Nisam upoznat s novcanim kaznama. Svaki prekrsaj nosi odredjeni broj bodova. S 12 se gubi dozvola na odredjeno vrijeme. Ako je vozaceva historija cista, policajac ce biti naklon i umanjiti kaznu, ako se pokazu prethodni prekrsaji primjenit ce punu mjeru.
Logika situacije je jednostavna. Ako se radi zloupotreba, onda je svejedno koja se tehnologija koristi. Inace se koristi faktor odklona (netocnosti) pri mjerenju za koji znaju i oni koji koriste radare. Tehnologija na jednu stranu, korisnici na drugu.
Jeste da je brzina relativna u odnosu na putne uvjete i kvalitet vozila, no
ne postoji selektivni nacin ogranicenja i kontrole - otuda limit maksimalne brzine univerzalno.
Svakako bi bilo najpozeljnije da je snimanje popraceno fotografijom u svrhu tocnosti i pravednosti, te da se ukine placanje na mjestu dogadjaja,
no to ce se ocigledno morati pocekati. Ni ovdje se ne fotografira u svrhu dokazivanja, sud uzima policajcevu rijec za gotovo.
Pravna drzava nije samo skup zakona, vec i volja da se zakon pravedno primjenjuje.
Mislim da bi svaka regija trebala imati trkacku stazu gdje bi se covjek mogao ici ispucati u relativno sigurnim uvjetima, s drugim ucesnicima koji su pristali na tu situaciju, bez djece i ostalih koji u redovnom saobracaju favoriziraju sigurnost, ne brzinu.
Potpuni se slazem sa ovim:izadjes lepo na pistu,izdivljas se do mile volje i posle toga kad se vratis na ulicu vozis ko covek.Ali gde je moguce na ovim prostorima napraviti takvu trkacku stazu???
U drzavi gde na ulicama ima vise rupa nego asfalta i gde putevi vise lice na tenkovske poligone nego na uredjene putne pravce sigurno ne.
Comment