wurth injector cleaner fluid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wartburg
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2005
    • 663

    #16
    Boost ovo je Srbija, ako tako trazis JA sam video da motor mirnije radi, vise nije stucao kad mu se dodavao gas i bolje je vukao.
    I nije vise dimio iz auspuha.
    U pitanju je inace EFI motor, od 1600 kubika i 77kw koji je jelte sportski motor i trazi da se vrti.
    Kako se moja sestra ucila na njemu (nije se imalo para za nista drugo), ona ga je smarala, jos je on non-stop koriscen u gradskoj voznji a to mu vidim ne prija, trazi jednostavno da se vrti.
    E sad zasto sam rekao ovo je Srbija, nemam pare za testove, vec sam video iz svega da bolje radi i nisam imao razloga da dzabe bacam pare na to.

    Comment

    • DELracing
      CBC Veteran
      • 08.04.2005
      • 127
      • BGD

      #17
      Kada ste pominjali sumpor, da li ste mislili na dizel ili bas na benzin. Posto je moj motor(zidovi cilindara) pravljen od nikasila, a citao sam da su neke firme(bmw...) povukle taj materijal bas zbog loseg uticaja sumpora!!!
      Ford Puma 1.7 16V
      Saab 9-3 1.9 TID

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #18
        U pitanju je inace EFI motor, od 1600 kubika i 77kw koji je jelte sportski motor i trazi da se vrti.
        Ako je ovo shvecina Fiesta XR2i, onda potpisujem tvoj post u vezi pozitivnog efekta koji (konkretno) na ovaj auto imaju injector cleaner sredstva koja smo mi (na nashu zhalost) prinudjeni da koristimo s' vremena na vreme. Mozhda je u pitanju efekat koji on konkretno ima na ovaj motor (OHC 8V, Compound Valve Hemisphere sa Weber ubrizgavanjem, alu-glava, iron cast blok motora), i mozhda nije pravilo, ali kad vec prichamo o tom automobilu...

        Koliko se u konkretnom sluchaju popravlja kvalitet izduvnih gasova - ne znam, ali hej - koga je to josh briga u SCG?! Sve dok nam CZ prodaje auta koja ne zadovoljavaju ni Euro 1 normu i prodaju gorivo koje je ispod evropskog standarda, verovatno da nece imati ni obraza da nam vozila podvrgavaju testu kvaliteta izduvnih gasova na svakom godishnjem tehnichkom pregledu... U medjuvremenu ce vozila GSP-a "ubijati na 100 metara i ranjavati na 300 metara" (citiram jednog od chlana CBF-a) sa sadrzhajem izduvnih gasova koji verovatno "u koktelu" izazivaju sva najtezha oboljenja koja su danas poznata medicini, dok se po evropi gradski prevoz odavno reshio elektro-pogonom i hibridnim pogonskim agregatima (video u D)... Sve ovo zvuchi 101 % normalno i "evropski", ali mi smo realno josh uvek daleko od jedne takve idilichne slike evropski uredjenog drushtva. Nego, da se vratimo na SCG realnost i ovo o chemu pishe Wartburg...

        Ja sam tokom trogodishnjeg vlasnishtva nad jednom takvom Fiestom XR2i o kojoj govori Wartburg imao ista iskustva - zachepljenje injectora zbog (ne)kvaliteta ovdashnjeg goriva. Kako Boost trazhi fakte i dokaze o nashim lichnim iskustvima - nemam laboratorijske analize ali mogu da kazhem sledece:

        Tri puta sam bio primoran da chistim celokupni injection sistem metodom Wynn's zbog kvaliteta/chistoce nasheg goriva . Sve je odradjivano u Ford servisu u Bg, posle chega bi auto ishao bolje pa nekih 20-ak % i troshio verovatno toliko manje goriva. To se sve deshavalo dok nisam koristio injector cleaner sredstva, verovatno shto sam bio skeptik po tom pitanju i nisam verovao da mogu na naprave neku bitniju razliku... Ipak, nakon nekih 7-8000 km bi opet pocheli da se javljaju simptomi zaprljanosti dizni: losh/nestabilan ler, manja snaga, "drchniji" motor, povecana potroshnja...

