skidanje katalizatora Fiat Bravo 1,2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CannoN
    CBC Senator XXL
    • 15.09.2007
    • 485
    • Beograd

    #16
    Nikakva kompresija se ne menja skidanjem katalizatora.

    Sto se tice potencijalne promene prehrane motora jako bitnu ulogu igra pozicija sondi u odnosu na katalizator.

    Ako je sonda na grani tj. ispred katalizatora ECU nece menjati rezim rada u slucaju skidanja katalizatora.

    Comment

    • alt+64
      CBC Senator XXL
      • 27.02.2006
      • 571
      • bgd

      #17
      Originally posted by bokija
      jer fakat kompresija mora da se promeni
      mmm...kako? zasto?
      Ali ovoj mrcini od preko tone bi znacilo da moze sebe da ponese iz nizeg broja obrtaja
      mais non... skidanjem kata smanjujes backpressure od kog ti zavisi torque bas u malim obrtajima...
      koliko zbog laganog motora koji nema inerciju
      mislis zamajca? kako mislis da ubijanjem kata povecas zamajac?

      Comment

      • POTR
        CBC Veteran
        • 11.01.2008
        • 129
        • Beograd

        #18
        Ljudi pustite zamajac,on sa ovim nema nikakve veze,to je druga prica.Zamajac je deo motora,veoma vazan.. Uklanjanje kat. donosi koju KS na visim obrtrajima,na nizim nesto zanemarljivo,jer se u tom delu krive snage skoro poklapaju

        Comment

        • CannoN
          CBC Senator XXL
          • 15.09.2007
          • 485
          • Beograd

          #19
          Da, da, inercija je cudo - bez nje se ni na pijacu ne moze

          ---

          bokija vidim da si u prvom postu pominjao i neku tacku paljenja koja bi se promenila zbog kata... ???

          I uopste da se zakljuciti da tvoje vidjenje stvari bas i ne odgovara realnosti... ne bih ja petljao nista na svoju ruku da sam na tvom mestu... Odi u servis da provere stanje katalizatora a ako je ispravan zaboravi na extra konjice u slucaju skidanja.

          Nema ljutis jer je dobronamerno.

          Pozz.

          Comment

          • CannoN
            CBC Senator XXL
            • 15.09.2007
            • 485
            • Beograd

            #20
            Uklanjanje kat. donosi koju KS na visim obrtrajima,na nizim nesto zanemarljivo,jer se u tom delu krive snage skoro poklapaju


            Na kom to autu?

            Comment

            • POTR
              CBC Veteran
              • 11.01.2008
              • 129
              • Beograd

              #21
              Originally posted by CannoN
              Da, da, inercija je cudo - bez nje se ni na pijacu ne moze

              ---

              bokija vidim da si u prvom postu pominjao i neku tacku paljenja koja bi se promenila zbog kata... ???

              I uopste da se zakljuciti da tvoje vidjenje stvari bas i ne odgovara realnosti... ne bih ja petljao nista na svoju ruku da sam na tvom mestu... Odi u servis da provere stanje katalizatora a ako je ispravan zaboravi na extra konjice u slucaju skidanja.

              Nema ljutis jer je dobronamerno.

              Pozz.
              slazem se

              Comment

              • Kenno
                CBC Senator XXL
                • 21.08.2006
                • 460
                • Zenica, BiH

                #22
                Originally posted by bokija
                je varijanta sa Yugom GVX za zapadno trziste.Zanci zastava uzima 1300 ccm italijanske konstrukcije glave i na njega stavlja katalizator i spusta ga sa 75 na 65 KS.Kad mu skines katalizator,sve ostaje isto osim snage.
                Ne mozes porediti yugo 1.3 sa tvojim autom. Decenije razlike u konstrukciji motora.
                Razlika izmedju tih varijanti 1.3 65ks Fiat/Lancia i Zastava je u karburatoru, bregastoj, mozda i u jos nekim detaljima.
                Yugo 1.3 EFI ima 67ks sve sa katalizatorom, dok 1.3 karb ima 65ks, dok jedna Lancia Delta mk1 u ranim varijantama 1.3(isti motor) ima dvogrli karburator i to joj daje dodatnu snagu, tih 5-10ks više, isto kao i 128 mk1 rallye, z101 special.

                Comment

                • POTR
                  CBC Veteran
                  • 11.01.2008
                  • 129
                  • Beograd

                  #23
                  Teorijski.Prakticno zavisi od motora i proverava se na dinamometru.

                  Comment

                  • CannoN
                    CBC Senator XXL
                    • 15.09.2007
                    • 485
                    • Beograd

                    #24
                    To je poenta - sve zavisi od slucaja do slucaja pa ne treba generalizovati.

                    Puno promenljivih je u igri

                    Pozz.

                    Comment

                    • POTR
                      CBC Veteran
                      • 11.01.2008
                      • 129
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by CannoN
                      To je poenta - sve zavisi od slucaja do slucaja pa ne treba generalizovati.

                      Puno promenljivih je u igri

                      Pozz.

                      i suvise

                      Comment

                      • bokija
                        CBC Senator XXL
                        • 25.01.2008
                        • 640
                        • Beograd

                        #26
                        Originally posted by POTR
                        Originally posted by CannoN
                        To je poenta - sve zavisi od slucaja do slucaja pa ne treba generalizovati.

                        Puno promenljivih je u igri

                        Pozz.

                        i suvise
                        Da suvise.Nista ne moze po formuli da se prenese.Inace DA zanima me veca elasticnost na malim obrtajima.Zato sam i spominjao zamajac,ali tu je i mala kubikaza motora koju masa karoserije stopuje kako ona oce.
                        I'm not beautiful,but I'm stupid

                        Comment

                        • POTR
                          CBC Veteran
                          • 11.01.2008
                          • 129
                          • Beograd

                          #27
                          Moze sve da se sredi ali to i kosta.Opet, pitanje je da li bi na kraju bio zadovoljan,ipak je to 1.2..

                          Comment

                          • bokija
                            CBC Senator XXL
                            • 25.01.2008
                            • 640
                            • Beograd

                            #28
                            Originally posted by POTR
                            Moze sve da se sredi ali to i kosta.Opet, pitanje je da li bi na kraju bio zadovoljan,ipak je to 1.2..
                            U pravu si,pogotovu sto ja necu krajnji domet u brzini niti neka extra ubrzanja.Ide on lepo.Jedino bi hteo malo vise elasticnost na malim obrtajima.Kad vozis jako sporo i skines nogu s gasa svaka neravnina na putu menja brzinu auta i imas osecaj kao da auto jase na talasima.
                            I'm not beautiful,but I'm stupid

                            Comment

                            • reaper_HGT
                              CBC Senator XXL
                              • 05.09.2007
                              • 888
                              • Beograd

                              #29
                              da new otvaram novu temu, kod mene postoji samo jedna sonda, euro2 motor, koja je izduvnoj, tako da mene brine samo backpressure, dakle, grana>cev>protochni zadnji?
                              grana>cev>fabrichki zadnji?
                              grana>srednji>protochni zadnji?
                              pod protochni mislim na chunak
                              help

                              Comment

                              • CannoN
                                CBC Senator XXL
                                • 15.09.2007
                                • 485
                                • Beograd

                                #30
                                Meni se najvise svidja poslednja varijanta.

                                Comment

                                Working...
                                X