pravna pitanja / atest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • itza
    CBC Senator XXL
    • 28.12.2004
    • 658
    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
    • -

    #16
    znao sam ... da tje da je6u ...


    shto se snimaka vara tiche mislim da je to vezano za atest varioca ... valjda snimak njegovog vara ... pretpostavljam najopterecenijeg na toj shasiji ( po mom mishljenju onaj koji drzhi cev na koju se oslanjaju prednji amortizeri u gornjij tachki ) .. ne bi trebalo svaki var da se gleda mada ni to nije iskljucheno ako ti nadju greshku u ovom prvom
    "Brano sine , vozi POLAKO..."

    Comment

    • g60
      CBC Senator XXL
      • 20.10.2006
      • 1011
      • Vrachar je majka ;)

      #17
      Javlja mi se vec neka prevara... Ce da boli ali ako hocete da imate auto kakav ste zamislili... Kao i u svakom poslu, treba ponuditi bas ono sto oni vole
      Znaci napraviti sasiju sa prednjim trapom od nekog recimo taunusa, atest maznuti od nekog varioca... Fotografije...

      kad se prodje i dobije papir - seci i pravi po svojoj meri

      @Van, jel nisi bacio onu tvoju prvu sasiju?

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        #18
        Jesam , dao sam je ciganima . A nju sam pravio sa donjim i gornjim viljuskama od taunusa. Pazi nije ni to nemoguce , video sam da ljudi rade to na netu . Donja viljuska ti bude malo debela ali ok . Ma...
        Bio sam danas sa Dacom u ciah i zakljucak je da treba da im das nesto da oni sjeb...u da zakljuce da to tako moze . A onda pravi ti novu ?!?! Pa to je homologacija ! Zamislite kada bi se tako pravile kuce !
        A dobra vest je ta da oni nisu jedini koji to rade . Moze i u Vinci

        Pisace Daca zakljucke , posto je on sat vremena sa njima polemisao .

        Inace ludja strana dana je bila voznja od masinskog do Golsfortijeve u spicu po kisi . Ima video klipic i toga ...
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • g60
          CBC Senator XXL
          • 20.10.2006
          • 1011
          • Vrachar je majka ;)

          #19
          Kaci klip, kaci klip, kaci klip

          Pazi, za kucu ne treba homologacija zato sto imaju tebe koji potpisujes za svoj projekat i garantujesh (teoretski)...

          Ovde je malo delikatna situacija... Ipak je to nekakva sklepotina koja jos ne lici na S7 pa ti njima dovozish... Seti se onih Grunfovih vozila za akciju iz alan forda pa.. .
          A zamisli recimo nekoga ko nikad u zivotu nije radio sa CO2 (recimo ja ) pa neuk... Pa sklepa nesto... Pa to popusti u voznji i izazove lanchani sudar... Ma znash sigurno kao i ja gomilu ljudi oko sebe koji su fusheri... Majstore da ne pominjemo

          E sad, da ne naplate tu homologaciju kao svetog petra kajgana?

          Ja bih rekao da je ekipa za ateste ista kao i za plin u vozilima... Znaci mito & korupcija a vas dvojica prvi probijate led

          Comment

          • Van
            CBC Senator XXL
            • 16.02.2007
            • 1425
            • Nbgd

            #20
            Ma problem je sto tamo na masincu niko nije ima dzep od kosulje da mu tutnes pare Mozda ovi u Vinci nose kosulje ...
            ...zivi , Franjo je ziv !!!

            Comment

            • g60
              CBC Senator XXL
              • 20.10.2006
              • 1011
              • Vrachar je majka ;)

              #21
              Ma sad je tek zaladnelo
              Bash me zivo zanima kako ce da se zavrshi cela prica jer mislim da niko josh nije ovako radikalno iz skoro samih temelja napravio vozilo... Posto smo konzervativna zemlja koja ne voli promene, ici ce tesko...
              Ako ovo prodje, necemo vise vidjati replike jaguara sa bubinom sasijom i motorom pozadi :x
              Evo kad se vratim za neki dan u zemlju, bas cu da zvrcnem drugaricu ciji cale pravi kobru a zavrsio je pre godinu dana S7... Da vidim kako i sta...

