VW vs. Skoda vs. Seat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #16
    Skoda Octavia
    Seat Leon ili Altea
    VW Jetta
    Toyota Auris

    Inace svi automobili su sa 2.0 TDI agregatima i ako nefull onda bar briblizno full opremi....
    Hvala Bogu, pa Toyota nema TDI motor, vec nesto mnogo bolje...

    Razmisli o Hondi Accord koja kod nas ima vrlo dobru cenu i odlicnu opremu. Naravno i Honda Civic sedan takodje, mada proporcionalno Accordu ona nije tako jeftina.

    Mislim da za sva ta kola mozes da dobijes probnu voznju, pa sto ne probao i video...

    Comment

    • markofpi
      CBC Senator XXL
      • 27.07.2006
      • 1552
      • Bezanijska Kosa

      #17
      Hvala Bogu, pa Toyota nema TDI motor, vec nesto mnogo bolje...
      Oduvek me je zanimalo koja je razlika izmedju TDI i D4D agregata, mislim pre svega na kvalitet, otpornost na nase gorivo, buku i vibracije, osecaj u voznji! Znam samo da je Toyotin dezelas comonrail dok TDI nije...

      A sto se Honde tice pogledacu...mada ne znam kako ce kroz 5-6god. izgledati prodaja iste kao polovnjaka!

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #18
        Prodaja polovnih Hondi je vrlo lagana stvar, svuda, pa i ovde...O tome mozes da se egzaktno informises kroz oglase - nase i strane.

        Toyotin dizelas je savremeniji, tisi, radi sa manje vibracija. Kvalitet je dobar i kod jednih i kod drugih, mada nisu svi VW-TDI motori podjednako dobri. Prednost TDI je nesto bolja otpornost na nase gorivo, ali ako se vodi racuna kako treba novi dizelasi ne bi trebalo da prave probleme. TDI motori mogu da trose dosta ulja. U svakom slucaju prednost za Toyotu...kao i za JTD, HDI, dci, TDCi, itd.. u odnosu na TDI.

        Comment

        • Laki GSi
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2006
          • 2426
          • Beograd-Vozdovac

          #19
          Veruj mi da toyotin D-4D ide mnogo,ali mnogo bolje nego VW TDI.
          Provozaj octaviu pa onda provozaj aurisa,sve ce ti se samo reci.
          Kad sam vozio Octaviu reko sam ok,ide lepo itd..ali kad sam vozio aurisa...to ne ide to bukvalno nisko leti,toliko je zilavo "malo" cudo da sam prosto ostao zapanjen i prijatno iznenadjen!
          Tacno je da malo,ali stvarno malo vise prostora ima u oktaviji ali je isto tako i tacno da kad se vozis u oktaviji imas osecaj da ces razbiti kamen u bubregu za razliku od tojotice koja samo pliva...
          Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

          Comment

          • markofpi
            CBC Senator XXL
            • 27.07.2006
            • 1552
            • Bezanijska Kosa

            #20
            U sustini ja ne vapim za sto vecim prostorom....najveci deo voznji se obavlja po gradu, a i retkost je da kao porodica negde putujemo kolima ali smo zato svi krakati pa patimo od manjka prostora u kabini, a i trenutno imamo juga pa ti vidi...
            Od Toyote sam gledao i novu Corollu ali mi se bar na slikama sa neta nije previse svidela...
            2.0 TDI ima 140ks, a 2.0 D4D 125ks....zasto je to tako i da li se razlika u ks oseca??

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #21
              Presao sam blizu 40k km sa Corollom D4D i iskustva su solidna. Motor vuce od niskih obrtaja i kao da nema granicu, ravnomerno do skoro 5000, ali... Prosle godine u Italiji, sipam ja dizel, tamo je sve sa do 50 ppm sumpora, kada se pali MIL lampica... Gorivo ostetilo sondu... Pre sest meseci auto poceo da stuca, gusi se, popalise se lampice, dimi na izduvu, i stade. U servisu nasli malo vode u rezervoaru, a gorivo sipano na OMV pumpi. Motor je osetljiv, ali garantovano vise prelazi od TDI-a.

              E sada, moj je savet da bezis od Toyote. Mislim da sva njihova vozila imaju neko bezosecajno upravljanje, lakse se zanose u krivini, sedista i nisu neka, a vozio sam i Avensis...

              Moja preporuka ti je ako izlazis iz zeljenog okvira, Honda Accord jer ima povoljnu cenu i jos je na popustu, a dobijas brdo opreme za dzabe. U odnosu na Toyotu, kao da vozis mnogo kvalitetniji auto!!!!
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • markofpi
                CBC Senator XXL
                • 27.07.2006
                • 1552
                • Bezanijska Kosa

                #22
                Ja sam jos u fazi prikupljanja informacija jer cu auto kupovati tek na prolece na sajmu automobila kada budu bilii popusti i kada cu sve moci da vidim na jednom mestu.
                Moje neko skromno misljenje je da ce svaki motor preci iha haj ako se redovno i kvalitetno odrzava i ako znas kako da 'koristis' motor. Ja ne prelazim neke extra kilometraze da bi mi bilo bitno da li ce on preci 400k km ili 500k km...cak sta vise realno je da tada bude vec kod nekog drugog, a ja opet u nekom novom modelu.
                Posle Juga svaki iole bolji auto bice mi kao avion ali iporedtoga zelim the best!
                Kod Honde mi se jedino ne svidja sto njen dizelas ima preko 2000ccm pa me kaci i veoma skupa registracija...

                Comment

                • sri98
                  Admin od Trpeze
                  • 24.10.2004
                  • 7262
                  • Republic of Konjarnik
                  • Toyota Corolla E 210

                  #23
                  Originally posted by markofpi
                  mi se jedino ne svidja sto njen dizelas ima preko 2000ccm pa me kaci i veoma skupa registracija...
                  Nikad mi nije bilo jasno da neko ko daje 15-20 000e za auto ima problem sa registracijom koja je skuplja za 200e.
                  Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                  Comment

                  • zola_
                    CBC Senator XXL
                    • 24.06.2006
                    • 319
                    • Novi Beograd

                    #24
                    sto se accorda tice od mene samo reci hvale, moj cale ima 2.2 i-ctdi i skoro je presao 100.000 sa njim i bukvalno ni jedan jedini kvar, ni jedna smetnja se nije desila, kabina je pored "nemarnog" koriscenja potpuno cvrsta i izgleda kao da je juce izasao iz salona, za razliku od mog bore koji posle 100.000 ima izlizane rucke na vratima (unutra) i dosta cvrci, a tu manu su preneli i na nove modele tako da ces taj problem imati i sa jettom, a sad po meni ta skuplja registracija vredi manjeg nerviranja i straha od kradje.

                    Comment

                    • observer
                      CBC Veteran
                      • 06.10.2005
                      • 196
                      • Novi Sad
                      • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                      #25
                      Originally posted by sri98
                      Nikad mi nije bilo jasno da neko ko daje 15-20 000e za auto ima problem sa registracijom koja je skuplja za 200e.
                      Eh, pa tih 15-20.000 platis odjednom i zaboravis da si platio , a ovih 200 e vise (koliko je to ukupno, 400-500?... ne znam, ja za mene placam cca 150 i to mi je vec previse...) znaci svake godine toliko, pa puta 7 ili 10 ... nakupi se tu dosta para...

                      I gde (kome) te pare odu... To me jos najvise zaboli...
                      &%$=?*%&% **** autocenzurisani deo ****

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #26
                        Ma 200 eura godisnje je za 5 godina 1000 eura, a do onda se vec kupuje novi auto, a u startu je ustedjeno vise od tih 1000 eura, jer Honda daje popuste!!!!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #27
                          to sa Dizelom nedrzi "vodu " uopste...
                          znaci zvanicni cenovnik od dilera Honde DELTA:
                          Honda civic 2.2i-CTDi sport 140ks DIZEL cena: 27671 ? sa PDV
                          Honda civic 1.8i-VTEC sport 140ks BENZIN cena: 23541 ? sa PDV

                          da zaokruzimo znaci razlika je 4000 evra.snaga ista,ubrzanje isto,max brzina ista,oprema ista.
                          benzinac u gradu trosi : 8,4 lit/100km
                          dizel u gradu trosi : 6,6 lit/100km

                          sa dizelom predjes 100km po gradu i to te kosta : oko 510 din
                          sa benzincom ................................................. : oko 730 din
                          razlika 220 din
                          na 1000km ustedis 2200 din a na 10 000 km 22000din sto je oko 250 evra

                          znaci da ako prelazis 10 000km ustedeces nista jer je registracija skuplja za toliko za dizela ili ces eventualno "ustedeti" 50 evra...a ako je servis za dizela skuplji neces ni to ustedeti.

                          e sad... koliko 100 000 km treba provozati da se vrati onih pocetnih 4000 evra....nemam pojma...300-400 000 km ?? a plus sto se moze u benzinac pre ili kasnije ugraditi gas pa onda redovni troskovi za gorivo dodju ipak nizi nego za dizel...

