Kineski X5 u Srbiji

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bogovi
    CBC Član
    • 26.03.2007
    • 14
    • Belgrade

    #76
    kineski x5

    svi imaju micubisijeve motore, doticni koji sam stavio gore u postu ima 2.4 litre motor, sa fabrickim plinom.ne znam sta da vam kazem, ako zelite da ga vidiite i jos druge kineske "proizvode" bice na sajmu za koji dan u novom sadu(izbacuju jos jednu novu kopiju poznate svetske marke-u pitanju je putnicko vozilo, a bice izlozena i kopija RAV4 koji jos vise lici na tojotu nego ceo na x5).Nije los za voznju, iako sam vozio i bolje,malo jeste trom ali ide 200km/h bez problem i bez nekog tresenja, bez buke spolja, kada se zaboravis u cemu si i nije tako los .Ima ih i sa automatskim menjcem ali mislim da doplata od 1500e nije bas malo za to.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #77
      Sta bre ide 200???
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #78
        Ovo:







        @ bogovi, sa ovakvom aerodinamikom i 125 ks pod haubom, taj UFO (koje ime ) mozhe da "dohvati" 200 km/h samo ako mu je cajgere pravio Pinokio lichno
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • gt nebojsa
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 348
          • Preljina,Cacak

          #79
          Ajde lepo da se svako ko ubuduce pomisli da napise nesto pohvalno o ovim mutantima,da se prvo umije 'ladnom vodom,mozda ga prodje...
          Ovo nije automobil,ovo je skup plagiranih delova.
          Ne kazem da je sve sto dolazi iz Kine takvo,i veliki proizvodjaci imaju fabrike u Kini,cak neki njihovi imaju originalne modele koji doduse koriste neka resenja sa drugih automobila,ali to je rasprostranjeno i kod drugih...
          Ja svrhu ovih "automobila" ne razumem-ko se u automobile razume toliko da zna gde stoje tockovi,vidi da ovo nije X5.Ko ne zna,njemu je svejedno sta je.Ko kupuje X5 ovo ce ga lepo nasmejati.Ko kupi ovo sa namerom da se promovise kao vlasnik premium SUVa,taj nije nacisto...ili je prilicno ogranicenih sposobnosti kad je razmisljanje u pitanju...
          Kad se auto kupuje prema potrebama koje treba da zadovolji,dakle primarno vozilo,primarne potrebe prevoza,itd...sigurno nece dati pare za ovo...vozilo...
          Sve sto proizvedu kao svoje,tj. da nije kopija,i da zadovoljava standarde toga sto inace kopiraju,pozdravljam...probao bih vrlo rado.Ali ovo ne...K'o nekada Reabok patike...
          Cini mi se da clan "bogovi" nama malo promovise ove sklopocije? NHF,a cini mi se i da je forum pogresan...
          Toyota Čačak

          Comment

          • JAPANX
            CBC Senator XXL
            • 10.08.2006
            • 2159
            • Beograd

            #80
            nebojsa, ranije su tako pricali i za japanske motocikle i automobile a vidi ih sada... naravno ogromna je razlika ali i ovako su automobili postali potrosna roba

            ja vozim vec 2 godine kineski chopper od 250cc i nisam imao nikakvih problema, bilo je par sitnica ali sve u garanciji...

            @over

            mislis djepeto??

            @bogovi

            ma daj, nema sanse da ide 200... aj da pricamo o realnim ciframa

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #81
              E, taj, taj...
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • gt nebojsa
                CBC Senator XXL
                • 11.05.2007
                • 348
                • Preljina,Cacak

                #82
                @japan:
                Nisi me razumeo.
                Primer: da neko iz Kine,brend npr. XYZ napravi SVOJ model koji ce da pozajmi tehnologije nesto od drugih,ali da naprave SVOJ auto koji nije losa kopija necega sto je neko vec proizveo,u redu.To podrzavam.
                Ali da neko sklepa auto koji ce da LICI 90% na X5,i ugura u njega motor iz pick upa,sa kartonskim enterijerom(verovatno),i pokusa da proda to kao svoj proizvod i kompletan auto,e pa to je,izvini,prevara.
                Ne kupujes DVD plejer od 3000din pa dok radi-radi,nego auto.Koliko je pouzdan,bezbedan,u 21.veku verovatno ima npr. deformabilne zone ko Moskvich iz 1970...
                A i drugo je motocikl.Vecina motora(agregata) za "japance" i sl. se ionako sklapa u Kini.Ako jos ram i tockove ne mogu da naprave da valja,e pa je.iga...
                Toyota Čačak

