Z-Koral Nitro In - Iz pocetka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #61
    Evo danas ceo dan napori su ulozeni da bi se startovao motor..... i nista....

    Hvala BMW 325i koji je bio na licetu mesta i pomogao koliko je mogao, i imao zivaca za skracivanje buzira sajle gasa...



    Naime, ne znamo da li je to do imobilajzera ili sta vec...

    iz imobilajzera ide jedna lampica na tabli (verovatno za prijavljivanje kvara kod kljuca) koja kad je kontakt oduzet treperi tj daje masu povremeno u pravilnim intervalima... kad na nju i masu vezem ommmetar ECU je moguce pokrenuti i cim se da kontakt prozuji pumpa baci malo benzina, i stane, kad se vergla pumpa opet radi...

    medjutim, nema varnice ? nikako....

    bobine smo merili omski otpori su ispravni....
    da li je moguce rucno (pomocu zica) baciti varnicu da vidimo da li su bobine ispravne?

    Kako se ponasa zabotovana centrala od fiata brava i sl. tj kad se nema kod kljuc sta se desi?

    Moguce je da smo ga 1-2-3 puta kontaktirali dok kljuc nije bio u anteni tj blizu...

    Sta da radim?

    Da li moze biti zato sto lampica nije prikacena, nije prikacena ni mil lampica.....

    P.S. instalacija je merena 3x ozicenje je ispravno 100%

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #62
      Kako se ponasa zabotovana centrala od fiata brava i sl. tj kad se nema kod kljuc sta se desi?
      Ponase se bas kao tvoj ECU trenutno.

      Da li kada je kljuc na kontaktu svetli MIL i CODE kljuc lampica, tj. posto nemas lampica da li na zicama koje vode do njih dobijes masu?

      Verovatnoca da je imobilajzer u pitanju je velika, a najlakse se resava ako imas MASTER kljuc. Ako ga nema, ECU mora na "dekodiranje". Ovde u BGD-u uzimaju oko 50E za takvu intervenciju.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #63
        dakle, kad dam kontakt a kljuc je pri anteni, masa na KEY CODE lampici na trenutak se pojavi i odmah nestaje zauvek...

        pumpa se ponasa normalno ! da li je moguce da immob zeza samo varnicu?
        ako jeste, nije problem, imam eprome bez koda pa cu probati, ali mi je cudno jer kad ne stavim kljuc u antenu, masu na KEY CODE imam non stop i naravno pumpa ne radi nista...

        Bem li ga ?

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #64
          A sta je sa MIL lampicom (zicom) ?
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #65
            nismo je proveravali, sutra svakako kacimo skener pa cemo da vidimo da li je nesto zabotovalo...

            samo ne znam da li ce diag da vidi gresku imobilajzera?

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #66
              Videce gresku imobilajzera, ako je ima. `Ajde javljaj rezultate!
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #67
                Danas kacili diag tj VISA euroscan ...

                pribelezio: O2 sensor - nema ga pa je to normales...
                RPM/TDC senzor..... (o tome posle)
                Injector 3
                Coil !
                Coil 2
                Imobilizer error

                sve greske pobrisane i testirani svi aktuatori... koji naravno rade ukljucujuci i diznu 3 bobine sevaju imobilajzer se vise ne javlja i to je to.

                Zaverglamo opet, kad ono RPM/TDC injector i sve zivo sem imobilizera se opet pojavilo....

                pogledamo, kad ono pozicioner radilice otpao... naime pri ubacivanju motora verovatno smo ga zakacili i slomili aluminijumski nosac koji e pukao bas na srafu... pa sad ne znam kako da ga opravim...

                sranje totalno, zbog toga verovatno nece ni da okida bobine i dizne...

                znaci sutra ili tecni metal ili aparat za varenje...

                Da stvar bude gora pola nosaca tog senzora je ostalo na motoru koji je ujedno i poklopac uljne pumpe itd....

                totalni shit

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #68
                  Rekao sam ti odmah danas da je senzor Ne čitaš 206-icinu epopeju
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #69
                    Tecni metal


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #70
                      Doktor je jos jednom bio u pravu , a ja ne

                      Taj tecni metal oce to da uvati ?

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #71
                        Oce oce
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #72
                          Samo dooobro odmasti i ocisti. Mozes i kvalitetan super lepak.


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #73
                            Ocistite mesto CISTIM ACETONOM.

                            Comment

                            • Saby
                              CBC Senator XXL
                              • 25.11.2004
                              • 408
                              • Horgos

                              #74
                              UPALJEN danas
                              Fun starts @ 3000 RPM
                              Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                              Comment

                              • Gumetina
                                Banovan
                                • 12.12.2004
                                • 1082
                                • Novi Sad

                                #75
                                mesto ocisceno cistim benzino (cistim kao samo benzinom) i osmirglano,,,

                                nakrkali smo sa svih strana lepilo tj epoxy 2 komponentni lepak za metal ili ti tecni metal.... i stvar se polako sushi na svom mestu...

                                posle sat vremena kad se lepak malo zgusnuo, nisam mogao da izdrzim, pa sam malo zaverglao, dok je napunio rampu benzinom trebalo je 10 sec. posle toga na pola kljuca je kresnuo...

                                napokon radi, ostalo je samo da se spoji grejanje i pobuda alternatora, malo da se kulturalizuje instalacija u creva, da se to malo uveze, sutra vracam branik i idem u test drive



                                p.s. jel normalno da motor bez auspuha malo bezveze radi ?

                                Comment

                                Working...
                                X