desni volan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mb12
    CBC Senator XXL
    • 06.11.2006
    • 640
    • Vrbas
    • Mazda 626 2.0 TD

    #16
    ...i sve na kraju izadje isto kao da si kupio auto sa upravljachem na levoj strani .... ( pod uslovom da je jeftiniji...ako je? )

    ...ja se iskreno nebih cimao ni da je ushteda nekih npr 500 evra zajedno sa prepravkom....ko zna kako ga prepakuju, shta mu rade itd....jednostavno nevredi ( barem, po mom mishljenju ) da se cimam i potencijalno nerviram...e sad, ako je veca usteda , tj krajnja cena sa prepravkom, onda bih to uradio i nashao nekog i prodao mu ga i sebi stavio u dzeo finu zaradu i opet otishao i uzeo auto sa upravljachem na levoj strani ....

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      #17
      mislis sa upravljacem na levoj strani


      ne znam koliko bih se svesno upustao u rizik koji donosi secenje kosa motora ili firewall-a, koji su konstrukcijski predvidjeni da budu deformabilne zone prilikom, ne daj boze, udesa

      ok varijanta sa Skodom ili Renaultom gde se nista ne sece, ali ostali automobili.....

      mozda se sve to vraca na svoje mesto i nista se ne narusava, ali ja kao laik to sad ne mogu da znam
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • gt nebojsa
        CBC Senator XXL
        • 11.05.2007
        • 348
        • Preljina,Cacak

        #18
        Cini mi se da to nije tako jednostavno kako majstori-prebacivaci i prodavci rade.
        A sta je sa npr.farovima,kada se zna da je svetlosni snop tako podesen da ne zaslepljuje vozace iz suprotnog smera?
        Brave na vratima?Nisu uvek iste leva i desna prednja.
        Kod VAGa nisu isti levi i desni retrovizori.
        Suncobrani-viziri nisu isti.
        Levi i desni tapacirunzi,komande podizaca.
        Sta je sa komandom zastite protiv odvozenja kod Audija,ciji taster je najcesce na-ili u blizini vozackih vrata?
        komande otvaranja prtljaznika i rezervoara-negde na vratima,negde na podu kod sedista.Da li i to prepravljaju?
        Kod pojedinih automobila ni unutrasnji retrovizor nije isti za levi/desni volan.
        Instrument tabla-sat nije isti mph/kmh
        Nisu ista levo i desno prednje sediste,posebno kad imaju podesavanja po visini i sl.
        Da ne pominjem pozarni zid,upravljac,pedale,i sl.ne znam tacno sta sve treba da se promeni.
        Hocu da kazem,sve to je vredno para i truda ako moze da se uradi kako treba,tj.da taj auto bude 100% isti kao oni proizvedeni sa levim volanom.
        Ako ce to biti prepravka samo da moze da se vozi kod nas,dzaba ga bilo...
        Toyota Čačak

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          pa sve se to menja što je pobrojano i još puno toga više.
          mora da se menja i kompletan sistem ventilacije i klimatizacije vozila, menja se komplet elektro kablova.
          zatim sistem upravljanja, sistem kočenja.

          da ne pričamo o airbagovima kojih je danas prepun auto.


          nisam baš siguran da se danas menja ili prepravlja požarni zid jer je još pre 40 godina standardno 95% auta bilo pravljeno univerzalno za levi i desni volan sa svim otvorima, rupama i svime što treba u požarnom zidu.

          samo se skine i prebaci šta već treba.

          za prepravku sa desnog na levi volan potrebni su original fabrički delovi.
          oni koštaju oko 5 puta skuplje tako kupljeni komad po komad na sitno nego kada se kupuju ugradjeni u auto.

          ako auto košta npr 15,000 evra u prodaji i ako je 1/3 delova potrebno menjati, nekih 5,000 evra.

          materijal za prepravku košta oko 5,000*5 tj oko 25,000 evra.
          + ruke.

