Motor , mozda imam , ako nije bacen . Escotra cu da slikam sutra , tj . danas
Motor i transmisija/donori
Collapse
X
-
Pa sta ne valja sa tim motorom? Nemo slikash onog eskorta nego pitaj malo komshije... Vidi kakav je pa ono - motor... Ispod trapove... Taman bih od dva spakovao jedan. Zadnji diferencijal bih stavio od taunusa jer je siri...
Ti taunusi ne bi smeli da kostaju vise od 100- 200 e plafon. Taj bi vadio plin iz njega? Garant mu je dusu izvadio
@Van, sta radish ti u 4 ujutro na netu???
Comment
-
-
Pratio sam kuci neku cica-micu , pa posle mi se nije spavalao .
E ovako taj taunus bi terbalo da je 1600 GT , sto znaci da ima tu mnogo slatkih stvarcica , izduvnih grana , satica , karburatora itd . Zvao sam tipa , on nije tu trenutno , bice za dva dana a auto je ispravan i radi . Pazi mene interesiju sitnice tipa zmigavci , hauba , lajsnice , maska itd
Escort je dve zgrade od mene i parkiran je tu vec duze vreme . Izgleda veoma pristojno za jedan krs , nije truo , a dovaljno je neugledan da mozes tako da gas nazivas . Auto je kopletan i u fabrickom stanju , ako zanemaris sto mu fali par lajsnica . E sada da li je ispravan i ko je vlasnik ? Mogu da zalepim papiric da sam zainteresovan za auto ili da se raspitam kod drugara koji tu zivi .
...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
Stavi papir za eskorta, sta cekashPravi auto da se ode na more oma
Koji sad taunus 1.6 gt??? Mozemo po pola da ga apimo... Kolko para? Ma eskort mi je zanimljiviji... To je bash taj koji koriste...
@Van, zipa felne sto ima eskortTakve sam ja na capriju imao kad sam ga pazario.... Duboke. Take bi hromirane legle na tvoj S7 kao **** na noshu, zar ne?
Ae
Comment
-
-
Ne znam ni koji je motor u escortu , da li je 1.1 , 1.3 ili 1.6 ? Stavicu papir . Taunus je iz oglasa , i 1600 gt je . E sada nemam pojma u kome stadijumu raspada je auto i nasta mu lici motor , ali lik mi kaze da samo nije registrovan . Inace moze da se vozi .
A eskort ti je sve ko po knjizi , nema sta da izmisljas...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
Kolko para, kolko para, kolko paraMislim taj ford gt...
Gledam postove i ne vidim da si napisao...
U kojim oglasima to cackash? Na netu u halo oglasima nema toga
Ala si kadriro struchno eskorta... Taman si odrezo onaj cosak koji nema
Comment
-
-
Originally posted by Van" FORD Taunus GXL (1971), neregistrovan, vozno stanje, bez plina, 300, sa plinom, 400. 063/770-7185"
Ps. da nema coska na escort-u bilo bi jos bolje , bio bi jeftiniji...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
Cek, cek... Imam ja 1.6 glavu motora kojoj je sjebana bregasta i verovatno vodjice na nekoliko ventila... Moz se sklepa jedan motor ali to tvoje osvezavanje mi ne uliva nikakvo poverenje
Jel dimio na iber pre raspada??? I posle posto to nema veze. Na iberu dimi kada su sjebane karike a na auspuhu kada su vodjice i gumice... U principu...
Ti si tu glavu koliko se secam upropastio guleci je, jel da?
Ma pitaj komshije ciji je eskort... Namazi se pre toga imalinom malo po licu
Comment
-
-
Pitao sam drugara koji zivi u toj zgradi , kaze da nema pojma ciji je . Polako tek sam juce zakacio . Imas jednog takvog zelenog sa alu felnama od kaprija , u mnogo gorem stanju od ovog , ali je registrovan . Nalazi se na uglu Maksima Gorkog , i prve ulice levo pre 14 decembra , kada ides od pijace . Preko puta je neko gradiliste . Mozes da okusas i ti srecu sa ceduljicom
A motor je najbitnije kakav je blok , tj. stubline . Ako su ok , nema riseva i nisu pojedene , onda ide osvezavanje , tj. karike , lezajevi i dihtunzi , sve zajedno je 150 E . Ako su se pojele vodjice ventila , onda se upresuju nove i obradjuje glava . Cenu ne znam ali sve ne bi trebalo da ej vise od 50 e .
Generalana je preskupa , to ne dolazi u obzir , kupis ZETEC-a za te pare i ocarinis ga ! Imao sam dva bloka i onu GT glavu , ali ne videh to odavno . Mozda su cigani odneliPotrazicu u Grockoj .
