Fiat: Glava sa 1300ccm u blok 1500ccm i ostale modifikacije?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    86,4x53,9 mm/
    1499 cm3

    sad me samo interesuje jos klipnjaca.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Nikola
      CBC Senator XXL
      • 29.09.2004
      • 975
      • Indjija/Vojvodina

      #17
      Shvatio sam donekle.
      I pomocice, kako ne.
      Pomenuo si ovo da stavim vece ventile, ali sta ako nema mesta?




      Ili mozda, se meni to cini da nema mesta za vece ventile
      .:Cuore Sportivo:.
      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Ova glava sa 2V po cilindru ima dovoljno velike ventile bez potrebe za vecima. Taj motor nije bas ekonomican, kad se vozi u nizim obrtajima neusoeva da izmesa smesu dovoljno dobro. Upravo iz razloga sto je usisni ventil 48 mm. Ali ima dovoljan otvor za nekih 150-160KS sa 4 cilindra.

        Inace moze da se stave i veci ali zahteva pomeranje uglova ventila, ubusivanje novih vodjica, neisam siguran da bi nasao nekoga dovoljno kompetentnog u SCG da to odradi a nebi doio puno sa tim.

        Ova sa 4 V po cilindru, ima mesta da se igras sa ventilima po njoj
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19


          Vidis , suc uz sic ventila, a moze jos, sve dok ventili nedodju jedan uz drugi
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment


          • #20
            evo malo da pomognem :lol:
            ovaj chovek je vec imao iskustva, pa popricaj malo sa njim
            ovde mozes videti njegovih ruku delo:
            http://www.mirafiori.com/~courtney/128/ ... novic.html
            ja mislim da zasluzuje respekt

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Kazem samo Hmm..

              Ako pogledas malo koristi se sa blokom od 1,3L i dignut je na vecu kubikazu zamenom radilice i klipnjaca.

              Kompresija je dignuta na 12:1 sa 9:1 sto je bilo normalno posto se koristi sa glavom koja je sa 1,1 motora sa sferom od 80mm.

              To je sa kompresijom upravo i osnovni razlog zasto je dobio efekat uz nesto povecanu radnu zapreminu.

              No kako god da se radilo ako nije obradio sa frezerom komoru , karike mu zive preopasan zivot

              A sudeci po izboru bregaste osovine, sve mi lici na rad tipa: Ovo moze sa ovim i ovo moze sa onim.
              Nemojte me pogresno shvatiti ali sama cinjenica kako je propustio igru sa zamajcem je prica za sebe.

              Toliko o tom projektu.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                #22
                Originally posted by BOOST
                Ova glava sa 2V po cilindru ima dovoljno velike ventile bez potrebe za vecima. Taj motor nije bas ekonomican, kad se vozi u nizim obrtajima neusoeva da izmesa smesu dovoljno dobro. Upravo iz razloga sto je usisni ventil 48 mm. Ali ima dovoljan otvor za nekih 150-160KS sa 4 cilindra...
                EXTRA!

                Znachi praktichno ne bih morao intervenisati na ventilima... Tu se pricha zavrshava (da li) i na koliko KS?

                Veoma me zanima takodje, trajnost motora posle obradjivanja bregaste mada chitajuci tvoje postove (pardon, Vashe doktore ) predpostavljam da na to pre svega obracash pazhnju?

                P.S. Svaki savet je koristan, jer se nadam da ce jednoga dana u mojoj garazhi osvanuti...



                ...koji ce se ipak morati doraditi (dzaba mu izgled sa 85ks )

                Pozdrav!
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #23
                  Zastava je prva liga 8)
                  Boost>> kad se istanji taj razmak izmedju ventila mislim da to nije bas dugog vijeka,zbog pucanja tog zida izmedju njih,ili grijesim
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment


                  • #24
                    @BOOST
                    nije on povecavao kubikazhu zamenom radilice i klipnjacha, nego je kupio nov blok od fiata ritma.
                    Da budem iskren ja se ne razumem bas tako dobro kao ti u motore,a josh manje oko budzenja istih i pravljenja "mutanata"-"klonova" :lol:
                    dok koliko vidim ti imas respektabilno iskustvo, vezano za svaki njihov aspekt
                    ali mislim da je covek uradio "solidan" posao
                    pozdrav!!!!
                    P.S. hvala za onaj link :lol:

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Da pojednostavim stvari: Ni jedna prepravka motora koju radim neide u smeru skracivanja veka motora prilikom tuninga. Cak sto vise, otklanjajuci neke konstrukcione "greske" ide i na suprotnu stranu. Moje preporuke su uvek na osnovu poznavanja geometrije motora, te se postavljam uvek na sigurni stranu, jer tu lezi najveca kocnica za dug vek motora. Uvek i samo uvek, trazim osnovno: Hod klipa i duzina klipnjace.. odatle sve polazi. Sve drugo je posle lako.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        maki >>> I za to ima leka, napolje sa sicevima od "sira" i unutra sa pravim materijalom

                        ~Vojvoda >> Iskustvo je sasvim solidno
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment


                        • #27
                          ne nisam mislio na tvoje iskustvo(ono je daleko iznad solidnog :lol: )
                          mislio sam na ovog coveka iz sarajeva sto ima zastavu

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Originally posted by Nikola
                            Shvatio sam donekle.
                            I pomocice, kako ne.
                            Pomenuo si ovo da stavim vece ventile, ali sta ako nema mesta?
                            Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!




                            Ili mozda, se meni to cini da nema mesta za vece ventile
                            Da dodam, 1mm je puno na 34mm , izracunaj razliku povrsina pa ce ti biti jasno, pa X 2 za 2 usisna ventila
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              ~Vojvoda >> OK.. ja sam naviko da budem skroman
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • maki
                                CBC Senator XXL
                                • 03.10.2004
                                • 878
                                • Budva, CG

                                #30
                                Znaci tu sve novo treba da se pravi,mislim da kod nas za to nema uslova
                                HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                                Comment

                                Working...
                                X