Z-Koral Nitro In - Iz pocetka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #46


    Nisam nasao nista bolje, ali ovde se vidi da je koriscen std jugov nosac.

    NA kolima pise www.ak-dubrava.hr . Mozda od njih uspes da izvuces neku informaciju.
    128 blok i menjac cu slikati kad odem do radionice.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #47
      Hvala Urose

      Kako li su ga samo skarabudzili, to mora da je dobro obrusen jugov nosac...

      pozz

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #48
        Pisao sam na mail od AK Dubrava i ljudi mi odmah odgovorili, tj dali mi broj vlasnika tog zutog juga, covek es zove Tomislav Tuk i imao je zivaca da mi objasni ukratko sta i kako, i ovom prilikom mu se zahvaljujem

        Kaze da > ide standardan nosac od 55-ice za koji se busi jedna rupa u bloku posto 2 vec postoje. isti taj nosac se mora malo izrezati da ne bi smetao kaisu. malo treba da se prepravi i spaner ali tu bas i nisam skontao najbolje sve u svemu moze standard spaner samo ... nesto...

        eto, postupak bi trebalo da bude jako prost

        Ako Robert ne ode u debeljacu da bere kukuruz sutra pocinju radovi

        Pozz

        RAle

        Comment

        • NST.Qky
          CBC Član
          • 08.09.2006
          • 46
          • Novi Sad

          #49
          Gumetino!
          Ima li slika?
          'Ocu da vidim kako ti stoji radno odelo!
          Dokle ste stigli!
          Cuo sam par prica od "tracara"!

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #50
            Ne slusaj tracare, nisam nosio komunalno odelo vec odelo Palazzani od firme Altom Beograd...

            Evo vec 2 dana se radi i dokle se doguralo, zastavin agregat je napustio motorni prostor, i ustupio ga Velikom Bratu xexexexex


            slike:











            pozz

            Comment

            • Rastamanijak
              CBC Član
              • 27.09.2006
              • 28
              • Novi Beograd

              #51
              au bre pa ovo je zlo! svaka cast na trudu,sja je bilo od usputnih problema?

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #52
                1. nosac je morao da se skrese zestoko sto je jadnu brusilicu pregrejalo pa, 2-3 puta...

                2. nosac spanera je prepolovljen i sad ima smanjen dijapazon spanovanja.... ali moze da se namesti...

                3. remenice od pk kaiseva su sire od onih na jugu, pa je ceo motor pomeran ka menjacu za nekih 5mm da bi se izbeglo cesanje remenice vodene pumpe po nosacu motora/kraku sasije...
                znaci slicovanje nosaca motora platne ispod nosaca na kolevki, a nosac menjaca vec ima slic....

                4. usisna grana se mora rastaviti da bi se namontirala , jedva udje...

                5. hladnjak ne moze da stane od usisne grane... pa smo iskasapili dosta lima napred da bi ga pomerili....

                6. vrlo verovatno nece moci da se zatvori hauba od leptira gasa....

                7. sutra me ceka kilometarski posao za spajanje creva i elektrike...

                8. sva postojeca creva na jugu su za lomprc kraca , te ce sva morati da se menjaju....

                9. to bi bilo to , dodacu ako jos negde zapne..... da sad sam se setio u transportu motora napukla je izduvna grana, a niko je niej dirao ???

                Comment

                • Saby
                  CBC Senator XXL
                  • 25.11.2004
                  • 408
                  • Horgos

                  #53
                  Komunalac
                  Fun starts @ 3000 RPM
                  Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #54
                    Marsh !

                    Oces sad svima da ispricam kako Lancia Delta HF turbo integrale cuda muda od tehnike ima dobar oil catch can ?

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #55
                      uproscavanje instalacije, zavrseno...

                      ostalo je jos da se nataknu 2-3 creva, hladnjak ulja i da se sipa ulje u motor menjac i diff i da se kupi antifriz...

                      Thanks to Zli Mario, covek treba samo sa cvik canglama da radi u zivotu

                      Comment

                      • civi
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1492
                        • Pozarevac

                        #56
                        Uuuu kako me zanima kako ce to da ide , el mogu da pitam za neki savet oko motora?
                        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                        - Kako to misliš, kočim?

                        Comment

                        • Rastamanijak
                          CBC Član
                          • 27.09.2006
                          • 28
                          • Novi Beograd

                          #57
                          jel bilo mnogo frke oko elektronike,jesi menjao svu elektroniku ili kombinovao sa jugovom? zar nece poluosovina da ti ispada ako si menjac i motor pomerio malo levo ili desno?

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #58
                            Gumerina...svaka cast...samo furaj napred
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #59
                              I mene zanima kako ce da ide jako.. samo jos da se naspe ulje i da se pali, a sad krecem u akciju...

                              motor je pomeren za 5mm sto za poluosovinu i nije neki pomeraj, bio je prisutan gosn. Manojlo koji je nadgledao radove i nije konstatovao nista lose, osim sto je 2-3 puta pokusao da nam uvali neke brezone umesto srafova - jaci su

                              N-Power nisam ti ja gumerina nego gumetina

                              DA, elektronika, izvadjeno komplet ubrizgavanje od juga, uvuceno od lancie, ozicenja za instrumente i te gluposti su ostala jugova =]

                              Comment

                              • BMW 325i
                                CBC Senator XXL
                                • 25.06.2005
                                • 338
                                • Novi Sad

                                #60
                                prvi jugo u srbiji sa kod kljucem
                                Doris je vozila mini moris.

                                Comment

                                Working...
                                X