Turbo - regulacija pritiska?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ninja
    CBC Član
    • 18.02.2005
    • 18
    • ZGB

    #61
    Nema veze, osim sta imas pogon na krivoj osovini kako kaze moj znanac)
    13.7@99.8mph

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #62
      Ajd , dobro
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #63
        Aj dobro ti
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • duxducis
          CBC Senator
          • 19.10.2004
          • 207
          • Beograd

          #64
          Da li je moguce da waste gate postane premali preko odredjene granice pritiska turba?
          To pitam jer mi se desava da pritisak ode prvo na 0.7, a zatim posle odredjenog vremena poraste recimo na 0.9 - 1.0 bar. Ja i hocu da ga vozim na 0.9, ali me nervira sto prvo ode na 0.7 a onda poraste. E sad mislim da prica o sporom zaletanju turba pada u vodu, jer je moj prepravljen tako sto mu je stavljen novi manji turbinski deo. Da se razumemo i pre sam imao hibrid ali je taj turbinski deo bio preveliki, tako da mu je trebalo vremena da se zaleti, ali kada se zaleti ponasao se identicno kao i ovaj. A to znaci da je isto terao prvo pritisak do 0.7, da bi zatim recimo posle 1000 RPM porastao opet za 0.2bara. E sad kako znam da turbo moze da ga zaleti odmah bez stajanja na recimo 0.9 bar - Tako sto skinem crevo sa waste gate i probam. Normalno da ga u momentu baci preko 1bar, sto znaci da je turbo sposoban da nadruka odmah zeljeni pritisak. Ali problem je u sledecem: uzmem vratim crevo na waste gate, dotegnem ga malo da se pritisak ne zadrzava na vrednosti 0.7 nego da ode odmah recimo na 0.9, medjutim tada pritisak posle nekog kratkog vremena opet poraste za 0.2, sto znaci na 1.1. To je razlog zbog koga mislim da u odredjenom trenutku waste gate nije u stanju da propusti dovoljnu kolicinu gasova koji bi zaobisli turbinu, vec je dodatno guraju.
          Res non verba!

          Comment

          • kutija
            CBC Veteran
            • 30.11.2005
            • 100
            • Split,Hrvatska

            #65
            Pozdrav.
            Taj nezeljeni porast se inace naziva boost creep i da uzrok tome je da wastegate ne moze izbacit dovoljno ispusnih plinova i samim time sprijeci porast brzine vrtnje krilca turbine ,a samim time i pritisak.

            Nisam bas dobro razumio ovo sta si napisao,ali ako ti je max. boost namjesten na 0.9 a tebi se desava da ti npr. do 4000 rpm-a napuni 0.9 i ako nakon 4000 rpm-a kako raste rpm tako raste i boost iznad 0.9 tj. tvog postavljenog zeljenog tlaka onda je to klasican primjer boost creep-a i to se rjesava stavljanjem externog wastegate ako imas integrirani,ili veci ext. WG ako vec imas ext.WG....
            Ako ima jos koji nacin Boost ce znat
            Recimo kod TD05 EVO3 16g turba sa int. WG-om se to cesto desava i rjesava se portanjem turbinskog kucista(uglavnom se obraduje dio gdje je izlaz za WG)...

            Comment

            • duxducis
              CBC Senator
              • 19.10.2004
              • 207
              • Beograd

              #66
              Pa imam vec externi WG, a ne stavlja mi se veci posto bi to zahtevalo prepravku na tom delu izduvne grane, a dosta mi je svega toga. Vozicu sa boost creepom, pri cemu cu obratiti paznju da ta gornja granica bude bezbedna To ipak ne znaci da cu mu smanjiti pritisak Dodacu mu malo vise goriva samo. Ionako ne ganjam maximalne brzine
              Jer se zna neki odnos izmedju KS i potrebne velicine ulaza i izlaza na WG?
              Res non verba!

              Comment

              • Miljan3
                CBC Veteran
                • 10.12.2005
                • 156
                • under my car

                #67
                kakotije uradjena WG?Jeli vraca gasove nazad u auspuh ili je napravljena da izbacuje u atmosferu?
                I koji boost controler koristis,jeli neki elektronski ili je manuelni?

                poz
                05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                03' inf. G35-Greddy TT narucen
                95' M3 turbo-Prodat
                97' M3-4 vrata automatik
                95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #68
                  Miljan je dohvatio jednu tezu, naime, ukoliko se izlaz iz WG-a reshi da isbacuje na svoju cev, dakle jedan kraci auspuh koji je vezan za WG samo ucinice da protok kroz WG bude laksi i samim tim veci.

