SAAB 9000 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #31
    Uh Boost,
    sto su ti lepe ove Alfe

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #32

      jel ovo neka premijera Boost?!?
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #33
        Meni vise lici na shalu a voleo bi da je istina pa makar bilo koja firma bila u pitanju.Ako nista drugo bar da parimo oci

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #34
          P R E L E P O!!!
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #35
            Pa sve su SAAB-ovi, odnosno koncepti, studije sta li vec, osim jednog...Drugi odozgo NIJE SAAB (jel' to namerno potureno a Boost? ) vec MG X-Power SV - odnosno sportski navijena verzija Rovera sa V8 motorima, od 385KS do 900+KS (fabricki N2O).
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #36
              BOOST a sta bi sa SAAB-ovim razvojem motora sa promenjljivom kompresijom.
              Meni se to mnogo svidelo i stvarno je odlicna stvar kad treba stedi a kad treba snaga...
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • *Egon*
                CBC Senator XXL
                • 31.12.2004
                • 1232
                • Beograd, Dorcol, N 44

                #37
                Posto imam jedan ceo rezervni motor od SAAB-a 9000 turbo, interesuje me sta bi mogao da ucinim sa glavom za pocetak.
                Koliko sme da se obrije.
                Koje najvece ventile mogu da upasujum.
                Da li treba da se upustaju tj. utapaju ventili u glavu i da li ce time opruge ventila da se oslabe do kriticne vrednosti pa da u visokim obrtajima nece da stignu da vrate ventil na vreme.
                Da li ima meste za olaksavanje ventila i da li je to preporucivo zbog toga sto je u pitanju turbo motor?
                Da li je potrebno menjati izled komore za sagorevanje i ako jeste kako bi ona trebala da izgleda... naravno posle je potrebno litrirati glavu ( posto ce ona i da se ravna) da se ne bi poremetio stepen kompresije tj. da ne bi bio ni prevelik ni premali...
                I sta jos preporucujete...
                Garaza
                1996 SAAB 900 NG Cabrio

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  Preporuchujem da nediras nista na motoru.
                  Takav kakav je nema problema sa korektnom periferijom do 400-450KS.

                  Pretpostavljam da prichas o B202 a ako hoces nesto vise od 450KS onda uzmes glavu od B2x4 94-98 , sa usisom, i onda je granica 650KS.

                  U bloku, klipnjache trpe do 1380KS ,klipovi u B202 550KS , radilica 800KS.

                  Sad znas sta, a igrati se sa SAAB glavom i mislit da ce sfera koja je nagradjena kao najbolja, biti bolja posle intervencije?? Neee....
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • *Egon*
                    CBC Senator XXL
                    • 31.12.2004
                    • 1232
                    • Beograd, Dorcol, N 44

                    #39
                    Originally posted by BOOST
                    Preporuchujem da nediras nista na motoru.
                    Takav kakav je nema problema sa korektnom periferijom do 400-450KS.

                    Pretpostavljam da prichas o B202 a ako hoces nesto vise od 450KS onda uzmes glavu od B2x4 94-98 , sa usisom, i onda je granica 650KS.

                    U bloku, klipnjache trpe do 1380KS ,klipovi u B202 550KS , radilica 800KS.

                    Sad znas sta, a igrati se sa SAAB glavom i mislit da ce sfera koja je nagradjena kao najbolja, biti bolja posle intervencije?? Neee....
                    Zahvaljujem se, nisam znao da delovi u motoru mogu toliko puno da izdrze.
                    Za pocetak nemam nameru da idem mnogo preko 300 KS.
                    Da li ima smisla da se poliraju kanali.
                    Garaza
                    1996 SAAB 900 NG Cabrio

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #40
                      Radije pogledaj portmachning, dakle koliko se dobro uklapa spoj tj prelaz usisne grane na kanale u glavi

                      Obicno bude jedna ivica koja je pozeljna za skinuti
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • *Egon*
                        CBC Senator XXL
                        • 31.12.2004
                        • 1232
                        • Beograd, Dorcol, N 44

                        #41
                        Originally posted by BOOST
                        Radije pogledaj portmachning, dakle koliko se dobro uklapa spoj tj prelaz usisne grane na kanale u glavi

                        Obicno bude jedna ivica koja je pozeljna za skinuti
                        Da li ima neki savet u vezi ventila.
                        Garaza
                        1996 SAAB 900 NG Cabrio

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          NIPOSTO NEMOJ DIRATI IZDUVNE VENTLE .

                          Ovi su oblozeni STEALITOM uz pomoc plazma tehnologije, i svako "slajfovanje " ih unistava

                          Standard na 2,3T sa 590KS sa 32mm na usisu i sa 29 na izduvu. Valjda je dovoljno i tebi Mislim, da razumes, da nema potrebe da diras nista.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • *Egon*
                            CBC Senator XXL
                            • 31.12.2004
                            • 1232
                            • Beograd, Dorcol, N 44

                            #43
                            Originally posted by BOOST
                            NIPOSTO NEMOJ DIRATI IZDUVNE VENTLE .

                            Ovi su oblozeni STEALITOM uz pomoc plazma tehnologije, i svako "slajfovanje " ih unistava

                            Standard na 2,3T sa 590KS sa 32mm na usisu i sa 29 na izduvu. Valjda je dovoljno i tebi Mislim, da razumes, da nema potrebe da diras nista.
                            Prihvatam sve savete.
                            Garaza
                            1996 SAAB 900 NG Cabrio

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #44
                              Hehe.. e pa tu nismo isti Ja prvo analiziram , nekad znaju da budu zlonamerni (ne moji naravno )
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • *Egon*
                                CBC Senator XXL
                                • 31.12.2004
                                • 1232
                                • Beograd, Dorcol, N 44

                                #45
                                Originally posted by BOOST
                                Hehe.. e pa tu nismo isti Ja prvo analiziram , nekad znaju da budu zlonamerni (ne moji naravno )
                                Tvoji saveti nikad nisu zlonamerni, a ako ti nesto kazes, tu nema sta ni da se analizira.
                                Garaza
                                1996 SAAB 900 NG Cabrio

                                Comment

                                Working...
                                X