Originally posted by CannoN
skidanje katalizatora Fiat Bravo 1,2 16v
Collapse
X
-
Pod detonacijom mislim na paljenje cilindra.Svaki put kad se gorivo upali u cilindru nastaje detonacija.Dakle mislio sam na onu korisnu,kontrolisanu,koja cini da se motor okrece,a ne na prangijanje usled razdesenog paljenj ili ubrizgavanja.I'm not beautiful,but I'm stupid
-
-
Inace BP cini i kompresiju cilindra i ne zavisi samo od grane,nego i od svih ostalih elemenata izduva.Ako nemas BP kompresija se brze oslobadja sto menja karakteristike motora.Istina Ona kompresija u trenutku kad su svi ventili zatvoreni je stalna ali ne cini samo ona rezim kako ce motor da se okrece.Ako oslobodis kompresiju lakse i brze fakat ce se i motor lakse zavrteti,ali zbog vremena provedemog bez kompresije koja ti je pobegla imace gubitak snage kroz takt.Zato se takvi motori rado vrte ali cim vide brdo,gube snagu.I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Meni se za sad samo lepo desava!Originally posted by mishio@shonsy jel ti pali lampicu sta se desava ? ja sam resio da vadim i stavljam malo lonac od ax na mesto cata ..
Nije upalio lampicu... A to sto se tice lonca... koji ce ti? Opet imas situaciju da iz f45 gasovi ulaze u lonac, te se sire, kovitlaju, pa onda ponovo u f45. Opet imas nepotrebno zadrzavanje gasova na jednom mestu i usporavanje izlaska...
Comment
-
-
Moze li neko da kaze kako se manifestuje kvar karalizatora, a i kako se moze proveriti dal je ispravan
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Comment
-
-
Katalizator se sastoji od saca (mislim da su od staklene vune, u svakom slucaju ne valja udisati - kancerogeno je) i kvar znaci da se sace raspalo, a manifestuje se zveketanjem... Mozes da odes kod bilo kog auspuh servisera ili bilo kog majstora koji ima kanal - dizalicu i lemilicu. Odsece ti cat, pogleda sace, ako ne valja izbije ga, ako valja samo zavari natrag i to je to. E, da, neki otkupljuju zdrave katalizatore i to za fine pare, pa ako bi voleo da ga uklonis, a sace je ok sacuvaj ga!
Comment
-
-
Originally posted by bokijaNisam bas mislio da povecavam buku,samo sam hteo nazad svoje konjice.U stvari jedine 100% cinjenice sa kojima raspolazem,znaci da znam 100% da je tako,je varijanta sa Yugom GVX za zapadno trziste.Zanci zastava uzima 1300 ccm italijanske konstrukcije glave i na njega stavlja katalizator i spusta ga sa 75 na 65 KS.Kad mu skines katalizator,sve ostaje isto osim snage.Nevolja je sto taj auto nema moderan sistem ubrizgavanja,tako da ne mogu sa sigurnoscvu da sagledam sta bi se dogodilo u slucaju kad promenis parametre na motoru sa gomilom senzora,jer fakat kompresija mora da se promeni,mada s obzirom da su senzori na u****vanju ne bi trebalo da registruju promenu okruzenja,samo je pitanje da li bi propisno hranili motor koji sad trazi malo drugacije parametre.Na samom Yugu ta razlika od 10 KS i ne znaci puno jer on onako lagan je sa lakocom dizao obrtomer i kad je imao katalizator.Ali ovoj mrcini od preko tone bi znacilo da moze sebe da ponese iz nizeg broja obrtaja,sto joj je sad problem,i to ne toliko zbog snage koliko zbog laganog motora koji nema inerciju.Fiat je dao zadovoljavajucu snagu za tu tezinu auta ali nije mislio na lagan motor koji ne moze glatko da nosi karoseriju na malim obrtajima kad mu nedostaje torqe.Originally posted by POTRNe znam kako se problem resava u slucaju sa dve lambda sonde.Za moj auto cak postoje Decat cevi da se kupe,pravi ih i Supersprint.Ono sto je sigurno bice bucniji i imaces malo vise snage na visokim obrtajima.Opet i to zavisi od motora.Ukoliko imas srednji lonac izbaci i njega
Brate ako hoces konjice kupi HGT-a...imam jedan jeftino ga dajem...kada dobro razmislim, tesko mi je da se shvatim....
Comment
-
-
Bolje samo ocisti sace i vrati kat na staro mesto, ima indicija da ce se pri primeni novog zakona o ZOBS-u na teh pregledu posebno kontrolisati katalizator, da li se nalazi na kolimaOriginally posted by shonsyKatalizator se sastoji od saca (mislim da su od staklene vune, u svakom slucaju ne valja udisati - kancerogeno je) i kvar znaci da se sace raspalo, a manifestuje se zveketanjem... Mozes da odes kod bilo kog auspuh servisera ili bilo kog majstora koji ima kanal - dizalicu i lemilicu. Odsece ti cat, pogleda sace, ako ne valja izbije ga, ako valja samo zavari natrag i to je to. E, da, neki otkupljuju zdrave katalizatore i to za fine pare, pa ako bi voleo da ga uklonis, a sace je ok sacuvaj ga!
...kada dobro razmislim, tesko mi je da se shvatim....
Comment
-
-
Re: boli glava
E,pa posto si osto bez kata,red je da nam kazes utiske i zapazanja.Originally posted by Stojic Bobaimam fiat bravo 1.2 16v '99 vec nekih godinu i nesto i nista mu nije,ide kao metak za svoju snagu....
samo mi je otisao auspuh i to kada sam ga kupio bio je tako los da to nije normalno...
Ne bih ja nista menjao na nega niti skidao katalizator...
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
Comment