Koliko ste najbrze vozili UZ Bubanj Potok

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • low rider
    CBC Senator XXL
    • 03.04.2006
    • 613
    • Beograd

    Ta prva leva krivina kada se ide iz uz uspon ima ozbiljnan kontra nagib.

    Jednom sam debelo prbledeo prenjuci se uz BP, noc prazan uspon, blaga izmaglica. Obicno vozim nocu tu deonicu, mislim da sam isao oko 100. Kada mi se na sredini uspona pojavise u levoj i desnoj traci neka dva kombija voze sporo i paralelno. U tom trenutnu sam imao dobru preglednost uspona vidim da je kranja desna prazna krenem njom da ih obilazim. Kako sam se vratio u srednju tako sam proleteo pored dva slepera uparkirana u toj krajnoj desnoj, jeza me presekla.
    Uopste ih nisam video, ugasena im svetla macije oci valjda zaprljane, da sam krenuo u preticanje nesto kasnije... brrrrr. Tako da samo obazrivo tuda.

    Comment

    • Snejk
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2008
      • 704
      • BG

      Baš o tome govorim, nikakvo zezanje tamo ne prolazi. Neko može samo da ima sreće pa da mu se ništa ne desi, inače..

      Meni je inače pre nešto više od 10 godina gore na vrhu brda izleteo ludak u Citroenu GS vozeći suprotnim smerom i to bržom trakom (izgleda da je bio pijan k'o letva, makar da je kroz žutu prošao).

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        kako bre, kako je uspeo da stigne dotle u kontra smeru, gde se ukljucio...sad bas baronises, ne verujem
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • shonsy
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 1391
          • London/Beograd
          • Honda CBR 125R

          uh sad sam tek video temu... obozavam taj deo. Godinu dana pre mog rodjenja su moji kupili vikendicu na Avali, tako da se vec 21 godinu vozim tim putem! Od kad sam kupio saxa nisam isao nijednom, a taj dan ne mogu da docekam! najbrze sam vozio mog clia (1.5 dci) uz nagib oko 160 do pola pa zavrsetak sa nekih 120 km\h. A caletovom corsom B 1.0 oko 90km\h cetvrtom! Trebalo bi za vikend da se ide tako da javljam rezultate saxa!

          Comment

          • Bane R
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2006
            • 1769
            • Beograd

            Ko hoće da se qrči, nek stisne gas, ali u suprotnom pravcu... Od grada ka Bubanj Potoku, na nizbrdici. Mnogo je zajebanije nego uzbrdo. Uzbrdo "samo" treba motor. Nizbrdo vozač, kočnice, auto, vešanja, balans auta...

            U principu ne volim brzo ni uzbrdo ni nizbrdo, ni u jednom smeru... ali povuče me autoput i ložane... jbg...

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              Tako je momci - gas do daske, pa kad vam sve tri trake zatvore kamioni pozdravite poslednji put one koji vas lozhe!

              Ako treba svedok za pomenutu situaciju, nema problema.
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • jevtic
                CBC Senator XXL
                • 26.11.2006
                • 729
                • beograd

                ako ideš kasno uveče teško da ćeš naleteti na tri šlepera jedan pored drugog.. inače pošto je uzbrdica mnogo se lakše zakoči ako nastane takva situacija.

                a preko dana naravno da nema šanse za bilo šta ozbiljnije da se pokuša na uzbrdici.
                ex - fabia 1.9 tdi
                golf 2.0 tfsi

                Comment

                • Vocko
                  CBC Senator XXL
                  • 25.04.2005
                  • 4556
                  • nBGd

                  @zverko - Kod AP sporta, preko puta policije... Tamo gde bi trebalo da je ulaz sa autoputa do AP sporta, samo nemoj da skrenes desno, vec produzi pravo i eto te u suprotnom smeru autoputa.

                  Eto kako

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    brate... kolko treba da budes janpi da uradis tyako nesto...
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      oko 1 promila je dovoljno
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        .kad bi neko ušao sa 200+ u prvu levu krivinu na početku brda,ostala bi samo fleka od njega na onom potpornom zidu jer je neverovatno kako centrifugalna sila povuče prilikom
                        bez mnogo dileme, ali mislim da je poenta u necemu drugome.

                        nije ideja da se po ravnom delu zaleti auto na pravcu a onda uleti u krivinu pa sta bude.

                        u tu krivinu moze sasvim glatko da se udje i sa 110 i sa 130 i odrzava do pola uspona a onda stisne gas i gore na vrhu izadje sa 150, 160, 180, koliko vec omogucava motor pre svega.

                        slabasni auti nisu namenjeni za jurcanje, a pogotovu ne uz brdo pa i nema svrhe pokusavati ono sto nije konstrukcijom predvidjeno.

