Sta posle Fabie...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bakara
    CBC Senator XXL
    • 29.01.2005
    • 977
    • nBGd

    #31
    ako je auto za porodicnu upotrebu ja ne bih razmisljao manje od 4,5 metra kategorije, neki minimum minimuma pomenuta C klasa a da moze da se iole udobno putuje.
    @brick
    Pozdrav za tebe
    Ne...meni ne treba limuzina, samo za broj veci auto od fabie, znaci limuzinu ne bih kupio, i ako znam koliko ih ti volis. Ne odgovara mi zbog parkiranja, malog dvorista, gradskih guzvi, vecih troskova itd...nadam se da me razumes. znaci auto je za 99% po gradu (80%centar) i jednom godisnje na more.
    pozdrav

    Comment

    • bakara
      CBC Senator XXL
      • 29.01.2005
      • 977
      • nBGd

      #32
      Originally posted by Komex
      Elektronika: zeza i to dosta, vec sam jednom 3 sata proveo u servisu da bi saznali gde je prekid u senzoru za air-bag i na kraju je popravljeno ali ni sam majstor ne zna kako je uspeo... Ne verujem da ce ti ta elektronika sad ugrozavati voznju ali ce te nervirati jer ce ti stalno prijavljivati glupe greske...

      Sto se servisa tice redovan (filter vazduha, ulja i klime ti izadje nesto oko 3-4 hiljade dinara)
      Eto to je to, ako te jos nesto zanima pitaj

      Pozdrav
      Pa kao sto sam na pocetku rekao stilo je tu najinteresantniji auto, ima ih dosta (moze da se bira)...
      Elektronika mene zeza i na fabii, tako da sam na to navikao, i sta se u opste podrazumeva pod tim zeza elektronika, jel to kao kod mene, ne radi grejac sedista, izbaci pokoju gresku i sl. ili auto ne moze da upali?

      Ja bih ipak uzeo 1.9 JTD, da li mi neko moze nesto vise reci o ovom motoru?
      ***
      Ovih dana sam obisao nekoliko placeva, i video sam par belih (sabackih) JTD stila, sa dosta bogatom opremom i primamljivom cenom, ali su mi bili malo cudni, svi su bili beli, spolja su odlicni, bez ogrebotina, jedva sam provalio da su svi ofarbani celi (ali stvarno dobro), unutrasnjost im je vrlo dobra, a najvise me buni kad podignem haubu....
      Sve je totalno novo, sve plastike, cak i poklopac za ulje, poklopac motora, znaci sve i tako na svakom...
      Na vracanje kilometraze sam navikao, ali na zamenu plasticnih delova i nisam, mislim da mozete da zamislite kako izgledaju kad im je na satu 70-80000km a ne 100000 kao ostalim...udeseni do jaja
      da li neko zna o cemu se tu radi, i ako su havarisani, kako im se isplati da sve to promene?
      ***
      Dajte preporucite neki plac, za stila, ili za japance (ako ima takvih)

      Koliko moze da predje JTD motor?
      pozdrav

      Comment

      • Komex
        CBC Veteran
        • 20.10.2005
        • 100
        • Beograd

        #33
        Kao sto sam i rekao, to sto zeza to je sitno, nisam se do sada cuo da nekome auto nije hteo da upali zbog elektronskog kvara tako da si sa te strane bezbedan...

        A sto se JTD motora tice, sasvim ok motori, necu sad da pricam da su najbolji jer ce se ovde pokretati zesce diskusije Dobro, realno nisu prvi ali spadaju u bolje... E sad imas 3 verzije (ili mozda cak vise) sa 80, 115 i 130 konja...
        I one od 100 ali ja mislim da su to vec MultiJet i da su isli u novije modele...
        Lepo idu, dosta malo trose ali ne znam zaista koliko su izdrzljivi...

        Comment

        • bakara
          CBC Senator XXL
          • 29.01.2005
          • 977
          • nBGd

          #34
          A gde si ti nabavio svog stila i koliko si ga platio?
          Jel bio udaran?
          pozdrav

          Comment

          • Komex
            CBC Veteran
            • 20.10.2005
            • 100
            • Beograd

            #35
            Ja sam moj uzeo preko prijatelja koji se bavi uvozom automobila iz Italije...
            Moj je cak 2001 godiste ali je presao samo 40k, on je bio onaj Test auto Fiata, stajao je u salonu dugo pa je onda malo vozen i eto dosao do mene, nije udaran sve je ok...
            Izasao me je nesto ispod 8000...