                Comment

                • JAPANX
                  CBC Senator XXL
                  • 10.08.2006
                  • 2159
                  • Beograd

                  #83
                  pocetak auto industrije u takvim zemljama je kopiranje drugih vec uspesnih resenja

                  sta radi ssangyong... ispopirao je mercedes iz '86 godine samo sto se to ne vidi jer je upakovano u dopadljivu limariju ali ispod krila i branika oblog dizajna ipak je to mercedes '86 godiste

                  sta radi daewoo i gomila korejaca, nexia iz '95+ je pljunuti opel kadet suza, samo je promenjeno ubrizgavanje i neke sitnice...

                  mogu da ti nabrojim gomilu proizvodjaca koji uzimaju tudju tehnologiju, placaji ili kopiraju nije ni bitno

                  sta su radili japanci pocetkom 80-ih, pravili su istina svoje automobile ali po liku i delu raznih amerikanaca..

                  a dacia... a seat... a zastava nekada... kopija ili licenca, isto ti dodje, tehnologija je ista samo su materijali i kvalitet drugaciji

                  Comment

                  • Dren
                    CBC Senator XXL
                    • 24.08.2005
                    • 1068
                    • Sarajevo

                    #84
                    Kopija ili Licenca nije ni slicno, a kamoli isto !

                    Kopija je upravo to, nesto sto lici na original, a ko zna kakvo je...

                    Licenca je nesto sto ozbiljno kosta, i placa se vlasniku za upotrebu pameti, iskustva, istorije, inzenjeringa, a bogami i alata...

                    Ja ne sumnjam da ce kinezi za 20 godina biti tamo gdje su Korejanci sada, zasto, zato sto je i Korejancima trebalo 22 godine da stignu doovde... A u auto industriji precica nema, barem ne drasticnih, a da se to ne odrazi na kvalitet... (pri tom ne mislivsi da se opcenito kvalitet u auto industriji nije srozao u zadnjem desetljecu...)

                    Ali sada nisu tu. Da li je to nekome dovoljno da plati x dinara za to i da bude zadovoljan, neka mu bude... Jedini mi je problem ako mene moze ubiti time, jer su mu kocnice npr. na nivou bube iz '36-e...

                    Japanci i Korejanci su kopirali tako sto su ucili, pa su to primjenjivali, nisu samo pogresno prepisivali... Osim toga dosta npr. japanskih proizvodnih traka je kompletno preseljeno u Koreju, kada je u Japanu novi model zamijenio stari... Pa je tako npr. kod nove Mazda-e 121, sva stara 121 tehnologija, sa sve kalupima za prese presla u Koreju, i postala KIA Pride... Slicno je bilo sa Mitsubishi Pajero-m, koji je postao Hyundai Galopper. Daewoo je od GM kupio sve sto je mogao da bi pravio Nexia-u, a i dio vlasnistva je bio GM-ov...

                    Dakle ne mjesajmo babe i zabe... Znaci ne pricam o Toyotama proizvedenim u Kini, koje su ipak pod nekim nadzorom, i moraju nesto znaciti, ali jesam protiv Schaolin DING-DONG-a, koji samo iz velike daljine lici na npr. Corollu...

                    SSangYong je npr. kupio licencu za proizvodnju motore i mjenjaca od MB, i to 2 generacije stare, sto s obzirom na ciljano trziste i nivo proizvodnje nije nimalo glupo, jer ko ce napraviti bolji a jeftiniji dizel motor i mjenjac, u seriji od npr. 100.000 kom. godisnje ? Niti ga zasad znaju napraviti bolje, niti bi im bio jeftiniji i da ga naprave... Sve ostalo oni projektuju, koliko uspjesno, i ukusno (Rodius/Stavic) ostavljam svima na ukus... Pouzdani i robusni jesu, lijepi mozda, jeftiniji definitivno... Ali ih niko ne prodaje kao Mercedes GLK.