                  No, kako god, imas opciju da skines WG i da portujes sam WG kanal.

                  Kod mene se pojam zove SKÄNANDE LADDTRYCK, dakle Odvlaceci (nekontrolisani) Pritisak.

                  Seti se RS6 i njegovog zvuka kad se napali i WG otvori, razdvojeni kanali Auspuha i WG-a.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Miljan3
                    CBC Veteran
                    • 10.12.2005
                    • 156
                    • under my car

                    #69
                    epa upravo tako kosto BOOST kaze kad ostavis WG da izbacuje u atmosferu pomogne ti sa tim problemima,posto ne izaziva turbulenciju u auspuhu a i brze taj vazduh izleti vani,ja imam na mom M3 tial 38mm external WG i sproveo sam jednu cjev sa nje da izbacuje ispod auta,zvuk je fenomenalan sve zivo prepada okolo a i dobra je bila za 500 i nesto ks,sad sam zavrsio auto novi setup samo cekam za neke cjevi da stavim veci intecooler pa cemo vidid kako ce da radi
                    05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                    03' inf. G35-Greddy TT narucen
                    95' M3 turbo-Prodat
                    97' M3-4 vrata automatik
                    95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                    Comment

                    • Miljan3
                      CBC Veteran
                      • 10.12.2005
                      • 156
                      • under my car

                      #70
                      evo kako je uradjeno na E36 M3 (ovo nije moje auto,nemam slika nikakvi jos)

                      [/img]
                      05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                      03' inf. G35-Greddy TT narucen
                      95' M3 turbo-Prodat
                      97' M3-4 vrata automatik
                      95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                      Comment

                      • Alex-bgd
                        CBC Senator
                        • 27.03.2005
                        • 270
                        • Beograd

                        #71
                        Lepo savijene cevi za auspuh Miljane
                        Deluje mi kao neki bolt on turbo kit za m3 ili mozda gresim? kolika je cena takvih kitova u USA?
                        Dule, sorry za off...A znam da i tebe zanima ista stvar
                        Mislim da znam koliko ne znam

                        Comment

                        • Miljan3
                          CBC Veteran
                          • 10.12.2005
                          • 156
                          • under my car

                          #72
                          Originally posted by Alex-bgd
                          Lepo savijene cevi za auspuh Miljane
                          Deluje mi kao neki bolt on turbo kit za m3 ili mozda gresim? kolika je cena takvih kitova u USA?
                          Dule, sorry za off...A znam da i tebe zanima ista stvar
                          ovaj na slici je covjek sam pravio ali mozes uzet jedan za oko 7000 dolara znaci dodje sve svaki saraf i svaka cjevcica,covjek ti programira fabricki kompjuter i bude ti sve perfect taj je dobar za 500 ks na tockovima,a ako hoces vise uradis masinu i stavis GT35R BB
                          Ali je najbolje uzmes i sam sebi pravis izadje ito nekih para ali je jeftinije i onda kad uradis jedan mozes ih jos nekoliko takih napravit ako hoces da malo para vratis nazad

                          evo video od 1000+ ks na tockovima M3,izgleda fabricki ali pali gume u petoj


                          izvinjavam se za off

                          i da Alex ako se odlucis da napravis nekog E36 turbo uzmes 325 najbolja platforma to je sad u mom M3,imam ja listu od svih delova i dimenzija mislim ono napravis nekog da pravi drustvo Posrcheu [/img][/url]
                          05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                          03' inf. G35-Greddy TT narucen
                          95' M3 turbo-Prodat
                          97' M3-4 vrata automatik
                          95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                          Comment


                          • #73
                            au miljane ovo je extra!!! jel to planiras da instaliras u svom BMW-u?

                            Comment

                            • Miljan3
                              CBC Veteran
                              • 10.12.2005
                              • 156
                              • under my car

                              #74
                              Originally posted by bojan_bgd
                              au miljane ovo je extra!!! jel to planiras da instaliras u svom BMW-u?
                              to ja sve vec imam
                              05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                              03' inf. G35-Greddy TT narucen
                              95' M3 turbo-Prodat
                              97' M3-4 vrata automatik
                              95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                              Comment


                              • #75
                                SVAKA CAST!

                                Comment

                                Working...
                                X