            Comment

            • bakara
              CBC Senator XXL
              • 29.01.2005
              • 977
              • nBGd

              #36
              Da li moze nesto da se nadje za mene...neki jtd?
              Bilo bi dobro kad bi mogla zamena za fabiu....
              pozdrav

              Comment

              • Komex
                CBC Veteran
                • 20.10.2005
                • 100
                • Beograd

                #37
                hmmm pa zamena malo teze...
                Ali ako hoces moze da se nadje samo treba da kazes sta tacno hoces, godiste, motor, oprema... Javi mi se na PM pa cemo se dogovoriti...

                Comment

                • bakara
                  CBC Senator XXL
                  • 29.01.2005
                  • 977
                  • nBGd

                  #38
                  @komex
                  poslao sam ti poruku

                  @brick
                  Daj neki tvoj komentar o fiatu, o stilu, a hteo bih da cujem tvoje misljenje o padu cene ovog stila za jedno 2 god?
                  pozdrav

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #39
                    da ti prenesem licno iskustvo, tek da promislis jos jednom...

                    ja sam imao keca i parkirao sam se bez po muke. presao sam na auto dug blizu 4,5 metara i mogu ti reci da sam se u pocetku plasio toga. vozim isto kao ti (dvaput lokalno - klinca 5km u obdaniste, jednom 20km - do posla, jednom mesecno - malo dalje (do 100 km), i jednom do mora - 1500km, recimo). i? prezadovoljan. ne guzim se gde sam uspevao s kecom, jer nema ni sanse, parkiram 50m dalje na manje prometnom mestu. a sto se tice provlacenja, da ti docaram: obdaniste je pored pijace pored koje je i taksi stanica u suprotnom smeru u jednosmernoj ulici, pa ti vidi koju frku imam svakog radnog dana.
                    uzmi C klasu kola (A4, Xantia, BMW3, AR155, MB C...) i neces pogresiti. ova klasa ima i do tri puta skuplje delove ali interval zamene je isto toliko puta redji, ako ne i vise (recimo svecice na 100.000km). a sto se delova i servisa tice, moj brat ima isti auto kao ti (samo crveni) i odrase ga na redovnim servisima. dodje mu na isto!

                    dakle, ne bezi od veceg auta, nije bas toliko nezgodniji za parking, a za put je kao san...

                    poz.
                    .

                    Comment

                    • bakara
                      CBC Senator XXL
                      • 29.01.2005
                      • 977
                      • nBGd

                      #40
                      @dekideki
                      Ma ne vredi, opisao sam zasto, a uz to imam jako malo dvoriste (vidi se na slici gde je fabia) u kome treba smestiti dva automobila, i ovako je pretrpano...
                      Znam ja da su limuzine bolje, udobnije, isto trose, izdrzljivije, i da za ove novce mogu kupiti i mercedesa.
                      ipak bih ja nesto iz te Golf klase (ili kako se vec zove?), to su isto tako veliki automobili, a opet kompaktni (volim kad ne vidim haubu iz kola), vrlo prakticni, laki za dalju prodaju i ostalo cime se mogu pohvaliti vece limuzine, a opet su malo manji od limuzina...
                      pozdrav

                      Comment

                      • Rubi
                        CBC Senator XXL
                        • 06.05.2005
                        • 519
                        • Beograd

                        #41
                        Sto se JTD motora tice, o njemu sve najbolje. Za pocetak, vuce kao nenormalan - u manjem autu se stice utisak da se vozi za klasu bolji auto. Vozio sam vise dugih relacija u Puntu sa JTD motorom od 80ks, i ne moze da se poredi sa "normalnim" benzinskim verzijama. Na autoputu (i u gradu) 1,2 16V od, takodje, 80ks mu nije "ni prineti".

                        Sto se trajnosti motora tice, za 1,9 verziju nije bilo nekih prigovora. 2,4 verzija (petocilindarska) je imala problem pucanja po bloku (spomenuto negde na forumu, slucaj iz Beograda) - ali to je jedino negativno iskustvo koje sam ja cuo u vezi nekog JTD motora. Fiat grupacija vec tradicionalno pravi common-rail dizele (i jedna su od prvih fabrika koja je pocela sa masovnom primenom te tehnologije), i prodaje ih u velikom broju, cak i drugim proizvodjacima automobila.
                        (\__/)
                        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                        (")_(") your signature to help him gain world domination.

                        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                        Comment

                        • dekideki
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1914
                          • Beograd

                          #42
                          u 155 se ne vidi hauba iz kola, samo to. probao sam. kad zakucas glavu u plafon, mozda 1cm sirine sve zajedno. i meni je to veoma vazno! u vezi ostalog, ti ces najbolje znati. srecno!
                          .

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #43
                            ako me vec pitas..
                            Fiat je u usponu, Stilo postoji kao Mk1 i kao Mk2 i cene im se (trebalo bi) razlikuju.
                            koji model tebe zanima?

                            sto se cena tice za 2 ili 3 godine mnogo toga je neizvesno, svasta se moze dogoditi pocevsi od urusavanja GMa (Ford se vec izmakla jedna noga i u postupku je prodaje delova firme u pokusaju da se izvuce) do plime kineskih proizvodjaca.
                            tu je i Hyndai koji je danas u prvih 5 u svetu po obimu prodaje a i dalje konstantno raste.

                            u Evropi je trziste novih autmobila ukoceno, ponuda prevazilazi kapacitete trzista pa shodno tome i cene ce morati da se koriguju (nanize naravno) sto je vec pocelo kao trend da s pomalja (recimo Ford prodaje nove modele u Nemackoj 16% jeftinije od starih, uz reklamnu kampanju "poklanjamo vam PDV" s tim da se PDV naravno mora platiti drzavi pa je jasno ko je dobio manje para).

                            prosle nedelje su u VAG grupi izmenili kolektivni ugovor o radu i svim radnicima su smanjene plate (preciznije, isti novac a povecn obim posla) uz obavezu VAGa da do 2011. godine ne zatvori preostalih 6 fabrika u Nemackoj). posle te godine ko zna kakav ce biti raspored snaga globalno.
                            a VAG je dugo bio usamljeni broj 1 u Evropi po obimu, sada je Pezo u trendu da postane broj jedan (PSA grupa kao celina).

                            Fiat se pomirio sa raspodelom kolaca da je postao marginalni igrac u Evropi (naravno i u svetu) pa se ocekuje da se posveti onome sto najbolje zna, segmentu gradskih auta putem porasta ucesca kolicinski.

                            svojim dizel motorima Fiat je vec naveliko prisutan u gradskoj klasi putem GMa i njegovih brandova a to ce uveren sam znati da kapitalizuje kroz cene.

                            Stilo se kao model gasi uskoro i nece imati naslednika pa ce mu i cena opasti u skladu sa time sto predstavlja kratkorocno dobru kupovinu.
                            dugorocno zbog malih serija i malog uticaja Fiata u toj klasi Stilo ce brze gubiti vrednost od drugih sto je povoljno za kupce a nezgodno za prodavce.

                            zavisi u kojoj poziciji sebe vidis danas, za 3 godine ili 5 godina u smislu finansijskog uticaja posedovanja Stila.

                            sam auto je kao i slicni, opsti prosek te klase niti posebno bolji niti posebno losiji s tim da je Fiat tradicionalno jeftiniji za odrzavanje (barem bilo po tradiciji, ne znam za novije modele).

                            u celu pricu oko globalnih pomeranja moze da uleti i nepoznanica sta ce biti sa VAGom... posto uskoro prestaje da proizvodi dizel motore (TDI tzv) i prelazi na (Fiatovu) JTD tehnologiju odnosno common rail u svim klasama.

                            kolicinski TDI motori su malobrojni sveukupno i uticaj po tom pitanju je zanemariv ali psiholoski faktro kod kupaca je tesko predvidiv i za ocekivati je da biti veceg uticaja na trziste u Evropi povlacenje TDI- koncepta (TDI kao registrovane robne marke, mislim na specificne PD dizele).

                            imajuci sve to u vidu po meni Stilo je usamljeni jahac, koji nema buduci razvoj sto znaci da na tebi rizik posedovanja istog i sta sa njim posle nekoliko godina u smislu kao sto je stanje sa korejskim autima.

                            dobri su, nista im ne fali, nisu skupi, imaju opremu, imaju motore ali kada ga kupis kasnije je kamen o vratu za nekoliko godina (prodati korejski auto po prosecnoj ceni tog godista te klase kojoj pripada je ravno cudu).

                            kada sve procitas, nisam ti ni rekao nista pametno...redosled razmisljanja sta bi moglo da bude.

                            Skoda je finansijski po meni daleko izvesnija, ti pominjes da je stiglo servisiranje koje muti finansije. Stilo je jos uvek svezi model malih kolicina upotrebe kod nas pa o finansijama se nadam da ce ti neko drugi detaljije pojasniti sta da ocekujes.