                        pri tome ne uzimam u obzir KS na papiru iz saobracajne vec Nm/ masa odnos na tocku (posle prenosa) tj mogucnost ubrzanja.

                        auto sa 250Nm motora na 1000kg mase ne bi trebao da ima problema da snazno ubrzava uz Bubanj kada se stisne gas.
                        prosecan atmo benzinac V8 ili V12 sa 5000-6000 kubika bi glat trebalo da prodje i ne oseti uspon.

                        ili neki manji turbo motor 2500-3000 kubika dobro navijen, bilo benzinac bilo dizelas.

                        auti sa malim motorima do 2000 kubika pogotovu atmo koji su obicno i slabasni i nisu namenjeni za trkanje uz brdo pa se gubi smisao brzinskog nadmetanja.

                        nije tesko proracunati koliko Nm (KS) je nuzno potrebno da vuce 1kg mase uz uspon od x% da bi se za dati predjeni put ostvarilo potrebno ubrzanje.


                        tu je jos i problem trakcije tj pogona, treba i preneti na podlogu ono sto motor isporuci... a ta deonica sa hiljadama kamiona dnevno je sve samo ne trkacka pista.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Shicky
                          CBC Član
                          • 06.02.2008
                          • 81
                          • Ralja-BGD

                          Apsolutno tačno,ja čak uspem sa mojim Unom da uđem sa nekih 115-120km/h u tu prvu krivinu,ali tad imam utisak kao da me je neko gurnuo u sedištu.Naravno jače mašine sa dobrim ogibljenjem i esp-om,bi mogle oko 200km/h,samo sam komentarisao izjave nekih sa ovog foruma koji se frljaju tim brzinama,a njihovi automobili ne mogu ni nizbrdo toliko,a ne uz Bubanj.Za spuštanje ka rampi neću ni da komentarišem,mnooogo opasnije i veće sile deluju nego uzbrdo+nema kontra nagiba nego non stop vuče ka bankini,posebno na onoj dugoj desnoj krivini-poslednjoj pred pravac.
                          Dobro vozim,kupio sam dozvolu za devize:-)

                          Comment

                          • Snejk
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2008
                            • 704
                            • BG

                            Originally posted by zverko
                            brate... kolko treba da budes janpi da uradis tyako nesto...
                            Nema šta da te ložim, i ja sam se šlogirao. Vozim iz pravca grada mrtav umoran, bilo oko pola jedan-jedan recimo. Provalio sam ga samo zato što farovi nisu sijali kroz bankinu nego direktno pa sam na vreme skrenuo, a i imao sam sreće što ga nisam sreo dole na nizbrdici da mi izleti iza krivine . Posle sam na naplatnoj rampi dojavio plavoj konjici šta se desilo pa su otišli da ga gone. Bila je 1996, toga se sećam, pa gužve nisu bile ni blizu takve kao danas.

                            Najveća verovatnoća je da je dolazio od auto pijace prema autoputu i skrenuo odmah levo umesto da prođe ispod autoputa.

                            Comment

                            • Snejk
                              CBC Senator XXL
                              • 14.02.2008
                              • 704
                              • BG

                              Originally posted by sw.brick
                              .kad bi neko ušao sa 200+ u prvu levu krivinu na početku brda,ostala bi samo fleka od njega na onom potpornom zidu jer je neverovatno kako centrifugalna sila povuče prilikom
                              bez mnogo dileme, ali mislim da je poenta u necemu drugome.

                              nije ideja da se po ravnom delu zaleti auto na pravcu a onda uleti u krivinu pa sta bude.

                              u tu krivinu moze sasvim glatko da se udje i sa 110 i sa 130 i odrzava do pola uspona a onda stisne gas i gore na vrhu izadje sa 150, 160, 180, koliko vec omogucava motor pre svega.

                              slabasni auti nisu namenjeni za jurcanje, a pogotovu ne uz brdo pa i nema svrhe pokusavati ono sto nije konstrukcijom predvidjeno.

                              pri tome ne uzimam u obzir KS na papiru iz saobracajne vec Nm/ masa odnos na tocku (posle prenosa) tj mogucnost ubrzanja.
                              Mislim da ne treba toliko besan motor za ubrzavanje. Moj Renault 5 je imao 176 Nm na točku sa već pomenutih 862kg (što mu dođe cirka 200Nm po toni), i ubrzavao je više nego pristojno u petoj.

                              140 je bila ok brzina za prvu levu krivinu u ono vreme, sad je verujem raspadnutija.

                              Comment

                              • mishio
                                CBC Senator XXL
                                • 29.05.2007
                                • 1204

                                sa vitom sam isao 150kmh konstant, sa saxom na momenat 160kmh ali put je takav raspad da je i to mnogo

                                Comment

                                Working...
                                X