Fiat: Glava sa 1300ccm u blok 1500ccm i ostale modifikacije?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Pa pod uslovom da ce da preklopi siceve , u protivnom nemaora.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #32
      Ja kad sam skinuo glavu sa 1.9 td motora poslije 250000 izmedju ventila na svim komp. prostorima je ispucala,a sve je standardno,na jednom je doslo i do vodenog prostora,jeste da se razlikuju kod dizela i benzinca ali ja mislim ako se sire sicevi to treba da se ojaca,na jednom jugu smo ja i drug sirili siceve za ventile od 1.5 ritma,stavljali drugu bregastu i ventile,i sirili dizne,ali glava je izdrzala samo 20-tak hiljada km dok nije pukla,bio je tu i 2-grli weberov karburator izmedju ostalog,a motor je bio 1.3,sve smo radili po jednoj knjizi jos iz 70 i neke,ali nije bilo dugotrajno.
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Hehe.. pa rekoh ja od sira

        Sala, ali i istina, diesel motor nema materijale koji su za odvodjenje toplote.. ima boljih i standardno u benzincima , puno boljih. No ja siceve pravim sam tako da ... svaki objekat je individuelan i studira se prvo onda dalje...
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • maki
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 878
          • Budva, CG

          #34
          Kod nas sve i da hocu nemam gdje a ni sa cim da ih napravim ,valjda ce biti bolje,a do tada najveci izum sa ovih prostora ce da bude jugo na drva :lol: :lol: :lol:
          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Imas OKRUTNE misli
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • vujke
              Admin
              • 29.09.2004
              • 1673
              • Mladenovac
              • Daewoo Lanos 1.5SX

              #36
              http://www.medijaklub.cg.yu/zanimljivi/ ... 0/19-5.htm
              while(!asleep()) {sheep++;}

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                #37
                Originally posted by BOOST
                ...dakle dobija se da kasnije otvara, to cini u****vanje mocnijim , jer je vakum u cilindru veci posto klip stigne dublje...
                Da se vratimo na tematiku; malo sam shnjurao po netu i video da su sva poboljshanja uglavnom radjena na u****vanju. Druga poboljshanja daju male ili nikakve rezultate...

                Originally posted by BOOST
                ...Kad se jedan motor dobro odmeri, umesto nekih 80-85% zapremine koji dobija u odnosu na 100% (dakle faktor punjenja 0,8-0,85) zapreminu cilindra, moze se dobiti i do 110% punjenja. Pazi? BEZ TuRba
                Znachi li to da je sveukupno pojachanje ravno 25-30%?

                Originally posted by BOOST
                ...Dakle promena loba na bregastoj, i posle se odradi faza bregaste da zatvara kad treba (dakle nasteluju se bregaste da se dobije odgovarajuce preklapanje u**** i izduva )...
                Postoji li metod kako da utvrdim kolika intervencija (stanjivanje) je potrebno na bregastoj? Ima li nekih posebnih 'caka' oko shtelovanja iste posle obrade?


                Originally posted by BOOST
                Ima tu puno da se pise, nisam siguran koliko vete imati koristi od svega ovoga sto pisem , ali da se nenadam da hocete nebi se ni trudio...
                Svi znamo da ima puno, po mom mishljenju ovaj motor zasluzhuje obradu jer veoma veliki broj nazovi 'tuniranih' motora su iz Fiat grupacije i vrte se oko ove kubikazhe na nashim prostorima... Ako ti ne predstavlja problem, pishi, a kada svratish ovde ja cu se poshteno oduzhiti...

                Thx, pozdrav!
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  E. procito sam pitanja.. vraticu se na temu... (poslovi ) ...
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #39
                    Iskopao sam tachne podatke za motor...

                    Type 138AS.000
                    Bore x stroke 86,4 x 63,9 mm
                    Capacity 1498 cm3
                    Compression ratio 9,2 to 1
                    Maximum torque 118 Nm (12kgm) at 3200 rev/min
                    Maximum power (DIN) 62,5 kW (85 HP) at 6000 rev/min

                    Valve gear
                    Valve position Overhead
                    Operation Overhead camshaft
                    Drive Toothed belt
                    Inlet opens 24° B.T.D.C.
                    Inlet closes 68° A.B.T.C. (I suspect this is supposed to be A.T.D.C.?)
                    Exhaust opens 64° B.B.D.C.
                    Exhaust closes 28° A.T.D.C.

