima ga moj drugar i ne svidja mi se kakav je za voznju itd. ali to ima veze i sa tim sto ne volim terence, nego to je druga prica...
          poz

          Comment

          • boolero
            CBC Veteran
            • 07.10.2004
            • 175
            • Beograd

            #20
            Originally posted by KKK
            Cena održavanja ista kao i Astre stare 2-3 godine motor će sahraniti bar 2 astrina motora (bilo koja) po pređenoj kilometraži.
            Poredish motor koji izvlaci 44ks/L i onaj koji izvlaci 65-120 ks/L...i to dajesh neproverenu informaciju,otkud ti znash kolko prelaze opelovi motori???

            Upredi Cherokijev motor sa nekim DAF-om....imaju slicnu specificnu snagu pa vidi ko ce koga sahraniti

            btw mzoesh da registrujesh tri astre za jednog Cherokija, to je proverena informacija
            OTS

            Comment

            • KKK
              CBC Član
              • 16.09.2005
              • 68
              • Beograd

              #21
              Potrošnja je uvek diskutabilna, snaga traži svoje ali V8 daje manju potrošnju po kubiku ili snazi u odnosu na neki redni 4-cilindraš (bmw 316i ili Nissam Sunny 1.6 sa njima imam iskustva) da ne poredim baš sa Ladama i Yugom.
              Održavanje: koristi isto ulje (4.7 l staje u 5,2), iste svećice, isti filter za ulje i vazduh, iste kočione pločice ... po ceni kao i većina drugih automobila. Punjenje i servis klime me košta kao i za bilo koji drugi auto, centriranje trapa (baš sam jutros išao na reglažu) 2100 dinara.
              Limarski radovi i farbanje, 40 evra mi traži limar da sredi polupano krilo, toliko bi mi uzeo i za neki drugi auto. Šoferšajbnu (zatamljenu) sam platio 13.000 u Glass Servisu, ne znam koliko je za Astru možda 7-8000.
              Može da bude skupo, ako koristiš usluge "ovlašćenih" servisa ali to je kod nas i onako jedna velika prevara deru i za ostale marke i modele.
              U svakom slučaju održavanje nije tako skupo kao što se misli.

              @Bolero
              Pokaži mi Astru koja je prešla 700.000 km
              Za registraciju si u pravu, 700 e. bar je jednom godišnje.
              http://www.srbija4x4.net

              Comment

              • Kanarinac
                CBC Senator XXL
                • 08.10.2004
                • 2870
                • BG,Weedikovac

                #22
                Ovo shto si naveo za odrzhavanje nema veze s mozgom.Ne kazhew tebi limar cenu po autu nego po tome koliko je razlupan deo.
                Shta je sa delovima i potroshnim materijalom?Vodena pumpa,benzinska pumpa,i tako dalje.Osecam das koshta ko polovan yugo 90 godishte
                Tako da to shto si naveo ulje ,filteri i limarija nemaju bash mnogo veze, a ne mozhesh da kazhesh da nema shanse da se ne pokvari neshto na tom autu.

                I love my

                Comment

                • KKK
                  CBC Član
                  • 16.09.2005
                  • 68
                  • Beograd

