Nije SAAB jedini koji je naseo na EVRO3 normu i zahteve za niskofrikcionim motorima.
Audi naprimer , ubishe se troseci ulje na odredjenim serijama motora, razlika je ovde da je GM bukvalno naterao SAABa da se uskladi sa tadasnjim buducim kalifornijskim ECO normama ali na svoj nacin , najjeftinije moguce.
I tako u SAAB blok koji ima svoja termicka pomeranja ubacen klip konstrukciono napravljen da vrti 10.000 rpm a ono u TuRbo motor
Glava je recimo na 9-5 fovedena do savrsenstva gde nema puno toga da se doda ni oduzme , jedino pri extremnom tuningu trazi malo vishe materijala u ventilima koji su inace samo 5mm stabla.
Jos jedan segment niske frikcije.
Ima odredjenih izmena koje su na bolje , nekih na losije, razlika je u tome da ove bolje normalan korisnik neprimecuje vec samo ove losije.
Najbolja opcija za motor je hibrid varijanta 2X4-2X5 (X= 0 ili 3) gde se spaja sve najbolje u jednu celinu.
Nije sve tako crno kao sto izgleda da je
ima tu jos uvek SAABa a lako se nabaci da bude jos vishe
Audi naprimer , ubishe se troseci ulje na odredjenim serijama motora, razlika je ovde da je GM bukvalno naterao SAABa da se uskladi sa tadasnjim buducim kalifornijskim ECO normama ali na svoj nacin , najjeftinije moguce.
I tako u SAAB blok koji ima svoja termicka pomeranja ubacen klip konstrukciono napravljen da vrti 10.000 rpm a ono u TuRbo motor

Glava je recimo na 9-5 fovedena do savrsenstva gde nema puno toga da se doda ni oduzme , jedino pri extremnom tuningu trazi malo vishe materijala u ventilima koji su inace samo 5mm stabla.
Jos jedan segment niske frikcije.
Ima odredjenih izmena koje su na bolje , nekih na losije, razlika je u tome da ove bolje normalan korisnik neprimecuje vec samo ove losije.
Najbolja opcija za motor je hibrid varijanta 2X4-2X5 (X= 0 ili 3) gde se spaja sve najbolje u jednu celinu.
Nije sve tako crno kao sto izgleda da je


Comment