ja sam danas skinuo usisnu granu i mogu vam reci da je bilo djubreta barem za jednu dobru lopatu.Sve sam ja to zajedno sa caletom lepo ocistio vratio i kao da vozim drugi auto,cale i ne provaljuje on ga ionako ne vozi preko 2500rpm ali za mene je sasvim drugi auto.Doktore tek sada mi se cini da cemo se videti i pre nego sto sam mislio.
1,9 TDI budženje.....
Collapse
X
-
Pa, da nabacim , lako ce biti:
Losha konstrukcija motora, nema kontrolu chadjenja, ili pogresne funkcionalnosti.
Izmi bilo koji Opel DI, DTI na Motronic bazi sa kontrolom Chadjenja, nema shanse da nadjes ista u usisu zbog EGRa.
Iberlauf funkcija je genijalna da sa uljanim parama veze svu chadj u usisu.
Dakle, nisam odusevljen saznanjem da motor iz ove epohe ima problema kao i preistoriski dizeliAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Tetak, ovako, diesel motori rade sa viskom vazduha, sav taj visak je NOx u izduvu.
Nepostoji katalizator koji moze da se vlada sa tolikom dozom NOx-a.
Zato ide nazad na re-sagorevanje jedan procenat od svega proporcionalno tome sta je AMM izmerio na usisu.
Greska je u sistemu kontrole sagorevanja, dakle , nema kontrole chadjenja, to je standard za danasnje diesle i ako ima, neradi izgleda kakko treba.
Sad, posto je ocigledno da motor ima profuvavanje pored karika i da izbacuje na iberlauf uljanu maglu, ista se ulepi u usisu i zarobi chadj sa EGRa.
Dakle, reshavaj filtraciju iberlaufa pod 1. Sama chadj, suva i nekochi i neskodi samom EGRu.
Ali, kad se u usis natalozi chadj na masnu podlogu, redukuje se protok prema cilindrima te je tu problematika...disel, puno osetljiv...Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Naša goriva EXTREMNO su lošeg kvaliteta, tako da su i produkti sagorevanja istih užasni
ovo sto si ti uradio tetku oko EGR ventila se radi sirom sveta, i opste je poznato kao jedna od preporuka (vazna preporuka) koja se obavezno vrsi na tom motoru.
razlog nastanka taloga u usisu je sasvim druge prirode i nema veze sa nasim gorivom niti kvalitetom istog.
za dizel motor ionako kvalitet goriva nije bitan za njegov rad, uglavnom osim u ekstremnim slucajevima sipanja petroleja ili necega drugog sto uopste nije dizel.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Dakle, reshavaj filtraciju iberlaufa pod 1. Sama chadj, suva i nekochi i neskodi samom EGRu.
VW je napravio i ponudio kao dodatnu opremu poseban kit koji bi trebalo da regulise problematican rad TDI motora, a izmedju ostalog ima izmenjen kanistar taloznik iberlaufa i ima dodatni grejac istog posto se iberaluf zna zalediti zimi.
u Nemackoj, Kanadi, SAD je bio zvanicni recall svih TDI motora po tom pitanju- obaveza VWa nametnuta od strane Vlada/ ministarstva saobracaja (ili nadleznog).
najmanje bolno resenje je umirivanje EGRa a potpuno i trajno resenje je rekonfiguracija kretanja ulja i uljnih para unutar motora sa promenom periferije motora (ne bas mali posao a VW ne priznaje troskove da se motor popravi do efikasnog rada EGR sistema).
koristiti (ne Castrol koji sipa VW) sintetiku, veoma redovno menjati ulje i filter ulja (na 3000-5000km gradske voznje najkasnije) i paziti da se ne vozi pothladjen motor odnosno ne koristiti TDI motore u kratkim gradksim voznjama- nekoliko varijanti za ublazavanje problema.
kada se taj motor koristi za duze vangradske/ autobahn voznje pod vecim opterecenjem problem sa EGR je toliko umanjen da prakticno ne postoji.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
TDI
Opet uz dužno poštovanje...
Bojim se da odosmo mnogo daleko...HILJADE ljudi voze ovakva kola i većinom samo u gradu,nemojmo ih plašiti sa NOx-ovima,H2SO4 ,hemijama.
Nije sve to tako loše,praksa pokazuje...
Zato,samo pun gas,on leči sve boljke...
Pozdrav!
BP
************
Comment
-
-
"pun gas,on sve leci" Onda kod mene uopste nebi doslo do te pojaveJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
hiljade njih vozi, hiljade njih se pati, hiljade njih nema pojma ni o cemu, hiljade njih ne zanima sve dok se auto nekako kotrlja,.....razni ljudi razne cudi.
mozda i nije tako lose, kada zatvorimo oci i zaboravimo na kalendar kada je taj motor konstruisan, kako je kod konkurencije i kako zapravo treba ispravno da funkcionise jedan pouzdani dizelas modernog doba
po meni, u odnosu na ranije dizele i njihovu poznatu pouzdanost TDI je VWov korak nazad- nedovrsen proizvod velikih potencijalavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
pominje se EGR/uljane pare/itd pa htedoh da pitam nesto...
iz motora ide crevo, koje ulazi u jednu metalnu posudu oblika
tegle zapremine oko 1l pa iz te "tegle" ide u crevo za vazduh odma posle filtera za vazduh...
e sta je ta "tegla"?2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
-
dobro kapiram taj separator...ali dali se on nekad napuni.kad se napuni dali sam vraca to ulje u motor ili to treba da se skine i prospe to ulje a separator ocisti?
ako se to radi..na koji period,kilometrazu se to radi?Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
Comment