Sta ga ja znam, koji god...Pade mi na pamet da je mnogo lakse staviti protokomer na usisno crevo, nego se drndati sa plenumima i vakuumima iz svakog tela leptira sa MAP-om.
Usis sa 4 leptira
Collapse
X
-
Mislim na tip protokomera, ako mislis na usijano vlakno svakako a ako mislis na stare L protokomere bezi od toga ko djavo od krstaOriginally posted by 206Sta ga ja znam, koji god...Pade mi na pamet da je mnogo lakse staviti protokomer na usisno crevo, nego se drndati sa plenumima i vakuumima iz svakog tela leptira sa MAP-om.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Hehe.. jedan stari sa usijanom zicom Bosch 009 je za do 280KS, tada dohvati dno sa naponom i ima ga na nekim autima od 1985 god
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pa dobro, onda pretpostavljam da bih isao na usijanu zicu. Mislim, ne ja, nego protokomer
Sta uopste mislite o tome da koristim TPS i protokomer umesto MAP+TPS, pa onda ako to ima nekog smisla, onda da idemo dalje sa razmatranjem kako i koji?
Comment
-
-
Gle, nisam cito sve jer me to iscrljuje.
Odgovoricu na neka pitanja, al ibez ljutnje ako se to vec odradilo.
Ako koristis 4 leptira a koliko vidim imas bregaste osovine koje nisu upitne za dobar nastanak podtlaka... vec sa 16V glaom to se smanjujeu startu.
Povezi 4 usisna kanala u jednu magistralu s cevcicam i t nastavcima promera nutarnjeg cca 3-4mm i odvedi na MAP senzor.
Ukoliko ti i dalje jako pulsira umiri ga postavljanjem jednog vakum spremnika (recimo dobri su kao sto se koriste na VW i AUDI 80 - 100 na karburatorima; zelene kugle; moras probati razen proejre prigusenja k mapu)
To moze jako pomoci.
Sljedeca pomc.
Izmeri najveci podtlak u motoru kada s njime kocis i zavisno koliko imas polja u mapama podjeli ravnomjerno od najnize tocke ka najcisoj...
mislim da me razumjes...
POreciznu kalibraciju motra neces moci obaviit na cesti¨!
Da li je dovoljno?
Ako koristis ALFA N sustav koji ti po meni uopce ne trba prica je sasvim drugacija...
Moje isklustvo pokazuje da motoric minimuma uopce nije potrban kod 4 leptira...
Ustedi si muke i izgradi alternativno ubrizgavanje koje ima ne netu... ima milion mogucnosti...
Mozes isto tako uzeti od Nikole Radenkovica I.A.W. Weber Mareli sekvencijano ubrizgavenje bez razvodnika... i ustedice ti milojon i jednu muku oko postojeceg ubrizgavanja!
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
-
Sto se tice bregaste, podaci o onoj koja je sada unutra su sledeci:
duration 291deg
valve lift 12.50 mm
peak angle 105 deg
timing inlet 28/58 exh 58/28
...sto je **** i glava u odnosu na staru.
Sto se tice povezivanja MAP-a, uradio sam upravo to
Kalibracija motora ce se raditi na dinamometru, naravno, sa real-time mappingom.
Step motor odleteo napolje
Inace, kompjuter koji se koristi je DTAFast P8PRO, i vozi 8 injektora.
Mapiranje 5. avgusta, pa da vidimo koliko ce da navuce.
Comment
-
-
Nisam ti mnogo pomogao ali i dalje stoji opcija kako da izbacis MAP i predjes na ALFA N sustav
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
-
Po mome dovoljno je uzeti vakume s 1 i 4 cilindra....
2 206 e bas si me nesmijao s protokomerom
Pazi kada budes kalibrirao moto; prvo poceni s punim gasom na tackama koj imas u mapu... od niszih ka visim...
prvo prodji sve s gorivom pa tek s paljenjem....
onda ostaje da prodejs s raznim podtlacima koje ti cita map.... koje is zadao... i koje nravno moze da cita...
Gdje ides na valjek i koliko novaca*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTDobrodosao!!
Zato sto poznavajuci usera 206, i nacin voznje, potrosice vaccum dok trepnes, posto su kod njega portovi otvoreni 99% vremena i taj 1% nije dovoljan za praznjenje
Kapacitet ju u pitanju prema nameni
btw: Cool ti je PRINC
Jel se vozi?*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-

Comment