                  #23
                  Govorio sam o tekućem održavanju, šta to po tebi ima veze s mozgom ?
                  Ljudi da se razumemo, ne pokušavam nikoga da preobratim, samo iznosim činjenice isključivo iz sopstvenog iskustva i pokušavam da objasnim da američki auto nije svemirski brod.
                  Kada se diskutuje o američkim automobilima ne može bez politike, da ne bude zabune Amerima neću nikada oprostiti 1999. i ostala mrcvarenja koja i danas traju, ali reći da najnapredija tehničko-tehnološka država današnjice, ne ume da napravi dobar auto je besmisleno. Nije mi drago zbog toga, ali tako je.
                  Naravno da se kvare, ali su solidno pravljeni. Ranije sam vozio Nivu po zahtevnim terenima, posle svakog relija pravac servis, sa ovim autom nije tako. Nisam hteo ranije da pomenem da ne bude da se razmećem, ali kada smo već krenuli evo još jednog primera.
                  Sticajem okolnosti, zbog neispravnog termostata, motor mi je prokuvao negde u nedodjij i izgubio skoro svu vodu(antifriz). 11 od 14 l sam dosuo, posle 30-tak km vožnje sa praktično suvim motorom(nisam imao izbora), bez vodenog hladjenja na spoljnoj temeraturi od 25-30 C. Posle 2 nedelje opet na terenu, iz istog razloga, imao sam još 3 kuvanja u 2 dana, bukvalno u vukojebini. Da li misliš da je motoru nešto falilo posle svega toga ?
                  Remontovan motor sa pismenom garncijom od 6 meseci, papiri carinska deklaracija i ugradnjom kupljen u AmeriKaru koštao me je 1500 e. (Za neupućene AmeriKar je servis poznat kao derikoža, i jesu derikože) radio sam još neke stvari kod njih novi hladnjak, ležajeve na točku ... pa je izašlo malo više na kraju.
                  Full generalna za BMW 316i M40 motor, u Servisu M na Čuburi, ukupno delovi i rad 2200 e, bez pismene garancije.
                  Sa motorom na Čirokiju sam potpuno zadovoljan, ispunio je moja očekivanja i ne pokazuje neke znake slabosti, prešao sam od tada oko 10.000 km. Kod BMW-a su posle 5000 počeli da se čuju ležajevi i danas, prešao oko 15.000 i dalje se čuju, žalio Miletu, odgovor nije to ništa.
                  Možda se pitaš a kada je tako dobar motor zašto ti je crkao stari, pa to je već bila moja greška kod kupovine tog auta jer se nisam dovoljno raspitao o poreklu a kada sam saznao digla mi se kosa na glavi, ali već je bilo kasno.
                  Ako imaš kontra primer rado bih da te saslušam, no hard filings
                  http://www.srbija4x4.net

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #24
                    Ne bih da se ponavljam, ali valjalo bi iskopati jednu od starih diskusija gde sam izneo sva svoja (jako losa) iskustva sa americkom automobilima. Suma sumarum: kante, odgovorno tvrdim. I da, ameri NE ZNAJU da naprave dobra kola. U stvari znaju, ali u poredjenju sa cime? U poredjenju sa Japancima, Svabama, Francuzima - NE ZNAJU da naprave auto. Prosecnom Ameru je Cherokee odlican auto, sa genijalnim odnosom cene i kvaliteta, udoban, dobro lezi, sa odlicnim motorima - zato sto 90% njih nikad nije imalo priliku da se provoza evropskim autom. Svako poredjenje je izlisno. Kriterijumi Amerikanaca za "dobar auto" su prema ostatku sveta, neverovatno niski. Tehnoloski kriterijumi americkih proizvodjaca u odnosu na Japance i Evropljane su zaostali u kamenom dobu.

                    Viper, 8 litara zapremine, 2 turbine...950+ KS? 120KS/l? Japanci i Evropljani toliko izvlace iz atmosferaca. Ove godine GM pokazao 8 milijardi USD gubitka, Toyota skoro toliki profit - nesto negde, dakle, mora da ne stima. Ili je ostatak sveta lud pa ne kupuje te odlicne automobile, ili oni stvarno ne valjaju nikome osim Amerima...
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • KKK
                      CBC Član
                      • 16.09.2005
                      • 68
                      • Beograd

                      #25
                      mmm da, znao sam da je bila greška kada sam kliknuo na reply za ovaj topic.
                      Odo' ja.
                      http://www.srbija4x4.net

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Pa idi...

                        Ne znam sta si ocekivao, da se svi slozimo da su americka kola super...? Ja imam upravo oprecna iskustva, a ako je tvoj odgovor da to da zapalis, onda...
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • KKK
                          CBC Član
                          • 16.09.2005
                          • 68
                          • Beograd

                          #27
                          Ton tvoje poruke vodi u pogrešnom pravcu zato ako nastavimo samo možemo da se pokačimo zbog različitog gledanja na istu stvar.
                          Ja ću i daje voziti jeep zato što mi savršeno odgovara a ti nećeš jer ti savršeno neodgovara.
                          Ako se slažeš, ja bih ovde stavio tačku.
                          http://www.srbija4x4.net

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #28
                            Mislim da je bespredmetno porediti americka kola sa drugim. Kod njih je druga filozofija i koriste se uglavnom resenja od pre 15-20 a i vise godina. Cudo je da su prestali da rade sa karburatorima i mono ubrizgavanjem,
                            zahvaljujuci tome cene na njihove automobile su relativno niske pa se jos nekako drze.
                            Isto je sa Evropskim vozilima, izgubili su trku sa Japanom u segmentu cena/tehnologija. U kolima iz premium segmenta (S,A8,7 i sl.) jos mogu da konkurisu vadeci se na bolji komfort i osecaj kvaliteta (zvuci lima itd.) ali katastrofalno gube na elektronici i pouzdanosti agregata.
                            Japan vec izbacuje 2 generaciju hibridnih motora a Evropa tek potpisuje ugovore izmedju sebe o razvoju hibridnih tehnologija.

