Koliko ste najbrze vozili UZ Bubanj Potok

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

    Originally posted by vujke
    @ CAR:

    Ovo je forum ljubitelja automobila, ne ljubitelja bezbedne voznje ili klub penzionera. Slazem se da neka granica treba da postoji u ponasanju ali i sto se tice javnog iznosenja nekih aktivnosti.
    Ljubav prema automobilima ne mora tako usko da se ogranici na brzu voznju i testiranje krajnjih granica puteva, automobila ili neceg treceg...

    Originally posted by vujke
    Ono sto smeta u celoj prici je tvoje kontriranje i sarkazam na svaku temu koja se tebi ne dopada, bez obzira da li to sto imas da kazes je uopste potrebno da neko drugi cita. Ovo se ne odnosi samo na ovu temu ali cu ovde to da okacim javno a ne da tebi saljem PP. Napisi na temi ako imas nesto pametno da kazes, uputis, pomognes...ako samo mislis da kritikujes preskoci Reply taster, ustedeces vreme sebi i moderatorima.

    Ja ucestvujem u tom saobracaju isto koliko i drugi, zasto ne bih imao pravo da protestujem protiv onakve voznje po centru grada? Provodim vise sati dnevno u tom saobracaju po Beogradu, zasto se bar ovde ne bih usprotivio prolascima kroz crveno, voznji oko kalemegdana 160 km/h, kad malo sta drugo mogu da uradim da se to spreci.

    Sto se tice mog kontriranja i sarkazma, ako treba konformsticki da plivam niz reku i pisem samo ono sto bi se moderatorima i drugima dopadalo, onda forum gubi svaki smisao. Barem sad u 21. veku mozemo da izbegnemo takvu vrstu uniformnosti, zasto to opet sankcionisati.

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      Originally posted by stefanves
      E kukava vam mati, sto bre obrisaste tu temu sa divljanjem! Ja to nsiam ni video
      Par postova iznad je napisano ovo

      Originally posted by M-power
      Na protiv, tema je obrisana skroz bas iz razloga sto negativno utice na odredjeni broj ljudi.
      npr, to sve odgledaju oni koji nemaju ni dozovlu, a zele je, nemaju iskustva pa probaju i eto belaja.....

      Nije brisano da bas ti ne bi video, ali i to je 1 od razgloga, ne ti licno...
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • stefanves
        CBC Senator XXL
        • 10.12.2006
        • 1351
        • BG

        @Sri, pa ja sam napisao da to izivljavanje bih sankcionisao. Nego me je cisto interesovalo iz radoznalosti. Sigurno ne bih divljao.
        @Zverko, jbg. ja sam mislio da su RS4, S karavani. Sada videh da nije
        Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
        Konacno i ja imam auto :-)

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          jesu karavani oba osim poslednjeg modela RS-a koji ima i u sedan verziji, nego kakve to bre ima veze sa ovim. ja nisam piso kolko sam vozio posto mi uz taj isti bubanj kad sam teo da probam proslajfovala lamela pa sam se jedva i popeo
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • JaMaL
            CBC Senator XXL
            • 14.04.2007
            • 448
            • JaMaL

            E jbg sad momci ovo se opet pretvorilo u sigurna voznja vs nesigurna voznja po standardima pojedinaca...

            Sve to je proracunati rizik... Da li vozis 200 ili 100 ili 300 ti to radis jer mislis da mozes... i kao sto vidis vecini to prolazi... dakle mogu, e sad, ogranicenje brzine je tu jer vecina ljudi ne moze ili misle da ne mogu ili bolje da ne probaju jer ne bi ni mogli... a svi znamo da je crno doba automobilizma i ogranicavanja brzine svuda odavno pocelo... jer automobili su bezbedniji... satro... i brzi... i smeju da se voze sve sporije... logika ne postoji...

            sitemi vesanja su bolji... automobili mnogo sigurniji u rukama ljudi koji znaju sta rade, a kako znaju sta rade, tako sto probaju...

            dakle sv eje proracunati rizik... od prelazenja ulice na crveno sto radi 99% populacije do voznje 100-200-300 uz bubanj potok sto radi 0.1% populacije...
            e sad kao i obicno ima pametnih koji kazu kako to ne treba itd... sta god... istina je da imam vecu sansu da poginem procentualno kada izlazim iz tus kabine nego kada vozim 150 uz bubanj... jer klizave plocice+trenutak nepaznje+para+ sta jos god hoces... su opasniji jer se desavaju svaki dan i do 3 puta... a bubanj sa 150 jednom nedeljno u najboljem slucaju... dakle ajde da zabranimo tusiranje vodom i koristimo pesak... sigurnije je...

            pustite pricu... ako ne smete, nemojte... inace ne smarajte druge sa laznim pricama o sigurnosti... ima toliko nesigurnih stvari koje radite 10 puta dnevno da je ovo smesno... svaki put kada stavite cigaru u usta kapirate da ubijate sebe i 10 ljudi oko sebe... ali jbg... svi puse i niko se ne buni... jer je ljudima koji pushe lepo... a i prave se pare na tome... tako da... da od vase smrti drzava zaradjuje smeli biste da vozite 500 svuda... ali ovako posto nema para ne smete... jbg...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              Koliko Nm i KS i _na koju tezinu_? To je najbitnija stvar
              kljuc za perfomanse, tj vucu auta..
              potpisujem rezon

              @jevtic, generalno pricam.


              280 od 1800-5100.

              inače težina 1355 kg
              1355kg je verovatno fabricki podatak, prazan auto bez rezervnog tocka, bez obavezne opreme, sa praznim rezerovoarom itd..

              i bez tvoje tezine.

              po meni, donja granica, tj neki minimum potrebe za ciljani efekat.

              i tih 280Nm je motora, bitno je koliko je na tocku posle svih gubitaka u prenosu, i posle gubitaka na trakciji (proklizavanja ako ima).

              ja bih procenio da tvoj auto sa tobom ima recimo oko 1450-1500kg minimum, u stanju spreman za voznju.

              ako bih uzeo da je 250Nm na tocku za 1.000kg neki minimum, to bi bilo oko 370Nm za tvoj auto na tocku, odnosno oko 440Nm motora.

              neki minimum za voznju 7% uz brdo.

              za bas dobro ubrzanje na toj relativno kratkoj deonici, od dela posle prvih krivina pa pravac do gore, ja bih podigao pretpostavljenu potrebu na nekih 350Nm na tocku/1000kg sto bi znacilo da bi motor (hipoteticki) za takve perfomanse trebao da bude tu negde oko 600 Nm.

              sa 600Nm verujem da bi glatko moglo da se ubrzava i dostigne i ta cifra od 200, mislim na papiru ne uzimajuci u obzir sam put, vesanje i tako to vec cisto matematicke proracunske vrednosti.


              za 600Nm cenim da bi trebao da ima jedan rasan snazan motor, ne mora trkacki Ferari ili Porse, mozda i poneki Mercedes AMG, BMW M ili nesto slicno, ali da bude manji auto odnosno da masa ne bude bas povelika.

              recimo 600Nm motor na 1400kg auto bi trebalo da zestoko povlaci i uz Bubanj, bez problema.

              ovo sve hipoteticki, ima ona tabela ovde na forumu za proracunavanje koliko treba Nm motora za voznju po ravnom tj samo opterecenje motora usled aerodinamike.

              mozda i debelo gresim, ali jak motor i dobar prenos mislim da su nuzna pretpostavka.