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                #22
                MOLIM SLOBODANA DA NAM OBJASNI PROCEDURU KAKO JE DOBIO ATEST I GDE JE ATEST RADIO
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • kobacbobac
                  CBC Senator
                  • 21.12.2006
                  • 229
                  • bg. sremcica

                  #23
                  naj strasnija stvar je to sto nikad u ovoj zemlji niko nije nikada konstruisao svoju sasiju ili ti kakoje strucno zovu u auto industriji platformu

                  jer sve ono sto zovemo nasom auto industrujom konstruisali su drugi i nama prodali licencu cak i alati za te automobile nisu nasi

                  ma koliko u njihovim ocima smesno ili lose izgledale sasije (tj platforma) koje su neki uradili a ostali planiraju u skorije vreme to je neki bar mali napredak i nemogu da shvatim da ljudi koji bi trebali da podsticu svoje studente da ovako nesto rade kao diplomski rad ili kao projekat neke grupe studenata .......(kao sto rade na fakultetima preko da prave razne zajebancije tipa elektro automobila i slicne stvari ).....ti isti ljudi imaju tako uske poglede da drugima jos miniraju gotove projekte ...a posao im je da obrazuju druge da naprave auto

                  Comment

                  • g60
                    CBC Senator XXL
                    • 20.10.2006
                    • 1011
                    • Vrachar je majka ;)

                    #24
                    Slobodan je koristio celu platformu moskvicha kako mi je objasnio u mailu... Imam ceo mail ali nek on odluci da li ce da podeli info sa nama...

                    Sta ce inovacije ovoj zemlji kada je potpuno ali potpuno satrta tokom ovih 20 godina egzibicija na balkanu...

                    Ima na ETF-u onaj elektro jugo i to je dosta za narednih 100 godina

                    kakva inovacija? Pa prave jos uvek stojadina

                    Kladim se u kilo cvekle da bi pre papiromobil koji ganjaju romi po nasim ulicama dobio atest oblozen limom od ves masina...

                    Comment

                    • fast & furious
                      CBC Član
                      • 05.09.2007
                      • 37
                      • medjimurje, croatia

                      #25
                      uh, ovo je sad stvarno ladan tus......... nista ja cu poslusat vas savet, najbolje da radimo po njihovim pravilima.
                      u petak vjerojatno idemo sa komshijom u zagreb da vidimo kakva je situacija kod nas.... ak ne prodje ili bude previshe nepovoljna imam mogucnost to napraviti u sloveniji. oni su ipak u evropi pa mozda imaju malo vishe pameti i morala... pa cu da ga onda uvezem natrag u hrvatsku. cuo sam da tako rade oni koji si prave trike-bike. navodno je to cak jeftinija varijanta!!!! zamislite!!!!!!!! uvozish ono sta si sam uradio, vlastiti proizvod!!!
                      to su vam lopovi!!!



                      birokrate

                      Comment

                      • g60
                        CBC Senator XXL
                        • 20.10.2006
                        • 1011
                        • Vrachar je majka ;)

                        #26
                        Ajde bas me zanima posto bih ja mozda pravio u hrvatskoj... I mene zanima. I koja je procedura ako se stavlja na recimo sasiju od renoa 4

                        Pitaj za te dve varijante... Polusasija i sasija.

                        A sacovo sam pre neki dan dijanu u njivi 40 m u njivi pord magistrale

                        Comment

                        • Van
                          CBC Senator XXL
                          • 16.02.2007
                          • 1425
                          • Nbgd

                          #27
                          Mozes da imas auto na kompletnom podvozju i auto sa mixovanim elementima . Koliko sam ja shavatio , ne mozes da imas auto sa rucno pravljenim elementima . E sada i tu postoji stos . Uradis viljuske identicne kao od neke firme koja pravi replike , zavrsna obrada perfektan i kazes da si ih naruzio preko neta . To je fabricki deo , nisi ga pravio Gde ti je racun ?
                          E tu stupa g60 na scenu . Posto je covek dizajner moze valjda i racun da napravi
                          ...zivi , Franjo je ziv !!!

                          Comment

                          • g60
                            CBC Senator XXL
                            • 20.10.2006
                            • 1011
                            • Vrachar je majka ;)

                            #28
                            Hmmm Uz svaki deo stize i sertifikat
                            To nisam radio jos od 100 marke
                            Falsifikovanje se kaznjava po zakonu
                            A i ostane se bez sve opreme... I zaglavi tjorka

                            A i njih to ne zanima ni malo, oni su tu da te spreche a ne da atestiraju

                            Kao kad dodjesh na salter u opstinu, mislis zavrsices za pola sata kad... Ono sluzbenica BOG pa provedes 5 dana skupljajuci jos nesto sto ti ni ne trazi sledeci put kad dodjesh.. .

                            Ufff... Kad ce penzija

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              #29
                              najveci problem je shto konkretnog papira nema u kome ti se navode osnovne mere, smernice i ostalo , englezi imaju SVA single vehicle aproval , a kod nas zakon iz 1968 koji nema definisano trece svetlo na kolima a kamoli samogradnju auta ... amerika je obecana zemlja ...


                              sve u svemu par korisnih saveta su dali mada sam ja u praksi dokazao da auto radi , ali me mnogo nervira shto sam na istom mestu bio sa 3d modelom , knjigom i radionichkim crtezom pre dve godine pa posle pola godine i sa viljushkama i rekli mi da moze ... majku im prevrtljivu ...


