Sve moze, ali treba proracunati koji menjac ce da pasuje, a to nije lako zbog prirode Hondinog motora. Onda bih pre trazio razbijeni S2000 i stavio sve s njega, mada je i to skupo.
Jadan od glavnih razloga zasto s7 ide najcesce sa fordovom mehanikom je da je i originalno LOTUS 7 ima mehaniku od forda .Ford je imao standardne raspored rupa za spajenje sa menjacom , sve do neke 2000 godine . Tj svaki motor mozete da zasrafite za svaki menjac . Ro 2000 godine su pravili RWD automobile , a i jos proizvodi gomilu delova za RWD . I trece i najbitnije je da je ford u engleskoj ono sto je ovde jugo . S7 je engleski nacionalni sport .
Slazem se da ima dosta boljih motora od fordovih( ali ne i cosworth-ovih) , sa cim cete da spojite te motore ? Da zavarujete zvona ? Pa to budzenje sa zvonom ima vise da kosta nego motor 150 ks ...
A 150 ks u S7 je zlooooooooooooo
Ovo mu dodje kao neka filozofska rasprava sta je najbolje za s7 ?
Najbolje je da se napravi i vozi ....
E pa tp je prvi s7 koji sam uzivo video u zivotu. Prosao je kroz Stapar za Uskrs!
Izgleda zlo i naopako!
Mozda je off al Miki hoces objasniti u cemu je razlika MZR masina u odnosu na Duratec?
3 100 JOCHEN HARRER LOTUS CATERHAM SUPER7 15.103 13.863
ovo vreme je vozio tip sa 1.6l fordovim motorom .kaze da ima oko 150 konja .
2 801 MICHAEL SCHITZENHOFER CATERHAM SUPER 7 JPE 13.637 12.588
ovo je vreme vozio sa 2.0l motorom(JPE model)...mislim da ti je sada jasno da ti ne treba veliki motor trazi ili fordov ili mazdin 1,6l ili 1,8l i bices vise nego zadovoljan.ako nadjes 1,8l duratec ,uzimaj odmah jer su odlichni motori,mogu da se vrte,izdrzljivi su,imaju lanac,i pogodni su da se malo pojacaju i da to istrpe bez problema.
razlike uzmedju mzr i duratec motora su samo u nekim sitnicama,na primer mazda ima 5 lezajeva na radilici (govorim o 1,8l modelu) ford 4,mazda koristi svoj vris sistem na usisnoj grani,malo drugachiji klipovi ,uglavnom da ne ispadnem lose shvacen -kvalitetniji delovi sa vecom kontrolom. moja preporuka ti je 1,6l ako mozes da nadjes 1,8l jos bolje.
ovaj sivi je 1,6l model
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
A jel je neko razmisljao da ubaci motor od nekog motocikla, kao sto je na primer u Westfield Megabusi motor od Hayabuse (GSX1300R)? I kakav menjac je potreban za tako nesto?
Motor od motorcikla ide sve zajedno sa menjacem i tezi oko 70 kg .
Za istu konjazu moj motor iz kola i menjac teze oko 180 kg .
100 kg manje na 600 kg je ogroman razlika .
E sada sto nemaju rikverc i sto treba da ih gazis non stop preko 5000-6000 da vi povukli je druga stvar . Definitivno nisu za svakodnevnu i laganica voznju
Narode Van jeste u pravu, ovo su diskusije koje malko promasuju temu. Poenta je ugraditi bilo sta i voziti se. Ali da na kraju moze sve gore navedeno da se ugradi i jos mnogo toga drugog!
@Miki
Hvala na odgovoru. Znaci to su konstrukcijski ipak iste masine ali japanci ih malko turpijaju na svoj nacin.
A da slazem se i da su Zeteci, a i Mazde divne masine zza ovakve spravice!
All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
27.03. na Adi Huji je otvaranje relly sezone 2009.
Specijalni gosti su Westfield i Ben Marr Racing Academy
Pokusace sa Westijem da obore rekord kruga!
Inace Westfield ce raditi i promociju svog programa, skole sportske voznje i takmicenja koje bi ove godine trebalo da krene u Srbiji i Bosni!
Dolazi vec pominjani Westi sa Cosworthom od 200 ks, nova Westfield varijanta s7 FW sa Ford Zeteco motorom (neznam snagu) i postoji mogucnost da stigne auto sa punjacem koji razvija 330 KS ili 660 ks po toni!!! Pretpostavlja se da je to najbrzi auto koji je srbija ikada videla!
Svi zaljubljenici su dobro dosli, zabave nece nedostajati. Inace informacija je 100& proverena, stigla direktno od g. Bena Marra!
Pored ovoga Westfield ce biti na sajmu u BG u hali 4. Veoma zanimljiva tacka programa ce biti sastavljanje automobila pred publikom!
All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment