Usis sa 4 leptira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #61
    Sta ga ja znam, koji god...Pade mi na pamet da je mnogo lakse staviti protokomer na usisno crevo, nego se drndati sa plenumima i vakuumima iz svakog tela leptira sa MAP-om.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #62
      Originally posted by 206
      Sta ga ja znam, koji god...Pade mi na pamet da je mnogo lakse staviti protokomer na usisno crevo, nego se drndati sa plenumima i vakuumima iz svakog tela leptira sa MAP-om.
      Mislim na tip protokomera, ako mislis na usijano vlakno svakako a ako mislis na stare L protokomere bezi od toga ko djavo od krsta
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #63
        Hehe.. jedan stari sa usijanom zicom Bosch 009 je za do 280KS, tada dohvati dno sa naponom i ima ga na nekim autima od 1985 god
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #64
          Pa dobro, onda pretpostavljam da bih isao na usijanu zicu. Mislim, ne ja, nego protokomer

          Sta uopste mislite o tome da koristim TPS i protokomer umesto MAP+TPS, pa onda ako to ima nekog smisla, onda da idemo dalje sa razmatranjem kako i koji?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • FiatGroup
            CBC Senator
            • 11.06.2005
            • 228
            • Rijeka

            #65
            Gle, nisam cito sve jer me to iscrljuje.
            Odgovoricu na neka pitanja, al ibez ljutnje ako se to vec odradilo.

            Ako koristis 4 leptira a koliko vidim imas bregaste osovine koje nisu upitne za dobar nastanak podtlaka... vec sa 16V glaom to se smanjujeu startu.

            Povezi 4 usisna kanala u jednu magistralu s cevcicam i t nastavcima promera nutarnjeg cca 3-4mm i odvedi na MAP senzor.
            Ukoliko ti i dalje jako pulsira umiri ga postavljanjem jednog vakum spremnika (recimo dobri su kao sto se koriste na VW i AUDI 80 - 100 na karburatorima; zelene kugle; moras probati razen proejre prigusenja k mapu)
            To moze jako pomoci.
            Sljedeca pomc.
            Izmeri najveci podtlak u motoru kada s njime kocis i zavisno koliko imas polja u mapama podjeli ravnomjerno od najnize tocke ka najcisoj...
            mislim da me razumjes...
            POreciznu kalibraciju motra neces moci obaviit na cesti¨!


            Da li je dovoljno?

            Ako koristis ALFA N sustav koji ti po meni uopce ne trba prica je sasvim drugacija...

            Moje isklustvo pokazuje da motoric minimuma uopce nije potrban kod 4 leptira...

            Ustedi si muke i izgradi alternativno ubrizgavanje koje ima ne netu... ima milion mogucnosti...
            Mozes isto tako uzeti od Nikole Radenkovica I.A.W. Weber Mareli sekvencijano ubrizgavenje bez razvodnika... i ustedice ti milojon i jednu muku oko postojeceg ubrizgavanja!

            *************************************
            The best is the enemy of the good
            The proof of the pudding is in the eating
            *************************************

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #66
              Sto se tice bregaste, podaci o onoj koja je sada unutra su sledeci:

              duration 291deg
              valve lift 12.50 mm
              peak angle 105 deg
              timing inlet 28/58 exh 58/28

              ...sto je **** i glava u odnosu na staru.

              Sto se tice povezivanja MAP-a, uradio sam upravo to

              Kalibracija motora ce se raditi na dinamometru, naravno, sa real-time mappingom.

              Step motor odleteo napolje

              Inace, kompjuter koji se koristi je DTAFast P8PRO, i vozi 8 injektora.

              Mapiranje 5. avgusta, pa da vidimo koliko ce da navuce.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • FiatGroup
                CBC Senator
                • 11.06.2005
                • 228
                • Rijeka

                #67
                Nisam ti mnogo pomogao ali i dalje stoji opcija kako da izbacis MAP i predjes na ALFA N sustav
                *************************************
                The best is the enemy of the good
                The proof of the pudding is in the eating
                *************************************

                Comment

                • FiatGroup
                  CBC Senator
                  • 11.06.2005
                  • 228
                  • Rijeka

                  #68
                  Po mome dovoljno je uzeti vakume s 1 i 4 cilindra....

                  2 206 e bas si me nesmijao s protokomerom

                  Pazi kada budes kalibrirao moto; prvo poceni s punim gasom na tackama koj imas u mapu... od niszih ka visim...
                  prvo prodji sve s gorivom pa tek s paljenjem....
                  onda ostaje da prodejs s raznim podtlacima koje ti cita map.... koje is zadao... i koje nravno moze da cita...
                  Gdje ides na valjek i koliko novaca
                  *************************************
                  The best is the enemy of the good
                  The proof of the pudding is in the eating
                  *************************************

                  Comment

                  • FiatGroup
                    CBC Senator
                    • 11.06.2005
                    • 228
                    • Rijeka

                    #69
                    Originally posted by BOOST
                    Dobrodosao!!

                    Zato sto poznavajuci usera 206, i nacin voznje, potrosice vaccum dok trepnes, posto su kod njega portovi otvoreni 99% vremena i taj 1% nije dovoljan za praznjenje

                    Kapacitet ju u pitanju prema nameni

                    btw: Cool ti je PRINC Jel se vozi?
                    *************************************
                    The best is the enemy of the good
                    The proof of the pudding is in the eating
                    *************************************

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #70
                      Hm, hm... pa sta reeeeci

                      Idem u Budimpestu, a cena ulazi u cenu samog ECU-a.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • FiatGroup
                        CBC Senator
                        • 11.06.2005
                        • 228
                        • Rijeka

                        #71
                        EDIT:005 Ne citirati post tik iznad
                        e pa onda spestan budi
                        *************************************
                        The best is the enemy of the good
                        The proof of the pudding is in the eating
                        *************************************

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #72
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • FiatGroup
                            CBC Senator
                            • 11.06.2005
                            • 228
                            • Rijeka

                            #73
                            SRETNO
                            *************************************
                            The best is the enemy of the good
                            The proof of the pudding is in the eating
                            *************************************

                            Comment

                            Working...
                            X