        Medjutim, nakon treceg chishcenja dizni sam na savet prijatelja (auto-mehanichara) pocheo da koristim ova sredstva (koja nisam kupovao od njega, tek da ne bude zebune) iz chisto preventivnih razloga (uz redovno godishnje ispiranje rezervoara) na svakih cca 5000 km i od tad vishe nisam imao potrebe da idem na chishcenje injection sistema! Meni je to bilo dovoljno indikativno da steknem predstavu da su ova sredstva ta koja su me poshtedela daljih zahebavanja po servisim i placanja danka nekvalitetu/nechistoci goriva u smislu placanja rachuna za chishcenje injection sistema. Dakle, samo govorim o PREVENTIVNOM efektu, a ne o magichnom chishcenju dizni i celokupnog injection sistema sipanjem ovog sredstva u rezervoar goriva!

        Mozhda u svemu ovome ima subjektivnog osecaja i sugestije, ali ostaje chinjenica da sam ja uz korishcenje tih sredstava "sachuvao" injection sistem koliko-toliko da ne placam za ponovno chishcenje istog. A to je, po opet SCG realnosti, itekako dovoljno da kazhem da je imalo pozitivnog efekta, kako po injection sistem na autu, tako i po moj novchanik...

        Mozhda sve ovo ima malo smisla ako se gleda iz perspektive jedne Swe, ili Hrvatske, kako napisa Coco njegova iskustva, ali ovde je tako kako je i ovakvi postpuci imace i efekta i opravdanja sve dok sipamo gorivo prljavo tako kako jeste i sve dok nam je druthtveno uredjenje tako kako je (chitaj nema testa izduvnih gasova, inache bi ovakvi automobili odavno "popadali" na tim testovima).

        A do tad, bicemo primorani da se koristimo principom "shtap i kanap" jer tih sredstava koje Boost spominje bi TREBALO da ima u gorivo koje se vec sipa na pumpi, ali je kod nas to ravno Sci-Fi scenariju, pa smo mi primorani da ga "naknadno" dodajemo i kako-tako "ispravljamo krivu Drinu"...

        Tuzhno, ali upravo je takva sadashnja situacija u SCG na ovom polju...

        Pozz
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Wartburg
          CBC Senator XXL
          • 01.02.2005
          • 663

          #19
          Nema drugi auto tako da je taj auto u pitanju Over.

          Ja sam vec rekao da se auto potpuno isto cuo i radio i na 95 i na 98, ali je to ipak tema ,,Benzin u Srbiji".

          Meni je najvaznije da auto vise ne dimi i mirnije radi.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            Originally posted by overspeed_1976
            Kako Boost trazhi fakte i dokaze o nashim lichnim iskustvima - nemam laboratorijske analize ali mogu da kazhem sledece:

            Medjutim, nakon treceg chishcenja dizni sam na savet prijatelja (auto-mehanichara) pocheo da koristim ova sredstva (koja nisam kupovao od njega, tek da ne bude zebune) iz chisto preventivnih razloga (uz redovno godishnje ispiranje rezervoara) na svakih cca 5000 km i od tad vishe nisam imao potrebe da idem na chishcenje injection sistema!
            Evo vidis kako se iskustva razlikuju.
            A vidis ja sam bas od koriscenja toga imao potrebe da idem da ocistim dizne.
            Na preporuku mog prijatelja sipao sam sredstvo po propisanoj meri i vec sutradan su mi se toliko zapusile dizne da auto nije mogao da se vozi. Sredstvo je nagrizlo svu prljavstinu sa zidova sistema i sa filtera i sve poteralo u dizne. Auto je pre toga uvek radio odlicno. Ko me terao da sipam . Em na sve to imao sam maltretiranje po servisu jer je auto bio pod garanciom pa su par dana ispitivali auto a trebali su samo ocistiti dizne. Za istinu ni meni nije palo na pamet da su dizne, jer em sto sam sipao to sredstvo, em sto kad me otac zvao da dodjem da vidim sta je sa autom on je toliko lose radio da sam ja mislio da se radi o ozbiljnijem kvaru. Jer dizne se prljaju postepeno i vremenom je sve gore i gore.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              Mozhda sve ovo ima malo smisla ako se gleda iz perspektive jedne Swe, ili Hrvatske, kako napisa Coco njegova iskustva, ali ovde je tako kako je i ovakvi postpuci imace i efekta i opravdanja sve dok sipamo gorivo prljavo tako kako jeste i sve dok nam je druthtveno uredjenje tako kako je (chitaj nema testa izduvnih gasova, inache bi ovakvi automobili odavno "popadali" na tim testovima).
              hm, pa Wynns i skoro sve ostalo sto potpada pod te razne bocice/ aditive za ciscenje nije izmisljeno niti se proizvodi u SCG.
              nesto ne bih rekao da je bas specijalno i jedino za nase trziste i za nase benzine smisljeno i napravljeno.

