Zarada i automobili taxista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljutaguja93
    CBC Veteran
    • 26.04.2006
    • 158
    • Blokovi

    Originally posted by jerotije
    E pa ovo je takva laz da nema dalje. Svi znaju da na aut.stanici "kvaka" radi u svako doba dana i noci i svako bi pozeleo da se "spoji" pun do aut stanice ma odakle ga zaustavljali. Aj da si to rekao za neku relaciju npr Borca do Pad.skele ili tako nesto gde ce taksista da se vraca 99 % prazan ali za ovo...... I molim te ako mislis da se sluzis neistinama i da blatis taksiste sa lazima onda nemoj da se javljas. Imam osecaj da si jedan od onih 381 koji bi hteli dozvolu. Mozda gresim ali ovo sto si napisao lazes 100 % Pozdrav !

    Brate.... ubeđen sam da ne vređaš ovako kada si oči u oči!!! Odakle tebi pada na pamet da nekom kažeš da laže najstaršnije??? Jesi li ti ikada pokušao da zaustaviš taxi kada ti je najveća frka?? Alo bre!!!!! Pa ne pišem ja ovde da bi tebe i ostale...... TAKVE ljude bilo koje profesije vređao! Ovde i pišem da bi se saznala istina! Šta ti treab, prijava ispita i potpis profesora da nije stigla???? A za ovo 381.... ne brini imam ja svoj posao i s obzirom kako ga radim ne plašim se da će neko da mi ga otme!!

    Stvarno pisanje na ovom nivou (ne)kulture nije odlika ovog foruma. Ukoliko to ne razumeš, dovoljno je samo da ne pišeš više. Ja stojim iza svega što sam ikada napisao.

    Nemam nameru više da polemišem na ovu temu. Nas 99% zna istinu. Dovoljno je.

    p.s. Ljudi niskog nivoa svesti posle ovakvog završetka rasprave obično tvrde: ETOOOOOo.... jel' vidite da sam biooo u praaaavuuu...!!!!
    Šta reći!
    p.p.s.
    Živi i pusti druge da žive!
    ---------------------------------
    Suza 1.3 MMK - moj mili krš!

    Comment

    • zola_
      CBC Senator XXL
      • 24.06.2006
      • 319
      • Novi Beograd

      Originally posted by sri98
      Svako ko je u monopolistickom polozaju ne voli konkurenciju. To je i ovde slucaj.
      pa nije kod nas monopol u pitanju zato sto ima vise taxi udruzenja, u new york-u postoji jedno taxi udruzenje koje ima monopol, kod nas nije problem samo otvaranje novih udruzenja vec i prihvatanje novih clanova udruzenja predstavlja konkurenciju

      Comment

      • tojeto
        CBC Član
        • 08.01.2007
        • 58
        • Beograd

        Originally posted by Marko001
        @Tojeto i Jerotije

        Samo, opet kazem, nemojte sedati u krseve, raspade od auta i gledajte da li ima na krovu onu elipsastu plavu tablicu sa brojem, mislim da bi to trebalo da znaci da nije ilegalac...
        Ja sam već mislim pisao o ovome ali da podsetim firma koja je pravila te dodatne table je ubrzo posle obavljenog posla zatvorena a vlasnik uhapšen jer su izgleda pravili duplikate i nikad nikome te table nisu zamenjene ako bi se polomile.



        ljutaguja93

        Druže ovde sam toliko uvreda pročitao o taxistima da o kulturi ne bi trebali da pričamo, ne kažem da je sve kako treba ali tako je u svakom poslu i svi mi se susrećemo sa glupostima i maltretiranjem.

        Originally posted by shadow
        Meni ce trebati taksi u petak uvece. Ocu da posaljem taksi po prijateljicu, i ocu da unapred platim voznju i casticu dodatno vozaca. Zato mi je bitno da prepoznam nekoga ko nije ilegalac, da ne bi jednostavno ispario ili da ne bi njoj naplatio voznju, jer cu zapisati broj pa hocu da ga prijavim ako se to desi.

        I kolko moze da kosta voznja od miljakovca do bloka45? I posto sam u zarkovu, jel ima jos neka taksi stranica u kraju osim one u centru zarkova?
        Od pošte na miljakovcu do doma zdravlja u 44 bloku ima oko 14 kilometara okvirno između 600 i 700 dinara zavisi od gužve preko dana a uveče posle 22 sata 800- 900.
        Taxi stanicu imaš u centru kod spomenika i na uglu Vodovdske i Trgovačke.
        Ako hoćeš da platiš unapred nije problem ja takve vožnje najviše volim, okreneš maxiss 9804 ili pink 9803 i pitaš koliko je okvirno vožnja, kad ti dođe vozilo ti se sa njim još dogovoriš i to je rešeno.

        Comment

        • ljutaguja93
          CBC Veteran
          • 26.04.2006
          • 158
          • Blokovi

          Originally posted by tojeto
          ljutaguja93
          Druže ovde sam toliko uvreda pročitao o taxistima da o kulturi ne bi trebali da pričamo, ne kažem da je sve kako treba ali tako je u svakom poslu i svi mi se susrećemo sa glupostima i maltretiranjem.
          Druže tebi svaka čast. Još jedna bitna stvar je što OVDE nismo na poslu pa bi OVDE trebala da bude pristojnija i opuštenija komunikacija. Možemo da polemišemo ali ne i da se vređamo.
          Živi i pusti druge da žive!
          ---------------------------------
          Suza 1.3 MMK - moj mili krš!

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            Originally posted by jerotije
            Originally posted by prolupator
            Svodi se na to da su vecinom taxisti zapravo klasicni neradnici koji su i pobegli u taxi jer im ne radi. Smestis bulju u auto, malo se vozikas i zaradis...
            Kume, ti i neznas sta si rekao. Sigurno imas 12 godina i zeljan si voznje i zajebancije. Ja a i vecina nas krvavo zaradjuje pare na taksiju. Ja hranim nezaposlenu zenu i dvoje dece u skoli od taksiranja a ti pricas da smo neradnici koji smo smestili bulje u kola i vozikamo se. Stvarno kretenski komentar......
            Ima dosta istine u ovome sta je prolupator rekao, ali polako pocinje da preovladava ono sto je rekao Marko001. To je opste poznata stvar koja je nastala 80-ih godina kada je gomila likova koja se bavila raznoraznim kriminalom i bila sa max srednjom skolom imala jedinu mogucnost za neki rad txi deltanost. Npr, neke 1985 je policija BG izvrsila provere svih tadasnjih taxi vozaca i utvrdila da je nekih 60% njih tada ili bilo osudjeno za neko krivicno delo ili su protiv njih bile podnete neke krivicne prijave. Sve je to trajalo do pocetka 90-ih kada su nataxi poceli da izlaze likovi koji su izbegli iz BiH i Hrvatske koji su takodje imali skolonosti ka zavrtanju musterija + sto nisu imali pojma sa poznavanjem grada (mene je 1 svojevremeno pitao gde je Dom Omladine).

            Lagano se to menja na bolje, ali jos uvek tu ima kojekavih likova kojima je taxi samo pokrice za nesto drugo, koji nemaju pojma sa poznavanjem grada, a ipak najvise taxista ima koji se ponasaju kao da su sve ulice njihove i kao da su oni izmislili sva saobracajna pravila.

            Originally posted by zola_
            Originally posted by sri98
            Svako ko je u monopolistickom polozaju ne voli konkurenciju. To je i ovde slucaj.
            pa nije kod nas monopol u pitanju zato sto ima vise taxi udruzenja, u new york-u postoji jedno taxi udruzenje koje ima monopol, kod nas nije problem samo otvaranje novih udruzenja vec i prihvatanje novih clanova udruzenja predstavlja konkurenciju
            Mislio sam na monopol u smislu obavljanja delatnosti. Nebitan je broj udruzenja - tu su svi slozni da ne zele taxiste.
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              Navedite mi bar jednu evropsku zemlju gde se taxi dozvole daju na godinu dana
              Engleska, Irksa, Spanija.
              za pocetak, dozvola vazi od 24 sata, tj svakoga dana moze glat da se izgubi odredjeno pravo ako se ne ispune odredjene obaveze.

              kod nas samo da se striktno primeni gradska odluka, i odmah je reseno 99.999% nesporazuma, i odmah otpada jedno 98% postojecih taxista jer nije u stanju da zadovolji postavljene uslove.

              tako da, bolje ne talasati jer ako se primeni postojeca odluka svasta bi moglo da nastane, pocev od totalnog kolapsa funkcije taxi sistema u Bgd.

