AE86, stara Toyota Corolla, Hachi.
Koliko ste najbrze vozili UZ Bubanj Potok
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by zverkoaaa komso greska si, prodzaraj jos malo pa cas videti da ovaj moj sifonjer ide ispod 7sec tacnije 6.7sec do 100 a sedan cak 6.2sec. no nije to ni bitno, kad kazem kantica mislim na to kako auto izgleda i spolja i unutra. nadam se da te nisam uvredio.
u subotu sam na takvom shifonjeru samo malkice novijem radio sledece stvari sa samo nekih 80000km na satu:
obadva prednja amorta marke monroe-procurela...
obadva prednja kvernosaca riknula-po strani dva komada-rachunaj..
komlpet kuciste volana popustilo na dva shafa do kojih je takav sex doci da se moralo pola "prinz heinrich-a"rastaviti...
ulje u menjacu (dva puta po devet litara)litra kosta oko 50 eura..
zadnji trap..
desni amort procureo...desno i levo donji kvernosaci sileni otisli ,nema posebnog menjanja,samo ceo kvernosac
zadnji dif procureo,na malo nezgodnom mestu..semering kosta nekih 8 eura,kako cemo do njega doci-tesko
a sve ovo zapocheto i primeceno kada smo uzeli dotichni auto da spustimo sa eibach oprugama...
auto koji je znas-doneo ti je onu bombu za kocnice za tvoj auto..
toliko o brojkama i audijevom kvalitetu...
ah da...da se vratim a temu...u maju sam dole,valjda ce me neko odvesti da probam i ja sa mojom kanticom..."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Mogu da probam da napravim neki dogovor sa saobraćajnom policijom za probu za novine.. Da uzmemo neki lagan a jak turbodizel (tipa megan sa troja vrata, 2.0, 150 ks) i neki besni benzinac pa da vidimo kako stoje stvari. A da se na dva puta po minut zatvori saobraćaj.. Mada realno preko 200 je gore pri vrhu opasno i da nema saobraćaja.
A sa druge strane, poslednja stvar koja je potrebna je da se gomila likova prži i vozi sumanuto i to kroz gužvu..
Comment
-
-
offtopic
@zverko
stoji da ali da li i fercera
verovatno delovi drze jer su vecinom tada bili made in germany
ovde skoro na svakom delu da li plastika ili crevo ili sta vec pise-romania...hmmmm bosanci nemaju vise fabriku delova ili?
bilo kako bilo osim dihtunga na difu smo sve sredili ja i rodjo,sve za 8,5 sati radnog vremena,plus zupcasti na golfu trojci,plus servis na bmw 530d,sve sa nosacima motora..i da ne zaboravim imali smo dva pomocnika-dva viljuskara...
@topik
mi imamo isto ovde lepu relaciju za takve stvari,samo leti je nemoguce sto od policije sto od vozaca koji pokusavaju isto...
e sada nemu tu neke mogucnosti za neke velike brzine..do 100kmh max..
samo pre menjanja amorta i opruga sam uspeo na jednom mestu nekih 70kmh da izvucem kroz krivinu,posle sam izveo skoro 90 ili ti do pocetka cviljenje guma..radi se o desnoj krivini-poprilicno ostroj..
ima li neko snimak sa avale da steknem utisak kako to izgleda?"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Originally posted by zverkota deonica je sasvim nebezbedna za takve akcije i moze vrlo lako da se desi njesra... a nema sanse da se auto put zatvori, 2 minuta, haos bi nastao kad bi pustili posle toga rampu...
, posle bi se svi živi i neživi primili da naprave bolji rez i to sa saobraćajem i onda bi bilo belaja.
A što se tiče boljih brda, po meni je najbolje ono nekoliko kilometara pre Budimpešte kada se nailazi od Beča.
Comment
-
-
Ovaj Snejk je lud definitivno, jos bi i da organizuje,o boze...
@ Zverko, Komsija pa gde da se ljutim, pa nismo ovde zbog toga, a i nisam neka dileja, i jedno veliko izvini zbog onih sekundi, to je automatik od 8 i kusur, a tvoj ide dakako ispod 7. Pogresnu kolonu sam gledao pa brze bolje da napisem da cu da te oderem, a u stvari sam, sporiji . I upravu si da to uopste nije bitno, bar u ovoj temi. I nezovi mi auto kantica jer cu da se onda iznerviram, stavim KN filter i da poteram uz bubanj 160 u trecoj
Comment
-
-
Originally posted by SnejkOriginally posted by zverko
A što se tiče boljih brda, po meni je najbolje ono nekoliko kilometara pre Budimpešte kada se nailazi od Beča."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Comment
-
-
Komsija je jurio NIZ one krivine da vidi kako lezi masina i koliko moze da razvije i otkazu mu kocnice. U panici i silnom strahu zaboravi da ima rucnu i pocne da ga naslanja na bankinu, srecom suvozac se posle nekog vremenea seti rucne. Stanu negde kod rampe, izadju sa auto puta i ovaj zapali auto. Crveni kabriolet mislim da jos uvek stoji tamo negde.
Comment
-
-
Taj potez ne da je ne bezbedan nego je katastrofa.
Ni po jednom standardu bilo koje drzave taj deo se ne moze voditi kao auto-put,zapravo taj potez i nije auto-put zato sto mu fali nekoliko stvari kako bi mogao da dobije status istog!Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
auuu bež'te deco s'prozora nemojte da slušate ovo,200+ uz Bubanj,pa ovo je strašno koliko neko ume da pretera.evo i ja da nešto kažem o "Bubnju",prošao sam tu samo par hiljada puta tj svaki dan tim putem idem na posao već godinama.kad bi neko ušao sa 200+ u prvu levu krivinu na početku brda,ostala bi samo fleka od njega na onom potpornom zidu jer je neverovatno kako centrifugalna sila povuče prilikom
promene pravca,baš bi voleo da vidim nekog da to izvede,evo konkursa da se postavi na you tube ovakav snimak.sve te priče su :kadrDobro vozim,kupio sam dozvolu za devize:-)
Comment
-
Comment