SAAB 9000 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Igor
    CBC Senator XXL
    • 30.12.2004
    • 394
    • DORCOL REPUBLIKA

    SAAB 9000 Turbo

    Imam pitanje ako moze neko (BOOST) da mi pomogne da ustanovim koji je model mog saab-a 9000 turbo?
    pokusao sam na www.saab9000.com na VIN decoder-u ali mi je rekao da ne mogu posto imam manje cifara(16) umesto 17
    a one su - YS3CD55LXL003416 -
    i motor ima nekih 215-220 konja - izmereno na dynojet-u i crveni DI/APC sa brojem 8660334
    ako to moze da pomogne?
    Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
    Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2


    YS3CD55LXL 003416 ovde ti fali jedna cifra!!!!???
    Dakle iza L a ispred prve nule, fali kontrolna cifra serije ???

    Edit:

    Tvoj VIN broj je:

    YS3CD55LXL1003416

    Cifra ubacena 1 -5 za Svedski proizvod, 6 je Fabrika u Finskoj (pravljeni 900 CAB , ali nikad 9000) , dakle cifra koja fali je kontolna cifra lajnera.

    Model year
    1990
    Model series
    Turbo
    Body style
    5-door Combi-Coupe
    Airbags
    Not specified
    Engine
    B202 with intercooler (2.0l turbo)
    Transmission
    5-speed manual
    Built at
    Line A, Trollhattan, Sweden sa ubacenom jedinicom gde je falila cifra. Varirajuci sa njom dobijas samo drugo mesto proizvodnje.

    Sto se tice crvenog Di/APC boxa, to je fabricka verzija tuninga.
    Sto ti dino izbacuje dosta vise je zato sto je boz 195KS ali kao najmanje , dakle u alpima itd. Tu gde meris snagu je vazduh malo gusci verujem

    Dakle, SAAB deklarise snagu na trzistu kao najmanju koju motor daje, a cifre koje su realne su do oko +10%
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Igor
      CBC Senator XXL
      • 30.12.2004
      • 394
      • DORCOL REPUBLIKA

      #3
      Originally posted by BOOST


      YS3CD55LXL 003416 ovde ti fali jedna cifra!!!!???
      Dakle iza L a ispred prve nule, fali kontrolna cifra serije ???

      Edit:

      Tvoj VIN broj je:

      YS3CD55LXL1003416

      Cifra ubacena 1 -5 za Svedski proizvod, 6 je Fabrika u Finskoj (pravljeni 900 CAB , ali nikad 9000) , dakle cifra koja fali je kontolna cifra lajnera.

      Model year
      1990
      Model series
      Turbo
      Body style
      5-door Combi-Coupe
      Airbags
      Not specified
      Engine
      B202 with intercooler (2.0l turbo)
      Transmission
      5-speed manual
      Built at
      Line A, Trollhattan, Sweden sa ubacenom jedinicom gde je falila cifra. Varirajuci sa njom dobijas samo drugo mesto proizvodnje.

      Sto se tice crvenog Di/APC boxa, to je fabricka verzija tuninga.
      Sto ti dino izbacuje dosta vise je zato sto je boz 195KS ali kao najmanje , dakle u alpima itd. Tu gde meris snagu je vazduh malo gusci verujem

      Dakle, SAAB deklarise snagu na trzistu kao najmanju koju motor daje, a cifre koje su realne su do oko +10%

      Zahvaljujem
      Sada sam otisao do automobila- trebalo mi je malo vremena posto je tu blizu na jednom parkingu posto je slupan, "malo"... i pogledao sam broj sasije i ima broj jedan koji fali u saobracajnoj odakle sam citao...
      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

      Comment

      • Igor
        CBC Senator XXL
        • 30.12.2004
        • 394
        • DORCOL REPUBLIKA

        #4
        Imam jos jedno pitanje (jedno koje povaci vise).
        Kada popravim auto posto motoru nije nista samo opticki je udaren.
        Sta mogu da radim da bi mu povecao snagu.
        Filter za vazduh? Blow-off ventil ili By-pass ventil? Chip-tunning?
        Sta za pocetak da se radi a da ne bude skupo?
        Znam za onu staru koliko para toliko muzike ali...
        Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
        Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Prednja cev auspuka "downpipe" od 3". Skini katallizator ako jos nisi.

          Ovo ce ti dati puno brzi spoolup na TuRbu, i overkast za 0,2-0,3Bara veci nego li je max pritisak u programu APC jedinice.

          Znaci svako ubrzanje kreces sa oko 240-250Ks koji su na raspolaganju momentalno.
          Ovaj segment menja sve u nacinu voznje,prvo na levu stranu pa onda po gasu da nebi zakasnio i zabio se nekome u zadnjicu

          Max efekat 225-230Ks

          =============================

          Sledeci korak je ne chip vec si na granici sa RED BOXom sa DC vrednostima na injektorima. Umesto toga trebalo bi da zamenis LH i Di/APC chip i staviti vece injektore.

          Sa predjom cevi od 3" ides na oko 270 KS, stabilnih.