                    Comment

                    • gt nebojsa
                      CBC Senator XXL
                      • 11.05.2007
                      • 348
                      • Preljina,Cacak

                      #85
                      @japanX:
                      Slazemo se u potpunosti,nego ne razumes sta hocu da kazem,pa cu se posluziti tvojim primerom:
                      SSangyong je resenja preuzeo od MBa,nije pokrao.
                      Daewoo/Chevrolet je GM ov,kao i Opel cija su resenja koriscena.
                      Dacia je Renoova.
                      Seat je deo VAGa vec 17-18 godina.Logicno je da su platforme modela istih segmenata iste.To svi rade.
                      A UFO (NLO na srpskom... )nije deo BMWa;nije po nekakvom sporazumu ili ugovoru dobio tehnologiju;nije je otkupio,...
                      UFO nije dobio od BMWa licencu za X5,niti sta slicno.
                      Ili onaj kineski Smart...plagijat isto,itd...
                      Razumes?Poenta je da su ovo plagijati,lose kopije,krsh...
                      KIA je 90ih koristila Mazdine platforme,ili cak cele modele-121ride.BOlje znas od mene,verovatno.A nije pokrala Mazdu.
                      Dren i ja smo izgleda pisali u isto vreme,ali je bio brzi...Ne vredi,ne moz' covek na poslu da stigne ni forume da pogleda na miru...15min pisem jedan post...
                      Toyota Čačak

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #86
                        Osim toga dosta npr. japanskih proizvodnih traka je kompletno preseljeno u Koreju, kada je u Japanu novi model zamijenio stari
                        bilo tako resavano pitanje razvoja, a takva/slicna je situacija i sa ovim kineskim proizvodnim trakama.

                        ne misli valjda neko da jos postoji proizvodnja BMW u samoj Nemackoj, do poslednjeg srafa....ili bilo kog automobila bilo gde u svetu a da nema nikakve proizvodne veze sa Kinom.

                        ako se VW proizvodi u Kini, da ne pricamo o Opelu i ostalima GMovima kao i Fordovima ( i njegovim firmama), malo je verovatno da se i sam BMW ne proizvodi nekim delom bas u toj Kini.

                        da li na toj ili na susednoj proizvodnoj traci, tek vecina automobila u svetu danas se fizicki proizvede na kineskim proizvodnim trakama pod razno raznim brendovima proizvodjaca delova iz prve ugradnje.

                        onda se to negde lokalno sklapa, pa od kineskog proizvoda nastane BMW, Mercedes, AUdi, Kadilak, Ford, Fiat, itd itd. negde u nekoj geografskoj zoni.

                        kontrola, upravljanje, finansije, lepljenje nalepnica, i naravno kvalitet izrade je cesto fizicki van same Kine ali ne i obavezno.

                        dogadja se i da komplet sve od topljenja celika do postavljanja nalepnice bude geografski u Kini a prodaje se pos vetu vec prema potrebi po raznim salonima.

                        tehnologija izrade automobila je prilicno primitivna i lako se kupuje/ transferise. veci problem je kontrola izrade i samo projektovanje novih vozila.

                        Kinezi kupuju ljude po svetu, uvoze ih kao gastarbajtere i adekvatno (citati bolje) placaju nego sto mogu evropske fabrike sa ostrim ekoloskim, poreskim i drugim opterecenjima.

                        Kinezi su jos naravno na pocetku ciklusa samostalne konstrukcije vozila, ali jako brzo uce, napreduju kroz ulaganje u znanje i razlika se umanjuje sa svakim novim modelom/ novom godinom.

                        mislim da bi pravo pitanje vredi li kineske "kopija" necega toliko novca koliko se trazi, a manje da li je to bas toliko vredno uopste porediti po oznaci modela/ brenda.

