TDCI = HDI = osetljivo na gorivo sa visokim sadrzajem sumpora.
MONDEO Iskustva
Collapse
X
-
To za otpornost na nase gorivo, nazalost, ni jedan nije dovoljno otporan na ono sto sipamo na nasim pumpama, pacak irenomiranim
pitas prodavca ko je dobavljac, osecas po mirisu boji ili nekoj osobini, znas da neka pumpa eto ima domace ili eto uvozno gorivo usvim isporukama pa prema tome odabiras gde ces tociti ?
odakle uverenje da si sipao domace ili da si sipao uvozno gorivo, kako se dolazi do takvih saznanja sta je trenutno u rezervoaru na pumpi ?volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Cestitke i od mene na kupovini.Po mom misljenju Mondeo je zaista "best buy" u svojoj klasi.
Sto se motora tice moze li neko da pojasni razliku izmedju TDDI i TDCI.Vidim da oba agregata imaju istu snagu ali u cemu je glavna razlika,nacin ubrizgavanja,konstrukcija...???
Comment
-
-
Comment
-
-
A evo i ovde na nemackom:
- TDDI Turbo Diesel Direkt Einspritzung
- TDCI Turbo Diesel Common Rail Einspritzung
Die TDCi sind bei Ford das , was bei Audi die PD's sind , also die Nachfahren der ersten Direkteinspritzer. Allerdings sind die neuesten Diesel bei Audi inzwischen ja auch Common Rail Motoren. Die Pumpe Düse Maschinen haben zwar Leistung, aber die Laufruhe eines CI erreichen sie absolut nicht.
Die TDCI laufen sehr leise und ruhig, haben dafür aber mehr Leistung als die TDDi
Der Block ist im Prinzip der gleiche, Hubraum beim Focus1 betrug immer 1753ccm.
Die Leistung der TDDI betrug 75PS bzw. 90PS, den TDCI gab es mit 100PS und 115PS ab Werk.
Comment
-
-
Danas prvi put izašao na Ibarsku, a po povratku iz Kraljeva, malo opičio po gasu sve sa tastom i taštom u kolima. Posle ovog tasta Mondea nisam siguran da će se više voziti sa mnom.
Auto se stvarno odlično ponaša u vožnji, leži neverovatno dobro, imao sam par živahnijih preticanja, ali međuubrzanje me je izvuklo bez problema. Probao sam do 180 km/h i tu nema nikakve frke, sasvim mirno bez ikakvih drmusanja, sigurno, samo klizi. Vrlo je udoban, ali u principu, je najprijatnija vožnja oko 2200 obrtaja - oko 120. Tada se i motor najmanje čuje.
Što se tiče razlike u motorima, konkretno znam da DTCI stvara manju buku, kultivisaniji je i ima bolje performanse. Ali, sa druge strane, osetljiviji je na loše gorivo i čuo sam za nekoliko primera gde su ljudi imali grdnih problema.Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
-
Originally posted by brickTo za otpornost na nase gorivo, nazalost, ni jedan nije dovoljno otporan na ono sto sipamo na nasim pumpama, pacak irenomiranim
pitas prodavca ko je dobavljac, osecas po mirisu boji ili nekoj osobini, znas da neka pumpa eto ima domace ili eto uvozno gorivo usvim isporukama pa prema tome odabiras gde ces tociti ?
odakle uverenje da si sipao domace ili da si sipao uvozno gorivo, kako se dolazi do takvih saznanja sta je trenutno u rezervoaru na pumpi ?Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
-
A ja opet pitam kako bilo ko od vas koji vozite (a i ja vozim takve) 'fabricke' netjunirane automobile od stotinak konja mozete primetiti neke radikalne razlike u kvalitetu goriva?
Ja stvarno nista ne primecujem sto se tice dizela, a imam jednog prastarog TD i jednog komonrejl dizelasa.
Pitao sam ovo vec na nekoj temi, ali nisam dobio odgovor, na osnovu cega vi koji to tvrdite primecujete razliku u kvalitetu goriva? Ja gde god da sipam stalno isto rade, i ovaj matori i ovaj noviji dizelas, nista se ne menja. Jedino ako vi koristite neke posebne merne instrumente/metode pa onda uvidjate neku razliku, ovako odokativno tesko da je ima. Ja je licno ne vidim.
