Zarada i automobili taxista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #16
    Uporedite to sa, recimo, cenama u Cacku....
    Tamo je start 0-50ak din, a kilometar 20-40 din.
    Najpoluparniji je neki (ne mogu da se setim) sa startom 0 din i 25 din/km.

    A voze se lepi i novi automobili (vecinom).
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • Manfred
      CBC Senator XXL
      • 04.08.2007
      • 905
      • Beograd

      #17
      Licno znam taksistu koji vozi novu E klasu i to mu je jedan jedini posao kojim se bavi.. Ima stalne musterije koje ga uvek zovu (uglavnom zbog auta) i retko kad stoji na stanicama i ceka voznje.Pritom vozi i duge voznje po Srbiji i okolini i prilicno je zadovoljan, jer otplacuje kredit za auto, hrani i skoluje dvoje male dece i uspeva lepo da zivi (nije burzuj, ali mu ne fali nista)...

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #18
        Sustina je imati dodatan biznis ili neke stalne voznje. Inace autp od 10-15k i cekanje na ulici ne ide nikako ma kolika da je cena km!!!!

        Znam trojicu taxista i price su veoma slicne!!!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #19
          Koliko sam pricao sa taxistima oni ne vole duze voznje u gradu se uvek uzme vise,sto se tice odrzavnja svi pricaju bajke

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #20
            Uz duzno postovanje (ovdje prisutnim) rijetkim izuzecima, taxisti su posebna sorta ljudi, koja najvise voli da kuka...

            Slicno kao i seljaci, ja sam samo jednog seljaka u zivotu cuo da je rekao da je bila pristojna godina, i da nije lose... Kod vecine je: "Joj, ubi nas ove godine kisa/grad/munja/susa/skakavci/gubavci/zlatica/guzica..."

            Ja to gledam ovako (uz mogucnost da neki zaista to koriste samo kao pokrice...), uz dopunsku djelatnost kao sto je trgovina svim i svacim (Halo Bing kako brat...), kome se ne isplati da je na taxi-u, on i ne radi... Da sam ja svaki mjesec 400 EUR u minusu (kao sto me neki od njih ubjedjuju), bogami bih vratio (cuj vratio, prodao) taxi naljepnicu i okrenuo se necem drugom... Bolje je lezati kuci i biti na nuli, nego raditi i biti u 400 EUR minusu... Koga oni farbaju...???

            Ovi moji u SA (samostalni prevoznici) su razmazeni jer se sjecaju Titinih vremena, kada su bili zasticeniji od medjeda, mogli citati novine 2 sata dnevno, igrati sah 4 sata dnevno, raditi 2-3 sata dnevno i zaraditi 100 maraka taj dan... Pa "hadzijske" ture za Dubrovnik, Split, Beograd, Zagreb i sl... U isto vrijeme par taxi firmi radi k'o sat, gazda ima aute, a vozaci voze na procenat... Auta se doduse ne gase, ali mi to po gradu nije vazno, a momci zarade i preko 1000 maraka mjesecno... Baksis ne racunam, ali valja raditi... Kao da je ostalom narodu (korisnicima usluga) lova pala s neba...

            Comment

            • prle
              CBC Senator
              • 04.09.2006
              • 223
              • Beograd - Konjarnik

              #21
              Originally posted by Srdjan
              Originally posted by prle
              se?am se neke ra?unice za omegu b, firmaš, kupljen nov, i posle cirka 500k km, ura?en presek, i potrošeno je od prilike oko 500.000 din, to je prešao sa mali broj godina, sad možda je zapao dobar primerak, lepo je održavan.
              Ako mislimo na isti text u novinama, firma iz Nisa kupila novu Omegu i stvarno su presli preko 500k km, ali stim sto je taj auto 90% svog vremena proveo na autoputu BG-NI, tako da se to ne moze porediti sa taxi voznjom...
              apsolutno se slažem, neka je i 5 puta skuplje za taksi pa je opet veoma rentabilno

              jednostavno, bg taksiste baš

              Comment

              • doc
                CBC Senator
                • 25.08.2006
                • 240
                • BGD/KG

                #22
                mozda nema mnogo veze s temom, ali...

                meni nije jasno zbog cega se bune bg taksisti?
                u kragujevcu ih ima kriminalno mnogo, start je 15 - 20 din, i nikome ne pada na pamet da odbije voznju.
                kad odem tamo, prakticno mi se vise isplati da se vozim taksijem, nego mojim kolima...
                Pametniji popusta, ali mentalno...