                              nema veze shto bi neki rekli dok ne pojedem lava , za mene je prase kralj zivotinja ... idemo u kragujevac na mashinski fax u pohod na jagnjece brigade ... plati pa se klati , ako si uradio sve po zakonu onda plati vishe ... to nam je zemlja ....


                              paradox "da ovi sa tehnichkog znaju svoj posao nikada ga ne bi registrovao " izjava visokorangirane osobe u CIAH na moj komentar o kokpitu i klirensu Ferarija, lotus elise, donkervoorta , pagani zonde i slichno ...
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              • SLOBODAN
                                CBC Član
                                • 22.08.2007
                                • 63
                                • Novi Sad

                                #30
                                U VEZI ATESTA

                                ATEST!!! BILO BI JEDNOSTAVNO DA JE KLJUCNA REC MITO! BOJIM SE DA NIJE TAKO. JA SAM ZAVRSIO MAS.FAK. U NOSOM SADU 1983.GOD NA KATEDRI ZA MOTORNA VOZILA I RADIO SAM U LABORATORIJI ZA ATESTE DO 85. U NASEM ZAKONU IZ 1968 STOJI DA NEMA REGISTRACIJE SAMOGRADNJE. NOVI ZAKON SE DONOSI OD 1996 I DONESEN JE PROLETOS, ALI NIJE U FUNKCIJI POSTO NISU DONESENA PODZAKONSKA AKTA KOJA TREBA, IZMEDJU OSTALOG DA REGULISU I PITANJE SVA. SVOJ AUTOMOBIL SAM REGISTROVAO KAO MOSKVICH BUGGY (U ATESTU I SAOBRACAJNOJ PISE BAGGU, BROJ PUITNICKIH MESTA: 5), AL TO NEMA VEZE, SAOBRACAJNA JE VALIDNA. DAKLE, ATEST JE RADJEN KAO PREPRAVKA STANDARDNOG AUTOMOBILA OD KOJEG SAM IMAO SVA DOKUMETA (SAOBRACAJNU). ZAKONODAVAC DOZVOLJAVA PROMENU KAROSERIJE NA POSTOJECEM AUTOMOBILU I ZATO NIJE PROBLEM REGISTROVATI NESTO SA BUBINOM, R4, SPALETOVOM ILI WARBURGOVOM SASIJOM. JA SA MOJ ATEST SPROVEO KAO ZAMENU KAROSERIJE NA MOSKVICHU, MALO SU MI ZAZMURILI NA JEDNO OKO ZA TO STO MOSKVICH NEMA SASIJU.

                                ELEMENTI OD KOJIH ZAVISI BEZBEDNOST VOZILA (VESANJE, UPRAVLJACKI MEHANIZAM, KOCNICE) MORAJU BITI OD SERIJSKOG VOZILA ILI ATESTIRANI, A PAPIR O ATESTIRANOM VARIOCU SAM I JA MORAO DA PRILOZIM. UZDUZNE ZADNJE POLUGE I PANAROVU POLUGU SAM KORISTIO OD LADE, A PREDNJE VESANJE KOMPLETNO OD MOSKVICA. RUZNO JE, ALI FUNKCIONALNO I PROLAZI ATEST...

                                TEBI TO NE POMAZE, POSTO STVARNO NEMA SMISLA DA SAD PREPRAVLJAS KONSTRUKCIJU I STAVLJAS ELEMENTE VESANJA OD SERIJSKOG VOZILA. PROBAJ DA NAPRAVIS 3D MODEL I PROTURIS GA KROZ NEKI FEM PROGRAM, PA TO PRILOZIS KAO DOKAZ O SIGURNOSTI KONSTRUKCIJE. ATEST VARIOCA NIJE VELIKI PROBLEM NABAVITI. DA NE BI BIO PRINUDJEN DA SLUSAS GLUPOSTI TIPA "...CEMU SLUZI PANAROVA POLUGA...", PREDLAZEM TI DA SE OBRATIS DR. VLADIMIRU MUZIKRAVICU NA MASINSKOM FAKULTETU U NOVOM SADU. COVEK SE RAZUME U AUTOMOBILE, I STO JE NAJVAZNIJE, VOLI AUTOMOBILE I SVOJ POSAO, NE OTALJAVA GA. USTVARI, NAJBOLJE BI BILO DA POKUPIS CELU DOKUMENTACIJU I DA MI SA JAVIS. SKOKNI JEDAN DAN DO NOVOG SADA PA CEMO ZAJEDNO OTICI DO VLADE, POZNAJEM GA 25 GODINA UNAZAD I DOBAR SAM SA NJIM.

                                Comment

                                Working...
                                X