                            Ako znamo da dosta americkih vozila jos uvek koristi 4stepene automate (sada kada svi imaju 5 i 6 a MB izbacio 7-tronic) onda je malo jasnije da je njihov pogled na svet totalno drugaciji i ne podleze poredjenju.
                            Da li bi se ovde iko upustio u poredjenje/komentarisanje Big Mack-a i pljeskavice? Mislim da ne.
                            Svakom svoje.
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #29
                              Nemacki Muscle Classic Car http://www.ronpatrickstuff.com/
                              Boost or bust...

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                #30
                                Originally posted by 206
                                Ne bih da se ponavljam, ali valjalo bi iskopati jednu od starih diskusija gde sam izneo sva svoja (jako losa) iskustva sa americkom automobilima. Suma sumarum: kante, odgovorno tvrdim. I da, ameri NE ZNAJU da naprave dobra kola. U stvari znaju, ali u poredjenju sa cime? U poredjenju sa Japancima, Svabama, Francuzima - NE ZNAJU da naprave auto. Prosecnom Ameru je Cherokee odlican auto, sa genijalnim odnosom cene i kvaliteta, udoban, dobro lezi, sa odlicnim motorima - zato sto 90% njih nikad nije imalo priliku da se provoza evropskim autom. Svako poredjenje je izlisno. Kriterijumi Amerikanaca za "dobar auto" su prema ostatku sveta, neverovatno niski. Tehnoloski kriterijumi americkih proizvodjaca u odnosu na Japance i Evropljane su zaostali u kamenom dobu.

                                Viper, 8 litara zapremine, 2 turbine...950+ KS? 120KS/l? Japanci i Evropljani toliko izvlace iz atmosferaca. Ove godine GM pokazao 8 milijardi USD gubitka, Toyota skoro toliki profit - nesto negde, dakle, mora da ne stima. Ili je ostatak sveta LUD pa ne kupuje te odlicne automobile, ili oni stvarno ne valjaju nikome osim Amerima...
                                Hoces reci da u Evropi Jeep Grand Cherokee za prosecnog coveka nije dobar auto? Sta je za vas onda auto za prosecnog coveka?

                                Ziveo sam u Evropi, znam kakvi su auti tamo. Jeste, Evropska auta su bolja ako ces porediti BMW sa Chevroletom (sto nasi radi), ali ako ces ih porediti po klasi u vecini slucajeva ce Amerikanac izaci kao pobednik.

                                Od mog caleta jedan prijatelj je nedavno kupio novog VW Passata 2.0L. Ono je sramota za sta je on dao $24,000. Sramota. Ako je vec hteo auto sa malim motorom bolje mu je bilo da je kupio Corollu i ustedeo dobih $8,000, a ne dati $24,000 za kantu kao sto je Passat. Moj jako dobar drug ima '99 VW Jettu 2.0L sa oko 70,000 milja na satu. To auto je pred raspadom. Nista od elektronike ne radi, rdja, cesto se kvari ... Toliko o kvalitetu. A o sigurnosti da ne govorim. Od mog druga keva je ostala potpuno paralizovana ispod glave u sudaru u '01 VW Golfu. Sudar uopste jak nije bio.

                                I poslednje, Amerikancima lose ide zbog viskokih cena osiguranja koji su zakonom duzni da placaju. Ogromna kompanija kao sto je GM ima veliki broj radnika i za svakoga od njih mora zdrastveno osiguranje placati (sto nije mal $$$, veruj mi, zivim u Americi pa znam) kao i ogromne pare kad odu u penziju. Zato gube pare. Ne zbog prodaje koja nije nikad veca. Usporedi prodaju Forda pre 40 godina i sada i rezultati bi te sokirali.

                                I treba li da te podsecam da 3 od najvecih 5 auto kompanija na svetu dolaze iz Amerike? Amerika 3, Evropa 1, Japan 1.

                                Comment

                                Working...
                                X