          Ako budes pravio prednju cev, priljubna povrsina lule na njoj koja naleze na TuRbo je formata RADIUS 50.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Igor
            CBC Senator XXL
            • 30.12.2004
            • 394
            • DORCOL REPUBLIKA

            #6
            Originally posted by BOOST
            Prednja cev auspuka "downpipe" od 3". Skini katallizator ako jos nisi.

            Ovo ce ti dati puno brzi spoolup na TuRbu, i overkast za 0,2-0,3Bara veci nego li je max pritisak u programu APC jedinice.

            Znaci svako ubrzanje kreces sa oko 240-250Ks koji su na raspolaganju momentalno.
            Ovaj segment menja sve u nacinu voznje,prvo na levu stranu pa onda po gasu da nebi zakasnio i zabio se nekome u zadnjicu

            Max efekat 225-230Ks

            =============================

            Sledeci korak je ne chip vec si na granici sa RED BOXom sa DC vrednostima na injektorima. Umesto toga trebalo bi da zamenis LH i Di/APC chip i staviti vece injektore.

            Sa predjom cevi od 3" ides na oko 270 KS, stabilnih.

            Ako budes pravio prednju cev, priljubna povrsina lule na njoj koja naleze na TuRbo je formata RADIUS 50.
            Ako sam razumeo ne menja se moja di/apc nego samo eproom iz njega? i koji jos chip? znam da se menja eproom obicno kod tunninga ali ne znam koji je to drugi chip? nije sramota pitati. i koje (koja velicina) injektore? i gde sve to moze da se nadje ili vidi (na netu) i kupi ?
            Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
            Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Cao!

              LH 2.4.2 chip za upravljanje ubrizgavanja.

              Di/APC chp za kontrolu paljenja i TuRbo navodjenja

              Dakle menjaju se 2 chipa totalno. Tvoj Crveni BOX je hardware isti kao i crni standardni, samo je chip drugi u njemu.

              =================================

              Mogu ti dati linkove gde mozes naci ali nazalost nema za prodaju kombinacija sa drugim injektorima, to pripada seriji CUSTOM, dakle radi se po narudzbini.

              Injektori umesto originalnih 228ccm , od SAABa 9000 2,3T 346ccm (310KS grnicni protok) tako da nebi bili napregnuti jer bi dobio 270KS (DC85 %).


              No, budes li dosao do potrebe za ovim vidom tuninga ili slicnim, o tom potom, javi se i sredicemo

              Sad gledaj da sredis auto u vozno stanje prvo .
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Igor
                CBC Senator XXL
                • 30.12.2004
                • 394
                • DORCOL REPUBLIKA

                #8
                Originally posted by BOOST
                Cao!

                LH 2.4.2 chip za upravljanje ubrizgavanja.

                Di/APC chp za kontrolu paljenja i TuRbo navodjenja

                Dakle menjaju se 2 chipa totalno. Tvoj Crveni BOX je hardware isti kao i crni standardni, samo je chip drugi u njemu.

                =================================

                Mogu ti dati linkove gde mozes naci ali nazalost nema za prodaju kombinacija sa drugim injektorima, to pripada seriji CUSTOM, dakle radi se po narudzbini.

                Injektori umesto originalnih 228ccm , od SAABa 9000 2,3T 346ccm (310KS grnicni protok) tako da nebi bili napregnuti jer bi dobio 270KS (DC85 %).


                No, budes li dosao do potrebe za ovim vidom tuninga ili slicnim, o tom potom, javi se i sredicemo

                Sad gledaj da sredis auto u vozno stanje prvo .

                Dobar savet )
                Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #9
                  Pozdrav Igore i srecna ti limuzina (9000 turbo )
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    #10
                    Pozdrav od mene i pocni sa ucenjem novih tehnika voznje

                    Comment

                    • Igor
                      CBC Senator XXL
                      • 30.12.2004
                      • 394
                      • DORCOL REPUBLIKA

                      #11
                      Hocu prvo da popravim pa onda na ucenje voznje ponovo
                      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                      Comment

                      • Ivvan
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1574
                        • Nis
                        • SAAB 9000

                        #12
                        Originally posted by BOOST
                        Prednja cev auspuka "downpipe" od 3". Skini katallizator ako jos nisi.

                        Ovo ce ti dati puno brzi spoolup na TuRbu, i overkast za 0,2-0,3Bara veci nego li je max pritisak u programu APC jedinice.

                        Znaci svako ubrzanje kreces sa oko 240-250Ks koji su na raspolaganju momentalno.
                        Ovaj segment menja sve u nacinu voznje,prvo na levu stranu pa onda po gasu da nebi zakasnio i zabio se nekome u zadnjicu
                        Da li ovo vazi za sveTuRbo motore uopsteno ili .....



                        Pozdrav
                        Turbos make torque,and torque makes fun

                        Comment

                        • Igor
                          CBC Senator XXL
                          • 30.12.2004
                          • 394
                          • DORCOL REPUBLIKA

                          #13
                          Evo mog Dynojet merenja

                          Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                          Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                          Comment

                          • Igor
                            CBC Senator XXL
                            • 30.12.2004
                            • 394
                            • DORCOL REPUBLIKA

                            #14
                            ove vrednosti su za snagu na tocku
                            a da bi se dobila prava snaga(obrtni moment) mnozi se sa priblizno 1.2
                            Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                            Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #15
                              jesi popravio

                              Comment

                              Working...
                              X