Ova glava sa 2V po cilindru ima dovoljno velike ventile bez potrebe za vecima. Taj motor nije bas ekonomican, kad se vozi u nizim obrtajima neusoeva da izmesa smesu dovoljno dobro. Upravo iz razloga sto je usisni ventil 48 mm. Ali ima dovoljan otvor za nekih 150-160KS sa 4 cilindra.
Inace moze da se stave i veci ali zahteva pomeranje uglova ventila, ubusivanje novih vodjica, neisam siguran da bi nasao nekoga dovoljno kompetentnog u SCG da to odradi a nebi doio puno sa tim.
Ova sa 4 V po cilindru, ima mesta da se igras sa ventilima po njoj
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ako pogledas malo koristi se sa blokom od 1,3L i dignut je na vecu kubikazu zamenom radilice i klipnjaca.
Kompresija je dignuta na 12:1 sa 9:1 sto je bilo normalno posto se koristi sa glavom koja je sa 1,1 motora sa sferom od 80mm.
To je sa kompresijom upravo i osnovni razlog zasto je dobio efekat uz nesto povecanu radnu zapreminu.
No kako god da se radilo ako nije obradio sa frezerom komoru , karike mu zive preopasan zivot
A sudeci po izboru bregaste osovine, sve mi lici na rad tipa: Ovo moze sa ovim i ovo moze sa onim.
Nemojte me pogresno shvatiti ali sama cinjenica kako je propustio igru sa zamajcem je prica za sebe.
Toliko o tom projektu.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ova glava sa 2V po cilindru ima dovoljno velike ventile bez potrebe za vecima. Taj motor nije bas ekonomican, kad se vozi u nizim obrtajima neusoeva da izmesa smesu dovoljno dobro. Upravo iz razloga sto je usisni ventil 48 mm. Ali ima dovoljan otvor za nekih 150-160KS sa 4 cilindra...
EXTRA!
Znachi praktichno ne bih morao intervenisati na ventilima... Tu se pricha zavrshava (da li) i na koliko KS?
Veoma me zanima takodje, trajnost motora posle obradjivanja bregaste mada chitajuci tvoje postove (pardon, Vashe doktore ) predpostavljam da na to pre svega obracash pazhnju?
P.S. Svaki savet je koristan, jer se nadam da ce jednoga dana u mojoj garazhi osvanuti...
...koji ce se ipak morati doraditi (dzaba mu izgled sa 85ks )
Zastava je prva liga 8)
Boost>> kad se istanji taj razmak izmedju ventila mislim da to nije bas dugog vijeka,zbog pucanja tog zida izmedju njih,ili grijesim
@BOOST
nije on povecavao kubikazhu zamenom radilice i klipnjacha, nego je kupio nov blok od fiata ritma.
Da budem iskren ja se ne razumem bas tako dobro kao ti u motore,a josh manje oko budzenja istih i pravljenja "mutanata"-"klonova" :lol:
dok koliko vidim ti imas respektabilno iskustvo, vezano za svaki njihov aspekt
ali mislim da je covek uradio "solidan" posao
pozdrav!!!!
P.S. hvala za onaj link :lol:
Da pojednostavim stvari: Ni jedna prepravka motora koju radim neide u smeru skracivanja veka motora prilikom tuninga. Cak sto vise, otklanjajuci neke konstrukcione "greske" ide i na suprotnu stranu. Moje preporuke su uvek na osnovu poznavanja geometrije motora, te se postavljam uvek na sigurni stranu, jer tu lezi najveca kocnica za dug vek motora. Uvek i samo uvek, trazim osnovno: Hod klipa i duzina klipnjace.. odatle sve polazi. Sve drugo je posle lako.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment