desni volan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Singidunum
    CBC Član
    • 02.12.2008
    • 27
    • Beograd

    #91
    Je li, Sw.Brick, da nisi ti neki zastupnik novih automobila kad toliko mrzis sve sto je videlo asfalta?

    Elem,u eloboratu koji si napisao(priznajem nisam ni ja sve procitao jer sam se smorio)ima istine,ali i neznanja.Recimo pola-pola.
    Za primer cu uzeti sedista,koja se (istina) razlikuju,tj simetricna su kao u ogledalu.Ali nemaju svi automobili krugove sa spoljne strane za podesavanje naslona,dobrom delu je taj krug sa unutrasnje.Tako da,ako i zamenis sedista,dobijas efekat ogledala,nema potrebe za cerupanjem sedista.Mada nema potrebe ni za zamenom mesta sedistima,al ajde ako insistiras.
    Sto se vazdusnih jastuka tice,sa zamenom kompletne table dobijas i jastuke koji su svaki na svom mestu.
    Problem ostaju komande na vratima(osim ako se ne zamene i vrata,ali za to nema preke potrebe),a sve ostalo su sitnice koje i ne koristis(ajde,cekam da mi iskopas oci za grejace u sedistima-da li su automatska ili manualna itd,xaxaxa).

    Elem,pricam za lagunu...znaci neophodni su farovi,letva...

    Comment

    • Car
      CBC Senator XXL
      • 07.07.2005
      • 900
      • Beograd

      #92
      Moja laguna ima podesavanje tvrdoce naslona sedista samo za vozacevo sediste, drugo sediste to nema. Kod initiale opreme i elektro sedista, ako se ne varam (a moguce da se varam) postoji memorija samo za vozacevo sediste.
      Ogledalo retrvizora na strani vozaca takodje nije isto kao ono na strani suvozaca. Komande za retrovizore, podizace stakala su na vozacevoj strani, je l' se i to sve prebacuje?
      Upozorenje za pojas koji nije vezan takodje ima samo vozacevo sediste, ne znam da li je u laguni phase2 dodato i za suvozaca.

      Nego, na stranu sve to, ovo sto je brick napisao je po meni jedan od jacih argumenata sto se enterijera tice:

      Originally posted by sw.brick
      uz to su vezani i senzori opterecenja sedalnog dela.

      obicno se u vozacevo sediste senzor da neko sedi ne postavlja jer se podrazumeva da je vozac za upravljacem prisutan.
      A laguna kojoj ne funkcionise SRS gubi sve od onih argumenata na polju bezbednosti, a meni je to bio jedan od glavnih razloga za kupovinu bas lagune.

      I jos jednom da ponovim: ispravne, legalne, nehavarisane lagune sa volanom na levoj strani se ne bacaju na otpad i rasturaju u delove tek tako, niti kostaju 2000 evra. A tek da ne pricam o prodaji polovine enterijera, instalacija, farova, letve i dosta sati rada za 500 evra...
      I ono sto je neko napisao u vezi novih delova poteklih iz "male privrede" nije tacno - svrati u bilo koji ovlasceni renault servis u Beogradu i dobijas original deo (uz naravno takvu i cenu), sa kutijom, garancijom i ostalim sto uz to ide.

      Sto se mene tice, ovo nije nista vise nego krpljenje jednog auta od delova sa druge krsine, ili jos gore, nekog kradenog auta. Ali ok, svi mi imamo razlicite zelje u pogledu prevoznog sredstva i drugaciji nivo tolerancije prema tehnickoj ispravnosti istog.

      Smorili smo s lagunom, onako generalno.

      Comment

      • djukic
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2005
        • 2526
        • Beograd

        #93
        Ja sam vozio do cacka i nazad po ibarskoj 406ticu koja je dosla iz Engleske i prepakovana ovde u Novom Sadu. Nisam primetio nista cudno ni sa retrovizorima ni sa vratima a bogami ni sa sedistima.

