CannonBall Community Engine / Car construction

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #91
    Originally posted by 206
    Svaki cigo...
    Shto mrachish? Za sada smo imali samo nabrajanje shta mozhe doci u obzir od nosilaca paklene mashine... Hajde da utvrdimo neki max budzet za projekat. Recimo 10k eur za auto ispod 10sec (zvuchi dobro, a ne boli)?


    Osnova za projekat:
    1. "Kit car" varijanta
    2. Porsch (ako se ne varam transaxle)
    3. Alfa (Transaxle)
    4. Bmw (pogon na zadnjoj osovini)
    5. Fiat X1/9 (centralno postavljen motor)
    6. Lotus (skupo za projekat?)
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • Rubi
      CBC Senator XXL
      • 06.05.2005
      • 519
      • Beograd

      #92
      Mozda Trabant sa centralno postavljenim motorom? Iz necega drugog... Mislim, tu je plasticna skoljka (ne parkirati blizu svinjca!!!), gvojzdena sasija - da se ojacati unutrasnjim roll-kavezom i drugim ojacanjima... Zadnja osovina od necega sto ima menjac pozadi (Alfe su tu dosta dobar izbor), upakovan motor koji bi to sve gurao... Od motora, sto se balansa tice, Alfin 1,7 16V, atmosferac (za krivine) + N20 (za 402). Ili, jos bolje, da radi na metanol (za krivine) i nitrometan rastvoren u metanolu (za 402).

      Piperski & M-Power vec spremaju NSU sa slicnom idejom...
      (\__/)
      (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
      (")_(") your signature to help him gain world domination.

      http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #93
        OK, ima li dobrovoljaca da sednu u auto sa 402 vremenom od 10sec i medjuosovinskim rastojanjem od 1.5m?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Igor
          CBC Senator XXL
          • 30.12.2004
          • 394
          • DORCOL REPUBLIKA

          #94
          Evo ja se javljam
          Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
          Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #95
            Ne, sasvim ozbiljno pitam, svi znamo da ti auto ne umes da kontrolises

            Mislite da je LAKO kontrolisati auto sa dovoljno snage da ide 402@10sec, JAKO malim medjuosovinskim rastojanjem - sta ako krene da zabacuje ****, mislite da je iko ovde dovoljno vest da ga uhvati na vreme? Budite realni...
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #96
              Ej bre, pravimo auto od 10sec a ne mozemo da ga produzimo
              To je bas lako...


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • DC2R
                CBC Senator XXL
                • 06.12.2005
                • 334
                • Perth Australia

                #97
                hmmm nacita se ja ali mi izgleda da jos uvek sve stoji u mestu,)
                Hteo da dodam jedno auto kao mogucu bazu, Toyota AE86, veoma lagana 50/50 balans a ima mesta i za malo vece motore, video sam na netu jednu sa motorom od S2K + turbo 500HP hmm, a mozda iskombinirati nesto sa nekim jeftinijim motorom (saab, nissan itd, a mozda i cetiri male turbine hehe)
                http://www.gizmag.com.au/watermark.php? ... 691539.jpg

                Comment

                • Sasha
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 4126
                  • Novi Sad

                  #98
                  Originally posted by 206
                  Mislite da je LAKO kontrolisati auto sa dovoljno snage da ide 402@10sec, JAKO malim medjuosovinskim rastojanjem - sta ako krene da zabacuje ****, mislite da je iko ovde dovoljno vest da ga uhvati na vreme? Budite realni...
                  Naravno da nije. Mislim da ove sa malim medjuosovinskim rastojanjem treba eliminisati.
                  Znaci,

                  1. "Kit car" varijanta
                  2. Porsch (ako se ne varam transaxle)
                  3. Alfa (Transaxle)
                  4. Bmw (pogon na zadnjoj osovini)
                  www.arcs.org.rs/forum

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #99
                    Znate sta?
                    Jeb'o vas drag i svih njegovih 402m :x


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Sasha
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 4126
                      • Novi Sad

                      www.arcs.org.rs/forum

                      Comment

                      • Rubi
                        CBC Senator XXL
                        • 06.05.2005
                        • 519
                        • Beograd

                        A da probamo sa 4x4, i dobrim balansom? Motor bi imao neku razumnu konjazu za "krivudanje", a mogao bi da izdrzi jos ogroman priliv snage iz N2O za drag. Mozda Fiat Tempra 4x4 karavan, temeljno napadnut brusilicom? Mada, mislim da mu je zadnja osovina malo "tupavo" resena, i da ce da skakuce naokolo...
                        (\__/)
                        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                        (")_(") your signature to help him gain world domination.

                        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd


                          Ne razumem to za zadnju osovinu...


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            Uzeti BMW M3 E30, staviti u njega M5 E34 motor i gotovo...u redu? Mislim da se uklapa u skroman budzet.
                            Moze i Sierra Cosworth ko hoce turbo...
                            Ja bih Caterham najradije i mislim da je to mnogo zabavnije jer bi sklapala i karoserija, a ne bi se vrsila samo transplatacija.

                            Comment

                            • Rubi
                              CBC Senator XXL
                              • 06.05.2005
                              • 519
                              • Beograd

                              Zadnja osovina sa uzduzno postavljenim oscilujucim ramenima (nadam se da je ovo strucan termin) - primenjuje se na manjim automobilima sa prednjim pogonom, i, skoro sam potpuno siguran, Tepmpri (ukljucujuci i 4x4). Dok se auto krece pravo, tocak moze da se krece gore/dole, amortizer i opruga rade svoj po'so... Prilikom skretanja, na tocku se javlja krak sile koji tezi da ga "podvrne pod auto", javlja se torzija na oscilujucem ramenu ("viljusci"?) koja se kompenzuje samo cvrstinom samog ramena. Na kvalitetnoj podlozi ovo se najcesce ne oseca kao problem, ali po iole neravnoj podlozi vibracije se prilikom skretanja ne prenesu dovoljno dobro na oprugu/amortizer i tocak pomalo "skakuce". Na vlaznoj/peskovitoj/sljunkovitoj podlozi se ovo bas oseti. Ovo resenje zadnje osovine najcesce se koristi u kompakt automobilima gde je vazno napraviti sto vise mesta u gepeku, a tezina automobila je pretezno na prednjoj osovini. Oversteer koji se desava je dosta predvidljiv (oseti se po vibracijama u kabini, i po zvuku), lako se kontrolise, i vremenom postane vrlo zabavan - cak omogucava skretanje u vrlo uskim krivinama. Sa druge strane, ovako ambiciozni projekti bi, po mom misljenju, zahtevali makar McPherson na zadnjoj osovini (X1/9).
                              (\__/)
                              (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                              (")_(") your signature to help him gain world domination.

                              http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                Hmmm... Ne znam sta smatras 'uzduzno postavljenim oscilujucim ramenima'.
                                Tempra 4x4 ima dobar deo transmisije kao i integrale, nisam siguran da li je i zadnje vesanje takvo (nije iskljuceno). Ako jeste, onda ima dva popracna ramena od kojih jedno ima podesavanja duzine.
                                Ako je zadnje vesanje reseno kao kod Dedra (Dedra=tipo, tempra=tipo karavan) onda ima nesto sto lici na uzduzna ramena, ali daleko od toga da tocak poskakuje na bilo kakvoj podlozi
                                Mozda se ne razumemo?


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X