SAAB 93 AERO - generalna

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Nije SAAB jedini koji je naseo na EVRO3 normu i zahteve za niskofrikcionim motorima.

    Audi naprimer , ubishe se troseci ulje na odredjenim serijama motora, razlika je ovde da je GM bukvalno naterao SAABa da se uskladi sa tadasnjim buducim kalifornijskim ECO normama ali na svoj nacin , najjeftinije moguce.

    I tako u SAAB blok koji ima svoja termicka pomeranja ubacen klip konstrukciono napravljen da vrti 10.000 rpm a ono u TuRbo motor

    Glava je recimo na 9-5 fovedena do savrsenstva gde nema puno toga da se doda ni oduzme , jedino pri extremnom tuningu trazi malo vishe materijala u ventilima koji su inace samo 5mm stabla.

    Jos jedan segment niske frikcije.

    Ima odredjenih izmena koje su na bolje , nekih na losije, razlika je u tome da ove bolje normalan korisnik neprimecuje vec samo ove losije.

    Najbolja opcija za motor je hibrid varijanta 2X4-2X5 (X= 0 ili 3) gde se spaja sve najbolje u jednu celinu.

    Nije sve tako crno kao sto izgleda da je ima tu jos uvek SAABa a lako se nabaci da bude jos vishe
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • SAABALEX
      CBC Član
      • 22.07.2007
      • 21
      • SLO

      #32
      Zahvaljujem na odgovor!

      No vasi drugovi se jos nisu odzvali na moj mail,zato vas molil da mi od prilike kazete kolko ce kostat tuning,a nije to prioritet broj jedan,nego to da cu se vozit bez brige kad mi ga srede.

      Comment

      • Zeljoni
        CBC Senator
        • 04.05.2007
        • 200
        • Beograd, Vračar

        #33
        Originally posted by BOOST
        Malo je zeznuta situacija posto neznam da li je taj u voznom stanju ili ne.

        Mozes mi se obratiti na mail u vezi svega sto je potrebno.

        Code:
        boost@cannonballforums.se
        Ovo cisto da se ostali chlanovi foruma neopterecuju sa detaljima koji nemaju veze sa tehnikom , o tehnici se moze pricati kasnije kad se sve odradi.
        Boost

        Gledaj, nismo se upoznali do sad ali od ljudi u BG-u sam cuo o tebi dosta pozitvnih stvari i znam koliko znas o SAAB-u i naravno da nas interesuje sve sto napises ili pomognes ljudima na bilo koji nacin. Poenta mog pisanja je u sledecem:
        Postao sam ovisnik o SAAB-u i chekam dan kada cu kupiti 95 Aero. Kome da se obratim za pomoc ako ne tebi. Ko moze da pronadje pouzdaniji auto i da predlozi sta da se doradi na autu za dodatnu konjazu, a 4um je jedinstvena prilika da pokazes i dokazes ljudima svoje dobre namere a samim tim ko si i sta si. Naravno da ne treba da radis za dzabe naplati svoje znanje a recimo mene ce radovati cinjenica da sam za svoj ulozeni novac dobio maximum pa ako se slazes kada budem uzimao sledeci auto (Boze zdravlja) napravicemo sve da bude javno i dostupno 4umasima te pokazemo da i dalje moze i da se radi i druzi.

        Izvinjavam se na malom off-u i nadam se da si pravilno shvatio prichu.

        Pozdrav Zeljko

        Comment

        • CLD
          CBC Senator XXL
          • 08.02.2005
          • 1225
          • Belgija - ranije Luna-Chico

          #34
          nemoj da razmisljas o 9-5, kupi 9000 AERO ako imas priliku, e to je auto kojem se retko parira.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Originally posted by SAABALEX
            Zahvaljujem na odgovor!

            No vasi drugovi se jos nisu odzvali na moj mail,zato vas molil da mi od prilike kazete kolko ce kostat tuning,a nije to prioritet broj jedan,nego to da cu se vozit bez brige kad mi ga srede.
            Verujem da ce ti se javiti ako vec nisu.


            Originally posted by Zeljoni
            ...... naravno da nas interesuje sve sto napises ili pomognes ljudima na bilo koji nacin. Poenta mog pisanja je u sledecem:
            Postao sam ovisnik o SAAB-u i chekam dan kada cu kupiti 95 Aero. Kome da se obratim za pomoc ..... ne treba da radis za dzabe naplati svoje znanje a recimo mene ce radovati cinjenica da sam za svoj ulozeni novac dobio maximum pa ako se slazes kada budem uzimao sledeci auto (Boze zdravlja) napravicemo sve da bude javno i dostupno 4umasima te pokazemo da i dalje moze i da se radi i druzi.

            Izvinjavam se na malom off-u i nadam se da si pravilno shvatio prichu.

            Pozdrav Zeljko
            Nije nikakav problem niucemu drugom vec u samoj cinjenici da je skoro sve vec prezentirano na Cannonu k receno X puta.

            Da podvucem po ko zna koji put, da meni nije nimalo stalo da radim prema vama na Balkanu. Dakle zarada odatle me najmanje zanima.
            Radim ovde po ovim standardima koji vladaju ovde i isto tako i naplacujem.

            Dakle, ako mi mozes verovati da mi je sve sto se trazi u sustini opterecenje, jedino sto me navodi da budem ukljuchen je da neostavim bracu po SAABu na cedilu, ma gde da ste.

            U Vrbasu sam pokrenuo od ovog leta saradnju za pakovanje motora i to su inace momci koji su prisutni na Cannonu.
            Cilj je da se ima na lageru po par motora spremnih za isporuku i ugradnju u SAAB automobile kako za modele 9000, tako za NG900 za 9-3 i 9-5 i da svi budu carinjeni i dovedeni na stanje 0km sto se potrosnih delova tiche.
            Svi motori ce biti odradjeni sa svim izmenama koje su neophodne da bi izdrzale klimatsk uslove na Balkanu a i juznije

            Svi motori ce biti 2,3L dok ce po papirima biti 2,0 , cisto radi jeftinije registracije auta u koja ce biti ugradjivani.

            Naravno da ce radionica uzimati i motore sa domaceg trzista za renoviranja istih sve sa delovima koje ja obezbedjujem odavde, dakle SAAB delovima.

            Tuning ce biti radjen po nivoima sta musterija zeli od auta i na sta se svode prioriteti.

            Zadnja verzija Maptun programa ugradjena u Vrbasu na jedan 9000 2,3T je prilagodjena za Balkanske uslove. U Maptunu je uz pomoc sample goriva iz Srbije (poneo sam 10L prosle godine) na rototestu korigovana razlika zbog razlicite brzine sagorevanja goriva.
            Taj program je vozen za probu na novosklopljenom B234L motoru i sa svim povecanim frikcijama koje vladaju u prvim kilometrima po sklapanju motora (novo honovan) vozen za test na Cruise Controle fixiran na 80Km/h na deonici od 10km sa prosecnom potrosnjom od

            4,9L/100km

            Dakle, radi se u pozadini vishe nego li se prica, rekoh kad dodje vreme za pricu i u ovom topicu bice to i odradjeno.



            Originally posted by CLD
            nemoj da razmisljas o 9-5, kupi 9000 AERO ako imas priliku, e to je auto kojem se retko parira.
            Ja bi naprimer pored 9000 Aero mogao da vozim i Viggena pod uslovom da je na T5 konfiguraciji
            Malo je nervozniji ali da se prihvatiti
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • CLD
              CBC Senator XXL
              • 08.02.2005
              • 1225
              • Belgija - ranije Luna-Chico

              #36
              u Viggenu se nisam vozio ali jesam u Aeru i razlika unutra je ogromno sto se tice prostora i udobnosti, tako da moj glas ide za 9000.

              Comment

              • SAABALEX
                CBC Član
                • 22.07.2007
                • 21
                • SLO

                #37
                Saab 9000 nisam vozio,a ne sumnjam o njegovoj kvaliteti,jer sam misljanja da su saabovi do 98 godine bili bolji sto su sad ovi.
                Sad nakon 1500km sa 95 aero mogu kazat da nije mala razlika izmedju 93 i 95 aero.
                A za mog 93 sam dobio ozbilnog interesenta koji bi kupio kola,al se jako brine za kolko se moze sredit kvar na 4 klipu.

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #38
                  Originally posted by BOOST
                  Svi motori ce biti 2,3L dok ce po papirima biti 2,0 , cisto radi jeftinije registracije auta u koja ce biti ugradjivani.
                  Jel su vraceni na T5 konfiguraciju ili su i dalje T7 samo novi???
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    Svi ce biti vracenina T5 konfiguraciju = BoletProof engines
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • alt+64
                      CBC Senator XXL
                      • 27.02.2006
                      • 571
                      • bgd

                      #40
                      Cilj je da se ima na lageru po par motora spremnih za isporuku i ugradnju u SAAB automobile kako za modele 9000, tako za NG900 za 9-3 i 9-5...
                      OG900 slucajno preskocen il u njega ne moze?

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #41
                        Prestari i retki motori no, naravno da moze ali je u pitanju B202 serija, dakle generacija 2 dok ovde prichamo o vracanju sa gen 5 na gen 4.

                        Gen 3 je bio i ostao samo jedan
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • SAABALEX
                          CBC Član
                          • 22.07.2007
                          • 21
                          • SLO

                          #42



                          Zdravo.
                          Jedna od 8 slika mog motora b 205R nakon 140000 kilometara.
                          Užas!!!!
                          3 klipovi spaljeni do obročka,a najviše je to interesantno da motor nikad nije galamio.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #43
                            2002 je izasao firmware za Trionic koji je doneo izvesne izmene , recimo knock kontrola i na hladnom mototu (ranije nije bio pouzdan matrix pri bogatoj smesi u choke mode, sa temperaturom rashladne tecnosti ispod 60C)
                            ,za sve T7 jedinice od modela 2000 godine na vamo.

                            To sto se vidi na slikama je tipicna koks havarija, klip je pukao od naslaga koksa iza karika kad se pocne grejati ekspanzione sile na koksu posto imaju potporu preko karike na zid cilindra, prenesu se na unutra prema centru klipa.

                            Dobro trenirano uho zna da chuje ovu havariju, nije ni po cemu jedinstvena, sem sto ono sto stalno govorim, OPEL klipovi i karike u SAAB bloku neidu zajedno
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • SAABALEX
                              CBC Član
                              • 22.07.2007
                              • 21
                              • SLO

                              #44
                              Slažem se sa vama,a servis kaže da je problem bio na ventilima 4 klipa,sve dok se motor nije otvorio.
                              Jel se može isto desit na 95 aeru 00 godine??
                              Poznajem čovjeka koji ima ukupno oko 10 saabova različitih modela i KAZE da klipovi od B234 motora nakon 300000 kilometara izgledaju kao novi.
                              On očigledno ima toliko iskustva da bi mi mogao sklopit motor po vašem receptu da imam SAFE 350 KS.

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #45
                                B234 ima neverovatno dobro proracunat ofset klipa naspram tezine klipa, duzine klipnjache i hoda radilice.

                                Jedino se netreba zanositi da je Hi-rpm masina i sve biva lako pod kontrolom.

                                Inace, nema sta da ocajavas, nadji mi jos jedan motor na svetu gde se vozi sa ovom havarijom na klipovima a da neznaju sta je a auto se u medjuvremenu koristi

                                Jasno je da te na B235 moze sacekati ista sudbina.
                                jedini nacin da ti se nedesi je da pod hitno flashujete Trionic sa Firmware od 2002+ godine , skinete karter i da izbusite koju extra rupu na situ ( 10-15 komada u krug sa jednim krstastim srafcigerom, te da kad je karter skinut odsecete mali lanac od balansnih osovina i izbacite ga napolje.

                                Ovo u cekanju da ce sve raditi pre nego li se odlucis da ides dalje sa tim autom.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X