4 carburatora u auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    cilj ti je da u motor uguras na bazi potpritiska koji stvaraju klipovi i volumetrije motora sto vecu masu vazduha. to znaci sto vecu zapreminu na sto manjoj temperaturi na kojoj jos ciljano gorivo moze da isparava i da se efikasno mesa.

    to su ti osnove, onda dolaze detalji i sve to sa po vise varijabli koje ti treba da odredis proracunom ili metodom proba/greska pa idemo dalje.

    da bi dobio na atmo motoru sa karb sistemom osobine koje omogucava prosecni fabricki injection sistem mozda ti bude trebalo i 50tak setova karb-usisna grana-ventili- komora glave tokom proba i stalnih merenja.

    kao sto vec rekoh, sve je moguce ali po zakonu statistike sanse da ubodes pravu kombinaciju koja ce biti bolja od fabrickog resenja su vrlo tanke, skoro pa zanemarive.

    plus svega toga sve te varijable sa usisnim sistemom se menjaju sa promenom obrtaja pa optimizacija za jedno podrucje rada motora ne mora da znaci da ce sveukupno motor bolje raditi ( i imati vecu snagu sto je krajnji cilj tjuninga generalno).

    i sve to sto se uradi treba da rezultira i smanjenom specificnom potorsnjom goriva po proizvedenom kWh energije odnosno da se poveca efikasnost sagorevanja.

    ja sve to imam u vidu kao jedan skup aktivnosti, za kompletan posao do kraja i samo stoga sam pomalo skeptican da se to moze lako (ili uz prosecne resurse) odraditi.

    ne kazem da ne moze i da ne treba probati samo ukazujem da je to veoma kompleksno i da moze dovesti do razocarenja ako se ne postigne ono sto je zamisljeno a utrosi poprilicno finansija.

    zato sam i pitao da li je u pitanju klasicni Opelov 1.8 motor (koji i fabricki ima karburator u nekim verzijama) ili tzv Euronorm koji je projektovan u fabrici samo za ubrizgavanje.

    oba su 1.8 i oba su 90KS i paralelno su se ugradjivali u Omegu A ali su konstrukciono bitno razliciti.


    e sad ja u kalkulaciju uracunavam i jos jedan trosak- nepokretnog auta dok se rade eksperimenti. ako imas drugi auto , dovoljno vremena i ponesto para znanje i ostali resursi ce se jos i pronaci nekako.

    samo napred a ako moze i uz razmisljanje 5 koraka unapred sta ce biti posled konkretne modifikacije jos bolje.

    projekat je interesantan za posmatranje ovako sa strane, bar za mene..
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #32
      Originally posted by 206
      pa onda port matching (ista sirina portova na usisu i izduvu kao i sirina kanala na karbovima i izduvnoj grni)
      Ista sirina portova na usisu i izduvu?


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #33
        Ne, nego ista sirina portova (poklapanje rupa) na usisnoj grani i usisnim kanaloma, i izduvnoj grani i izduvnim kanalima. Blueprinting. Cesto je velicina i oblik rupa usisnih/izduvnik kanala na glavi razlicit od istih na usisnoj/izduvnoj grani, pa se samo prosire i dovedu na istu meru da ne bude restrikcija i vrtlozenja na prelasku glava/izduvne i usisne grane.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #34
          Znam, znam, nego je mozda malo nespretno napisano... ili ja nisam dobro razumeo. Samo da otklonim eventualnu zabunu


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • ljepoja
            CBC Veteran
            • 31.10.2005
            • 110
            • Futog

            #35
            danas sam isao da nabavim materijal za usisnu granu ali na nesrecu je zviznuo menjac na bratovom autu(BIO je automatik) tako da ce ovaj project malo da priceka jer necu imati sta da vozim ako ga rasturim sada ali mislim da ce za 2-3 dana biti sredjen njegov auto pa ce poceti cerupanje ...mislim pocelo je vec

            inace usisna grana ce biti od GVOZDJA 1 ploca debljine 8.. koja ce da se priljubi za celo usisnog ventila(naucio sam to) i cevi rupa je 34mm taman da nabijem carbove na to inace cevi sam racunao da ce biti duzine oko 140mm

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #36
              Mala ispravka, kad se kaze celo ventila, misli se bas na ventil, dakle ti ces usisnu granu i prisrafiti za glavu, medjutim udaljenost leptira se meri od cela ventila, dakle ako pogledas u usisni kanal na glavi, videces (makar bi trebalo) stablo ventila i krivinu gde ventil ulazi u komoru. Od tog mesta otprilike se meri duzina sistema, odnosno duzina do klapne karba. Tako da ovih 140mm koje si merio predstavlja najverovatnije udaljenost od ravni glave do leptira, do ventila ima malo vise. Ali kako god, probaj ovako, pa vidi sta se desava.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #37
                Difuzor?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • ljepoja
                  CBC Veteran
                  • 31.10.2005
                  • 110
                  • Futog

                  #38
                  leptir je 38mm

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #39
                    Pa to ti kazem
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • cedo
                      CBC Član
                      • 13.01.2006
                      • 98
                      • Crna Gora B A R

                      #40
                      Ljepoja ideja ti je odlicna.Ja se razmisljam izmedju 2 dvostruka,ili 4 karb.
                      Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                      MOG'O BI DA POGINES !

                      Comment

                      • ljepoja
                        CBC Veteran
                        • 31.10.2005
                        • 110
                        • Futog

                        #41
                        ne cega

                        Comment

                        • cedo
                          CBC Član
                          • 13.01.2006
                          • 98
                          • Crna Gora B A R

                          #42
                          Na juga.Motor je 1.3,lancin
                          Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                          MOG'O BI DA POGINES !

                          Comment

                          • Dutchman
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 741
                            • Vracar centar sveta

                            #43
                            na 1.3 ide 4 komada sa 750ccm motorcikla, ortak je imao na Yugu i to radi posao... usisna grana je spojena sa karbovima preko gumenih crevca ...

                            i sve radi super... chak je taj jugic i na prodaju ako nekog zanima...
                            Prevelika slika u potpisu!

                            Comment

                            • cedo
                              CBC Član
                              • 13.01.2006
                              • 98
                              • Crna Gora B A R

                              #44
                              Odlicno.
                              Znaci proverena stvar.
                              Mozes li mi reci kolika je potrosnja?
                              Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                              MOG'O BI DA POGINES !

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #45
                                Normalna, ne divlja
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X