BMW 325 IX - misljenja?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #76
    Poznat mi samo ovaj zadnji deo Usput, koji ce djavo ove trubice na usisu na turbo motoru???

    E sad me debelo bacate u zbun...MOZE ILI NE MOZE 4x4?? Sad, da li moze da se ojaca pojma nemam...mogu da pitam malo ovu gospodu iz Quaife Engineeringa pa ako imaju kakvu ideju, onda ok...

    Sto se tice ubacivanja veceg motora, koliko znam ovaj cetvrtak iz SAAB-a je manji nego redni sestak koji je vec unutra, tako da kako god okrenes, cini mi se da bi mesta trebalo biti. Prostora pod haubom ima isto, jedina razlika 325i i ix je sto ovaj moj ima izvod iz kartera za prednje poluosovine, tako da sto se prostora tice, trebalo bi da je ok, mada i to bi zasigurno trebalo proveriti.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #77
      kod mene u klubu ima E30 sa S38 M5 motorom,mimo svega toga ima chip,WI i bregaste,ima oko 400 konja i slikove.Na 402 m nemoze ispod 13 sec.Isti takav motor sa turbinom sam gledao na internetu ima 900 konja i ide 11.9 sec.Sta da ti kazem,vidis sam da se neisplati igrati sa BMWom,preslab je i nimalo zahvalan za tuning.
      Hmmm, ne bih uzeo ovo zdravo za gotovo... BMW upravo jeste jedan od najpogodnijih setup-a za tuning, ali samo treba znati i umeti...

      Verujem da si chuo za Vidara Stranda, "samostalnog" tunera i vlasnika kuce VSMotor. Proveri link i videcesh kako se "budzi" bembara...

      Za uvod samo par brojki: 8,83 sec na 402 m sa izlaznom brzinom 253,7 km/h

      Ah, da: i 1129 bhp i 1130 Nm

      PS. I nema nitrous



      Pozz
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #78
        Hm, pa sad...

        Ovo da je BMW losa osnova za budzenje, necu da komentarisem preterano, svako misli sta god hoce...licno mislim da taj motor nije neka osnova za budzenje kao atmosferac, pogotovo u kockici, ali ajde.

        Taj VSMotor M5 nema 1129 vec malo manje, jedno 100-ak KS manje

        Osnova je M5, i nema nitrous, ali zato ima turbinu, i to kao kamion

        Ali sve to nema neke veze sa ovim sto ja planiram, necu BMW motor kao osnovu - znaci, ta opcija DEFINITIVNO otpada. Ili radim opciju sa motorom koji je vec sa nadpunjenjem, pa ubacujem unutra i dizem snagu dalje (a tu je SAAB najpogodniji jer ima dosta potencijala i najlakse se radi), ili ne radim nikako. Samo je pitanje da li 4x4 moze ili ne moze da se ostavi, i kako sve to upakovati pod haubu.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #79
          @ 206:

          OK, ispravljeno Tako sam prochitao na nekom forumu (mislim m5board.com), manje bitno...

          Ali ideeeee...

          BTW. U svakom sluchaju, zhelim ti puno srece u tvojoj zamisli i projektu! Valjda ispadne na kraju neshta vredno ulozhenog truda i novca...

          Pozz =]
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • KRVOLOK
            CBC Član
            • 20.06.2005
            • 32
            • Gradiska

            #80
            gledaj 206 sta se desava na e30 kad nema 4x4 a ima 900 konja



            Znaci moras nekako izmisliti toplu vodu da ti ostanu 4 vuce inace dzaba sva snaga.E30 ima uzasno postavljano teziste a dokaz je ovoliko konja a tako lose vrijeme.Jos ima najduzi mjenjac,oslusni i cuces da 3 prolazi kod cilj i opet preklize cijelu stazu.[/url]
            www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #81
              Pa vidi, ja bih jako rado ostavio sve 4, ali slaba vajda, izgleda...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #82
                http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat ... _875ps.wmv
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #83
                  Kontaktirao sam gospodu iz Quaife Engineeringa, i izgleda da, iako su slabo imali slicnih zahteva za ovaj model konkretno, nema sta ne mogu da urade - pod uslovom da imaju dimenzije.

