Kao što znate moja Oktavia ima motor 1,9 TDI sa 66KW.Prijatelji koji imaju ovakve motore u raznim vozilima od kojih je jedan vlasnik "Oktavia" taksija u Čačku, savetuju mi da na motoru uzvršim par izmena u cilju boljeg rada i smanjenja prljanja motora od produkata sagorevanja!Naime predlažu mi da blokiram izvesni "NRG" ventil koji koliko sam shvatio vraća gasove u motor na ponovno sagorevanje, kao i da "izbacim" katalizator.Sve ovo po njima doprinosi da vozila npr. "Oktavia" taksija prelaze više od 450000 km(i to u gradskoj vožnji) u šta sam se i sam osvedočio.Voleo bih da čujem i vaše mišljenje!?
1,9 TDI budženje.....
Collapse
X
-
U prevodu, skidanje iberlaufa da duva u atmosferu i skidanje katalizatora sto ce mozda ukupno rezultirati produzavanje radnog veka motora ali ce auto auto postati duplo veci zagadjivac pa jos kad se uzme u obzir da je u pitanju dizel... Ma da ko *ebe ekologiju!
Comment
-
-
Tačno Wiz, EGR, tako su rekli.Nije mi jasno zašto bi već sagorelo djubre vraćao u motor....pa još kad se setim našeg goriva koje je puno sumpora, pa kad se sve to pretvori u sumpornu kiselinu.....UFFF!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Dieselu i pored price o ekologiji treba EGR.. kontrola temperature u kompresionom prostoru je jedan od nevidljivih faktora
Gasovi koji se vracaju nisu sagoreli u potpunosti, to diesel motor i nemoze da uradi, zato se vracaju na dogorevanje
Neskidaj ga, sto se katalizatora tice na tvom motoru, skidaj, ekoliski bolje bez njega, jer mikropatikli u izduvu se inache vezuu za izduvne gasove koji su pre katalizatora te kao teze cestice padaju pored puta, dok sa katalizatorom se sire na kilometre oko auta.
Dakle, EGR ostavi, katalizator skini.
Zadovoljan i ti i ja i ekologija
PS: Katalizator na dieselu ima smisla na zadnjim generacijama koje imaju mokrofilter na izduvu inache nope.
Sto se tuninga tiche imaju razne firme koje nabacuju dodatni modifikator signala na motoru i naziva se tuning, izvesna poboljsanja uz realno dignutu potrosnju goriva su za ocekivanje .Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
!Naime predlažu mi da blokiram izvesni "NRG" ventil
cudi me da to vec nije uradjeno, skoro svaki serviser VW to zna ili tba da zna i cim mu dodje u ruke auto odmah preprogramira rad EGR-a. (na Fredovom forumu sa mnogo iskustva/ljudi iz prakse savetuje se da se duty EGR ventila smanji na samo 5-10% vremena ali da se ne vadi).
moj ti je savet pod hitno da regulises to sa EGR, i odmah preventivno jedno obimno, detaljno i ozbiljno ciscenje komplet usisnog i izduvnog sistema od ostataka koksa i cadji od cega i inace boluje taj motor.
i jos jedna stvar, obavezno menjaj zupcasti kais za novi tip, ono komplet razvod (kais,, remenice, spaneri, drzaci, srafovi, sve) jer je za taj 1.9 motor poznato da "voli" da puca remen i da se razbija razvodni mehanizam.
(to zavisi i od podverzije motora odnosno godista, u kasnijim verzijama VW je to ispravio i poboljsao pa vise nije tako cest slucaj.)
za ostalo si manje vise miran ako je auto iole odrzavan kako treba, mislim na redovnost i poreklo delova.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Hvala braćo!Auto je i pre mene odlično održavan tako da ja samo nastavljam.Danas sam upravo izmenjao sve filtere i ulje,odnosno obavio sam onaj, kako VAG kaže, godišnji pregled pa i nešto preko toga,tako da motor samo prede.Moj motor je od AGR sorte i rekli su mi da je sa njim sve u redu.Videću da EGR isprogramiram na onu minimalnu vrednost koja se pominje a katalizatoru ću koliko odmah doći glave....Tako smo odlučili!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
TDI
Hej Tetak evo ukratko:
01 Motor
> Login 12233
> Kanal 01 32784 Max vrednost
> Kanal 03 33638 Max vrednost ,e sad...zapiši pre promene standardne vrednosti (treba da su 32768) kanal 02 ne diraj...
Pozdrav!
BP
**************
Comment
-
-
E, doktore, ako li da mi malo ovo pojasniš ili još bolje, da li možeš ovo što si preporučio da odradiš....?????Vidi ovo mi je vrlo bitno da ne napravim neku svinjariju!Arandjelovac nije preko sveta!Pozdrav!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Da je pera ostao na HONDi do svega ovoga nebi dosloJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Re: 1,9 TDI budženje.....
Originally posted by TETAKKao što znate moja Oktavia ima motor 1,9 TDI sa 66KW.Prijatelji koji imaju ovakve motore u raznim vozilima od kojih je jedan vlasnik "Oktavia" taksija u Čačku, savetuju mi da na motoru uzvršim par izmena u cilju boljeg rada i smanjenja prljanja motora od produkata sagorevanja!Naime predlažu mi da blokiram izvesni "NRG" ventil koji koliko sam shvatio vraća gasove u motor na ponovno sagorevanje, kao i da "izbacim" katalizator.Sve ovo po njima doprinosi da vozila npr. "Oktavia" taksija prelaze više od 450000 km(i to u gradskoj vožnji) u šta sam se i sam osvedočio.Voleo bih da čujem i vaše mišljenje!?
Samo nemoj da te zavaravaju da ce ti auto preci 450hkm i to sa nasim gorivom i voznjom pretezno u gradu bez otvaranja,na to mozes odmah da zaboravis i to ti mogu sigurno potvrditi jer sam tri godine isao na praksu u servisu koji je odrzavao iskljucivo WAG grupaciju.Zasto to fabrika ne bi uradila pre nas ako moze bolje da ide,jaci obrtni moment da ima,da duze traje i naravno da trosi prosecno 5l(uz pricu ubijam ga na obrtaje a nista ne trosi).
Nemoj vaditi katalizator ako mislis ici sa njom u zemlje evropske unije jer veoma dobro znas kolike su kazne ako nemas katalizator.
Veruj mi za tri godine prakse samo jedan auto je posle 400hkm dosao u servis a da nije imao nikakvo otvaranje pre toga i da je sasvim lepo radio,ali gazda tog auta kaze samo ga u Nemackoj i vozi jer u Srbiji ima drugi auto.
Comment
-
Comment