                        naravno da je BMW bolji, da li je toliko bolji koliko kosta vise. ako jeste nema nikakve brige ni za BMW ili bilo koje etablirano ime.

                        ali ako kupci procene da razlika u ceni nije opravdana, eto prilike za Kineze da preotmu deo kolaca u tom segmentu.

                        pri tome mislim na globalnu sliku kupaca sirom planete.

                        u Evropi je trenutno najvece auto trziste rusko, nemacko je i dalje vodece u zapadnoj Evropi ali sa tendencijom opadanja potraznje kupaca.

                        i Rols Rojs je nekada bio pojam, dok nije propao i otisao u istoriju. i mnoga druga imena sa tradicijom mereno decenijama u Evropi su propala jer prodaja nije isla adekvatno trazenoj ceni.

                        prevashodna ponuda kineskih vozila je sama Kina, i Azija generalno a ovo sto nam povremeno ponude u Evropi je tek opipavanje pulsa, da procene dokle su stiglu sa napretkom.

                        i japanci su tako pocinjali 60 i 70tih, niskim cenama sa niskim kvalitetom konstrukcije i jos gorom izradom.
                        korodirali su kao da su igracke za svega par godina.

                        posle njih su krenuli Korejci, i njihovi prvi poceci su bili na bas tako slavni.

                        danas i Japan i Koreja su medju vodecima u svetu, i zauzimaju neko od prvih 5 mesta bilo po kvantitetu bilo po kvalitetu.

                        Kinezi idu za sada tim proverenim putem, i rezultati su jasno vidljivi svake naredne godine i generacije vozila.

                        sama proizvodnja vozila odavno u Kini nije nepoznanica.

                        ali jeftino i dobro a uz to brzo napraviti nesto je oduvek bilo resavanje kvadrature kruga.

                        za sad prave i dovoljno jeftino i dovoljno brzo a kvalitet raste.
                        gde su granice, pre svega jeftinoce kada ce morati da se prihvate euro norme u manje vise svemu na autu sasvim brzo cemo svih moci da proverimo.
                        vec za par godina, Kinezi ce imati Euro 5 sopstvene automobile uporedive sa Euro 5 evropskim brendovima. (a koji ce se verovatno u celini ili vecem delu i proizvoditi u toj istoj Kini, mozda cak i na istoj proizvodnoj traci pre podne brend A popodne brend B)


                        uostalom Airbus avioni se proizvode u Kini, a to je daleko veci izazov tehnologije i potrebnog znanja nego jedan obican automobil.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • gt nebojsa
                          CBC Senator XXL
                          • 11.05.2007
                          • 348
                          • Preljina,Cacak

                          #87
                          Dzaba ovolika prepiska.
                          KOPIJA je KOPIJA.
                          Da li bi kupio Wolwo koji kosta 30% cene Volvoa samo zato sto lici?
                          U tri reda,jednostavno... (ovaj se ne recuna...)
                          Toyota Čačak

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #88
                            Navali narodeee!!!

                            Auto kuća “Progres" predstavila je kineski džip Sceo, prvi automobil iz Kine koji će moći da se kupi i u Srbiji.

                            Kineski džip Sceo ili kako se popularno naziva "Kineski zmaj" jedini je automobil iz Kine koji se može kupiti na tržištu Srbije, a "Progres auto kuća" je ekskluzivni uvoznik i distributer za našu zemlju, Crnu Goru i BiH, rekao je generalni direktor kompanije AD "Progres" Živko Radanović.

                            Cena modela Sceo je između 22.900 evra i 24.900 evra.

                            izvor: b92
                            A ovako izgleda volan ovog "zmaja":



                            - koji nimalo ne lichi na onaj u recimo mom autu, iako sam stekao takav utisak na prvi pogled:





                            Isto tako se mozhe steci pogreshan utisak za mnogo njihovih modela, pomislio bi chovek gledajuci njihove automobile da pozajmljuju ideje drugih... Na primer, ko bi uopshte mogao da pomisli da je ovaj F3 kopija Toyote Corolle:



                            - ili da je ovaj F8 kopija Merca CLK:



                            - ili da je ovaj Glow kopija VW Pola:



                            - ili da je ovaj Perey kopija Nissana Note:



                            - ili da je ovaj UFO kopija Toyote RAV4:



                            - ili da je ovaj S-RV kopija Honde CR-V:



                            - ili da je ovaj Splendor kopija BMW trojke:



                            - i tako dalje, i tako dalje...