                    Tappet clearance
                    For timing check Inlet 0.60mm Exhaust 0.65mm (I suggest to ignore these!)
                    Normal (cold) Inlet 0.45mm Exhaust 0.60mm (Exhaust seems large, 0.50?)

                    Fuel System
                    Air cleaner Paper element Carburettor Twin-choke downdraught, automatic cold starting device Type WEBER 34 DATR 7 Carburettor cooling fan controlled by thermal switch...

                    Ignition System
                    Firing order 1-3-4-2
                    Static advance 5° B.T.D.C.
                    Centrifugal advance 23°
                    Contact point gap 0,40 +/- 0,03mm
                    Spark plugs
                    - Type Champion RN 7 Y, Marelli CW 78 LPR, Bosch W R 6 D, FIAT 1 L 45 UR
                    - Thread size M14 x 1,25
                    - Electrode gap 0,7 to 0,8 mm

                    ...pa kad bude vremena...
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #40
                      samo na brzinu, 118Nm obrtnog momenat ukazuje na geometrijsku sposobnost da motor odradi 118 KS na 7028 rpm



                      Cela 52 stepena ima preklop na usis /izduv, mora biti manji. To je radjeno da bi se mogao voziti u niskim obrtajima takodje.

                      Pogledacu malo u mom simulatoru, sta se desava sa tim motorom kad vrsim izmene, ali moram imati podatak duzine klipnjace!!! Jer to mi govori koliko klip "stagnira" u GMT , koliko stepeni. Probaj da iskopas taj deo ...

                      Sto se tice brgaste i njene obrade neznam ko to radi kod nas, i da li rade uopste ovde kod nas se vrti obrada na oko 200 ?

                      To su takozvane prebrusene bregaste i imaju istu funkciju kao i od sirovog materijala.

                      Jedan dobar putokaz je , ako si nasao ove podatke, nadji i od ritma 125 TC abartha ako mozes?
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #41
                        Gledam s´vremena na vreme ovu problematiku, samo da znas da nisam odustao
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #42
                          Hehe, osim shto gledash, vidim, umesh i misli da chitash... Inache postavio sam thread na par stranih foruma pa ochekujem vesti (nadam se)... Poslednji info je da su klipnjache iste duzhine i kod motora 1372ccm/158Xccm motori i od Tipa sa tom kubikazhom...

                          Inache razgovarao sam sa jednim prijateljem, mislim da obrada bregaste nije problem kod nas (sad kako rade, da ga 'bem... )

                          Poz!
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #43
                            Dobro da su iste, mislim jos uvek nemam podatak duzine centar-centar na klipnjaci..potrudi se
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #44
                              Back on the track! Huh, posle duzheg jurcanja po stranim forumima nashao sam! Duzhina klipnjache od centra do centra za 1500 ccm je 128.27mm (5.050 incha).



                              Evo i interesantnog site-a proizvodjacha (mogu se naci podaci i za neke druge modele, zlu ne trebalo)... http://www.pauter.com/exotica.htm

                              Poz!
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              • tenzo RS
                                CBC Senator XXL
                                • 01.11.2004
                                • 309
                                • Krusevac
                                • Saab 9-3 TiD

                                #45
                                ...ako ti nije bitno bas u desetu mogu da izracunam na osnovu visine njegovog bloka ako neko zna...

                                ...u mom autu je ona "problematicna koncepcija" blok 1300 hod radilice sa 63,9mm izbacen na 64mm, precnik klipa 87mm, 1524ccm, klipnjace od pezoa 205 ne znam kog krace za 10 ak mm od standardnih ~120mm...negde imam zapisanu visinu bloka pa na osnovu toga moze da se izracuna i duzina klipnjace kod ovog standardnog 1.5...

                                ...sto se tog 1.5 fabrickog motora tice, cuo sam price da sa odgovarajucom glavom i punjenjem sa lakocom dostize 8000 rpm dok kod je kod mene sve preko 6800 nepotrebno gubljenje snage...
                                8 i 300...u firungu !!!

                                trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                                Comment

                                Working...
                                X