              naprotiv, to su stare formulacije, decenijama se koriste sirom sveta i odavno se prodaju- od SAD, Nemacke, Svedske, Italije, Engleske, you name it zemalja za upotrebu (i ) sa njihovim benzinima.

              moje iskustvo je kao sto je M opisao, probao sam da koristim aditive jer je motor nestabilno radio na leru, i desavalo se da nece da se upali iz prve u delicu sekunde vec je trebalo i po pola sekunde ili cak celu sekundu na hladno.

              sipanjem aditiva STP za ciscenje (kupljeno i u jednoj renomiranoj prodavnici u koju ne sumnjam poreklo i na OMV pumpi) stanje po sipanju aditiva se pokvarilo....valjda je razblazilo benzin ili sta vec. ne znam hemiju koja se dogodila u interakciji ali je rezultat bio neadekvatan ulozenom.

              onda sam po preporuci otisao na ciscenje masinom po Wynns metodi/hemikaliji od nekih 40 minuta rada na leru sa tim koncentratom potpuno umesto benzina- znaci ler samo na koncentratu.
              izduvni gasovi su tom prilikom prilicno smrdeli, i bili sivkasti.

              inace izduv je potpuno bezbojan, ne vidi se nesto golim okom bilo koja boja u voznji.

              motor je posle tog tretmana zivnuo, stanje se popravilo do te mere da su svi simptomi nestabilnog rada nestali i masina prosto prede bez ikakvih vibracija.

              neposredno posle ciscenja receno mi je da odvozam odmah bez gasenja motora najmanje 10tak km da se Wynns ispere iz reglera goriva i uopste sistema jer je to neka agresivna kiselina.

              od tada je proslo nekih 20.000+ km voznje iskljucivo na nasa goriva i motor je i dalje u perfektnom stanju i radu.

              receno mi je da je Wynns preporucio da se ciscenje sistema ubrizgavanja vrsi na svakih 100.000km nevezano za tip i poreklo benzina.

              inace, auto je 90% predjene km vozio iskljucivo na italijanski benzin, i zapusenje dizni je nastalo upotrebom tog benzina.

              ne znam kako je dole, ovde u BG je analiza izduvnih gasova obavezna i svrsi se na svakom tehnickom pregledu jednom godisnje.
              barem meni se to dogadja svake godine, i u zadnjih 3 godine pouzdano mogu da se setim da je to vrlo ozbiljno mereno i o tome sacinjavan zapisnik- pri registraciji na tehnickom pregledu.

              inace, meni je taj test gasova osnovni podatak za procenu stanja motora, ako su dobri znam i da sam miran i da nema kvarova u toku.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Danijel 9k
                Banovan
                • 03.06.2005
                • 132
                • N_44.84080 E_20.39600

                #22
                Postoji i drugi nacin...
                Wurth injector cleaner - ali ne u rezervoar vec direktno - tj. na dovod benzina se montira "uredjaj" koji glumi i rezervoar i pumpu a u njega se sipa Wurth i.c.
                Posle 30-45 min ciscenja motor radi kao sat - skinuta sva sranja sa dizna i ventila.

                Odradio sam ovo kod Dareta na oba auta i sjajni su rezultati - definitivno smanjena potrosnja benzina za oko 1-2 l /100km u gradu.