Sto se ti toliko sekiras za donora ? Ti mozes da napravis kompletan auto , sa delovima koje imas , a posto ja i onako rasklapam sve zbog farbanja , mogu da ti pozajmim motor i menjac da bi napravio oslonce i probao sve . Posle juri motor od taunusa i ili siere .
Okreni sutra ti tog lika za taunusa iz oglasa , pa vidi sta je...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
jaoj, ne mogu josh i to... U ponedeljak palim pa... Tebi prepushtam te akcije
Elem, meni fali u principu samo letva volana od eskortaI motor, naravno... Kazi mi, jel imash ti one sulude imbuse za rasturanje motora???
Obrada glave motora "samo" 50 evra? ??? Pa ja da imam te pare, odavno bih bioa na havajima... Hebu me samo vodjice ventila... To mislim da ne bih mogao sam da sklepam. Ti imash ono bese kilo kljuch ako zafali...
Ako u septembru ispraznim garage, krecem brzom brzinom da te stignem
Comment
-
-
@ Kobac
Strava klip , j asam uzeo detaljno da pravim sve u 3d-u , i na kraju da krunisem nekom ovakvom animacijom .
@ G60
Ti cudni kljucevi su TORAX-i , i naravno da ih imam , kako bi sklopio i rasklopio motor . A i nista bez kilo kljuca . Imam neku caprijevu letvi , koja valjda moze da ce sredi . A cemu to ?
50 e ti je presovenje vodjica , sredjivanje sedista i ravnanje glave . Motor rasturis za 1 sat , sklapanje traje 1 dan ako ne naletis na neke probleme . Unace ciscenje delova i farbanje nije tu uracunato .
Glavni problem je naci motor koji nema pojedene stubline !...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
aaa recimohilznovanje
ovako sta moze da se desi sa motorom koji nije paljen vise od tri godine inace je iz fijata 131 1.6 dve bregaste covek nije ni probao da ga upali .....bar tako kaze ....a mozda je i probao ali mu motor nije davao znake zivota pa sad hoce da ga uvali kao parce metela a i dalje ga zove motor ......imali neko neku pametnu ideju vredili to gledati i sta gledati konkretno na doticnom ...ili da zaboravim da nebi bilo ko sa ostalim krsevima . ..do sada ..gubljenje vremena
Comment
-
-
Ma to mi se ne isplati kada sve saberem... 50 e obrada glave a sad sam se setio da je i bregasta syebana... Nekoliko klackalica... Uz te pare idu i dihtunzi... Josh i ovo-ono usput neki semeringSkupi se... Treba mi definitivno ceo auto... Sa dobrim agregatom. Malopre su pored mene proshla 3 klinca u belom eskortu kao sto je ovaj gore na fotki... Doslo mi da ih zaustavim. Bolje da dam 200 evra za celog smrada kao @Van ali sa dobrim motorom
Ja sam davno gledao prvog eskorta (prastari) koji je presao 250 iljada a motor mu je bio kao nov
Nekako mi sve neshto 1.3 primamljiv... Po registraciji bih mogao da trpim 2 auta nekako. Malo ga nasviram...
@Van, kad kazes stubline, jel mislish na hilzne ili? Posto kostaju karike? dihtung glave?
@Kobac Motor koji nije paljen nekoliko godina... Odvrnu se svecice i naprska wd40 i ostavi da prenociPosle se razradi rukom ili u 4- oj brzini gurajuci ako je u autu... Posle se vergla. Ne bi trebao da ima bitna ostecenja od korozije ako su samo 3 godine i ako nije probila voda na dihtungu
A kako da znash ako ne pali da je dobar? Uzesh pa anlasujesh i izmerish kompresiju motora kompresiometrom i ne moz da omane
Comment
-
-
Fordov blok je celicni i nema hilzne . Glupo je stavljati hilzne ... ne znas koji je materijal . Ince i majstor mi je davno rekao da oni ne trpe hilznovanje . Znaci specijala . E sada , novi klipovi su skupi , a i niko ti ne grarantuje kvalitet .
dihting galve 10 e
komplet dihtunga 40+ e
karike 50 e
lezajevi svi 50 + e
Kobac , ako nije voda ulazila u motor nema razloga da propadne . Ja sam otvorio motor posle 15 god . i sve u njemu je bilo ok , sve prekriveno uljem , kao da si ga juce ugasio . E samo je pitanje kakv je bio pre gasenja . Izmeri kompresiju i zances u kome je stanju . Ako je sve ok , onda jos samo struja , gorivo i voda i to mora da pali .
Ja cu ovaj moj da rasklapam kada budem zavrsio sve oko kola . Planiram osvezenje , a ako je pojeden , mozda ga napravim na 2.1 uz pomoc klipova od v6 ....zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
Comment