Reaperu,najbolja varijanta bila bi: pletena grana(inox),cev,protocni zadnji
skidanje katalizatora Fiat Bravo 1,2 16v
Collapse
X
-
Namazi pevcu prkno mascu i nece moci da kukurice.Istina.Back preasure cini deo ukupne kompresije.Ako smanjis BP motor se lakse vrti ali slabije koristi snagu detonacije sto ima konkretno za posledicu da ima vecu maximalnu brzinu na ravnom ali gubi na uzbrdicama jer mu je skinuta kompresija smanjenjem BP.Originally posted by Lord_o21Ima li iko pojma sta je backpresure i cemu sluzi??
Mani se turpijanja tog atmosverca, veruj mi... Turbiraj ga, poludece
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
upravo tako, samo shto kod nekih motora shebava snagu kod nekih ne, a kako znati unapred niko ne zna
neki motori polude sa cevkom i protochnim i idu kao blesavi npr. saxo vts, neki gube snagu na niskim obrtajima npr. golf3 gti, i sad jbg!
@Lord_o21
turbina na ovaj, pa ono nemoze da drzi dovoljni pritisak i zveknuce relativno brzo, 2.0t 16v iz cupea je opcija ali ne u skorije vreme ($$$)
Comment
-
-
Ma bre mnogo mozgas...
Odradi kompletno protocni izduv i sigurno neces izgubiti. Moze da ostane isto kao sto je bilo ili mozes da dobijes malo konjica. U svakom slucaju nista ne gubis, a dobijas zvuk koji toliko zelis!
Pritom sacuvaj lepo srednji lonac, zadnji i katalizator pa da uvek mozes da vratis na fabricko stanje ili da eksperimentises...
Comment
-
-
Pa sad... ne znam na auto-putu ali znam kako se cuje pri brzini od 180km\h u Dunavskoj!
Salu na stranu, rekao sam vec negde... za grad je eksta i dosta je atrkativan zbog toga, a za konstantnu brzinu 5-tom preko 3k obtaja je prilicno naporan. Opet ti kazem, sacuvaj sve, pa mozes lako da vratis i umanjis buku. Meni nije problem jer jedini duzi put imam kad idem do Avale u vikendicu, a fala Bogu auto-put zaobidjem i smugnem pravo na avalski!
Tad radi i zvuk i adrenalin i dodjem premoren kuci. hehehe
Comment
-
-
Jaaoo... reci... tvoj motor je jos veci i jaci od mog... zamisli taj zvuk!
Mislim da ce nas iskljucivati iz saobracaja zbog prevelike buke!
Nego razmisljam se u poslednje vreme da je tu ustvari najpametnije kad se vec radi protocni izduv da se uradi i izduvna grana! Ipak se na njoj najvise dobija i ne treba zaboraviti ni onaj materijal sto se namotava kako bi cevi zadrzale toplotu i na taj nacin ubrzale izlazak izduvnih gasova... Ali dobro, sa radovima treba krenuti, pa jedno po jedno!
Comment
-
-
Imate kod Bate u Novom Sadu relativno povoljno custom grane. Pravi i po porudzbini ako nema za taj model na lageru.
---
Za backpresure nisu bitni lonci nego precnik izduvne cevi. Koliko je previse zavisi od velicine motora jer kolicina izduvnih gasova zavisi od kolicine sagorele smese a ona zavisi osnovno od zapremine cilindra.
Postoje norme do koliko fi koja kubikaza ide.
Takodje, nemojte mesati kompresiju u cilindrima i backpresure. Cak i da vozis bez auspuha kompresija u cilindrima se nece promeniti zato sto su u taktu sabijanja ,kada se formira kompresija u cilindru, izduvni ventili zatvoreni.
---
bokija detonacije su jako stetne za motor a javljaju se najcesce zbog neispravnog/preranog paljenja, lose instaliranog/nastelovanog LPG uredjaja ili loseg goriva tj. goriva sa neodgovarajucim oktanskim brojem u odnosu na motor.
Comment
-
-
sve ima svoje, ali zvuk taj jednostavno dosadi.. brat na hyundai coupeu (2.0 102kw) ima isto tako golu granu i samo zadnji top, to brunda kao ludo, a tek preko 130kmh, ubija ..
zato moj saxoman pun gas, puna skala, samo vetar cujes
mada morace i ona sad da se progalami zbog vadjenja katalizatora ..
@shonsy jel ti pali lampicu sta se desava ? ja sam resio da vadim i stavljam malo lonac od ax na mesto cata ..
Comment
-
Comment