Kazna za preticanje po punoj liniji?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    @eon, logicno mi je tako.
    znas li koji clan ZOBS to regulise ?
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      Ukoliko je znak postavljen samo na desnoj strani puta oznacava informaciju o vazecem ogranicenju brzine na deonici.
      Ukoliko su postavljena 2 ista znaka, kedan sa leve a drugi sa desne strane onda je u pitanju PROMENA ogranicenja brzine.

      Da li je kod vas neko pokrao one leve znakove?

      Nesto ih bas malo

      Nacin ove signalizacije je bas zbog toga da se izbegne mrtvi ugao (zaklonjen autom koji se obilazi u trenutku da na deonici dolazi do izmene ogranicenja brzine)..
      Nema li znaka na levoj strani nema ni izmene brzine, tj. falicna signalizacija , nema ni kazne...
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • neshaoct
        Banovan
        • 18.08.2007
        • 1754
        • Beograd, Rakovica

        #33
        ..znak na levoj strani ??? Ma, to je kod nas ukinuto...

        Al' ozbiljno, jos nisam video znak na toj strani...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Il smrdi ZOBS ili smrde lopovi koji su ih pokrali?

          Kako god, jedna od tachaka zasto podrucje nije na dobrom glasu po pitanju signalizacije u saobracaju. Previshe je otvoreno na milost i nemilost bez jasnih direktiva.

          Meni nesmeta jer se dobro snalazim, ali znam puno stranaca koji su uvek kukali na nedostatak inforacije uz put.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Ovako izgleda svugde u EU



            Izmena ogranicenje brzine sa znakom na obe strane.

            Ostavljajuci znak uvek na samo desnoj strani otvara mogucnosti za zabune, pogresna tumacenja, udese, kazne itd itd. ( i stvaranje ovakvih tema na forumima )

            Da li je to sad slucajno ili namerno, ostaje da se vidi.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              ima i kod nas pravilo znakova ogranicenja brzine i sa leve strane puta.
              ja nisam pitao da li treba ili ne treba da ima znakova, vec sta kaze ZOBS, i konkretno gde tacno, o pravilima voznje u stiuaciji kada se nailazi tokom preticanja na promenu ogranicenja brzine (podrazumeva se da postoje znaci), i kada se nailazi tokom preticanja na promenu statusa srednje linije.

              kod nas je problem sto se znakovi cesce nego normalno unistavaju, da ne kazem kradu, odnosno krace potraju od ocekivanog normalnog habanja tokom vremena.

              a i kada se dogodi, onda nadlezna firma nije bas revnosna da odmah reaguje (sto je i logicno jer se ni za prethodni znak nije nasao uzrok sto je ispario, tj kaznjen lopov).

              varijanta da znak sam od sebe otpadne recimo od vetra je zanemarljivo retka pojava..

              inace isto je kao na slici iz EU i kod nas, nema nikakve razlike (kada znak nije ispario).
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                Dakle , dolazimo do zakljuchka da ZOBS propisuje jedno a firme koje su nadlezne da se vozaci usmeruju prema ZOBSu nerade svoj posao.
                Koliko shvatam da je vrlo cesto nedostatak signalizacije uzrok ili udesa ili prekrsaja.

                U takvim slucajevima nemoze ni policija da kaznjava po ubedjnju znajuci da je tu nekad bio znak.


                Po pitanju da li na deonici gde dolazi do izmene ogranicenja brzine, srednja linija to pokazuje.. odgovor je NE.

                Isto kao sto je taj koji obilazi duzan da prilagodi brzinu tako je i ovaj koji je obilazen duzan da na ivici sa znakom prodje sa brzinom koja odgovara znaku.

                Jedino je dozvoljeno suksesivno povecanje brzine u deonici sa manjom brzinom nebi li se na liniji sa novim znakom koji ogranicava brzinu na vecu proslo sa novo naznacenom brzinom.