Nije za sve sto se pokvari na automobilu krivo lose gorivo i losi putevi u Srbiji. To sto navodis da su pojedinci imali dosta problema sa komonrejlom ne znaci da iste takve probleme nemaju i ljudi po inostranstvu.
Comment
-
-
Originally posted by CarA ja opet pitam kako bilo ko od vas koji vozite (a i ja vozim takve) 'fabricke' netjunirane automobile od stotinak konja mozete primetiti neke radikalne razlike u kvalitetu goriva?
Ja stvarno nista ne primecujem sto se tice dizela, a imam jednog prastarog TD i jednog komonrejl dizelasa.
Pitao sam ovo vec na nekoj temi, ali nisam dobio odgovor, na osnovu cega vi koji to tvrdite primecujete razliku u kvalitetu goriva? Ja gde god da sipam stalno isto rade, i ovaj matori i ovaj noviji dizelas, nista se ne menja. Jedino ako vi koristite neke posebne merne instrumente/metode pa onda uvidjate neku razliku, ovako odokativno tesko da je ima. Ja je licno ne vidim.
Nije za sve sto se pokvari na automobilu krivo lose gorivo i losi putevi u Srbiji. To sto navodis da su pojedinci imali dosta problema sa komonrejlom ne znaci da iste takve probleme nemaju i ljudi po inostranstvu.
Ja pričam na osnovu iskustva ljudi koji duže voze dizel motore od mene, i majstora. Oni kažu da na osnovu zvuka, mirnoće rada i toga kako auto "vuče" može da se zaključi. Ja konkretno nisam kompetentan jer imam auto samo nedelju dana, a pre toga sam vozio samo benzice.
Majstor mi je rekao da moram striktno da vodim računa kakvo gorivo i gde da sipam, pa nije mi valjda to naglasio bezveze. Prijateljev burazer je imao Mondea 2003. TDCi i riknule su mu neke brizgaljke, on tvrdi zbog lošeg evrodizela. Šlogirao se kada je otišao na popravak. Jedna košta oko 400 evra, plus ruke. Brže bolje je prodao auto i mene je svim silama odgovarao da kupim ovaj auto u stilu "je..te Mondeo". Sigurno da takvi slučajevi postoje i u inostranstvu, ali ne verujem da tamo toliko mućkaju sa gorivom. Pa zar nije dovoljno to da renomirani proizvođači ne žele da daju garanciju na motor? Pa gde to ima, odeš u Toyotu čiji su D4D motori svetski vrh, a oni ti kažu "izvinte, može garancija, ali samo ako imate račune da ste sipali tu i tu.."
Da, moj majstor, čovek koji se gotovo ceo život bavi Fordom, na kraju mi je rekao "Brate, ovde je benzinac zakon".
Jbg, a ja uzeo dizela...Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
-
To sto se njemu desilo na tdci, da mora da menja brizgaljke, desilo bi mu se i na bmw, mercu, i ostalim common rail dizelima, tako da tu ford nije u prednosti ali ni u zaostatku... Dobro je da su mu samo dizne otisle, mogla je i pumpa da rikne pa ode opet preko 1000eur...Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
To su preterane price o kolicini sumpora, koji "ostecuje" delove motora. Sumpor je "prica" oko zagadjenja.
A sto se tice "iskustava", za hdi i dci motore, pa jos "dugogodisnjih", pa "majstorskih", koji jos nisu "osvojili" ni stare dizele....Moraju nesto da kazu, a ne znaju sta, i da nije po novinama bili 200 mikrograma, umesto 80 (evropska norma), a i to je neka "granica", pod odredjenim uslovima nakon proizvodnje, u eksploataciji jako varira, u rezervoaru moze i da se visestruko uveca, sta li bi onda tupili.
Pogotovo, za ove "uvezene", povoljno, sa pola miliona km "u gumama", pa i nekako im je vreme za zamenu, ne "slusaju" brizgaljke umanjene kilometraze.
Poz.
Comment
-
Comment