                Pozdrav

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #23
                  M-power
                  Evo vidis kako se iskustva razlikuju.
                  A vidis ja sam bas od koriscenja toga imao potrebe da idem da ocistim dizne.
                  Na preporuku mog prijatelja sipao sam sredstvo po propisanoj meri i vec sutradan su mi se toliko zapusile dizne da auto nije mogao da se vozi. Sredstvo je nagrizlo svu prljavstinu sa zidova sistema i sa filtera i sve poteralo u dizne. Auto je pre toga uvek radio odlicno.
                  @ M:

                  Znachi, po tebi "ispada" da si morao na chishcenje injection sistema nakon sipanja sredstva, tj. da je ono "krivac" za tvoje zapushene i zaprljane zidove sistema i filtera za dovod goriva. Chekaj malo, ako si pazhljivo chitao moj post video si da sam pisao o pozitivnom PREVENTIVNOM dejstvu koje je kod mene upravo i sprechavalo ovo shto se tebi desilo, citiram te: "...svu prljavstinu sa zidova sistema i sa filtera..." Ovo zvuchi kao jako zapushten sistem, a to je vec malo kasno za prevenciju, slozhicesh se samnom. To se isto i meni deshavalo, ali nakon REDOVNOG PREVENTIVNOG sipanja nakon treceg (i poslednjeg )chishcenja sistema vishe nisam imao potrebe da obilazim servis i opet i ponovo odradjujem Wynn's metodu...

                  BTW. Kazhesh da, citiram te: "Sredstvo je nagrizlo svu prljavstinu sa zidova sistema i sa filtera i sve poteralo u dizne. Auto je pre toga uvek radio odlicno."

                  Pitam se samo kako li je to "odlichno" radio auto sa ovako zaprljanim i zapushenim filterom i celokupnim sistemom za dovod goriva.

                  brick
                  hm, pa Wynns i skoro sve ostalo sto potpada pod te razne bocice/ aditive za ciscenje nije izmisljeno niti se proizvodi u SCG.
                  nesto ne bih rekao da je bas specijalno i jedino za nase trziste i za nase benzine smisljeno i napravljeno.
                  @ brick:

                  Ja nigde nisam tvrdo da je Wynn's specijalno napravljen ili vec shta za nashe trzhishte ili za nashe benzince. Napisao sam da Wynn's daje dobre rezultate kad se primenjuje konkretno na model o kojem je govorio Wartburg (chovek pricha o Fiesti XR2i), i ne mogu da tvrdim bilo shta drugo jer jednostavno nemam iskustva kakav je rezultat sa drugim tipovima/brendovima automobila.

                  brick
                  sipanjem aditiva STP za ciscenje (kupljeno i u jednoj renomiranoj prodavnici u koju ne sumnjam poreklo i na OMV pumpi) stanje po sipanju aditiva se pokvarilo....valjda je razblazilo benzin ili sta vec. ne znam hemiju koja se dogodila u interakciji ali je rezultat bio neadekvatan ulozenom.

                  onda sam po preporuci otisao na ciscenje masinom po Wynns metodi
                  Ovde vazhi isto shto sam napisao i za M-ovo iskustvo: vashi sistemi za dovod goriva su toliko bili zapusheni da je prosto dodavanje sredstva za chishcenje sistema pogorshalo stanje u smislu da je "nagrizlo" prljavshtinu po unutrashnjim zidovima koju je gorivo "poteralo" do dizni i da je prljavshtina konachno zapushila dizne nakon chega je, ochekivano, situacija postala josh gora. Ali, ponovo moram da ukazhem na moj post gde sam lepo napisao da je efekat dobar ako se ova praksa radi PREVENTIVNO, shto znachi redovno i pravovremeno, pre nego dodje do zapushenja i zaprljanja celog sistema.

                  Ne mozhe se godinama zapostavljeni sistem za ubrizgavanje, zaprljan i zagushen prljavshtinom koju mi sipamo u rezervoar zajedno sa gorivom ochistiti jednom bochicom Wynn's injector cleanera, ili STP, ili Motul, ili Liqui Molly, ili you name it sredstva za chishcenje dizni. ALI, ako ovo postane praksa i primenjuje se svakih par hiljada km, onda do takvog katastrofalnog stanja zaprljanosti celog sistema nece doci, ili ce biti neuporedivo nizheg stepena, a to je upravo i cilj PREVENTIVNOG korishcenja ovih sredstava.

