Nitro a benzin dodavaj kad gonos sa nitrom uz pomoc Linka
sa regularnim injektorima
Z-Koral Nitro In - Iz pocetka
Collapse
X
-
hmmm...
jel moze malo preciznije?
problem je sto pritisak u boci varira mnogo od samog punjenja pa do ambijentalne temperature. Stoga bi ja bio rad da tu metnem neku pumpu i budem siguran da cu uvek imati taj i taj pritisak ?
Da li je moguce koristiti pumpu za benz za duvanje tecnog naftnog gasa?
I koje su nuspojave upotrebe nekog regulatora pritiska a da ne napravimo parnu fazu?
Ale, pomagaj
Comment
-
-
Konstantan pritisak tecne faze?
Jedino da pogledas sta koriste ovi proizvodjaci sistema za ubrizgavanje tecnog lpg-a tipa Vialle i sl... KOliko znam ni oni nemaju tako neku spravu vec preko ecu-a kontrolisu duzinu pulsa ubrizgavanja u zavisnosti od pritiska u boci i temperature gasa.
Znaci tesko da ce da moze. A ovo da ti benz pumpa gura tecni plin cu uzeti da si se salio
Bolje idi na ono sto ti je Boost predlozio.... and then the damn thing gone wild!
Comment
-
-
Nije problem napraviti NOS na benzin, problem je napraviti NOS na gas...
A to zelim da uradim iz vise razloga,
1. dodatno hladjenje
2. veca oktanska vrednost
3. ekonomicnost
A pouzdano znam da neki sistemi za ubrizgavanje tecnog LPG-a imaju pumpe visokog pritiska ...
Ne pada mi na pamet neka pumpa koja bi se mogla iskoristiti
zanima me koji je pritisak u boci kad je zima ? a koji kad je leto? kad je boca puna , i kad je boca polu prazna ?
da li bi se moglo ici na regulisanje pritiska u najgorem tj najnizem slucaju na nesto manji koji bi bio garantovan ?
putem nekog regulatora pritiska ?
mozda odrzavanje pritiska u boci konstantnim nekim malim kompresorom ? ili je ideja previse bolesna ?
Comment
-
-
Ajd jos jednom
Vozi na gas standardno.
Kad trpash N2O na to umesto da nesigurnim rezimom ides na dodavanje josh plina, dodaj BENZIN sa LINKom koristeci originalne injektore za benzin.
Imash gladjenje vec sa plinom, nabacujesh N2O i hladish josh.
Em sto je nesigurno doziranje plina u tolikoj masi koju zahteva prilikom overloada em sto ces naici na jos jedan problem:
U jednom momentu ce se desiti da cesh sa tolikim hladjenjem dobiti CHEP u uskom grlu koji ce da blokira u****vanje . Chep se sastoji od jednom fenomena koji se stvara na liniji granice tople i hladne zone.
Vrlo je tesko objasniti fenomen koji je prisutan vec prilikom koriscenja Etanola + N2O gde je efekat hladjenja josh manji nego li si naumio. Chak ni mashina sa TuRbom nije imuna na ovaj segment, nebi zeleo da dignesh glavu i haubu na krov!
Netrazi djavola, dobio si putokaz i usmerenje na SAFE config
Dakle: GAS + N2O + BenzinAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Svidja mi se ovo ko triple play mreze.... hihihiJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
kakav je to komentar? sto nista?
(jesi mi nasao bocu bre ? )
Hvala boost, necu vise da razmisljam o tome...
Ala ce Doktor da se obraduje kad mu saopstim da cemo da busimo jos jedan set uvodnika na mestu gde je racvom sa po 2 zuba urezivao navoj koliko je tesno
Javio mi se u medjuvremenu jos jedan problem, naime juce nije bilo toliko hladno i plin je radio sam po sebi jako lepo....
medjutim danas je toliko zahladnelo da je pri preko 2/3 gasa plinski racunar prijavljivao Injectors fully open, i vracao na benzin...
dizne su busene za 18-24ks po cilindru.... izgleda smo se negde preracunali
pozz
RAle
Comment
-
-
24*4=96 nova mapa 100+?
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Jeeee!!!! Plin + N2O + Benzin! Sta mislite da za ovo uvedemo termin "Balkan specijal" - jer stalno vozis na plin (da stedis pare), a onda "lupas packe" onima koji su ipak brzi od tebe (na plinu) tako sto ukljucis N20 + benzin...(\__/)
(='.'
This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
pa to je bila zamisao
jer sad sam u klasi sa autima normalne mase od 130-150ks a sa n2o bice interesantno , ako naravno izdrzi skoljka i menjac 
Pitanje je koliko je N2O ks bezbedno na ovaj motor? Ne znam koje su mu bezbedne margine
Covek sa turbo124 foruma Ville Vieri mi je rekao da : stock head flows 170ks. znaci to bi bio plafon propusne moci ove glave bez portovanja?
A znamo i da se proizvodi bravo 1.6 16v GT sa 115KS ?
Da li je dodatak od 45KS previse? s obzirom da se vozi na LPG ?
Comment
-

Comment