@BOOST
jeli ovo univerzalno pravilo ili se odnosi samo na ovaj slucaj???
Trazi se najduza klipnjaca sto je moguce naci je u fiat sortimentu.
Trazi se najkraci i najlakci klip koji je pristupacan za odrednjeni diametar.
Trazi se radilica koja ima hod da se donije potrebna visina.
postoji li univerzalno pravilo za modifikaciju-budzenje motora????
pozdrav!!!!
Ne, ovo je pravilo za sve koji jure HP sa obrtajima, npr F1
Ko juri obrtni momenat onda obratno
A ko juri i jedno i drugo onda je to univerzalno pravilo + TuRbo
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
5K rpm neopterecen motor 20 stepeni sa 95 oktana a 22-23 stepena sa 98 oktana
5K rpm opterecen motor 8-10 stepeni sa 95 oktana i 10-12 stepeni sa 98 oktana.
Sve prema bregastim osovinama i stepenu kompresije. Gornja cifra uvek za bolju ekonomiju i zivlji motor, donja cifra za izdrazljivost motora. (Gornja = vise stepeni pre ; donja = manje stepeni pre )
PS: Ove donje vrednosti za race
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
...jedino nesto slicno nasem stelovanju u ovoj racunici je ono 22 - 23 stepena na 5k rpm (kod nas je 25)...
...ne ne ne... ...ja definitivno moram malo da se odmorim jer sam sad totalno zbunjen...ali dobro sacekacu da se otopi sneg koji je veceras pao po prvi put ove god pa da probamo sta ce da se desi...
...retko ko od nas po tom pitanju nesto experimentise jer svi rade sablonski...e sad, videcemo... ...u svakom slucaju javicu za rezultate...
Comment