E jel ima moja mazda ler lauf ventil?Da me to ne zeza, posto kad stanem, obrtaji polako sa 800 stizu do 1800 kao da je hladan,i nekad toliko brzo obara obrtaje kad pustim gas da moram da ga dodajem da se ne ugasi, i svi me gledaju ko ludaka jer turiram ko nenormalan, a u tom trenutku ako mi se ugasi, od paljenja na kljuc nista, jednom mi je uspelo da upalim na gurku kad nije htelo na kljuc.Jel poznaje neko malog japanca koji je napravio? da ga pitam samo nesto...
vidi to sto ti ona trza moze biti mnogo stvari nemora da znaci da ima ikakve veze sa tim , vrlo lako moze biti da ti je prljav filter ( meni je moja pocela da trza kao luda skinem filter a on pregradio a presao sam tim filterom manje od hiljadu km) ...
vrlo lako je moguce da ti je problem u nekoj od dizni multipointa , skoro sam coveku menjao na reno-u 25 jednu diznu i auto se "unormalio"
Taj deo sto ide u krilo sluzi da ubije zvuk da ne bude usis mnogo glasan, sad mi stao mozak kako se zove. Uglavnom on prakticno ne sluzi ni za sta.
e vocko mislio sam da si pametniji, jeste da ubije zvuk al kad kad ti manijacki dodas gas pa autu odatle povuce da tako kazem lagerovan vazduh pa se necuje onaj zavijajuci zvuk zbog uskog grla na vrhu a u**** ...
@Kwisko:
Ali slucaj je sledeci, u trenutku postizanja radne temperature javlja se trzanje i to u vecem stepenu prenosa, cetvrtoj ili petoj, dok u prve tri normalno, stim kao sto sam rekao vec, ako stanem u tom trenutku hoce naglo da ugasi i ja mu ne dam(dodajem gas).Tako da to sa filterom, svakako treba prekontrolisati, ali ne znam, ne ide mi se kod majstora, znam da ce me slagati za jos hiljadu stvaru koje navodno moram da menjam jer "verovatno" zbog toga imam probleme, a pritisli troskovi sa svih strana...a Svetlana pati...i ja... sa njom .
A prosle godine sam cistio dizne u ultrazvucnoj kadici i sve bilo super, i eto sad vidis...LJUDI PRE SVEGA NASE GORIVO JE S****, pa tek onda sve ostalo..
@Kwisko:
Ali slucaj je sledeci, u trenutku postizanja radne temperature javlja se trzanje i to u vecem stepenu prenosa, cetvrtoj ili petoj, dok u prve tri normalno, stim kao sto sam rekao vec, ako stanem u tom trenutku hoce naglo da ugasi i ja mu ne dam(dodajem gas).Tako da to sa filterom, svakako treba prekontrolisati, ali ne znam, ne ide mi se kod majstora, znam da ce me slagati za jos hiljadu stvaru koje navodno moram da menjam jer "verovatno" zbog toga imam probleme, a pritisli troskovi sa svih strana...a Svetlana pati...i ja... sa njom .
A prosle godine sam cistio dizne u ultrazvucnoj kadici i sve bilo super, i eto sad vidis...LJUDI PRE SVEGA NASE GORIVO JE S****, pa tek onda sve ostalo..
vidi isti sam problem imao i ja u visoj trza , dessava se to da da u visem stepenu prenosa kod mene zbog loseg filtera dolazi do zacepljenja drugog grla karburatora tj. filter nemoze da da dovoljnu kolicinu goriva ... trebalo mi je 2 sata da sve rasturim i operem i vratim na mesto ali i dalje imam problem gasenja do postizanja radne temp. (prakticno moram ili da divljam da bih mu podigao temp. ili da vozim pod sauhom dok se ne ugreje ....... )
Hoces da kazes da je filter los pa da ti se desava to sto si naveo jel?Posto i ja sve vise razmisljam o tom filteru i promenicu ga,a primetio sam kad mi dodje u rezervoaru blizu nule da se to desava.I da napomenem da mi je jedno vakum crevo dodatno pravilo probleme slicne prirode, njega sam zamenio posto je napuklo, i redje mi se desava trzanje, ali ipak je tu...
Ako cesto vozis sa rezervoarom blizu nule nije ni cudo sto se to desava... Nisi svestan koliko taloga i sr*nja ima pri dnu rezervoara i kako to jako brzo zapusi filter, pogotov posle 15god eksploatacije.
Comment