        Sigurno je da proizvodjaci prvo naprave auto sa levim volanom a onda prave i verzije s desnim volanom. Vecina stvari potpuno odgovara - postoje otvori i mesta za vezivanje tako da nevidim problem nekome ko je izucio sablon za prebacivanje da to odradi brzo i kvalitetno.
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #94
          Sto se vazdusnih jastuka tice,sa zamenom kompletne table dobijas i jastuke koji su svaki na svom mestu
          kada bi to bilo tako jednostavno kako si ti zamislio funkcionisanje SRS sistema.

          vazdusni jastuk je spregnut sa sedistem i njegovim pojasom i senzorom sedenja.

          ako zamenis samo kompletnu tablu, remetis rad vazdusnih jastuka koji vise nisu deo sistema vec rade "napamet". van sinhronizacije sa senzorima u sedistu.

          a cena kostanja zamene kompletne vazdusne table sa vazdusnim jastucima je veca nego cena tog celog "engleza".

          i, koja je poenta kupiti najjeftinije moguce da bi se vrsile zamene najskupljih mogucih sklopova..

          i da pogodio si, mrzim fusarenje. u bilo kom poslu.

          ili uradi prepravku kako treba po propisu ili bolje nemoj da radis nista.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • JAPANX
            CBC Senator XXL
            • 10.08.2006
            • 2159
            • Beograd

            #95
            najjaca je fora sa farovima koji zaslepljuju vozace tj imaju kontraefekat tako sto osvetljavaju sredinu puta a ne kraj

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #96
              Originally posted by djukic
              Sigurno je da proizvodjaci prvo naprave auto sa levim volanom a onda prave i verzije s desnim volanom. Vecina stvari potpuno odgovara - postoje otvori i mesta za vezivanje tako da nevidim problem nekome ko je izucio sablon za prebacivanje da to odradi brzo i kvalitetno.
              problem i nije u tehickom smislu vec finansijskom.

              koliko ukupno treba novca za jedan kompletan auto (sa desnim volanom), za paket delova koji se moraju zameniti, i ulozeni rad na zameni i posle testiranju funkcionalnosti, u odnosu na jedan kompletan auta sa levim volanom.

              podrazumeva se isti model, ista oprema, isto stanje nakon prebacivanja delova kao sto je stanje fabrickog modela.

              da li isplativo to prepakivanje do stanja identicnosti, bez fusarenja ?

              ako jeste isplativo kako i zasto se to vec ne radi sirom Evrope jer su engleska vozila i za njih bitno jeftinija, i jos lakse dostupniji delovi za prepakivanje.

              svi ostali glupi i nisu se setili, samo mi ovde extra pametni..
              i opet izmisljamo neke nase "tople vode" i unikatna resenja.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #97
                Vidi se da si protivnik uvoza vozila iz engleske, u svakom slučaju retrovizori se ne menjaju nego samo stakla u retrovizorima , a cena je srazmerno tome mnogo manja
                ajmo redom-
                ja kazem da su retrovizori na vozilima sa levim volanom razliciti u odnosu na vozila sa desnim volanom.

                ti kazes da je kod Skode ista dimenzija, da se to ne menja kod prepakivanja "engleza".

                ja ti navedem da nije samo dimenzija faktor uporedjivanja.

                i dolazimo do toga da se treba / mora prepraviti i taj sklop vozila.

                znaci slozili smo se da retrovizori u svojoj funkciji nisu identican deo kod vozila sa desnim i vozila sa levim volanom.

                da li ceo retrovizor ili samo staklo uopste nije tema cene, vec principa.

                u okviru cene zamene stakla, pitanje je od auta do auta koliko sta kosta.

                kod nekih nije niti moguca samo zamena stakala retrovizora jer su trajno zalepljena stakla na svoj nosac, i prdvidjena je zamena celog retrovizora.

                kod nekih je samo staklo skuplje kao rezervni deo o cene kompletnog retrovizora.

                i potpuno je pogresna postavka o protiv ili za uvozu vozila iz Engleske.

                temelj je uvoz i prepravka vozila iz Engleske na potpuno ispravno tehnicko stanje u svemu do stanja modela sa levim volanom (i stanja iz fabrike) u svim elementima i koliko to kosta.

                delimicne prepravke kojima se gubi funkcionalnost ili jos gore tehnicka ispravnost su svakako nesto protiv cega sam.

                i to nema veze sa Engleskom nego bilo kakvim fus nacinima prepravke vozila.
                to vazi i za prepravke Juga kao domaceg vozila gde se radi navodne ustede izmisljaju svakakve metode fus prepravke.

                ili uraditi kako treba neki posao, ili bolje se ne upustati u posao za koji se nema resursa da se uspesno dovede do kraja.