          da se dovede do stanja kakvo je i predvidjeno, fabričkog.

          za 1,000-2,000 evra ne može ništa da se uradi a da valja korišćenjem novih delova.

          uvek je moguće imati 2 auta, jedan sa desnim a drugi sa levim volanom pa prebacivati delove. ali onda se postavlja pitanje što bi se to radilo kada se već ima auto sa levim volanom....


          i kada se sve to uradi, sleduje homologacija i atestiranje kompletnog vozila. i to košta.
          po meni vrlo upitan posao.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BojanR1
            CBC Početnik
            • 21.10.2008
            • 1
            • Borovo

            #20
            Honda Civic

            Da li zna neko sta sve treba i koliko izadje prebacivanje volana na levu stranu na Hondi Civic

            Comment

            • subicd
              CBC Senator XXL
              • 20.06.2008
              • 463
              • Novi Sad

              #21
              Osnovni problem za Civic je sto treba naci isti takav model sa levim volanom, a to je tesko.

              Inace ja sam pre jedno 6 meseci imao na umu da uzmem Engleza, nasao sam i ko ce da doveze i ko da prepravi, ali sam na kraju odustao i uzeo nov auto na lizing.

              Za A4 2001+ prepravka je oko 2000-2100e(komplet), da se stavi sat i davac da broje u km, znaci da se nista ne vidi. Ovde mi se nije svidelo zato sto se delovi nabavljaju od ukradenih A4-orki, a takve transakcije ne volim.
              Za Passate je oko 1500e B5.5, delova ima koliko hoces pa je i cena niza.

              Lagune su oko 1000e, tako da moze da izadje kod nas oko 6000e.

              Probacu da nabrojim sta se sve menja, ja sam se informisao za VW Passat i A4,A6.
              Instalacija, pozarni zid(sece se i stavlja novi), letva volana, servo uredjaj kocnica se prebacuje na drugu stranu, motor brisaca, armaturna tabla, kontrolna tabla, davac brzinomera, tapacirunzi vrata i naravno instalacija u istim, tapacirung poda, pedale,unutranji sistem ventilacije, retrovizor... Skida se i soferka da bi se promenio pozarni zid. Ma raskopusa se bukvalno ceo auto osim gepeka.
              Na izgled je veliki posao ali nije toliko strasno, ako ne gledas sta ti rade sa autom.
              Za Golfa IV i Oktaviu, se samo promeni pozarni zid(srafovima) nema secenja. Inace neko je spomenuo da se diraju kosevi sto nije istina. Ja ovaj A6 sto sam gledao, raskopusanog, lepo je odradjen pozarni zid, ne vidi se.

              Inace su Honde, Toyote Avensis pogotovu, u Engleskoj jako jeftine, samo gde naci delove.

              P.S. Jer zna neko sifru za London sto treba da se ukuca da bi se videla vozila na www.autotrader.co.uk ?

              Comment

              • Singidunum
                CBC Član
                • 02.12.2008
                • 27
                • Beograd

                #22
                ...

                Hmmm,ovde se desava nesto sto ja nikako ne razumem.Ako,npr,Laguna 2002 na ime sa desnim volanom kosta 4500,i sa prebacivanjem jos 700,to je 5200...A takav auto sa levim volanom ne moze da se nadje ispod 8000...Da to nije prevelika razlika da bi bila realna?
                Ili je struja jaka,il je pec pokvarena

                Mislim,ako je racunica tacna,i ako taj auto dobija iste karakeristike i sigurnost,onda bez razmisljanja kupujem nju i radim je.Za 5500 ne postoji bolji auto.

                Comment

                • vujke
                  Admin
                  • 29.09.2004
                  • 1673
                  • Mladenovac
                  • Daewoo Lanos 1.5SX

                  #23
                  @Singidunum:
                  Obrati paznju da boldiran i ukosen tekst koristis da nesto naglasis u poruci a ne da celu poruku pises tako. Ovo je vec drugo upozorenje. Takodje ne pisi poruku za porukom vec u prethodnoj koristi Edit.
                  while(!asleep()) {sheep++;}

                  Comment

                  • Singidunum
                    CBC Član
                    • 02.12.2008
                    • 27
                    • Beograd

                    #24
                    ...

                    Drugo upozorenje NIJE,vec ste me upozorili na dva mesta dosta nakon sto sam ja ostavio postove.A tu je OGROMNA razlika.I OK,necu koristiti bold i italic...Ni cirilicu....ni tacke,zareze....
                    A sto se tice ovog drugog,zaista to ne razumem.Poslao sam komentar,zaboravio nesto dodati.....I kako drugacije to mogu ispraviti?

                    Comment

                    • vujke
                      Admin
                      • 29.09.2004
                      • 1673
                      • Mladenovac
                      • Daewoo Lanos 1.5SX

                      #25
                      206 ti je vec uputio upozorenje a komplet tema je ubrzo izbrisana, to je 2-gi put

                      Trebalo bi da za svoje poruke imas dugme
                      while(!asleep()) {sheep++;}

                      Comment

                      • TETAK
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3034
                        • Čačak, Srbija

                        #26
                        Voziti auto sa komandama na desnoj strani je, bar meni, jako loše iskustvo.Proverio sam, Škode se jako jednostavno prepravljaju na normalan mod dok je kod većine drugih marki vozila to skup i težak posao.
                        Ostaje mi još uvek dilema, zašto su u GB automobili toliko jeftiniji u odnosu na kontinent, a jesu!?
                        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                        Comment

                        • Type_R
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2007
                          • 900
                          • Valjevo

                          #27
                          Originally posted by skyline
                          Audi zahteva mnogo prepravki

                          koliko sam saznao od lika kod mene u Cacku, najjeftiniji i najlaksi su Laguna, Octavia i Fabia i on to zavrsava za 500-700e

                          za Astru znam da je 1200
                          Passat B5 je isto preko 1000
                          verujem da je i za Audi slicna prica
                          Jel ovo delovi + rad?????

                          Znaci mene drugar hteo da opa.....la

                          Zvao ga ja da pitam za lagunu (video ovu u oglsima) i on mi kaze delovi samo izadju 1500eur i njemu za rad 500eur
                          3SG(T)E EXPERT

                          MAN service

                          Comment

                          • skyline
                            CBC Senator XXL
                            • 31.07.2007
                            • 3149
                            • Cacak

                            #28
                            dosta zavisi od toga za koliko novca nadju instrument tablu na otpadu
                            znaci, tu u startu otpadaju nestandardni automobili, odnosno automobili kojih nema na otpadima

                            sad, zbog masovnijeg uvoza i prepravki engleza, i cene delova su malo skocile

                            najbolje je pozvati konkretno i pitati posto bi se to odradilo

                            sad se i neki moji ortaci bave prepravkama

                            cena koju daju je cena kljuc u ruke, obicno
                            e, sad, koliko su tebi trazili, zavisi koji je auto u pitanju
                            ortaka za Astru je izaslo na primer 1500
                            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                            Comment

                            • subicd
                              CBC Senator XXL
                              • 20.06.2008
                              • 463
                              • Novi Sad

                              #29
                              Originally posted by TETAK
                              Ostaje mi još uvek dilema, zašto su u GB automobili toliko jeftiniji u odnosu na kontinent, a jesu!?
                              Pa nemaju trziste, ko ce to da kupi i da se igra sa prepravkama.
                              Naravno osim Srba.

                              Comment

                              • Singidunum
                                CBC Član
                                • 02.12.2008
                                • 27
                                • Beograd

                                #30
                                ...

                                I otkud toliko "levih" instrument tabli novijih modela u Srbiji

                                Ma sto vise racunam,sve mi je izvezniji regularan 206 iz Verana

                                Comment

                                Working...
                                X