                            Dakle ako se lepo obrati pazhnja na amblem ili bedz ovih automobila, uvidja se sasvim jasno njihov osoben dizajn. Kad to uzmete u obzir onda se stiche utisak da je kineska auto-industrija sasvim individualnog karaktera i sa itekako lichnim dizajnerskim "pechatom" - sve ambleme, bedzeve i oznake skoro da su lichno i samostalno dizajnirali

                            Sve ostalo vam se samo chini i svaka sluchajnost je sluchajna.

                            Dodajte ovome i izvaznredne tehnichke i bezbednosne karakteristike kao shto se to mozhe zakljuchiti sa OVOG, OVOG, ili recimo OVOG linka i sve nedoumice padaju u vodu: kinezi su itekako nauchili da prave automobile a svi kineski automobili su zaista jedinstveni - svi ce vas k'o jedan i bukvalno ostaviti bez daha

                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #89
                              Da li bi kupio Wolwo koji kosta 30% cene Volvoa samo zato sto lici?
                              U tri reda,jednostavno... (ovaj se ne recuna
                              za 30% od sadasnje cene kineskog Volvoa -da.
                              i sada se Volvoi prave u Kini, a da li ce sa te proizvodne trake sici Volvo sa 100% cene ili WolWo sa 30% cene je meni sto se nalepnice tice apsolutno svejedno.

                              ja nalepnicu na bilo kom proizvodu ne zelim da placam i jos onih dodatnih 70% za identican proizvod.

                              ne radi se o tome da nesto lici, vecina (ili blizu toga vec danas) automobila u svetu novih pod bilo kojom nalepnicom se fakticki proizvodi u Kini, na nekoj od kineskih proizvodnih traka.

                              prodaja nalepnica je vise vezano za marketing nego za kvalitet izrade.
                              geografsko poreklo priozvodnje na danasnjem tehnoloskom nivou je postalo gotovo bespredmento pominjati, ionako kljucne sklopove stancuju roboti..

                              Volvoi su se decenijama pravili van Svedske, od Tajlanda, Kanade, Belgije, Holandije, Italije pa ne vidim zasto bi sada premestanje u Kinu bilo dozivljavano kao nesto drugacije. sada se sve to zove Ford, a Fordovi se opet proizvode u Kini vec godinama....

                              teziste industrije se preselilo geografski u mnogim oblastima, auto industrija je samo jedan segment gde se to isto dogodilo.
                              ranije se to desilo sa elektronskom industrijom koja je odumrla u Evropi kao proizvodnja.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #90
                                Dakle ako se lepo obrati pazhnja na amblem ili bedz ovih automobila, uvidja se sasvim jasno njihov osoben dizajn
                                to i jeste osnovni problem- neki ljudi kupuju auto obracanjem paznje na amblem i dizajn kao jedinu ili gotovo jedinu karakteristicnu osobinu upotrebe i motiva nabavke auta.

                                kome to nije kriterijum odabira vozila uzima u obzir i ono sto se ne vidi ispod sminke a takvih je ogromna vecina u svetu sudeci po rezultatima prodaje.

                                kopira se i muzika besomucno, no to opet ne znaci da ce trecerazredno izvodjenje uzivo biti isto sto i prvorazredni kvalitetan koncert.

                                neko se zadovoljava spoljasnjom kozmetickom pojavom, da bi bio vidjen....ima takvih koji se pojave da gledaju neku operu a pojma nemaju o cemu se u njoj radi i zasto su uopste tu

                                kod auta je dizajn postao sezonska modna potrosna roba, sareni pakeraj za pokazivanje.
                                Kinezi su to samo na vreme ukapirali i uskocili u taj voz, prodaje magle
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X