                            moj favorit kada je ulaganje para u auto je poznat- visa klasa starijeg godista koja poseduje sve sto i noviji manjih klasa a odrzavanje je jeftinije zbog proteklih godina i skidanja fokusa fabrickih servisa sa njih kao izvora profita.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BRABUS
                              CBC Senator XXL
                              • 15.10.2004
                              • 2399
                              • London

                              #44
                              Slozio bih se sa brickom da je Stilo dobar kad si kupac, a los kad si prodavac. Solidan auto u toj klasi, ne tako kvalitetan kao Golf ili 307, ali sa proverenim konceptom motora i ostalog....po nicemu poseban i ni u cemu najbolji. Ali je kao auto u prodajnom/marketinskom smislu katastrofa. To je model koji je za malo dosao glave Fiat-u, jer se izuzetno lose prodavao. Hteli su da prodaju 400.000 godisnje, a prodaja nikad nije presla 170.000 godisnje.

                              Sto se ostalog sto brick kaze tice, VW-ovi radnici su najplaceniji u auto-industriji, a najmanje rade. tako da ovaj ugovor moze samo dobro da donese VW-u. U VW-ovim Nemackim fabrikama, radnici su vec skoro 10 godina radili 28.8 sati nedeljno, i primali znatno vise nego recimo Audijevi radnici koji rade 35h nedeljno. 28.8h, to je totalno van pameti, nepunih 6h dnevno, ko trudnice....zato ih i ima 30.000 viska. Jedino sto tim parazitima niko do sad nije smeo u lice da kaze "ili cete da prihvatite da radite 35h ili ce trecina da leti"....ali i to nije lako u ovoj socijalnoj drzavi

                              Mada, s obzirom da u danasnjoj auto industriji plate radnika iznose samo 15-ak % ukupnih troskova, to i nije najveci problem VW-a. Najveci problem koji oni imaju je prevelika kompleksnost i nepostojanje sinergija izmedju brendova u VW-grupi (valjda je tako na srpskom synergy). Tako imate situaciju da VW i Audi sopstveno razvijaju neke motore (posebno u visim klasama), cuveni Phaeton koji je kostao preko 2 milijarde evra da se razvije, i koji je razvijan potpuno samostalno, ne deleci nista ni sa kim u fazi razvoja, nepotrebno stavljanje zadnjeg multilinka u Golf (300e dodatnih troskova * broj golfova = lepa suma), postojanje toliko kombinacija opreme za modele koji to ne zasluzuju.....i par glupih odluka menadzmenta, zbog kojih je VW stigao tamo gde jeste sada - tipa forsiranje politike grupe krajem 90-tih ("VW protiv Mercedesa", "Audi protiv BMW-a", "Skoda protiv Francuza", "Seat protiv Alfe"...), ****no skupi Veyron projekat, i mozda najgluplji od svih - kupovina Rolls Royce za oko 500m Evra bez mogucnosti da koriste logo (koji je pripadao RR grupi, ne auto diviziji), tako da su morali da odustanu od RR brenda i prodaju ga BMW-u......ma moze knjiga da se napise

                              Comment

                              • bakara
                                CBC Senator XXL
                                • 29.01.2005
                                • 977
                                • nBGd

                                #45
                                @brick
                                Uh...moram da priznam da sam procitao par puta tvoj post, i dobro si me pokolebao...
                                Fiat je u usponu, Stilo postoji kao Mk1 i kao Mk2 i cene im se (trebalo bi) razlikuju.
                                koji model tebe zanima?
                                Ovo ne razumem sta znaci mk1 i mk2? Ja sam hteo JTD 115 sa 5 vrata.
                                Ja sve ovo pitam zato sto mi je potpuno neverovatno da cu za cenu jedne fabie moci da kupim stila, to meni jednostavno nije logicno. Da skoda ima bolji image nego jedan fiat, da li je to tako sam u srbiji?

                                Ali OK, mogao si mi bar pokusati preporuciti neki auto, koji se moze naci za kupiti, u ovoj golf klasi, a da mislis da bi vredelo...?
                                A voleo bih da cujem, i sta bi ti licno kupio za 7000, ne gledajuci moje kriterijume?
                                Ali da nemas pravo da izaberes Volvo...

                                Ali molim vas dajte neke automobile koji se realno mogu naci, recimo ona almera je bombona, ali cu se u*rati ako budem trazio bas nju...
                                pozdrav

                                Comment

                                Working...
                                X