                  Ljudi uglavnom pochnu da misle o zaprljanosti sistema za ubrizgavanje kad situacije postane nesnosno losha, a tad preventiva nema puno efekta i sipanjem sredstva se dobija upravo suprotan efekat, onaj o kojem pishete ti i M. Tad je jedini "spas" u UZ-chishcenju dizni, ili detaljnom cishcenju celokupnog sistema metodom Wynn's i njoj slichnim.

                  BTW. Chudi me ta situacija sa autom koji je ishao 90 % na benzin iz Italije i da je on "krivac" za zaprljanost dizni. Po celoj evropi se sredstva o kojima se ovde pricha vec "po default-u" dodaju u gorivo koje se sipa na pumpama, a to je pomenuo i Boost. Istu prichu sam chuo od zeta koji zhivi u D; chovek je izvozao nekih 7-8 automobila, i nikad, ali nikad mu se nisu zachepile dizne od prljavog goriva, mada nijedno vozilo nije vozio duzhe od 300 k km. Pojam "ultra-zvuchnog" chishcenja dizni i korishcenje raznih sredstava su mu nepoznati (sem kao termin), a moja iskustva sa zaprljanjem dizni i naknadnim mukama sa chishcenjem sistema smeshnim.

                  Lako je njemu: on kad plati gorivo na pumpi, jedino gorivo i dobije u rezervoar...

                  Pozz
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • Wartburg
                    CBC Senator XXL
                    • 01.02.2005
                    • 663

                    #24
                    Ja sam napunio rezervoar i na pumpi sipao Wynn's.
                    Onda se vratio kuci i legao malko kasnije da spavam, probudio se u 5 ujutru i sibao auto do nekih 6:20 i tako od prilike i sledeceg jutra.
                    I meni je tada vec auto bolje izgledao (3 dana), nije bilo perfektno ali se svakako videlo poboljsanje.
                    Uglavnom kad je potrosen skoro ceo rezervoar doslo je do poboljsanja.

                    Tako da si i ti trebao da produvas, verovatno bi efekat bio drugaciji, a mozda si se kasno setio ko sto Over napisa da sipas sredstvo.

                    Ja isto nisam verovao u te aditive, al sam promenio misljenje posle ,,ocatane plus" i pomenutog sredstva.

                    Comment

                    • Wartburg
                      CBC Senator XXL
                      • 01.02.2005
                      • 663

                      #25
                      Originally posted by Danijel 9k
                      Postoji i drugi nacin...
                      Wurth injector cleaner - ali ne u rezervoar vec direktno - tj. na dovod benzina se montira "uredjaj" koji glumi i rezervoar i pumpu a u njega se sipa Wurth i.c.
                      Posle 30-45 min ciscenja motor radi kao sat - skinuta sva sranja sa dizna i ventila.

                      Odradio sam ovo kod Dareta na oba auta i sjajni su rezultati - definitivno smanjena potrosnja benzina za oko 1-2 l /100km u gradu.

                      Pozdrav
                      Ovo je Over i napisao da je prvo uradio, pa da je posle samo sipao u rezervoar na svakih par hiljada kilometara.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Preventivna sredstva su aditivi koji nedozvoljavaju da stetne supstance postanu aktivne sa metalnim delovima u sistemu.

                        Aditivi za chiscenje imaju kratkotrajan efekat.

                        Benzin koji ja sipam vec sadrzi sve sto je potrebno, benzin koji vi sipate nema u sebi NISHTA tako da chishcenje kompletnog sistema i kasnije samo sistematsko dosipanje je jedino sto funkcionise sa benzinom u SCiG.

                        Dakle, bilo sta da se uradi da bi se materija odstarnila, povlaci za sobom i da sama povrsina naleganja injektora (ventil) dobije osecenje ..

                        U gorivo treba dosipat redovno sredstvo tipa Injection Trim , dakle da bude non-stop prisutan inace ste na nuli za kratko vreme.