              obavezni uslov je da svako taxi vozilo ima GPS navigaciju, i da MORA redovno da javlja svoj polozaj centrali koja mora da ima 24 sata kompletan uvid ukljucivo i sve podatke o voznjama koje su izvrsene i o radnom vremenu koje ja taxista odradio.

              vrlo uskoro kada se zaostri primena postojecih propisa koji sada postoje a drzava zmuri, bice vise nego dovoljna trijaza i samo taxisti koji jesu opredeljeni za taj posao i uloze u kompjuterizaciju vozila ce ostati u poslu.
              ostali, idu na trziste nezaposlenih, kao i preostaliih 8.000.000 -5.000 gradjana Srbije.
              igrom slucaja znam malo vise o tehnickim normama koje su vec postavljene ( a ne primenjuju se) taxi udruzenjima...sat otkucava krajnje rokove.

              ne zelim nikoga da plasim, ali vrlo brzo ovo sadasnje ce biti proslost, i nece vise ni biti sanse da neko bira voznju.

              nije odvezao stranku dovoljan broj puta ( a to belezi kompjuter nepogresivo) i cao dozvola.
              nije proveo minimalni broj radnih sati, ode dozvola.
              nije vozilo opremljeno prema normi, ode dozvola.

              ne bih da prognoziram ali 6-9 meseci...
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                Jbt stvarno malo preterujete... mis'im, nisam taxista, i ne nameravam da postanem, pa nemam ni 1 razlog da ih branim, al ispade da su oni najveci/jedini problem u drzavi
                nisam ni ja taxista i takodje nemam nameri.
                oni nisu niti jedini niti najveci problem drzave, niti su uopste problem drzave.

                problem je sto sami taxisti zanovetaju na (kao malim) privilegijama koje su jos zadrzali iz samoupravnog doba a koje ne postoje inace u redovnom/ normalnom stanju u privredi.

                autogol, samo skrecu paznju da drzava poradi na primeni postojecih zakona i prestane da zmuri/ tolerise neregularnosti u poslovanju.

                daleko od toga da su pojedinci danas problem, problem je ceo sistem i problem je star decenije i decenijama niej resavan vec samo uvecavan.

                sada samo se sve vise vidi, bode oci, a pocela je da radi konkurencija iako vrlo blaga i ocito je da neki od taxista nece moci da opstanu sa radom na stari nacin.
                ti se uglavnom i bune, i ti ne zele uvodjenje reda u ceo sistem.

                sa druge strane, taxisti su uvek pomagali drustvo u kriznim i kriticnim situacijama, imaju ogroman resurs, i imaju ogroman uticaj na saobracaj.
                i velika su pozitivna snaga koja moze da pomogne efikasnom gradskom zivotu.

                koliko sam shvatio ovde na forumu je glavna kritika bilo nasilje/ namera izazivanja nasilja/ koje taxi (opet ne svi) primenjuju kada im se nesto ne svidja i to bez namere postovanja zakona koji vaze inace za sve gradjane.

                a u narednim godinama bice sve vise posla i sve vise potreba za taxijem, i sto pre taxisti prihvate neminovne promene i uhvate korak sa standardima u tom biznisu bice i njima veca i apsolutna i relativna zarada a uz visi kvalitet usluge.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  Dobre su cene a i start je 80 din sto i nije tako lose
                  da, cene uopste nisu naivne, a i nedavno je taxi poskupeo celih 60% sto je proslo u medijima onako nezapazeno.

                  da budem precizan, ono vreme kada taxi stoji u guzvi u mestu, na semaforu sada kosta 60% vise a u gradskoj voznji uopste nije zanemarivo vreme stajanja u guzvi.

                  nakupi se tu sekundi i sekundi, a tarifa otkucava...

                  taximetar se programira da naplacuje i prevezene metre (kilometar) i prevezeno vreme (minute) stranke koja koristi uslugu.

                  ako sam dobro sracunao, 60 sekundi sedenja u taxiju kosta 6.67 dinara, cak i kada nije presao niti jedan jedini metar.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • tojeto
                    CBC Član
                    • 08.01.2007
                    • 58
                    • Beograd

                    Originally posted by sw.brick
                    Jbt stvarno malo preterujete... mis'im, nisam taxista, i ne nameravam da postanem, pa nemam ni 1 razlog da ih branim, al ispade da su oni najveci/jedini problem u drzavi
                    nisam ni ja taxista i takodje nemam nameri.
                    oni nisu niti jedini niti najveci problem drzave, niti su uopste problem drzave.

