E kad budemo SIGURNI onda da vidimo sta i kako dalje...
Nitriranje
Collapse
X
-
Pa po ovim linkovima motor iz RC je samo doradjen tvoj i to gornja polovina. Ako se ispostavi da ima cast iron linere onda ebem ti drzavu koja ima takve radionice, kad jedan CUBI koji je uradio toliko obrada nemoze da vidi dal ima ili nema linere i od cega je blok ja onda stvarno neznam kome vise ovde da nosis nesto na obradu.
Mada sacekacemo pa suditiTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Comment
-
-
Evo jedne interesantne slikice:
Ovo je skica mog bloka, kao i dimenzije/mere za originalne delove, kao i za reparaciju. Naravno, najvaznija sekcija, precnik stubline odnosno F, ima gresku (niti je ta dimenzija, a i obrnuto je napisano, makar se meni tako cini logicno) Ali bitno je da se otprilike vidi kako su ti lajneri zaliveni u blok. Vidi se i kako odlivak bloka (sa gornje strane) drzi lajner da ne izleti na gore. E celo pitanje je da li bi se ovo sve moglo obraditi za jos 0.5-0.6mm, odnosno da li ce sve to i dalje da se drzi na mestu? I cime kasnije obraditi celik lajnera radi habanja?
Comment
-
-
Koliko ja yumachim sliku je blok namenjen da se menjaju lajneri, veca dimenzija je dimenzija gde se buseci lajner dolazi do aluminijumske pozadine.
Kasnije kad je lajner ubachen ima tu zadatu manju dimenziju pa se busi na potrebu, honira ili oblaze kao sto si rekao.
No, to je zadatak za sutra.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
OK.. prichao sam sa drugarem, ovaka stvar:
Lineri su uliveni u fabrici, iz razloga brze produkcije i nista vise.
Dakle ubacheni su u kalup pa je oko njih liven alu blok.
Gornja ivica je posledica livenja u kalupu, nikakav faktor stabilisanja.
Isti princip i u Imprezza bloku koji je nedavno radio, sa obicnim gusanim linerom.
Dakle, mozes da biras da busis lajner stari i da upresujes lajner od gusa , nikakva daljnja obrada sem busenja novog lajnera na korektnu dimenziju i honovanje istog . Radis li honovanje pod 3 razlicita ugla, takozvano honovanje u 3 koraka da bi dobio bolje zaptivanje (pozeljno sa kovanim klipovima) .
E sad: Moras da vidis sta ces i kako ces sa dihtungom za glavu posto nepostoji 85,5mm .
Medjutim, drugar , koliko se seca da je XU10 blok iz 605 verovatno kompatibilan sa tvojim, jedino sto je gusani i bio je ugradjivan u 400 seriji sa TuRbom sa 200KS .
Promer na tom bloku je 86mm i moze da se busi na max 86,6mm za upotrebu, ali se moze busiti i vishe pa upresovati u njega novi lajner, sto on preporuchuje kad je u pitanju stabilitet bloka, jer alu blok se pokazao kao nestabilan za vece efekte.
400 serija je pochela 89-90 sa alu blokom, pa je 91 dosao opet nazad gusani iz jasnih razloga.
Dakle, moguce odraditi na tvom bloku ali kao sto chujes rizichno kad je u pitanju tuning.
Isti blok od gusa se koristi u Rally verzijama sa limitom od 300Ks i obrtnim momentom kao lokomotiva, dakle u gusani blok nema sumnje da ce da izdrzi.
Da li mozes da koristis tvoju glavu na XU10 bloku, najjednostavnije je proveriti uporedjenjem dihtunga za glavu, mada sta god da se odluchis sa koriscenjem 85,5 klipova moze da prodje dihtung od 86mm za XU10 blok (opet ukoliko je raspored rupa isti sto drugar misli da jeste - no opet vredi proveriti.
Mada je najbolje imati svoj dihtung sa korektnim diametrom radjen specijalno sa dotichni promer radi korektnog naleganja lajnera na prsten dihtunga.
Toliko, dakle, da je motor kod njega on bi ga radio kroz jednu od pomenutih alternativa, najradje sa XU blokom iz razloga koriscenja NOS sistema, jer sam alu blok mu kao takav kakav je neodaje dozu sigurnosti .
Razlika u tezini bloka je svega oko 5kg tako da nema nekih negativnih efekata ni na ponasanje prednjeg trapa u voznji.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Jos nesto BOOST interesujeme tvoje misljenje o dihtungu.
Koliko bi mu smetalo to sto je dihtung u precniku manji samo za 0,5mm,
meni se to cini kao veoma malo za problem.
I jos nesto, postoji i mogucnost da sam dihtung nije tacno 85mm nego veci, jer tako?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Kod motora sa TuRbo , kompresora, ili NOS (Sve u kategoriju overload) vrlo bitan faktor zbog povecane temperature sagorevanja.
Moze vrlo lako da spali kompresionu kariku ako neprati ugao na glaviAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTDakle, mozes da biras da busis lajner stari i da upresujes lajner od gusa , nikakva daljnja obrada sem busenja novog lajnera na korektnu dimenziju i honovanje istog .
Originally posted by BOOSTE sad: Moras da vidis sta ces i kako ces sa dihtungom za glavu posto nepostoji 85,5mm .
Medjutim, drugar , koliko se seca da je XU10 blok iz 605 verovatno kompatibilan sa tvojim, jedino sto je gusani i bio je ugradjivan u 400 seriji sa TuRbom sa 200KS .
Mozda je malo glupo pitanje, moze li postojeci dihtung za STD moju glavu od 85mm da se obrusi na 85.5 ili koliko je vec potrebno?
Originally posted by BOOSTMada je najbolje imati svoj dihtung sa korektnim diametrom radjen specijalno sa dotichni promer radi korektnog naleganja lajnera na prsten dihtunga.
U svakom slucaju, idem da premerim dihtung, mada mislim da ce moci standardni jer trebalo bi da je malo siri nego stublina, tako da mislim da ce moci.
Comment
-
-
Sudeci po onoj slici, ako razbusis postojece lajnere ostace ti jedva 1mm debljine. Mislim da je to previse malo.
Klasicne dihtunge ne mozes da prosiris. Oni u 'fire ring-u' imaju metalnu zicu koja je pokrivena limom koji se vidi spolja. Ne znam kakav je taj serijski metalni dihtung...
Spesso pravi aftermarket dihtunge. Imaju i sportsku seriju. Medjutim, znam za slucaj jednog fiatovog 2.0 turbo motora koji je imao problema sa spesso dihtungom koji ima odvojene prstenove oko cilindara. Ne seca mse tacno sta je bilo. Prstenovi su bili losi, nisu lepo zaptivali... Posle je stavljen ceo metalni dihtung i sve je ok. Steta za spesso po sto imaju raznovrsnu ponudu i deluju profesionalno.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Originally posted by Uros PiperskiOriginally posted by BOOSTMoze vrlo lako da spali kompresionu kariku ako neprati ugao na glavi
Jer to?
Za 206. Verujem da je STD dihtung za toliko veciTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment