BMW e30, sto bi neki rekli, od sredine...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Nemoze, jer su nisko omske namenjene za driver tipa peak and hold, dakle jedan pocetna struja koja je reda 3-4 amp i zatim sa strujom koja ga drzi na nivou od oko 1 amp otvorenim.

    Druver za visokoomske nema tu karakteristiku te struja za otvaranja nije dovoljna, posebno ne u vecim obrtajima .. to je i problem...

    A sad.. Jönköping... vracam se veceras da razmotrimo situaciju ako i dalje nejasno...

    (chesto se mogu terati nisko omski na ECU koji mogu da se programiraju sa strujom otvaranja koristeci i jedan balast otpor u seriji)
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      trkacki ili netrkacki, svaki motor radi na istim principima i vaze isti fizicki zakoni.
      samo kazem da nasumicno menjanje delova bez ulazenja zasto i kako se nesto radi, obicno samo pogorsava fabricke osobine koje su optimizovane za neke uslove rada.

      tako je i paljenje samo jedna od desetina stvari koje uticu na nacin sagorevanja smese, i stoga samo za sebe nista ne znaci razmatranje samo paljenja u izdvojenom kontekstu tokom finog usaglasavanja motora/tjuniranja.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • BMW 325i
        CBC Senator XXL
        • 25.06.2005
        • 338
        • Novi Sad

        #18
        mislim da su 715
        javljam kasnije pa cemo videti sta i kako dalje...

        Doris je vozila mini moris.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #19
          Ne znam odakle 206 izvuce ovaj podatak ali to nisu dizne od 2.5i i 2.7e
          Mislim jesu za 2.5 jedan od modela.
          Od 2.7 su 0 280 150 716 i sigurno su manjeg protoka....mislim nema nikakve logike zar ne?
          2.5 125 KW
          2.7 90 KW
          oba motora su sestaci
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #20
            Pa na netu ima raznih podataka, ali sam na 4-5 sajtova na koje sam naleteo, dobio upravo ove podatke. Mislim, ni meni nije bilo jasno zasto i kako, moguce da gresim.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Lord_o21
              CBC Senator XXL
              • 29.04.2006
              • 494
              • Novi Sad

              #21
              BMW e30, sto bi neki rekli, od sredine...

              Zapocet projekat BMW-a, davno najavljivani... Stigao Vems, kuljena turbina, grana, dizne, senzori...
              Naime, u planu je prvo da se kompletna elektronika stavi na atmo motor, cisto radi uvezbavanja i manje osetljivositi atmo motora.Proteklih nedelju dana, provedeno je u znaku Vems-a (u daljem tekstu Zemsa) sklapanje, kalibrisanje, projektovanje instalacije. Sinoc smo zapoceli da pravimo instalaciju, ali sve nekako ide polako, posto krenemo da se latimo posla tek posle 17h...
              Par slika, malo da se vizuelno dacara tok radova...













              Toliko za sad, paralelno sa radovima, nastavicemo i sa obavestenjima... (u slucaju da nekog zanima, one sto ne zanima, neka ni ne citaju)..



              Poz
              Zare.
              ...technology is the only Replacement for Displacement.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                Ooo, lepo, lepo, ovakve projekte volim, da imaju neku dozu ozbiljnosti

                Odakle grana, solidno izgleda? Iste duzine cevi ili...?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • BMW 325i
                  CBC Senator XXL
                  • 25.06.2005
                  • 338
                  • Novi Sad

                  #23
                  Evo da se oglasim i ja vlasnik vozila

                  Evo malo vise informacija...

                  Full equallenght split pulse manifold
                  T3/T4 t04e turbo (za pocetak posle ide Schwitzer S3)
                  ~580cc@3bar (55lb) dizne
                  Full standalone engine managment - Vems
                  Wideband lambda
                  EGT senzor
                  400kpa map senzor
                  Boost control (kasnije)
                  Lunch control (kasnije)
                  Walbro 255lph pumpa
                  m20b20 glava (ojachana,bice posle slika na koji nacin)
                  524td radilica (forged - kovana)
                  130mm klipnjace
                  ~8.5:1 kompresioni odnos (klipovi gore na slici - 84mm) 2700ccm
                  50mm Wastegate (Planiran S2 wastegate,ali kupio sam 50mm tako da S2 ostaje za rezervu)
                  Intercooler (front mount) 780x300x76 mm

                  ufff...ne znam sta jos da nabrajam ne mogu trenutno da se setim...uglavnom bice jos slika,naravno...auto treba i da se farba i da se stavlja mtech2 itd. tako da idemo lagano

                  Originally posted by 206
                  Ooo, lepo, lepo, ovakve projekte volim, da imaju neku dozu ozbiljnosti

                  Odakle grana, solidno izgleda? Iste duzine cevi ili...?
                  Grana je sa www.itgperformance.com ,iste su duzine cevi i split pulse je

                  Evo intercooler montiran na autu (nije moj auto)


                  Vems is alive


                  Project car:

                  Doris je vozila mini moris.

                  Comment

                  • Sasha
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 4126
                    • Novi Sad

                    #24
                    Znam za jedan slican projekat, samo odradjen sa mnogo manje para. 325i M20 standard, turbo od audija s2, fabricki komp sa izmenjenom mapom, dizne od e36 2.0....verovatno znate za auto. Vozio sam ga, ide jako dobro i sto je mozda jos bitnije, nema nikakvih problema. Ali da ne kvarim temu, otvoricu novu i ubacicu slike vec gotovog motora.
                    www.arcs.org.rs/forum

                    Comment

                    • BMW 325i
                      CBC Senator XXL
                      • 25.06.2005
                      • 338
                      • Novi Sad

                      #25


                      Dizne od e36 2.0 su iste kao i fabricke dizne od 2.5i...al dobro,ko zna... ja ih trenutno imam na autu...

                      Evo slike dizni 55lb MSD/Halley


                      Doris je vozila mini moris.

                      Comment

                      • Sasha
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 4126
                        • Novi Sad

                        #26
                        Ups, zaboravih da napomenem da ima +4 dodatne dizne.
                        www.arcs.org.rs/forum

                        Comment

                        • Ivan_R5
                          CBC Član
                          • 14.12.2006
                          • 55
                          • Split / Solin

                          #27
                          Mislim da ?e ti bit slaba walbro, bolje da si uzea bosch 044...

                          Comment

                          • BMW 325i
                            CBC Senator XXL
                            • 25.06.2005
                            • 338
                            • Novi Sad

                            #28
                            Originally posted by Ivan_R5
                            Mislim da ?e ti bit slaba walbro, bolje da si uzea bosch 044...
                            Walbro ima veci protok nego 044...jedino sto je bosch bolja firma od walbro ali znam zilion ljudi kojima radi posao korektno tako da...sto bacati 200eur na bosch kad nema potrebe...

                            255l/h walbro
                            200l/h 044
                            Doris je vozila mini moris.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #29
                              Walbro je dovoljna za ~350-400KS - pitanje je na koliko snage se ide?
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • BMW 325i
                                CBC Senator XXL
                                • 25.06.2005
                                • 338
                                • Novi Sad

                                #30
                                Originally posted by 206
                                Walbro je dovoljna za ~350-400KS - pitanje je na koliko snage se ide?
                                Walbro GSL-392

                                This is the ultimate fuel pump for high HP street/race applications. Add this in-line to work in conjunction with your stock or Walbro in-tank pump. This pump is capable of supporting over 500-550 WHP with the proper lines, injectors, and fuel rail. Can be used with an in-tank pump, or by itself. This pump is very quiet in comparison to other external pumps that cost 2-10 times more, and it flows just as well too! Flows 70 GPH at 40 psi. Includes universal install kit which includes 5/16" hose barb fittings, mounting clamps, and insulating sock.
                                Zadovoljice potrebe u svakom slucaju,ne planiram ja tu neke extremne konjaze.Kada sam planirao sve to i poceo da narucujem delove,posle vec par narucenih vecih stvari,shvatio sam da je bolje bilo da sam uzeo M50 motor...ali nema veze...sad cemo da zavrsimo ovaj M20 pa posle izvesnog vremena krecemo sa M50B25 bez vanosa... (jedan primerak potajno ceka da pocne da se radi)

                                Zaboravio sam da napomenem da ce motor dobiti i Schrick bregastu 288°.
                                Doris je vozila mini moris.

                                Comment

                                Working...
                                X