                    problem je sto sami taxisti zanovetaju na (kao malim) privilegijama koje su jos zadrzali iz samoupravnog doba a koje ne postoje inace u redovnom/ normalnom stanju u privredi.

                    autogol, samo skrecu paznju da drzava poradi na primeni postojecih zakona i prestane da zmuri/ tolerise neregularnosti u poslovanju.

                    daleko od toga da su pojedinci danas problem, problem je ceo sistem i problem je star decenije i decenijama niej resavan vec samo uvecavan.

                    sada samo se sve vise vidi, bode oci, a pocela je da radi konkurencija iako vrlo blaga i ocito je da neki od taxista nece moci da opstanu sa radom na stari nacin.
                    ti se uglavnom i bune, i ti ne zele uvodjenje reda u ceo sistem.

                    sa druge strane, taxisti su uvek pomagali drustvo u kriznim i kriticnim situacijama, imaju ogroman resurs, i imaju ogroman uticaj na saobracaj.
                    i velika su pozitivna snaga koja moze da pomogne efikasnom gradskom zivotu.

                    koliko sam shvatio ovde na forumu je glavna kritika bilo nasilje/ namera izazivanja nasilja/ koje taxi (opet ne svi) primenjuju kada im se nesto ne svidja i to bez namere postovanja zakona koji vaze inace za sve gradjane.

                    a u narednim godinama bice sve vise posla i sve vise potreba za taxijem, i sto pre taxisti prihvate neminovne promene i uhvate korak sa standardima u tom biznisu bice i njima veca i apsolutna i relativna zarada a uz visi kvalitet usluge.

                    Svaka čast pozdravljam sve što si napisao jednom da neko napiše onako kako jeste na ulici i kako funkcioniše stvar.


                    Samo jedna ispravka cena zadnji put je podignuta ukupno gledano za nekih 8.5% ali u toj ceni je čekanje poskupelo 33% (60 je ipak mnogo)

                    Comment

                    • jerotije
                      CBC Član
                      • 09.09.2007
                      • 80

                      Originally posted by sw.brick
                      Dobre su cene a i start je 80 din sto i nije tako lose
                      da, cene uopste nisu naivne, a i nedavno je taxi poskupeo celih 60% sto je proslo u medijima onako nezapazeno.

                      da budem precizan, ono vreme kada taxi stoji u guzvi u mestu, na semaforu sada kosta 60% vise a u gradskoj voznji uopste nije zanemarivo vreme stajanja u guzvi.

                      nakupi se tu sekundi i sekundi, a tarifa otkucava...

                      taximetar se programira da naplacuje i prevezene metre (kilometar) i prevezeno vreme (minute) stranke koja koristi uslugu.

                      ako sam dobro sracunao, 60 sekundi sedenja u taxiju kosta 6.67 dinara, cak i kada nije presao niti jedan jedini metar.
                      Pa zato i tvrdim da se isplate i kratke voznje i cekanje ali ima i onih koji tvrde suprotno......taksista nece da ih vozi. Izasao si da radis, nude ti se pare a ti nonsarlantno "neces". Koobejagi, nemas racuna. A sedeces negde na t.stanici pola sata-sat i docekati mozda istu takvu voznju

                      Comment

                      • tojeto
                        CBC Član
                        • 08.01.2007
                        • 58
                        • Beograd

                        Kad izađem da radim jedino gde stanem je početna najbliža kući i ako odem negde na obode grada inače nema stajanja dok se radi nijedna vožnja nije loša samo da su kola puna i taximetar uključen.

                        Comment

                        • jerotije
                          CBC Član
                          • 09.09.2007
                          • 80

                          Tako je kolega

                          Comment

                          • petar in
                            CBC Član
                            • 10.11.2006
                            • 33
                            • Beogard

                            Imam neki utisak da medju taxistima postoje dva klana.Jedan su ovi sa losijim automobilima i uglavnom nadrkani neradnici, sa kojima uvek imam losa iskustava.(tu i tamo se nadje neki sa 128-om koji radi svoj posao profesionalnao}.Drugi su sa boljim automobilima i ima ih dosta koji izgledaju krajnje profesionalano i isto tako rade svoj posao.
                            Ima problema u svim profesijama, pa i u taxiju.
                            Jedino sto mogu da primetim kao ogroman problem taxista je njihova licna zastita.Mene je licno pogodilo kada je vozac taxija iz Borce (imao je neki nadimak, nesecam se) nadjen mrtav a njegov auto zapaljen (mercedes).Isti taj me je par puta vozio na poziv,pa cak i kad nije radio izlazio mi je u susret.Takodje znam da npr. hotel Kasina i Park imaju par "svojih" taxista sa meckama i sl. koji non-stop rade relacije hotel-aerodrom i sl.Maltene nikad nestoje.Kako to?Neki dil sa recepcijom?Ja znam da takvi nece stati na ulici za kratke relacije,ustvari nece stati uopste, jednostavno nemaju vremena.
                            Meni je drago da na ovom forumu postoje clanovi koji su taxisti, ali ih je vrlo malo.Ne bih da vredjam, ali isto tako malo njih zna da koristi racunar i net(na zalost).Vecina se truje zutom stampom i kladionicama, i takvi jedva docekaju neku blokadu grada, cisto da razbiju svakodnevnu monotoniju, a ni sami neznaju sta ce ispred skupstine.

                            Comment

                            • Marko001
                              CBC Senator XXL
                              • 09.09.2006
                              • 1070
                              • Belgrade

                              Originally posted by petar in
                              Imam neki utisak da medju taxistima postoje dva klana.Jedan su ovi sa losijim automobilima i uglavnom nadrkani neradnici, sa kojima uvek imam losa iskustava.(tu i tamo se nadje neki sa 128-om koji radi svoj posao profesionalnao}.Drugi su sa boljim automobilima i ima ih dosta koji izgledaju krajnje profesionalano i isto tako rade svoj posao.
                              Upravo tako, takva su i moja iskustva...

                              Samo jos treba dodati da su ovima prvima i kola obicno vrlo neuredna, prljava, neprijatni mirisi, a vrlo cesto ne samo da je u pitanju npr kec nego je taj kec i totalna sklopocija kojoj ogibljenje i amortizeri uzasno lupaju, koja trza na plin itd...

                              meni se cak desilo da sednem u keca i on nece da upali,a ja zurim na posao... i covek mi ladno kaze da izadjem i da ga poguram da upali pa ce onda da me vozi... pa reko brate mili jesam li ja ovde neka musterija ili gurac automobila... a jos sam obucen za posao, da nisam krenuo na posao, pa jos i nekako...

                              i na kraju iako smo trebali da idemo desno, on je pogurao i uskocio u auto i otisli smo levo, jer je levo nizbrdica, da bi na njoj upalio, totalno na drugu stranu, a taximetar je naravno odmah ukljucio... i onda smo okolo naokolo okruzili...

                              ima izuzetaka,ali ne mnogo...

                              Comment

                              • ljutaguja93
                                CBC Veteran
                                • 26.04.2006
                                • 158
                                • Blokovi

                                Originally posted by Marko001
                                meni se cak desilo da sednem u keca i on nece da upali,a ja zurim na posao... i covek mi ladno kaze da izadjem i da ga poguram da upali pa ce onda da me vozi... pa reko brate mili jesam li ja ovde neka musterija ili gurac automobila... a jos sam obucen za posao, da nisam krenuo na posao, pa jos i nekako...

                                i na kraju iako smo trebali da idemo desno, on je pogurao i uskocio u auto i otisli smo levo, jer je levo nizbrdica, da bi na njoj upalio, totalno na drugu stranu, a taximetar je naravno odmah ukljucio... i onda smo okolo naokolo okruzili...
                                Marko... ne trudi se! Sad će redar da te napadne da LAŽEŠ, da sigurno LAŽEŠ i da je nemoguće da ne lažeš jer sto posto lažeš! Gde bre to može da se dogodi??!! Takav taxi? Pa valjda je taxista spreman u zubima da te odnese a ti pričaš da te teraju da guraš taxi!!! alooo!??!?

                                I opet, čak i ako postoji mikronska šansa da ne lažeš - LAŽEŠ Marko k'o kad si mali bio!



                                morao sam. ironično ali tako je. ko se oseti uvređenim izvinjavam se. samo ukazujem da nema kraja ljudskoj gluposti. ajd' zdravo!
                                Živi i pusti druge da žive!
                                ---------------------------------
                                Suza 1.3 MMK - moj mili krš!

                                Comment

                                Working...
                                X