                (suksesivno je individuelno sa mogucnosti ubrzanja automobila koji se vozi).
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  Po pitanju da li na deonici gde dolazi do izmene ogranicenja brzine, srednja linija to pokazuje
                  ok, da preformulisem posto nisam na to mislio.

                  deonica gde dolazi do izmena ogranicenja brzine, i ima znakova kako treba, i sto se toga tice sve kristalno jasno.
                  da li tokom preticanja onaj koji obilazi sme da trenutno prekoraci to ogranicenje (novo nastalo, koje je manje- dakle sa 80 na 60 konkretno).

                  to je prvo pitanje.

                  druga situacija, da li sme da se zapocne preticanje po isprekidanoj liniji, a zavrsi po punoj liniji (kada se vracas u svoju traku).


                  meni se dogodila kombinacija oba stanja, na istom parcetu puta.

                  po pitanju odrzavanja puteva, posebno signalizacije nazalost stanje nije zavidno da se odmah popravljaju osteceni/ nestali znakovi.
                  samo kada nema znaka nema ni obaveze po vozaca, tj policija tu nema sta da kaznjava bez obzira na nekada u proslosti stanje eventualnog znaka.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • weasel
                    CBC Veteran
                    • 07.06.2005
                    • 115
                    • Novi Beograd

                    #39
                    Originally posted by MOSLER
                    Originally posted by prolupator
                    prekoracenje je dozvoljeno pri preticanju i to je sve. Samo mu objasnis da nisi "neobavesten".
                    Cekaj zar to znaci da pri preticanju mogu da idem i 50+ km/h od dozvoljenog i da ne mogu da me kazne ako sam preticao?
                    Ovo mi zvuci nelogicno
                    Jel se zna neko koliko % je tacno dozovljeno prekoraciti ogarnicenje pri preticanju ?

                    Comment

                    • HotDog
                      CBC Senator XXL
                      • 06.05.2005
                      • 965
                      • BSG 75 (011)

                      #40
                      dok se ne javi neko sa tačnom informacijom, nešto između 5 i 20%.

                      Comment

                      • RANK
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 1635
                        • Beograd
                        • FIAT MAREA WEEKEND 1

                        #41
                        brzina naznacena na znaku za ogranicenje brzine je maksimalna dozvoljena brzina KRETANJA na tom delu puta. nigde se posebno ne navodi preticanje, a to sto ce ti mozda za neki % progledati kroz prste zato sto si preticao, je slobodno tumacenje policajaca koje nema pravni osnov.
                        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #42
                          Nisi u pravu... Ukoliko je dozvoljeno 80, a ispred mene ide kamiom celih 75 km/h, ja imam pravo da ga preteknem jer mi se ne dopada da idem iza njega, smrdi, baca kamenje ili mi se hoce ...
                          Bezbedna brzina preticanja je tek sa +20% u odnosu na onog koga pretices.
                          Nakon preticanja smanjujem na ogranicenje i nikom nista...
                          I uvek je merodavno ono ogranicenje na delu puta gde si zapoceo preticanje.
                          Upravo iz tih razloga dosta ispred krivine i stoji znak za zabranu preticanja i pocenje puna linija... novo (manje) ogranicenje brzine i sl.
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            #43
                            da,da, smrdi, baca kamenje, ali je maksimalno dozvoljena brzina kretanja 80, i zakon ne poznaje nikakve procente preko. ko mi pokaze clan koji kaze suprotno, ekspresno ga vodim na pice. isto i za punu liniju, duzan si da pravilno procenis i izvrsis preticanje na isprekidanoj liniji, a ko si ga zavrsio na punoj, onda si lose procenio i prekrsio zabranu preticanja.

                            inace, ukoliko vrsis preticanje i ispred tebe iskoci pijanac koga ubijes na licu mesta, znas sta ce da bude? ako si se kretao ispod ogranicenja (sto bi vestaci utvrdili) - nista, ako si isao preko, makar i za 1kmh - garantovana robija.
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #44
                              E, celo jutro trazim ZOBS (aktuelni) po net-u i nigde ga ne nalazim ...
                              To sto pricam za prekoracenje brzine u preticanju su me ucili jos u auto-skoli, a sad bas hocu da nadjem to u obliku Clan/Stav ...
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • RANK
                                CBC Senator XXL
                                • 28.02.2007
                                • 1635
                                • Beograd
                                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                                #45
                                e to bih i ja voleo da vidim, jer svi pricaju o procentima , a niko ne zna tacno.
                                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                                Comment

                                Working...
                                X