                upravo je cena svih potrebnih prepravki ono sto se ne zna kod prepravke "engleza", nema konkretnih cifara samo neke uopstene pretpostavke.

                rado bih video link na neki izvedeni projekat prepravke "engleza", i narocito spisak delova koji su prepakivani sa troskovnikom materijala i rada.


                auto je previse kompleksna stvar a uz to ubojito oruzje kada je van kontrole da bi se tek tako radile prepravke vitalnih skolopova kako se kome svidi.
                uostalom, i za fabricka vozila se ne ide na casnu rec vec se vrse obimna ispitivanja pre pustanja u saobracaj nekog modela a onda i redovne tehnicke kontrole na milionima komada tokom eksploatacije.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #98
                  Originally posted by JAPANX
                  najjaca je fora sa farovima koji zaslepljuju vozace tj imaju kontraefekat tako sto osvetljavaju sredinu puta a ne kraj

                  Ovo je najgore od svega, mnogi ne prave razliku izmedju farova za levu i desnu stranu puta.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • mupe
                    CBC Senator XXL
                    • 05.10.2006
                    • 822
                    • bg
                    • Laguna 3 GT 2.0T 205

                    #99
                    Nije toliko strašno što razni nadri-prepakivači i nadri-prepravljači ne prave razliku između farova, nego što takvi automobili bez problema prolaze tehnički pregled...

                    Comment

                    • Singidunum
                      CBC Član
                      • 02.12.2008
                      • 27
                      • Beograd

                      ...

                      Na zapadu nije problem izdvojiti 2-3 000e vise za regularan auto,ali je u Srbiji svaki dinar bitan.Tu cinjenicu nemoj zaboraviti.I zato mi ovde,kako ti kazes, "izmisljamo toplu vodu",zato nam je nebitno da li mi pod dOOpetom radi grejac sedista ili ne,da li retrovizor zahvata 2% (bukvalno) manju preglednost,da li mi celim putem sija lampica za pojas(koji btw nikad i ne vezujem,kao i gomila drugih sitnica.
                      Meni je najbitnije da su upravljacki i kocioni sistemi u redu,i da su farovi podeseni kako treba,tj zamenjeni.

                      Comment

                      • skyline
                        CBC Senator XXL
                        • 31.07.2007
                        • 3149
                        • Cacak

                        Originally posted by mupe
                        nego što takvi automobili bez problema prolaze tehnički pregled...
                        ti ovo kod nas nazivas tehnicki pregled
                        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                        Comment

                        • deki74
                          CBC Veteran
                          • 03.02.2008
                          • 139
                          • Beograd

                          Da ne otvaram drugu temu a interesuje me jer nikad nisam uzivo video engleza. Kako je kod njih reseno direktno delovanje na sklop servo-kocioni cilindar ako on stoji na levoj strani a papucica kocnice na desnoj a evo primer jednog juga.



                          Comment

                          • subicd
                            CBC Senator XXL
                            • 20.06.2008
                            • 463
                            • Novi Sad

                            I servo uredjaj se prebacuje na drugu stranu.

                            Comment

                            • deki74
                              CBC Veteran
                              • 03.02.2008
                              • 139
                              • Beograd

                              Mozda kod drugih automobila ali pogledajte ovog Juga, kod njega stoji na istom mestu kao kod naseg a jugo je za englesko trziste a ako pogledate iza motora sa leve strane kod vecine automobila nema mesta za kocioni cilindar i servo dok ga sa desne ima zato sto je menjac nizi od motora ,sve ovo pisem zbog toga sto mislim da je pravilo iz razloga bezbednosti da pedala kocnice deluje sto direktnije na glavni kocioni sto je kod vozila sa levim volanom pravilo ali kod vozila sa desnim ocigledno nije,ocigledno da se pravi neki mehanizam kao kod vozila za auto skole.

                              Comment

                              • CannoN
                                CBC Senator XXL
                                • 15.09.2007
                                • 485
                                • Beograd

                                E to vidis nije lose - uvezes yuga iz engleske za dzabe jer ti tamo plate da bi ga se resili a ti time platis put do Srbije gde na kiosku kupis sta ti treba za prepravku+upgrade a napakovace ti popodne komsija za gajbu piva

                                Comment

                                Working...
                                X