                  Znaci, pitanje je: da li neko ima dimenzije, ili kakav tehnicki crtez, skicu, sta god, originalnog prednjeg diferencijala sa 325ix? M-Power, sve oci su uprte u tebe
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #84
                    Pa zar ti nemas taj auto pa da pogledas i premeris



                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #85
                      Pa zar ti nisi zaduzen za kopanje po tehnickoj dokumentaciji? Imam auto, ali nemam gde i cim da ga rasturim (na stranu to sto ga nikad vise ne bih sklopio )

                      Daj bre dimenzije ovog diffa ako nadjes negdje pllliiiiz
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #86
                        Pa mislim mogu ja da odem do drugara pa da merim ali kad ga imas..... nije mi jasno sta gde i cime da rasturis. Mislim zasto bi ista rasturao. Jer tebe iteresuju unutrasnji precnici zupcanika ili nekih delova il sta? Ako ne, trebas 1 kanal i 1 metar +(mozda subler) i bukvalno 2 minuta za premeravanje istog.

                        PS: Mala pomoc....... mogu ti obezbediti kanal i dati metar i to da ga zadrzis za na poklon......ostalo moras sam. Reci jer licim na njega.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #87
                          Trebaju mi dimenzije svega sto moze da se premeri. Znaci, pojma nemam ni kako tacno kuciste izgleda, cak ni da li postoji (odnosno da li je sam diff jednostavno potopljen u karter??), niti sta je unutra - smo znam da mi trebaju mere...svega, vezanog za prednji diff.

                          A ono da ga merim...pa nije da me mrzi, ali STVARNO je pomalo tesko izvodljivo, jer se auto i dalje vozi (moj zet ga trenutno urnise ), a i u Bosni je, znaci em da ga ostavim bez auta, em da ga doterujem ovamo...Nije bas lagana varijanta, iz vise razloga...

                          Da li licis? Pomaaaalo
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #88
                            Ja sam jos onda zaboravio da pojasnim neke stvari koje su u vezi postavke diferencijala pogresno neki pisali i protumaceni.
                            Nisam ga skoro gledao ali koliko me secanje drzi kakav dif. u karteru.
                            On stoji spolja pored kartera ( motora) a ne u njemu sto je i normalno ( kako bi inace stao u njega), prilicno je mali i to ti je to. Nema sta da trazis po karteru i rasrafljujes. Treba samo da uzmes ujka-teci ili kome vec auto na par minuta i izmeris.
                            E sad ono u karteru je samo poluosovina koja kad izadje iz diffa prolazi kroz njega.
                            Sliku kako izgleda imas i sta je u njemu.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • LuccaGabazzi
                              CBC Senator
                              • 16.09.2005
                              • 294
                              • pole position

                              #89
                              druze samo napred sa ovim projektom. samo reci gde se to moze videti i chuti taj zvuk i ja dolazim!
                              Billionaire Boys Club

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #90
                                Hm, evo valjda cu uspeti da se dokopam auta danas-sutra da uzmem i premerim onaj prokleti diff pa da vidim sta se tu moze izburgijati...

                                Nego, interesuje me jos jedna mala stvar - kada biste imali izbor KOJI auto sa 4x4 vucom da radite na ~400KS, sta biste uzeli? E sad, manite me sanjarija tipa Skyline, Evo, WRX i ostalo, govorim o realnim, relativno low-budget varijantama? Da li neki Quattro Audi, ili Syncro VW, ili neka slicn,a relativno jeftina baza, sa slicnim mogucnostima za dizanje snage a da se transmisija ne razleti?

                                @BOOST
                                Jesi razmisljao malo oko motora, odnosno varijante 400/500 iz onog PP-a od pre mesec-dva? Radije bih odmah otisao dotle, cak i po cenu zrtvovanja brzog spool-up-a za vecu turbinu, pa bih rupu popunio sa N2O?
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X