Re: Dihtung
Razlika je oko 1 stepen u fazi, konkretno na mom primeru, sa dihtungom debljim 0,3mm. Sto je na 99,9 automobila prihvatljiva greska koju tesko da ce neko da primeti.
Znas i sam jako dobro da se maltene na SVIM automobilima koji mahom nemaju stelujuce remenice, jako retko desi da se faze idealno poklope - mora da omasi makar malo, makar na pola zuba. Sto manje zuba na remenici i sto je ona manja, to je veca greska moguca. A posto vecina automobila i nema stelujuce remenice, greske takve vrste su sasvim prihvatljive.
Dakle, greska postoji i postojace - ali postoji uvek, samom cinjenicom da se zupcenje radi remenicama sa fiksnim brojem (krupnih) zuba, te auto NIKAD neces dovesti da bude SAVRSENO u fazi.
BTW, kakve su to glave koje RAVNAS za 2 desete? Da nije malo mnogo?
Razlika je oko 1 stepen u fazi, konkretno na mom primeru, sa dihtungom debljim 0,3mm. Sto je na 99,9 automobila prihvatljiva greska koju tesko da ce neko da primeti.
Znas i sam jako dobro da se maltene na SVIM automobilima koji mahom nemaju stelujuce remenice, jako retko desi da se faze idealno poklope - mora da omasi makar malo, makar na pola zuba. Sto manje zuba na remenici i sto je ona manja, to je veca greska moguca. A posto vecina automobila i nema stelujuce remenice, greske takve vrste su sasvim prihvatljive.
Dakle, greska postoji i postojace - ali postoji uvek, samom cinjenicom da se zupcenje radi remenicama sa fiksnim brojem (krupnih) zuba, te auto NIKAD neces dovesti da bude SAVRSENO u fazi.
BTW, kakve su to glave koje RAVNAS za 2 desete? Da nije malo mnogo?
Comment