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #23
                  Zato se npr. zimi vise koristi taxi... Prvo hladno je pa nije za setnju, drugo ako neko nema velikih potreba za svojim vozilom, ne mora da misli o zimskim gumama, ne mora da misli o losem akumulatoru... Za takve povremene voznje zimi taxi je dobro resenje...
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #24
                    Originally posted by Wiz
                    Koliko sam pricao sa taxistima oni ne vole duze voznje u gradu se uvek uzme vise,sto se tice odrzavnja svi pricaju bajke
                    Pravo da ti kazem i ja sam dosta puta to cuo od kolega, ali po meni pitanje je sta je bolje pogotovu na duze staze...
                    Meni je neuporedivo bolje da odem na duzu turu, pogotovu ako je dobar put, usaltam u petu i krstarim lagano, ukljucim klimu i laganice...
                    Da sam u gradu, morao bi nekoliko desetina puta da predjem preko lezeceg policajca, ko zna koliko puta da ustanem da otvorim gepek, ne vredi mi klima kad non stop se otvaraju i zatvaraju vrata, vise mi trosi u gradu, milion puta treba da stanem, da krenem...
                    E sad u gradu svaka voznja ima start i nesto se nakupi dok se ceka na semaforu, sto nema kod duzih tura jer se one pogadjaju bez taximetra...
                    Dakle mozda se i uzme vise love ali neuporedivo se vise haba vozilo i zato sam rekao da je pitanje sta je bolje...
                    Sto se odrzavanja tice, svi ce ti reci kako su presli neku silnu kilometrazu, a da nista na autu nisu promenili. Svi oni voze automobile kojima servis ne treba, nikome automobili ne trose ulje, svima auto ide kao metak... Ne znam kakve jos gluposti da pomenem...
                    A da, legendarna stvar oko potrosnje... Ako voze auto na plin, niko ti nece reci da mu auto trosi vise od 10l u gradu, kao da je to neka granica, a ovi sa dizelima su jos i gori. Njima daj boze da trosi 5l u gradu, po njihovoj prici...
                    Dakle ja stvarno ne znam za druge profesije ali sto taxisti lazu to je cudo jedno...
                    Mene kad pitaju koliko mi trosi auto ja kazem 15litara u gradu i misle kako sam lud sto taxiram sa tim vozilom i sto ne kupim golfa 2 dizel pa da mi trosi 4.5litra...
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • bax76
                      CBC Senator XXL
                      • 07.11.2006
                      • 605
                      • BG

                      #25
                      Evom mom rodjaku trosi Epica 2.0 R6 automatik 15-20l plina sa BRC sequent sistemom, mada je ocekivao manje...

                      Comment

                      • Dzoni_mkv
                        CBC Senator XXL
                        • 29.04.2007
                        • 875
                        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                        #26
                        Mislim da je Kraljevu tek smejurija sto se tice taksi sluzbi. Ima ih preko 10 u tako malom gradu. Cena je smesna (37 din kilometar 20 din start u najskupjem taksiju) a voze se ture sve po 5-6 km, uglavnom su sve kratke relacije. Ja sam svojevremeno radio kao taksista (Euro taxi plavo-zute MB124) i mogu vam reci da je to najgori posao u zivotu, ako nemas svoj auto vec radis za gazdu. Maximum koji sam mogao da zaradim je 200E. Radilo se na procenat 12 sati 7 dana, pa 24 casa odmor pa 12 sati u nocnoj smeni 7 dana i tako u krug. Znam da su kolege sa svojim sutomobilima prolazile debelo bolje. Kola su menjali, islo se na letovanje izlete itd. To je bilo pre 5 godina, sada cujem da je jos gore da voze "kracuse" (voznje od 50-100 din) i da su gazda jos gore, ali koliko vidim svi se trude da kupe sopstvene automobile da bi makar malo zivnuli. Oni sto su imali svoje ne odustaju i nastavljaju da rade. Znaci nije im toliko lose.
                        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                        Comment

                        • Laki GSi
                          CBC Senator XXL
                          • 15.10.2006
                          • 2426
                          • Beograd-Vozdovac

                          #27
                          Ja se stvarno divim ljudima koji taxiraju po Kg,Kv....to je bas smesna cena voznje ali ovi u Bg...Ja sam neko vreme divljacio(radio na crno) i to nekih 2 meseca,svaki dan sam imao cisto u proseku 70eur.i to jos sa zastavom 128,nije bas toliko bitno vozilo za gradske uslove ali donekle i jeste. Makar ja nebiram vec kad mi treba taxi sedam u bilo koji samo da stignem do odredista. Sta je tu zapravo problem!?
                          Problem je u tome sto su 70% taxista takvi olosi i neradnici,koji su u stanju samo da sede po kafanama,igraju sah na stanicama,odbijaju "sitne" voznje samo zato sto su mrcine i paraziti pa onda kad ih pitas kako je u taxiju on kuka prosto ti bude neprijatno kako se covek ceo dan muci i ode kuci sa 500 dindzi u dzepu. E to je glavni problem,ebote Bog nova godina,prosto nema dovoljno vozila da se prevezu svi putnici oni magarci stoje na taxi stanici i locu ko debili,takvog treba sutnuti odma iz taxi sluzbe i dati dozvolu nekom ko ce da radi ozbiljno,njih nekoliko hiljada drze te dozvole samo kao pokrice,a recimo mnogi ljudi zele tako nesto da rade! Ja jesam predao za tu dozvolu ali sam odavno digo ruke od toga jer nemozes ti da se uklopis u sredinu hostaplera i probisveta koji bi samo da klepecu po usima i bukvalno ubacuju stranke u kola(primer aerodrom,zel.stanica,autobuska...)to je bukvalno monopol i takve treba isutirati!!!

                          Sve u svemu ako hoces da radis ima lepo i da zaradis,pamtim jos uvek dan kad sam radio 16 sati i doso kuci sa cistih 170eur!!!
                          Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #28


                            Jos jedna provala iz SA, a na tragu je ovoga, i Golf S-paketa, koji ne da trosi 4.5 litara dizela na 100 km i to u gradu, zimi naravno... Imam jednog kome Golf 2 D, TAS-ov naravno, "proizvodi" 4 litra nafte na 100 km, pa svakih 10-14 dana mora ispumpati rezervoar i poslati tu naftu na Bliski istok, da im ne zafali...

                            Prije 5-6 godina, Hyundai dao posebnu ponudu Sarajevo taxi-ju (to je ono udruzenje privatnih prevoznika...) za Elantre 2.0 CRDi, ne znam detalje ali dobro im je spustio nabavnu (mislili su da ce im to biti dobra reklama, ali su se malo preracunali jer ovi ovdje ne znaju nista osim kukati i pljuvati po svemu...) cijenu, pa na rate, a kako im se radi o osnovnom sredstvu, porez svakako ne placaju... E sad, kako su se servisirali kod mog druga, onda sam se naslusao svakojakih prica, koje se mogu sublimirati u sljedece (cast 1 izuzetku, slovom i brojem...): *ebem ti auto, ne silazi mi ispod 8 litara (u gradu, bas me cudi...), eeeeeeeee, nema meni mog S-paketa da mi trosi 4.32675 lit/100 km... Jednom ne mogah izdrzati, te se napravih "Lero" i upitah: Pa kad vam auto tesko skoro 1.5 tonu (s njim koji ima 125 kg, al' nije deb'o...), sa 2.000 cm3, i sa klimom koju ne gasite trosi toliko, sto se ne vratite na svog S-paketa iz '82-ge i uzivate svakodnevno...? On pozeleni, ali kako sam nabacio debilsku facu, nije bio siguran jel' ga zaje* ili sam "samo" debil, promrsi nesto sebi u bradu:"Ghmst$@^&*~!znmmhstr*&^%$#@" i nestade iz mog domasaja...

