Sta ga ja znam, koji god...Pade mi na pamet da je mnogo lakse staviti protokomer na usisno crevo, nego se drndati sa plenumima i vakuumima iz svakog tela leptira sa MAP-om.
Usis sa 4 leptira
Collapse
X
-
Originally posted by 206Sta ga ja znam, koji god...Pade mi na pamet da je mnogo lakse staviti protokomer na usisno crevo, nego se drndati sa plenumima i vakuumima iz svakog tela leptira sa MAP-om.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Hehe.. jedan stari sa usijanom zicom Bosch 009 je za do 280KS, tada dohvati dno sa naponom i ima ga na nekim autima od 1985 godAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pa dobro, onda pretpostavljam da bih isao na usijanu zicu. Mislim, ne ja, nego protokomer
Sta uopste mislite o tome da koristim TPS i protokomer umesto MAP+TPS, pa onda ako to ima nekog smisla, onda da idemo dalje sa razmatranjem kako i koji?
Comment
-
-
Gle, nisam cito sve jer me to iscrljuje.
Odgovoricu na neka pitanja, al ibez ljutnje ako se to vec odradilo.
Ako koristis 4 leptira a koliko vidim imas bregaste osovine koje nisu upitne za dobar nastanak podtlaka... vec sa 16V glaom to se smanjujeu startu.
Povezi 4 usisna kanala u jednu magistralu s cevcicam i t nastavcima promera nutarnjeg cca 3-4mm i odvedi na MAP senzor.
Ukoliko ti i dalje jako pulsira umiri ga postavljanjem jednog vakum spremnika (recimo dobri su kao sto se koriste na VW i AUDI 80 - 100 na karburatorima; zelene kugle; moras probati razen proejre prigusenja k mapu)
To moze jako pomoci.
Sljedeca pomc.
Izmeri najveci podtlak u motoru kada s njime kocis i zavisno koliko imas polja u mapama podjeli ravnomjerno od najnize tocke ka najcisoj...
mislim da me razumjes...
POreciznu kalibraciju motra neces moci obaviit na cesti¨!
Da li je dovoljno?
Ako koristis ALFA N sustav koji ti po meni uopce ne trba prica je sasvim drugacija...
Moje isklustvo pokazuje da motoric minimuma uopce nije potrban kod 4 leptira...
Ustedi si muke i izgradi alternativno ubrizgavanje koje ima ne netu... ima milion mogucnosti...
Mozes isto tako uzeti od Nikole Radenkovica I.A.W. Weber Mareli sekvencijano ubrizgavenje bez razvodnika... i ustedice ti milojon i jednu muku oko postojeceg ubrizgavanja!
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
-
Sto se tice bregaste, podaci o onoj koja je sada unutra su sledeci:
duration 291deg
valve lift 12.50 mm
peak angle 105 deg
timing inlet 28/58 exh 58/28
...sto je **** i glava u odnosu na staru.
Sto se tice povezivanja MAP-a, uradio sam upravo to
Kalibracija motora ce se raditi na dinamometru, naravno, sa real-time mappingom.
Step motor odleteo napolje
Inace, kompjuter koji se koristi je DTAFast P8PRO, i vozi 8 injektora.
Mapiranje 5. avgusta, pa da vidimo koliko ce da navuce.
Comment
-
-
Nisam ti mnogo pomogao ali i dalje stoji opcija kako da izbacis MAP i predjes na ALFA N sustav*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
-
Po mome dovoljno je uzeti vakume s 1 i 4 cilindra....
2 206 e bas si me nesmijao s protokomerom
Pazi kada budes kalibrirao moto; prvo poceni s punim gasom na tackama koj imas u mapu... od niszih ka visim...
prvo prodji sve s gorivom pa tek s paljenjem....
onda ostaje da prodejs s raznim podtlacima koje ti cita map.... koje is zadao... i koje nravno moze da cita...
Gdje ides na valjek i koliko novaca*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTDobrodosao!!
Zato sto poznavajuci usera 206, i nacin voznje, potrosice vaccum dok trepnes, posto su kod njega portovi otvoreni 99% vremena i taj 1% nije dovoljan za praznjenje
Kapacitet ju u pitanju prema nameni
btw: Cool ti je PRINCJel se vozi?
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
Comment