                        Cuscenje sistema podrazumeva posle ispiranja zamenu filtera takodje.
                        Normalna preporuka za injection trim je svaki drugi rezervar, ili oko 2000km , za SCiG iz iskustva znam da to nevazi.

                        Dakle nije u pitanju fizichko chishcenje na koje ste se orijentisali, vec hemisla blokada da do njega nemora da dolazi!

                        Kad sam iz rezervnog kanistera usuo u chashu benzin iz Svedske, i Saabo i Dora su samo rekli: Daj da nazdravimo sa tom svercovanom Votkom
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Originally posted by overspeed_1976
                          @ M:

                          Znachi, po tebi "ispada" da si morao na chishcenje injection sistema nakon sipanja sredstva
                          Da, ako nisi razumeo da ponovim. Zbog sipanja tog sredstva sam morao da cistim dizne.

                          Originally posted by overspeed_1976
                          tj. da je ono "krivac" za tvoje zapushene i zaprljane zidove sistema i filtera za dovod goriva.
                          Ne ubacuj mi reci. Nisam rekao da je ono krivac za zaprljani sistem vec je dovelo do zaprljanosti dizni.

                          Originally posted by overspeed_1976
                          BTW. Kazhesh da, citiram te: "Sredstvo je nagrizlo svu prljavstinu sa zidova sistema i sa filtera i sve poteralo u dizne. Auto je pre toga uvek radio odlicno."

                          Pitam se samo kako li je to "odlichno" radio auto sa ovako zaprljanim i zapushenim filterom i celokupnim sistemom za dovod goriva.
                          Sad si ironican. Pa i treba da se pitas kada se ne razumes ili ne zelis da razumes.
                          Ko je trebao da razume, razumeo je.

                          Originally posted by overspeed_1976
                          Ovde vazhi isto shto sam napisao i za M-ovo iskustvo: vashi sistemi za dovod goriva su toliko bili zapusheni

                          Ne mozhe se godinama zapostavljeni sistem za ubrizgavanje, zaprljan i zagushen prljavshtinom
                          Tvoj je sigurno zapusen. A moj ako vec nisi razumeo da je auto pod garancijom, sto znaci da je bio nov, te sve ovo tvoje o godinama i eksplataciji pada u vodu. Da ti pojasnim sredstvo sam kupio bas zato sto je nov auto pa ajde da ga sacuvam
                          Ocigledno je da nisi uzivo video dizne sa 4 rupicice te ne razumes o kakvoj prljavstini je rec koja ih zapusuje.

                          A povrh svega iz tvojih postova se vidi da se radi o totalno ne prakticnom i skupom odrzavanju, te to sredstvo je skroz bespotrebno za prevenciju od zaprljanosti dizni.
                          3X si cistio dizne u kratkom roku i sipao wins sredstvo da bi docekao cist sistem. Gde je tu logika

                          Ja imam potrebu 2 do 3 puta da ocistim dizne za 10-20 god i kroz celu eksplataciju jednog motora i vozila cije ciscenje za 4 dizne kosta 20 EU.
                          Znaci za auto koji ce kod mene preci za 10 god. oko 200.000km ja cu da dam 40-60 EU sto si ti dao u jednoj godini pa i vise sa 3 X odlazenja u servis. [/quote]
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            tj. na dovod benzina se montira "uredjaj" koji glumi i rezervoar i pumpu a u njega se sipa Wurth i.c.
                            Posle 30-45 min ciscenja motor radi kao sat - skinuta sva sranja sa dizna i ventila.
                            ja sam ovako uradio, isto motor posle toga radi kao sat bilo na benzin bilo na LPG.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #29
                              znaci da bi mola neka posuda da se montira pre benzinske pumpe i da se izvrsi ciscenje karburatora i ventila.i da se pusti da motor radi 30-40 min na "TO" ?
                              Ima li to efekta za karb. motore?
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                Ja nigde nisam tvrdo da je Wynn's specijalno napravljen ili vec shta za nashe trzhishte ili za nashe benzince
                                ok, ja samo kazem da su takva sredstva nesto za cime postoji i potreba na zapadu inace to ne bi niko kupovao, a ako niko ne kupuje ne bi niko ni pravio. u kontekstu kako je nas benzin nesto specijalno razlicit od bilo cega u svetu.