                            Comment

                            • honda taxi
                              CBC Član
                              • 14.06.2007
                              • 19
                              • Novi Beograd

                              #29
                              Pozz. za sve od jednog Beogradskog taxiste!Evo citam sta ste pisali,pa sam resio i ja da dodam ponesto.
                              Svako ko hoce da radi na taksiju moze da zaradi,nije istina da ne moze.Ali,da radi svaki dan 12-16 sati,7 dana u nedelji,365 dana u godini.Da nema godisnji odmor,jer i ako ne radi mora da plati porez i clanarinu udruzenju.Ako se ne varam Vi dobijate neki regres kad krenete na odmor!?Da se ne razboli,jer nema bolovanje koje ce mu neko platiti!
                              Da za sve praznike budemo na ulici da Vas stranke prevezemo na slavlja a da mi sami ne odemo nigde jer moramo da radimo,da Vi ne biste bili kivni na nas(odmah smo sljam,olos,neradnici,itd).
                              Neko je rekao kako je 2 meseca radio na crno i jedan dan zaradio 170eur.Koliko je platio porez drzavi za ta dva meseca(ja 2x9000din=18000)?Koliko je imao takvih dana po 170eur za ta dva meseca?Mada,mozda ja za 11 god rada na taxi-ju nisam naucio kako da radim,pa bi taj momak sa dva kisna petka na taksiju mogao da mi objasni!?Koliko je puta presao po 400km za 16 sati rada?I na kraju,kad je bilo tako dobro sto je posle dva meseca odustao?
                              Ja ovo nisam pisao zato da bih opravdao taksiste,jer sam jedan od njih i ne bih bio subjektivan,vec da kazem da ima i nas koji radimo i ne zalimo se na sve i svasta.Kao i u svakom poslu i svakakvim profesijama ima nas razlicitih.
                              A o nekim velikim parama i zaradama nema vise reci,Kako neko rece to je bilo u Titovo vreme,sada samo za pristojan zivot.
                              Poozz!!!
                              Majstore,jel mozete tu malo preko trotoara,da ne idemo okolo,dalje je???!!!

                              Comment

                              • jevtic
                                CBC Senator XXL
                                • 26.11.2006
                                • 729
                                • beograd

                                #30
                                pa i ja isto placam porez drzavi i to vise od 9000 mesecno. otprilike svaki zaposleni u srbij (legalno) na platu koju zaradi daje jos jednu na razna davanja. regres je dobra volja poslodavca i ne dobija se u svim firmama. mozes da prijavis godisnji odmor u agenciji za priv. registre odnosno to ti se vodi kao privremeni prekid za taj period ne moras da platis porez. znaci to ti nije bas tacno.


                                da li vi taxisti placate socijalno? ja mislim da da. znaci. znaci imate ista prava kao bilo koji zaposlieni.

                                ako neko radi na crno takve treba adekvatno kazniti a njihove price ne uzimati za ozbiljno.




                                a da li cete raditi za vikende, praznike i sl. to je vasa stvar ali mnogo bolje vam je da radite jer tada je zarada veca nego obicnim danima. svi mi radimo zbog novca a ne zbog toga da bi cinili uslugu narodu. vi praznicima radite jer tada dobro zaradite a ne zbog zadovoljstva stranaka.
                                ex - fabia 1.9 tdi
                                golf 2.0 tfsi

                                Comment

                                Working...
                                X