Pozdrav svim buducim, a i sadasnjim clanovima LSD kluba(kum Dutchman)
U petak sam negde predvece nagazio ovu temu, a razgazio je u subotu ujutro oko 07 h, dok je nisam procitao( bas ste me napalili ).
Procitao sam da donor moze da bude PeZejac- da ili ne, posto se na tome zavrsila prica.
Interesuje me da li bih mogao da iskoristim nekog peugeota 504 ili 505?
Ima ih i sa krutim i sa gibljivim differencijalom. Kojim?
Pitam, zato sto mogu da se pronadju za neke sitnije pare.
Ako moze, da li neko ima neke podatke koji su bitni za gradnju(sirina napred nazad, u mm, vrste motora, tezine itd...).
Interesuje me i koja je bila originalna boja Azdaje nr. 001?
Hvala
Klaki
Sve u principu moze da se koristi ali kompletan donor su najbolji automobili sa zadnjom vuchom...
Nisi dobro procitao jer imash negde na stranama usput i link sa pdf-om u kome su detaljni tehnicki crtezi za secenje i sklapanje sasije...
U proteklih nekoliko strana imash link ka pdf-u cele knjige o izradi auta... Do detalja
Sve u principu moze da se koristi ali kompletan donor su najbolji automobili sa zadnjom vuchom...
Pozdrav,
bas zato sam i postavio pitanje za pezoe, oba imaju zadnju vucu.
Originally posted by g60
U proteklih nekoliko strana imash link ka pdf-u cele knjige o izradi auta... Do detalja
Knjiga pokazuje kako odraditi kad je donor eskort, a ne Pezo.
Originally posted by g60
Nisi dobro procitao jer imash negde na stranama usput i link sa pdf-om u kome su detaljni tehnicki crtezi za secenje i sklapanje sasije...
Sve Pdf fajlove poskidao, i nisam postavljao pitanje u vezi secenja i sklapanja sasije, posto su mi ti tehnicki crtezi jasni.
Pitanje je bilo u vezi dimenzija i karakteristika pezoovih delova(diff i motora), da vidim koji model da pocnem da pravim, bookChassis, McSorley7+4 ili McSorley7+442.
Originally posted by g60
Pozuri da ne zakasnish sa izradom
Pozz
Pa zato i postavljam pitanja.
Nadam se da mi ti neces biti uzor, 26-og oktobra slavis godisnjicu, a koliko nisam dobro procitao, do sada jos nista nisi uradio!
Ili se mozda varam?
Potrudicu se da mi uzori budu Dutchman i Van, a o Slobodanu necu da pricam, posto je covek vec clan kluba, i to pooodavno.
U svakom slucaju, hvala na brzom odgovoru
Klaki
.....ccccc....g60 eto ti zahvalnosti za trud oko pdf a ....hoces da budes dobar ,,,dajes besplatno knjigu ....kad ono medjutim ...ccccc..strasno ...zato skidaj taj pdf i nema nista vise za dz ...vidis da je kontra produktivno da sluzis narodu breee
@ SLOBODAN
lotus 33 prednje vesanje jako dobro resenje mnogo manje komplikovano od klasicnog pusrods sistema a sa slicnim efektom jedina mada sto su selen blokovi mogovise optereceni ali kod mase vozila od 500 /600 kg i nije strasno
@VAN imas jos neku sliku ovog sa fordzetec motorom ....ako imas posalji
Celavi, izasla ti vena serulja na chelu od natezanja g sile u krivini
Ako nishta, moze da se koristi za trke na 400
imt sa dve brege u glavi A gde ono beshe nadje taj motor i sto ga ne turash u S7???? Sta ti fali za njega? Vidi koliko je plitji od onog produvalog 2.0 ?
Poceo bih ja josh u septembru da pravim da me ne hebe prostor
Ljudi sta bi sve moglo od lade da se iskoristi? Gledam po oglasima ove matore neregistrovane sa losim limarijama i "dobrim" motorima za 300-400 evra da biras, ima i za manje...
Jako sam se primio na sve ovo, mislim ja ovu ideju imam od kako znam za sebe ali je sad postalo nekako realnije...
Meni je neki lik sa otpada nudio tel . chice koji ima ispravnu ladu za 5000 din . Treba ti auto sa ipravnom mehanikom , tj . motor menjac i zadnja osovina . Sve ostalo je potrosna roba i za ladu je jeftino . Juri neku 1500 , ipak pravis sportski auto . Ja sam taunusa platio 200 e .
nema razloga da ne moze , sem ako nije neka komplikacija spojiti taj motor i menjac , mada sve je izvodljivo , samo je pitanje vremena i para . Zadnja osovina se lako spaja sa menjacem , tako sto stratis kardan na potrebnu meru , sa jedne strane ostavis deo za menjas a sa druge deo za zadnju osovinu i mozes da mesas delove od ralicitih proizvodjaca
Comment