              ako bih se opredeljivao, jedan turbo motor, benzin ili dizel svejedno sa oko 4000-4500 kubika bi mislim mogao da se izbori sa zadatkom.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                pustite pricu... ako ne smete, nemojte... inace ne smarajte druge sa laznim pricama o sigurnosti
                ne bih se slozio da je ovde pitanje smete ili ne smete.
                poenta, koju i ja podrzavam, je da ne treba favorizovati eksperimente na granici moguceg (za put, vozilo i vozaca) na javnom putu, u javnom saobracaju u nekontrolisanim uslovima.

                isto tako, nemam nijednu rec opravdanja za jurcanje u sred grada brzinama pri kojima niko nije u stanju da zakoci na sasvim realnu mogucnost pojave prepreke.

                vec je iz iskustva jasno i eksplicitno opisano sta se u stvarnosti dogadja na tom usponu, da ima slepera koji su neoznaceni parkirani, da ima po 3 slepera u paraleli koji tako totalno blokiraju prolaz, da ima i mogucnosti da se nadje neko da vozi u kontra smeru u vasoj traci, moze da iskoci pas, itd itd.

                to nisu nikakve lazne price o sigurnosti, prosto rizik u javnom saobracaju je kod nas postao ocigledan i dovoljno visok da je potrebno razumom procenite gde su granice moguceg u datom trenutku.

                Bubanj nije u tom smislu oznacen kao neko posebno mesto, sigurnost je svuda vec na jako niskim granama, sto nepobitno dokazuje cinjenicno stanje od blizu 20.000 ljudi svake godine koji nastradaju (u nekom obliku, od najgoreg smrti do povreda i invalidnosti) na nasim putevima.

                dakle, ja jesam za brzu voznju i sam volim da brzo vozim ali sam u zadnje vreme sto bi rekli prikocio, prosto saobracaj je takav i toliko gust sa toliko nepoznatih a nepredvidljivigh okolnosti da brzina od 200km/h po meni je za neke zatvorene deonice, za posebne skupove i dogadjaje...
                jednom recju jurcanje da, ali u kontrolisanim uslovima.

                jurcanje nasumice i napamet u javnom gustom saobracaju radi samo testiranja ne smatram mudrim niti za toga koji to "vezba" niti za okolne potencijalne ucesnike u saobracaju.

                da malo svi odrastemo, malo vise priupitamo sebe da li je bas pogodno za adrenalinsku zelju bas tu i bas tada i tako to...da razmislimo dobro 3 puta.

                a za jurcanje uvek, ali ponavljam tamo gde ima uslova za sigurno jurcanje.

                jedino smrt i tragedija nije lazna, a dogadja se i precesto na nasim putevima. brzina nije jedini faktor, mozda nije ni glavni uzrok ali problem nebezbednosti u saobracaju postoji ocito.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • JaMaL
                  CBC Senator XXL
                  • 14.04.2007
                  • 448
                  • JaMaL

                  Izvuceno iz konteksta ali ok, tako gledano u potpunosti se slazem sa tobom...

                  Glupiranje samo sa svojom glavom je vishe nego ok...

                  Comment

                  • alexa05
                    CBC Senator XXL
                    • 23.07.2006
                    • 1769
                    • Smederevo
                    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                    Originally posted by jim_mojo
                    Glupiranje samo sa svojom glavom je vishe nego ok...
                    Ali ne na javnom putu!
                    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                    Comment

                    • r1cer
                      CBC Senator XXL
                      • 22.01.2006
                      • 363
                      • Beograd

                      M-power: ja mozda necu ali kao sto rekoh ovaj forum cita mnogo ljudi sa velikim rasponom inteligencije a admin foruma nekima predstavlja autoritet pa zato mislim da je ovako nesto neodgovorno. Da je ovo forum zatvorenog tipa gde se svi znaju to bi bila druga prica ali nije...\

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        Gde si ti pročitao da admin propagira opasnu vožnju? Postavljeno je pitanje "...koliko ste najbže vozili...?" . Svako ko je odgovorio je mogao da napiše 70km/h i šta onda?

                        Nije ti posao da opominješ admine foruma, pa ti preostaje da nečitaš temu ili da je nekomentarišeš.

                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          Originally posted by r1cer
                          M-power: ja mozda necu ali kao sto rekoh ovaj forum cita mnogo ljudi sa velikim rasponom inteligencije a admin foruma nekima predstavlja autoritet pa zato mislim da je ovako nesto neodgovorno. Da je ovo forum zatvorenog tipa gde se svi znaju to bi bila druga prica ali nije...\
                          Mogao je admin foruma da napravi recimo anketu tipa "koliki Vam je" ili koliko ste najviše riba okrenuli u jednom danu...
                          Znaš kakvih lovačkih priča bi čuo. Lovci bi godinama proučavali da steknu iskustvo iz toga....

                          Sve je stvar interpretacije onoga ko čita. I pored raznih apela, zakona, brige roditelja i sličnih kočničara i dalje se na žalost dogadjaju nesreće.
                          Taj admin koji je pokrenuo ovu temu pravi u Vrbasu svake godine akciju (ove će biti treća) da se uvede red u saobraćaj a da se divlja na obezbedjenom i za to predvidjenom mestu. I pored toga neki dan je u Vrbasu bila teška tragedija u saobraćaju. Pošto znam čoveka lično, znam mu i motive i sigurno nije imao nameru da pokvari nego da popravi stvar.

                          Izrekao si tvoje mišljenje o temi i to je Ok, ocenu admina ostavi za svakog ponaosob ko pročita i nemoj se puno sekirati.

                          Isto važi i za Cara i plivanje niz reku ili uz reku, zavisi sa koje obale se gleda, nemoj da te neko ovde jedi i nervira, slobodno izaberi gde to ne rade.

                          Ja volim konstruktivnu kritiku sa pametnim predlogom da se nešto poboljša ili približi većini ljudi. Teranje konca na mak mi je nekako onako mrsko ( i da opet najedim onoga) POJENTA cele priče je da neko tera svoje mišljnje (manjina) da ga prihvati većina i to zavija u oblande demokratije, informacije i ostale cije.
                          E to Nevolem.
                          Kome nije jasno nek mi pročita potpis.

                          Ovim referatom smatram da je tema iscrpljena i da zaključak nije potreban.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Car
                            CBC Senator XXL
                            • 07.07.2005
                            • 900
                            • Beograd

                            Originally posted by Dora
                            Isto važi i za Cara i plivanje niz reku ili uz reku, zavisi sa koje obale se gleda, nemoj da te neko ovde jedi i nervira, slobodno izaberi gde to ne rade.

                            Eh pa sad, nije u tome poenta. Hajde da svako ko upadne u sukob misljenja napusti forum, malo bi ljudi na njemu ostalo.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              Nije problem u sukobu mišljenja, nismo moroni da svi isto mislimo. Problem je u istrajavanju da se svoje mišlejnje nametne većini i to vodi u isprazne diskusije.

                              Nadam se da si i ti došao do istog zaključka. Svi koji su zabrinuti za opstanak foruma bi se iznenadili kako to nije tačno, ovo jej kvalitetan forum i kao takav napreduje. Sasvim je normalno da nije svima po volji baš takav kakav je.
                              Na takve se odnosi ono za promenu adrese.

                              Nemam nameru da ovo pretvaram u polemiku a ni da zaključavam temu.
                              Mislim da je jasno šta sam hteo da kažem
                              Problem će se već nekako rešiti
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Snejk
                                CBC Senator XXL
                                • 14.02.2008
                                • 704
                                • BG

                                Ukratko, Srbiji i Beogradu nedostaje nekoliko trkačkih staza, što klasičnih, što za reli, a što i za ostale ludorije. Pa se onda društvo skupi pored staze, malo se vozi, malo se druži, a posle toga mirni svi ko bubice i pravac kući na dodatno budženje automobila za sledeći put..

                                Ovako i entuzijasti i policija i moralisti imaju problem.

                                Comment

                                Working...
                                X