                          po nekim racunicama ispada da nemozes NIKAD da vratis tu razliku koju si dao za dizel motor,ako nekog interesuje nek izracuna precizno,ja sam ovo okvirno racunao..
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #28
                            Tu si u pravu, ALI... Malo sam se raspitivao za Accord-a i stvari stoje drugacije, na tu cenu imas popust u startu jos 5%, a onda ti odobre jos neki popust, pogotovo za skuplji model i poklone ti brdo opreme. Kada se sve sabere razlika se dosta smanji. Ali ispada da je najbolje kupiti 2.4 typeS. Em se dobije full oprema, em se cena dosta priblizi cifri od 20k eura.
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • Dren
                              CBC Senator XXL
                              • 24.08.2005
                              • 1068
                              • Sarajevo

                              #29
                              Odoste vi daleko... Covjek pitao za usporedbu konkretnik modela...

                              Iz svog iskustva cu probati sazeti...

                              -VW Golf, nicim izazvan pojam na Balkanu... Svojevremeno bio "najzapadniji" automobil koji se mogao kupiti u "sirokoj potrosnji", tj mimo komisione prodaje, samim tim i relativan statusni simbol... Definitivno preskup za ono sta pruza... Ali ima dovoljno musterija (i u Evropi) koji ga kupuju zbog VW znacke, i necega sto bi to trebalo da znaci... Vole ga ukrast k'o hljeba se najest'...

                              -Seat Leon ili Altea ? Mehanika je sva kao i kod ostalih u VAG-u, karoserijska rjesenja su razlicita, i dizajnerski bolje izgledaju od VW-a, tj. modernije... Za razliku od VW kod kojeg je dizajn konzervativniji... Jako dobro izgledaju u nekoj od pastelnih boja, crvena, zuta... Mana ? Kvalitet plastike u unutrasnjosti je nesto losiji od one na VW-u, tj. drugacija je, glatka i relativno tanka, posebno na centralnoj konzoli, zvuci "suplje" kada kucas u nju. Naizgled nije losa... I Leon i Altea imaju vise prostora na zadnjoj klupi nego Golf... Gepek im je u par litara sa Golfom... Znaci nema velike razlike, mozda malo veci ali ne primjetno...

                              -VW Jetta ? Golf sa ruksakom, tj. vecim gepekom, lici na Passata, i opet je vjerovatno mamac za lopove...

                              -Skoda Octavia ? Mislim da je ovo ipak best-buy, ima neke stvari koje naizgled nisu kao na ostalim VAG-ovima, npr. instrument ploca, meni se licno ne svidja, ali ima kome se svidja... Mehanika kao kod ostalih VAG-ova... Najvise prostora, posebno gepeka... Unutrasnja plastika je dosta napredovala u odnosu na staru...

                              - Auris ? Odlican automobil, sa prostorom malo vecim nego kod VW-a, slicnog gepeka, neuporedivo ljepse unutrasnjosti, posebno centralne konzole i instrument table...


                              Cijene svih uporedjenih ces ipak morati konkretno provjeriti, i to nemoj da te vuku za nos, trazi od njih Obavezujucu Profakturu, na kojoj mora pisati opcija ponude, tj. koliko dana ti garantuju tu ponudu, i na kojoj moraju napisati i vezane troskove (iako nemas carinu i porez...) imaces transportne troskove, odkonzervaciju, nulti servis, ili neko slicno sranje... Obicno posebno naplacuju i trokut, prvu pomoc, sijalice i ostalu obaveznu opremu, a to nigdje ne navode, a nakamara se toga bar 1000 EUR...

                              Jos jedan savjet, nisam siguran da VAG TDI motor od 2.0 sa 140 KS vrijedi doplate u odnosu na "stari" 1.9 sa 105 KS... Noviji je, osjetljiviji na gorivo, trosi vise ulja kao normalu... Barem prosjecnom vozacu, nepotreban trosak...

                              Comment

                              • marek
                                CBC Senator
                                • 16.09.2005
                                • 243
                                • Beograd

                                #30
                                Pa posle yuga sve je extra, naravno prostora nikad dosta i posle yuga. Svi ovi modeli su neshto tvrdji u odnosu na ostalu konkurenciju, izbegavao bih VW zbog te kradje i nemirnog sna, Seat mi nekako deluje neozbiljno tako da ti ostaje Ocatvia koju mozes da uzmes i u karavan varijanti a opet ces imat elegantan auto. Za skodu imas servise na svakom chosku sto je i jedna od prednosti. Toyota je mnogo komplikovana mashina pogotovu za nashe uslove, nisam je vozio ali to oko dizela kvari utisak.
                                Ako ne prelazis vishe od 20k godisnje dizel ti i ne treba - mislite o tome.

                                kad bih birao ja bih uzeo octaviu A5 2.0FSI

                                Comment

                                Working...
                                X