                                sam benzin je po sebi lose gorivo, i uvek ostavlja taloge- lakove samo je pitanje koliko i u kojim okolnostima.

                                Ne mozhe se godinama zapostavljeni sistem za ubrizgavanje, zaprljan i zagushen prljavshtinom koju mi sipamo u rezervoar zajedno sa gorivom
                                moj auto je odrzavan u zvanicnom servisu u Italji, 90% kilometraze sipan je italijanski benzin i ako je tako kako kazes to pokazuje da sve sto vazi za nas benzin vazi eto i za italijanski. mislim ta prljavstina, sta vec.

                                hocu da kazem, da je upotreba benzina sama po sebi stetna za motor, ma kog benzina a da ti raznorazni aditivi za ciscenje su nesto sto se koristi i na zapadu. e sad da li je to tamo potrebno ili nepotrebno ne znam, ja ne koristim jer proizvodjac vozila u uputstvu izricito zabranjuje sipanje bilo kakvih aditiva kao redovnu praksu.

                                isto tako proizvodjac vozila u servisnom uputstvu navodi da na svakih 100.000 milja ili 160.000km po potrebi zameniti brizgaljke (nista ciscenje) jer im je istekao predvidjeni resurs.

                                naravno toliko blesav nisam

                                meni nije problem da svakih narednih 10 godina ocistim Wynnsom sistem ubrizgavanja a bez upotrebe tih aditiva.


                                Chudi me ta situacija sa autom koji je ishao 90 % na benzin iz Italije i da je on "krivac" za zaprljanost dizni.
                                mene ne cudi, isto se dogadja i u AMerici sa njihovim benzinima.

                                slicno sam video na gotovo svakom karburatoru sa unutrasnje difuzora (talog- cvrsti lak) na gotovo svakom zapadnom automobilu vozenom u zapadnoj Evropi na zapadni benzin.

                                za mene normalna pojava koju donosi sa sobom benzin kao takav.

                                mozda je samo pitanje kolicine protoka goriva i vremena stvaranja taloga zavisno od dodataka u raznim benzinima, ne znam pouzdano ali iz iskustva jos nisam sreo auto koji ima iza sebe kilometre voznje na benzin (bilo koji bilo gde, pa i tamo gde sam ziveo u zemlji OPECa prakticno na samom izvoru) a da nema vidljivih posledica koje ostavlja benzin iza sebe.

                                isto kao sto uvek benzin ostavlja raznorazne produkte sagorevanja koji se taloze ili predju u suspenziju u ulju-ona promena boje samog ulja.

                                na gas, ulje u motoru je jako dugo svetlo zute boje, i posle 10.000km.
                                moje iskustvo a koliko vidim i mnogih drugih.

                                benzin je jednostavno sam po sebi prljavo gorivo,

                                Po celoj evropi se sredstva o kojima se ovde pricha vec "po default-u" dodaju u gorivo koje se sipa na pumpama, a to je pomenuo i Boost
                                pa sipa se i kod nas, mozda ne dovoljno ali se sipa(lo) ranije- znam iz iskustva sa upotrebom na marine motoru odnosno tzv malom vanbrodskom i zasto je obavezna regular 88 a super 98 samo kratko i uslovno. kako su mi objasnili strucnjaci koji se time bave, bas zbog tih nekih dodataka za ciscenje koji su nepozeljni na motoru koji se stalno vrti pod punim gasom i 5500 obrtaja satima i satima a koristi za podmazivanje benzin i dvotaktol kao mesavinu.
                                a to nesto za ciscenje u Super benzinu onda ometa podmazivanje mesavinom i pravi haos na lezajevima radilice.


                                Pojam "ultra-zvuchnog" chishcenja dizni i korishcenje raznih sredstava su mu nepoznati (sem kao termin), a moja iskustva sa zaprljanjem dizni i naknadnim mukama sa chishcenjem sistema smeshnim.
                                sacekaj dovoljno veliku kilometrazu ili broj radnih sati pa cemo videti da li ce se nesto promeniti...
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X