naravno govorim o ubrizgavanju goriva) ...nekako mi malo cudno da se celih 20 ks dobija IC-om?
IC hladi za blizu 100 stepeni vazduh a to je poprilicno sto se tice uticaja na hemijsku reakciju prilikom sagorevanja.
pri tome jaci motor (uz IC) ima i manju specificnu potrosnju, odnosno potrosi manje grama dizela za isti efekat u kWsatima proizvedene energije usled efikasnijeg sagorevanja.
znaci, MANJE goriva se ubacuje u motor uz upotrebu IC nego bez njega za istu snagu, odnosno uz istu kolicinu goriva se dobija veca snaga.
a osim te razlike u IC mozda postoje i razlike u samoj turbini, posto uz IC moze i turbina da sabije vecu masu vazduha, odnosno moze veca (podesena na veci protok) turbina da se upotrebi.
sve su to povezani elementi pa promena jednog utice i na ostale u citavom nizu lanca koji utice na nacin sagorevanja goriva i krajnji efekat.
jedina razlika u pritisku (?) bosh p. i IC-u ...hm...brick(postujem tvoje misljenje) ali ovo se nikako ne slaze sa tvojim kriterijumima...
visi pritisak,manja kapljica, bolja atomizacija dizela, bolje sagorevanje, veci efekat motora.
veca dizna, veca kapljica, losija atomizacija dizela, losije sagorevanje, manja snaga.
u tvom slucaju limit motora nije dizna niti brizgaljka vec premalo vazduha (usled zagrevanja) koji ulazi u motor.
za malo starije primer- Golf turbo dizel 1600 kubika motor 1982. ima 69KS efekat.
isti Golf turbo dizel 1600 kubika sa interkulerom iz 1989. ima 80KS a uz identicni sistem ubrizgavanja dizela.
na 1600 kubika razlika je okruglo 11 konja pa ti vidi, kao rezultat interkulera.
Comment